Προς το περιεχόμενο

"Πονηριά" με την 0 Pixel Εγγύηση...


rufous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγόρασα πριν 10 ημέρες από το Multirama την LG 1980Q.

Κλασική LG διαπίστωσα ένα "νεκρό" pixel χαμηλά στην οθόνη...

Κατευθείαν άρπαξα το τηλέφωνο να τους πάρω τηλ. να γκρεμοτσακιστούν να μου στείλουν άμεσα την αντικαταστάτριά της!

 

Αμέσως, σαν κλασικός πονηρός Έλληνας, αναρωτήθηκα το εξής:

Αφού μας δίνεται η δυνατότητα να την αλλάξω μέσα σε 3 χρόνια γιατί να βιαστώ να κάνω την αλλαγή;

Μπορώ να τη χρησιμοποιήσω για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα (εφόσον δε με ενοχλεί να πέφτει το μάτι πάνω στο πίξελ) και όποτε μου τη δώσει να προβώ σε αντικατάσταση.

 

Η 1980Q έχει ήδη 1 και βάλε χρόνο που κυκλοφορεί στην αγορά!

Όταν την αλλάξω, δεν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην κυκλοφορεί πια το μοντέλο και αναγκαστικά να μου το αντικαταστήσουν με ένα νεότερο την ίδιας σειράς;!!!;

 

Υ.Γ. Φυσικά, όλα τα παραπάνω ισχύουν ακόμη και αν κάνεις την αντικατάσταση και τώρα, εφόσον μπορείς να παραμείνεις για κάποιο καιρό χωρίς οθόνη. Αλλά παίζεις με την πιθανότητα (που χλωμό το βλέπω!) να μη σου ξαναπάθει κάτι η οθόνη...

 

Άκούω, εχεεεμμμμ, διαβάζω τη γνώμη σας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η 1980Q έχει ήδη 1 και βάλε χρόνο που κυκλοφορεί στην αγορά!

Όταν την αλλάξω' date=' δεν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην κυκλοφορεί πια το μοντέλο και αναγκαστικά να μου το αντικαταστήσουν με ένα νεότερο την ίδιας σειράς;!!!;[/quote']

 

Στα καταστήματα ίσως.... αλλά στις αποθήκες τους θα υπάρχουν 1000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πες ότι έχει καταργηθεί το μοντέλο και έχει βγει νεότερο. Παίρνεις τηλέφωνο και τους λες μου έβγαλε καμμένο pixel, θέλω αλλαγή. Ποιος σου λέει ότι η αντικατάστρια θα είναι καινούργια από την στιγμή που θα έχει καταργηθεί το μοντέλο. Μπορεί δηλαδή να έρθει μεταχειρισμένη χωρίς καμμένο pixel. Δες αναλυτικά τους όρους να δεις αν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο ή αν πάντα είναι υποχρεωμένοι να αλλάζουν με καινούργια τελείως οθόνη, αν και νομίζω ότι πρέπει να ισχύει το πρώτο. Φαντάζομαι οι όροι θα λένε σε περίπτωση καμμένου pixel, θα γίνεται αντικατάσταση, αλλά εσκεμμένα δεν θα διευκρινίζουν αν γίνεται αντικατάσταση με άλλη του κουτιού ή όχι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου δώσουν refurb οθόνη και όχι καινούργια...

 

Χτύπησε μια FLATRON L1530S που έχω από την πρώτη κιόλας μέρα. Τους τηλεφώνησα, έστειλα με fax την απόδειξη αγοράς και σε λιγότερο από 24 ώρες είχα καινούργια. Αυτό πριν από δύο χρόνια.

 

Ένας φίλος με ακριβώς το ίδιο μοντέλο, του χτύπησε σε δύο χρόνια, τους τηλεφώνησε και σε λιγότερο από 24 ώρες του έστειλαν άλλη αλλά όχι καινούργια μια και η ημερομηνία κατασκευής της ήταν Αύγουστος του 2004. Αν τώρα είσαι τυχερός και πάρεις καινούργια.... Μάλλον χλωμό το κόβω. Όλες οι οθόνες που γυρίζουν πίσω δεν πετιούνται αλλά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο επισκευάζονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πώ και κάτι άλλο..

 

είσαι σίγουρος ότι πρόκειται για εγγύηση "0" pixel?

 

Πριν 1-2 χρόνια είχα αγοράσει μια ωραία οθονίτσα με την τέλεια εγγύηση των "0" καμμένων pixel. Μια μέρα διαπιστώνω τρία καμμένα pixel στο κέντρο της οθόνης. Η απάντηση απο την εταιρία ξέρεις ποιά ήταν ?

Ναι εντάξει, αλλά από 8 και πάνω τις αλλάζουμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πώ και κάτι άλλο..

 

είσαι σίγουρος ότι πρόκειται για εγγύηση "0" pixel?

 

Πριν 1-2 χρόνια είχα αγοράσει μια ωραία οθονίτσα με την τέλεια εγγύηση των "0" καμμένων pixel. Μια μέρα διαπιστώνω τρία καμμένα pixel στο κέντρο της οθόνης. Η απάντηση απο την εταιρία ξέρεις ποιά ήταν ?

Ναι εντάξει' date=' αλλά από 8 και πάνω τις αλλάζουμε..[/quote']

 

Και ποια καλή εταιριούλα ήταν αυτή ?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@kalliopi: Τουλάχιστον για την LG, μπορώ να μιλήσω εκ πείρας: Παρουσιάσε πρόβλημα (όχι καμμένο pixel) η LG 2323T, την αλλάξανε την επόμενη μέρα με καινούρια μεν σε ταλαιπωρημένη συσκευασία δε. Όσον αφορά στο "0" ισχύει από φίλους και συγγενείς που αλλάχτηκαν οι οθόνες την επομένη της αναφοράς του προβλήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

nk_surfer πραγματικά τώρα δεν θυμάμαι..

Αλλά μου έχει μείνει το σκηνικό, μπορεί να ήταν και η Samsung δεν είμαι απόλυτα βέβαιη. Θα το κοιτάξω και θα σου πω.

 

wizzy δεν έτυχε να έχω άσχημες παρτίδες με LG, συμφωνώ με όσα λες αλλά είμαι πάντα της άποψης μην έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη σε κανέναν και φυσικά σε καμία εταιρία. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί, άλλωστε συνήθως γίνονται τα πιο παράξενα το βλέπουμε κάθε μέρα γύρω μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πες ότι έχει καταργηθεί το μοντέλο και έχει βγει νεότερο. Παίρνεις τηλέφωνο και τους λες μου έβγαλε καμμένο pixel, θέλω αλλαγή. Ποιος σου λέει ότι η αντικατάστρια θα είναι καινούργια από την στιγμή που θα έχει καταργηθεί το μοντέλο. Μπορεί δηλαδή να έρθει μεταχειρισμένη χωρίς καμμένο pixel. Δες αναλυτικά τους όρους να δεις αν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο ή αν πάντα είναι υποχρεωμένοι να αλλάζουν με καινούργια τελείως οθόνη, αν και νομίζω ότι πρέπει να ισχύει το πρώτο. Φαντάζομαι οι όροι θα λένε σε περίπτωση καμμένου pixel, θα γίνεται αντικατάσταση, αλλά εσκεμμένα δεν θα διευκρινίζουν αν γίνεται αντικατάσταση με άλλη του κουτιού ή όχι....

 

 

Και με τους σκληρούς δίσκους έτσι δε γίνεται όμως;

Φίλος μου έστειλε στο εξωτερικό τον "χτυπημένο" του 20άρι σκληρό και του στείλανε "πίσω του κουτιού" 40άρι.

Οι 20άρηδες δεν κυκλοφορούσαν πια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
nk_surfer πραγματικά τώρα δεν θυμάμαι..

Αλλά μου έχει μείνει το σκηνικό' date=' μπορεί να ήταν και η Samsung δεν είμαι απόλυτα βέβαιη. Θα το κοιτάξω και θα σου πω. [/quote'] Toσα πολλα pixel για sony μου ακουγεται(..αν και νομιζω ειναι στα 5)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή samsung... στα 7 pixel.

 

Αλλά και με ένα καμμένο pixel την samsung μου δεν την αλλάζω με καμία LG..

xixixi

Μαζί σου!!! ούτε την δίκια μου... απλά κορυφή!!! Δεν μπα να 'χει και 5 pixels...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά την άλλαξα! Σχετικά:

 

 

Κάτι τέτοιες ΕΤΑΙΡΙΕΣ με κάνουν να νιώθω ότι δε ζω τελικά στη Ζιμπάμπουε, αλλά σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα!

 

Άνοιξα και ένα σχετικό thread εδώ:

http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?p=1213924#post1213924

 

Παίρνω τηλ. χθες στο 80011200300.

Βγαίνει τηλεφωνητής που μου λέει "κλήση χωρίς χρέωση". "Πάλι καλά" σκέφτομαι...

Αναμονή μισό λεπτάκι και ευγενική τηλεφωνήτρια στο ακουστικό.

"Της λέω χθες άνοιξα την οθόνη", κ.τ.λ...

Θα σας κλείσω ραντεβού με το κούριερ, μου λέει...

Δίνω στο S.N. της οθόνης μου και μου ζητάει ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ να στείλω με φαξ στο 2310-604808 στον κ. Ελευθεριάδη (επειδή ζω στη Δυτ. Μακεδονία) την απόδειξη αγοράς.

 

Με παίρνει καμιά ώρα να βρω φαξ.

Στο ενδιάμεσο μήνυμα στο κιν. Κοιτάζω "LGE Service": "Αναμένουμε την απόδειξη αγοράς σας στο 2310-604808, κ.τ.λ."

"Μπράβο;", σκέφτομαι...

Το απόστέλλω στη 13:30.

Μήνυμα στο κιν. ξανά: "Η απόδειξη αγοράς σας εστάλη".

Χωρίς άλλα λόγια...

 

Σήμερα, τηλ. στο σπίτι 07.55. "Γειά σας, εδώ ταχυμεταφορική, έχω μια οθόνη"

Κάγκελο ο Τάσος!

Έρχεται η οθόνη, ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ στο κουτί της, σφραγισμένη (επειδή και η δική μου ήταν αχρησιμοποίητη).

Τη στήνουμε, ένα check με ειδικό προγραμματάκι για καμμένα pixel, όλα τέλεια στην καινούργια, βάζω την παλιά στο κουτί της και φεύγει. Εννοείται χωρίς να δώσω "μία"...

Με 'γειά μου!

 

Ευτυχές συμπέρασμα: Σε αρκετά ΛΙΓΟΤΕΡΟ από 24 ώρες είχα μια ποιοτική εξυπηρέτηση από μία "μεγάλη" εταιρία! Και κυρίως τήρησε όσα υπόσχεται και με το παραπάνω...

 

Υ.Γ. Ασφαλώς είχα διαβάσει και άλλα posts σχετικά με αυτή την εξυπηρέτηση, αλλά πάντα η προσωπική εμπειρία μετράει διαφορετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...