Προς το περιεχόμενο

TV + Κάμερα δώρο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, το Praktiker δίνει δώρο με μια τηλεόραση μια κάμερα. Η τηλεόραση είναι η εξής:

 

Sony KLV30 HR3B WEGA

 

Η βιντεοκάμερα είναι η εξής:

Sony DCR-HC22E

 

Συνολικά κοστίζουν 1250 Ευρώ.

 

Τι λέτε; Έχει δουλέψει κανείς με τα συγκεκριμένα μοντέλα; Γιατί έχει καταργηθεί η κάμερα; Τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει αυτό το γεγονός;

 

Είμαι εντελώς άσχετος από κάμερες παιδιά, βοηθήστε το φτωχό!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά προχώρησα στην αγορά καθώς έπρεπε να πάρω την τηλεόραση.

 

Η κάμερα είναι πολύ καλή με ένα μόνο μειονέκτημα: Συνεργάζεται αποκλειστικά με Sony Vaio υπολογιστές. Με όλους τους άλλους δεν δίνει παρά μία δυνατότητα: Να κάνει κατευθείαν VCD ότι έχει γραμμένο η κασέτα.

 

Θέλω να ρωτήσω λοιπόν, υπάρχει κάποιο λογισμικό ώστε να μπορώ να επεξεργαστώ το βίντεο για να το κάνω DVD κι όχι αυτό το άθλιο VCD, να μπορώ να κόψω/ράψω σκηνές, κ.τ.λ.;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κάμερα είναι πολύ καλή με ένα μόνο μειονέκτημα: Συνεργάζεται αποκλειστικά με Sony Vaio υπολογιστές. Με όλους τους άλλους δεν δίνει παρά μία δυνατότητα: Να κάνει κατευθείαν VCD ότι έχει γραμμένο η κασέτα.

 

Θέλω να ρωτήσω λοιπόν' date=' υπάρχει κάποιο λογισμικό ώστε να μπορώ να επεξεργαστώ το βίντεο για να το κάνω DVD κι όχι αυτό το άθλιο VCD, να μπορώ να κόψω/ράψω σκηνές, κ.τ.λ.;[/quote']

 

Η κάμερα σου έχει απ' ότι βλέπω σύνδεση i.link (έτσι το λέει η sony - όλος ο υπόλοιπος κόσμος το ξέρει ως firewire ή ieee-1394a).

 

Αυτό σημαίνει πως χρειάζεται να έχει το PC σου αντίστοιχη υποδοχή. Αν δεν έχει από μόνο του (αρκετά σύγχρονα PC έχουν), μπορείς να πάρεις μια κάρτα PCI με κόστος το πολύ 30 ευρώ και να αποκτήσεις.