Προς το περιεχόμενο

Επιλογή οικονομικής σχολής

JohnL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μεταξύ Οικονομικών Πάτρας και Στατιστικής-Ασφαλιστικής Πειραιά, τι προτείνετε;

Κανείς που να σπουδάζει κάτι απ' τα δύο?

Δημοσ.
είμαι άσχετος με το θέμα καθώς είμαι πληροφορικός. Επιλογή μου θα ήταν το Οικονομικό Πάτρας.

Συμφωνώ,

και ως προς το άσχετος με το θέμα,

και ως πεος την επιλογή. -> edit : προς εννούσα ... είδες τι μπορεί να κάνει το qwerty

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, απλά μπορείτε να λέτε και τον λόγο για τον οποίο προτείνετε καθεμιά;:mrgreen:

Δημοσ.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, απλά μπορείτε να λέτε και τον λόγο για τον οποίο προτείνετε καθεμιά;:mrgreen:

Προσωπικά το "πρότεινα" επειδή φαίνεται πιο γενικού περιεχομένου σχολή και είναι καλό πάντα να έχεις τις περισσότερες επιλογές

Επίσης κανα δυο βιβλία του Οικονομικού που έχω διαβάσει φαίντονται ενδιαφέροντα μαθήματα.

Τέλος σημαντικό ρόλο πίστεύω ότι θα πρέπει να παίζουν και τα επαγγελματικά δικαιώματα που σου εξασφαλίζει κάθε σχολή και φαντάστηκα ότι το Οικονομικό, ως πιο γενικό, θα έχει περισσότερα.

Δημοσ.

Επειδή το έχω ψάξει το θέμα, σημαντικό ειναι να σκεφτείς αν σε ενδιαφέρει μια καθαρά οικονομική σχολή(Πάτρα στην περίπτωσή σου), αλλίως το τμήμα αυτό του Πειραιά έχω ακούσει ότι είναι καλό.Πάντως εγώ που ρώτησα μου είπαν ότι το καλήτερο είναι να τελειώσεις μια γενική οικονομική σχολή και μετα να κάνεις ένα καλό μεταπτυχιακό στον τομέα που σε ενδιαφέρει

Δημοσ.

Για μεταπτυχιακό σκέφτομαι βασικά να κάνω σε κάποιο τομέα πιο σχετικό με υπολογιστές, έτσι ώστε να τα συνδυάσω και τα δύο.

Δημοσ.
Για μεταπτυχιακό σκέφτομαι βασικά να κάνω σε κάποιο τομέα πιο σχετικό με υπολογιστές, έτσι ώστε να τα συνδυάσω και τα δύο.

καλά αυτά είναι πατάτες που σου λένε. Υπολογιστές δεν θα μάθεις με ένα μεταπτυχιακό που είναι ένα χρόνο. Εδώ άλλοι δεν μαθαίνουν σε 4. Άμα θες υπολογιστές παράτα τα οικονομικά πήγαινε υπολογιστές και μετά κάνε ΜΒΑ στα οικονομικά (2 χρόνια) και θα έχεις το σωστό αποτέλεσμα.