Προς το περιεχόμενο

TELEDOME διακοπή σύνδεσης ADSL


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τέλος του μηνός μου λήγει η προπληρωμένη σύνδεση active8 της TELEDOME.

Στέλνω mail για να κάνω ανανέωση ή να πάρω το άλλο πακέτο 5 μηνών που έχει αλλά δεν παίρνω απάντηση.

Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το 13850 ακολουθώ τις οδηγίες πληκτρολογώντας (δεν λέει και τη χρέωση για τόση αναμονή με μουσική) και τελικά αφήνω μήνυμα σε τηλεφωνιτή για να επικοινωνήσουν μαζί μου αλλά τίποτα.

Εχει κανείς άλλος παρόμοια εμπειρία και τι χρέωση θα έχω αν δεν κάνω τίποτα.

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Χρησιμοποιούμε  cookies για να απολαμβάνεις το insomnia προσωποποιημένο στις ανάγκες σου αλλά και για την παροχή στοιχείων επισκεψιμότητας για να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας