dimitris74 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Loipon me mixani.Suzuki Hayabusa 1300 turbo : 367km sti germania NSR 500 : 310km pista serron Yamaha R1 2005 montelo : 320km pista serron Aytokinita Porsche Gemballa GTR 750 Evo : 370km germania Porsche 911 Turbo : 300km pista serron Bmw Alpina B3 : 320km pista serron Bmw M3 1000ps strofalo : 390km germania kai ena argo pou xaristika to ekana bolta epeidi itan filou Mitsubishi evo Makinen edition : 250km stin paralia alimou(eidiki diadromi ) καλα ας κόψουμε κάτι,
HellasVagabond Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δεν ειναι δικαιο να μιλαμε για Γερμανια...Οι περισσοτεροι θα ειχαμε αμαξι εκει που θα επιανε χαλαρα 300km/h αφου δεν υπαρχει οριο στους Autobahn. Bmw Alpina B3 320 στην πιστα των σερρων ? Δεν ηξερα πως μια πιστα εχει τοσο μεγαλη ευθεια ωστε να πιασει αυτοκινητο 320 αλλα δεν παιρνω και ορκο πως δεν ειναι ετσι. Οσο BMW M3 390km/h ? ( Εστω και 1000 αλογα, δεν σημαινει πως τα πηρε σε τελικη αφου συνηθως τα παιρνουν σε 0-100 ). Κοντερισσια παει και ερχεται αλλα και παλι πρεπει να χανει Πολυυυυ το κοντερ του απο το φτιαξιμο που εχει κανει...Δεδομενου οτι κανονικα το αμαξι εχει κοφτη στα 250km/h και χωρις τον κοφτη δεν παει πανω απο 280 κοντερ , και δεδομενου οτι η Mclaren πιανει 360 στο κοντερ, η Maybach Exelero 365 και η Lamborghini Murcielago οχι πανω απο 350.....Και ολα αυτα με αρκετα παραπανω απο 500 αλογα εργοστασιακα κατι που δεν εχει η Μ3. Τεσπα, σημασια εχει πως απο οτι λες τα επιασε...Μηπως ηταν λιγακι κατηφορα ομως ? Απλα πιστευω πως ενα τετοιο αμαξι με 390km/h θα ειχε πεταξει και χωρις φτερα. ΥΓ : Εμενα με ενοχλει οτι εντοπιζει ακομα και το 1km/h στα 360+......Υπαρχει τετοιο κοντερ ???....
dimitris74 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 se pio periodiko douleveis? ( i douleveis emas??) μαλλον το δεύτερο....
Super Moderators paredwse Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Πραγματικά αρχίζω να εκνευρίζομαι όταν σβήνω μηνύματα μελών που δεν μπορούν να διαβάσουν ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ενός topic. ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ! ΤΟΣΟΣ ΚΟΠΟΣ ΠΙΑ;
dimitris74 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 paredwse σβησε και το δικο μου, δεν εχει λογο ύπαρξης
Super Moderators paredwse Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 @ dimitris74: Θα το σβήσω μόνο επειδή κάνεις quote το προηγούμενο greeklish μήνυμα. Λυπάμαι πραγματικά, εσύ δεν έκανες κάτι λανθασμένο. Απλώς πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. Τόσος κόπος να διαβάσει κάποιος τον τίτλο ενός ΕΠΙΣΗΜΑΣΜΕΝΟΥ topic που βρίσκεται πάνω-πάνω; :?
dimitris74 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 @ dimitris74: Θα το σβήσω μόνο επειδή κάνεις quote το προηγούμενο greeklish μήνυμα. Λυπάμαι πραγματικά' date=' εσύ δεν έκανες κάτι λανθασμένο. Απλώς πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. Τόσος κόπος να διαβάσει κάποιος τον τίτλο ενός ΕΠΙΣΗΜΑΣΜΕΝΟΥ topic που βρίσκεται πάνω-πάνω; :?[/quote'] δεν υπάρχει πρόβλημα, Ps, κατσε να σε δω τώρα που θα κάνω τόπικ για τους κακούς Moderator που σβήνουν τα Post:twisted: :-D
Super Moderators paredwse Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 [...]Ps' date=' κατσε να σε δω τώρα που θα κάνω τόπικ για τους κακούς Moderator που σβήνουν τα Post:twisted: :-D[/quote'] Eίναι απαίσιοι, κι εγώ τους μισώ όλους... :razz:
bandito Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Τα μηχανάκια' date=' ποδήλατα δεν έχουν δικαίωμα να περνάνε μέσα απο τα αυτοκίνητα κτλ. [/quote'] Hint: Αν όλοι όσουν έχουν μηχανάκια είχαν αυτοκίνητα, ή περίμεναν στην ουρά οπως τα αυτοκίνητα, θα έκανες το Μαρούσι - Hilton απο 8 ώρες και 10 λεπτα που κάνεις τώρα, 3 μέρες και 20 δευτερόλεπτα. Πάλι καλά να λες. Πάλι καλά. Οι σωστοί μοτοσυκλετιστές (είναι εύκολο να τους ξεχωρίσεις, φοράνε πάντα κράνος και jacket, δεν μ@λ@κίζονται στα στενά, δεν μαρσάρουν σαν βλαμμένοι στα φανάρια, σέβονται τους πεζούς, και οδηγούν συνετά γιατί δεν σκέφτονται την μάνα τους να τους λέει "Αμαξάκι παιδί μου να έχεις την κεφάλα σου ήσυχη") δεν προκαλούν ατυχήματα. Παρ'ολα αυτα, μηχανακι, ποδήλατο, πατίνι, whateva δεν έχει κόψει πεζούς στα 2 γιατι μπέρδεψε το γκάζι με το φρένο. Μy point: Οι μηχανές είναι πιο επικίνδυνες απο τα αυτοκίνητα, οχι μόνο γιατι μπορεί κάποιος οδηγός να μην τους προσέξει , αλλα και γιατι οι δρόμοι μας είναι για τα μπάζα (τρυπες που χωράει όοοοοολος ο τροχος μεχρι τον πυρο του καλαμιού). ΑΛΛΑ , δεν είναι σωστό να καλλιεργούμε το "αμάξι και 4 ρόδες για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο" γιατι η οδήγηση είτε με μηχανή είτε με τρακτερ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ησυχα κεφάλια.
HellasVagabond Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Papadkn σε ολα τα αμαξια συμβαινει αυτο. Η Mercedes CLS 3.5 εχει 280+ στο κοντερ και εχει κοφτη στα 250. ( Παει μεχρι 260 κοντερισσια. ) Το Omega Β 2.5 V6 εχει τελικη 230 και το κοντερ γραφει 260+. ( Παει μεχρι 245 κοντερισσια. ) Το Ibiza 101 εχει τελικη 189 και το κοντερ γραφει 220+. ( Παει μεχρι 210 κοντερισσια. ) Η BMW Ζ4 2.2 εχει τελικη 225 αλλα το κοντερ γραφει 260+. ( Παει μεχρι 240 κοντερισσια. ) Το Huyndai Coupe 1.6 εχει τελικη 185 αλλα το κοντερ γραφει 220. ( Παει μεχρι 200 κοντερισσια. ) To Renault Clio 1.4 εχει τελικη καπου 190 αλλα το κοντερ γραφει 240. ( Παει μεχρι 200 κοντερισσια. ) Το Astra H 1.8 πιανει μαμα 198 τελικη αλλα το κοντερ γραφει 240+. ( Μαμα πιανει μεχρι 210 κοντερισσια. ) Ολα τα παραπανω τα εχω οδηγησει αρκετες ωρες και τα ξερω, συν του οτι τα εχω τελικιασει στην Αθηνων Κορινθου. Δεν υπαρχει αμαξι που μπορει να πιασει σε ευθεια τα χιλιομετρα που λεει το κοντερ του εκτος αν εχεις την εξαιρεση του κανονα. Εξαλλου εγω βλεπω φωτο απο ενα κοντερ, ουτε απο αμαξι ουτε απο τιποτα. Διαφωνει κανεις ?
HexStatic Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 To Renault Clio 1.4 εχει τελικη καπου 190 αλλα το κοντερ γραφει 240. ( Παει μεχρι 200 κοντερισσια. ) Το clio 1.4 16v πάει 220 στο κοντέρ . Εμενα τουλάχιστον τόσα έδειξε.Μιλάω για μοντέλο 2001, τώρα στα πιο καινούργια δεν ξέρω τι παίζει.
STEVEtheGREEK Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Well SAID BANDITO κι από μένα! Και τελικά δεν πρέπει να υπάρχει ΚΑΝ η λογική του οτι η μηχανή είναι πιο επικύνδινη από το αυτοκίνητο ή οτι το SCOOTER ειναι ποιό ασφαλές από τα μεγαλύτερα ή ότι το εργοστασιακό αμάξι ασφαλέστερο απο το πειραγμένο! Καταλάβετέ το ποιά επικύνδινοι είναι ΜΟΝΟ οι οδηγοί. Ενας καλός οδηγός ξέρει να συμπεριφερθεί σωστά στο δρόμο ,ξέρει να "στηθεί" πάνω σε αυτόν,ξέρει να υπολογίζει περισσότερα πράγματα ανα δευτερόλεπτο ξέρει ακόμα και να προυπολογίζει για τυχόν στραβή που θα του τύχει στα αμέσως επόμενα "δεύτερα" και κάνει ότι μπορεί να την αποφύγει! Αυτός ο οδηγός είτε πιάσει στα χέρια του αμάξι είτε μοτό είτε ΚΛΑΡΚ είτε έλκηθρο(ΑΙ-ΒΑΣΙΛΗ κατα προτήμηση) θα φερθεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. @Bandito Hint: Αν όλοι όσουν έχουν μηχανάκια είχαν αυτοκίνητα, ή περίμεναν στην ουρά οπως τα αυτοκίνητα, θα έκανες το Μαρούσι - Hilton απο 8 ώρες και 10 λεπτα που κάνεις τώρα, 3 μέρες και 20 δευτερόλεπτα. Πάλι καλά να λες. Πάλι καλά. Εχω ακούσει οτι από μιά πολύ διάσημη λέσχη της Αθήνας(Ελλάδας) οργανώθηκε μια μέρα ένα τέτοιο event,όπου ο κάθε ένας μοτοσυκλετιστής τηρούσε τις προβλεπόμενες αποστάσεις από τον προπορευόμενο ,κι ας ήταν κι αυτός Δίκυκλο και προς Θεού δεν έκανε κανείς τους "σφήνες"..... Το αποτέλεσμα;;;;; ΧΟΧΟΧΟΧΟ και LOL και ξανα ματα LOL !~! To είχε ακούσει κανείς σας;
HellasVagabond Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Hexstatic επειδη τυγχανει να οδηγαω συχνα το Clio 1.4 MTV σε πληροφορω πως πανω απο 210 δεν εχω παει ποτε και αυτο μετα απο αρκετη ωρα. Σε κατηφορα βεβαια πιανει 220-230. Το ζητημα μας ειναι ομως πως και 220 να πιανεις το κοντερ γραφει 240.
Sorath Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Τι λέτε ρε παιδιά τώρα θα μας τρελάνετε; Το 1.4 πιάνει πραγματικά 220 ακόμα και σε κατηφόρα;;; Και στο κάτω κάτω στο Clio δεν έχει ένδειξη στο κοντέρ με 240....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.