giorgos th. Δημοσ. 3 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2006 ap`oti eida kai se merika test sto Google isxiei nai.
hralman Δημοσ. 3 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2006 Erotisi. Esto ena game Se 8x6 kai ena allo se 12x10.Me AAx2 Stin proti periptosi ta pixel einai poli ligotera ara to AA exei sxetika eukoli doulia kai den zorizei tin karta' date='stin deuteri exei polla perisotera na kanei AA ara travaei perisoteri dinami.Isxiei i oxi?[/quote'] Οπωσδηποτε. Και οχι μονο αυτο, εχοντας λιγοτερο αριθμο pixels προς επεξεργασια, γενικοτερα εχεις πιο ξαλαφρωμενη την καρτα σου. Γι'αυτο τεθηκε και το ζητημα στην αρχη του topic, δηλαδη μικροτερη αναλυση και περισσοτερο detail/aa (μιας και η καρτα σου μπορει να το σηκωσει) κλπ, ή μεγαλη αναλυση με μικροτερα detail levels και anti-aliasing?
ItsToasted Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Kala to oti mikroteri analisi=perisotera fps itan ta prota pou ematha, apla den imoun sigouros gia to poso epivarinei to AA tin karta analoga me tin analisi pou exeis. Diladi poli aploika an px ena AA x2 sou vazei +10% forto stin karta sta 800x600 tha sou vazei ena +20% sta 1200x1024 ektos tou parapanw apo tin analisi opote mborei na ftasei ena +40% gia 1200x1024 me tis idies rithmiseis AA.
hralman Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Μα γι'αυτο ακριβως η μεγαλυτερη αναλυση απαιτει περισσοτερη επεξεργασια. Γιατι ολες τις λειτουργιες (rendering, AA, κλπ) πρεπει να τις κανει για περισσοτερα στοιχεια (pixels). Αυτο το "παραπανω αναλυση" που λες και το πας το θεμα +40% δεν ειναι εντελως σωστο. Αν υποθετικα ανεβαζαμε μονο την αναλυση και μπορουσαμε να κρατησουμε το φορτο που δινει το ΑΑ στα ιδια επιπεδα με τη μικροτερη αναλυση, τοτε δεν θα ειχαμε καμια αλλαγη στις μεγαλυτερες αναλυσεις. Δε θα ειχαμε δηλαδη αυτο το παραπανω 20% ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ επειδη ειναι μεγαλυτερη η αναλυση. Αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι η μεγαλυτερη αναλυση δεν τρωει ισχυ απο την GPU απλα επειδη ειναι μεγαλυτερη. Την τρωει επειδη η μεγαλη αναλυση εχει περισσοτερα στοιχεια που χρειαζονται επεξεργασια. Αρα λοιπον αν υποθεσουμε οτι εχουμε μια αναλυση 800x600 με τα ολα της (ΑΑ, high detail textures, κλπ) και μετα ανεβασουμε με τα ιδια settings σε 1024x768, τοτε ο φορτος υποθετικα θα παει +20% οπως ειπες αρχικα, ακριβως επειδη ολες αυτες οι επεξεργασιες θα γινουν για παραπανω στοιχεια. Δεν θα παει ΣΥΝ αλλο 20% (40%) επειδη απλα ανεβασαμε αναλυση. Το 'ανεβαζω αναλυση' απο μονο του δε λεει τιποτα. Απλα συνεπαγεται και τις υπολοιπες επεξεργασιες για περισσοτερα pixels, γι'αυτο φορτωνει το συστημα μας. Το 'πιασες τι εννοω? Ως το +20% που ειπες εισαι σωστος, στο +40 ηταν το λαθος (τα νουμερα ειναι τυχαια παντα, απλα για να γινει πιο κατανοητο).
ItsToasted Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Se exasa ligo.Diladi ena games Xoris shades/AA/ kai lipes texnikes.Otan tou anevazoume tin analisi den trwei parapanw foto i karta logo ton perisoterwn ppixel pou kinountai ston horo? (Aploika panta)
hralman Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Sorry, τα ειπα κι εγω μπερδεμενα. Τρωει και παντα θα τρωει, πολυ απλα γιατι υπαρχουν λειτουργιες που κανει η καρτα για αυτα τα παραπανω pixels της μεγαλυτερης αναλυσης, τις οποιες δε μπορουμε να τις ακυρωσουμε η να τις απενεργοποιησουμε οπως μπορουμε το ΑΑ και τα shades. Για να καταλαβεις τι εννοω: Εστω οτι εχουμε ενα παιχνιδι στα 800x600, θα φαινεται καπως ετσι: Αν υποθετικα εμεις μπορουσαμε να ανεβασουμε στα 1024x768 την αναλυση μας, αλλα τα ενεργα PIXELS που θα παιζουμε να ειναι μονο τα 800x600 (πραγμα αδυνατον, απλα για το παραδειγμα μας τωρα το λεω) και τα υπολοιπα που μενουν να ηταν απλα, λευκα pixels, τοτε θα ηταν καπως ετσι: Σε αυτη την περιπτωση, η καρτα γραφικων θα ειχε μηδαμινο παραπανω φορτιο, παρολο που θα ηταν ρυθμισμενη να παιζει στα 1024x768. Και αυτο θα συνεβαινε επειδη δεν θα επεξεργαζοταν καθολου τα παραπανω pixels. Το σημειο που θελω να καταληξω ειναι οτι η παραπανω αναλυση δεν ειναι πιο βαρια σε ενα παιχνιδι απλα επειδη ειναι μεγαλυτερη και εχει παραπανω pixels. Ειναι η επεξεργασια που απαιτουν αυτα τα παραπανω pixels η οποια μας κανει τη ζημια. Ελπιζω τωρα να εγινα πιο κατανοητος.
DrFreeman Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Εγώ θα πήγαινα χωρίς σκέψη στα 1024 ακόμη κι αν αυτό σήμαινε συμβιβασμούς στα fps. Mετά από τόσα χρόνια χρήσης μου είναι αδύνατο να επιστρέψω στα 800.
hralman Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Αυτο που λες το κανω κι εγω. Μου φαινεται πολυ χαλια στα 800x600 πια. Αλλα οταν λεμε για συμβιβασμους στα fps μιλαμε για κατι λογικο. Οχι να μη μπορεις να παιξεις. Αν και με την 6600 ειμαι αρκετα ευχαριστημενος, μπορω να τα παιζω ικανοποιητικα ολα στα 1024x768.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.