Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για εργασία


theoritikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου ζήτησαν να φτίαξω ένα e-commerce (και καλά site) για εργασία σε ενα μάθημα. Επειδή είμαι λίγο άσχετος με web authoting θέλω να σας ρωτήσω κάποια πραματάκια.

Υπάρχει τρόπος να βάλεις forum σε free host? Μου είπαν οτι δεν γίνεται, γιατί χρειάζεται υποστήριξη απο τον server. Έψαξα λίγο σήμερα για free forum hosting και βρήκα κάτι αλλά είναι λίγο δύσκολο για εμένα. Υπάρχει κάποιο εύκολο site για forum hosting?

Ψάχνω κάτι ανάλογο για feedback form. Είδα πως το frontpage κάνει κάτι τέτοιο, αλλά server που θα βρώ?

Υπάρχει κάποιο site που να φτιάχνεις banner με το λογότυπο του site και μετά να το ανεβάσεις?

Επίσης, ψάχνοντας στο net βρήκα ενα έτοιμο template για site το οποίο θέλω να βάλω στο δικό μου. Επειδή μερικές σελίδες τις έχω φτιάξει ήδη με το frontpage, για να μην τις φτίαχνω απο την αρχή πως θα ενσωματώσω αυτό το template σε αυτές?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχίζοντας από το τελευταίο, σου προτείνω να κάνεις από την αρχή τις σελίδες σύμφωνα με την νέα template που βρήκες, γιατί εγγυημένα θα πάρει περισσότερο χρόνο μέχρι να κάνεις τις αλλαγές που χρειάζεται για να ενσωματωθεί κανονικά.

 

Όσον αφορά τα forum και το e-commerce, χρειάζεσαι ένα hosting που να υποστηρίζει mysql + php.

Ελληνική λύση : http://www.freegreece.net

Με τη βοήθεια του cPanel και του Fantastico εγκαθιστάς οποιοδήποτε script θέλεις(μεταξύ αυτών και Forum) στο site σου με 2 - 3 κλίκ.

Για λογότυπο δεν γνωρίζω μιας και προτιμώ να τα φτιάχνω μόνος στο photoshop, αλλά κάνε ένα googling, όλο και κάτι θα υπάρχει.

Παλιότερα θυμάμαι είχα βρεί ένα site Που λειτουργούσε ώς slogan generator.

Ίσως υπάρχει και banner generator ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει κάποιο εύκολο site για forum hosting?

 

Χρησιμοποιώ κάποιος μήνες τώρα αυτό και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.