Προς το περιεχόμενο

Silent Hunter 4


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Μακρυά από Ferrari, 14 χρόνια περίμενα να δω αγώνα χωρίς τον αντιπαθητικό Ταρίφα. Οπότε δεν πειράζει που νίκησε ο Κίμι.

 

Όσο για το SH IV, δεν έχω προλάβει καν να το παίξω. Τώρα στήνω το shoot 1.6.4 για να παίζω με φωνητικές εντολές (στο SH3 τις είχα στα γερμανικά, τώρα αναγκαστικά στα αγγλικά). Πρώτα όμως έπρεπε να βάλω το .net framework 1.1 στα vista (χρειάζεται για το shoot) και δεν ξέρω αν θα παίξουν σωστά όλα αυτά.

 

Ες αύριον τα σπουδαία.

Δημοσ.

Εντάξει, για όσους είχαν ασχοληθεί με το SH3, είναι τουλάχιστον must ότι πρέπει να παίξουν το 4. Έχει ακόμα κάποια bugs, χρειάζεται αρκετά mods για να ανέβει το επίπεδο του ρεαλισμού σε αυτό που έχουμε συνηθίσει στο SH3+GreyWolves eXpansion αλλά ακόμα κι έτσι είναι πάρα πολύ καλό. Και έχει και -αρκετά- καλύτερα γραφικά. Απλώς θέλει λίγο καιρό να συνηθίσουμε την ιδέα ότι πρέπει να κυνηγάμε Ιάπωνες στις Φιλιππίνες αντί για Συμμάχους στα ανοιχτά της Ιρλανδίας.

 

Να μην τα πολυλογώ, είναι ΠΑΡΑ πολύ καλό!

Δημοσ.

Νάτα και τα πρώτα καλούδια...

 

Patch 1.1 released today!

 

>################################################## ##############################

4. Changes in Patches

################################################## ############################## 


HARD DRIVE SPACE

Windows will require additional free hard drive space for its operating system 
(virtual memory). If you encounter the following message in an error dialog: 
"Ran out of virtual memory", free up some more hard drive space.

To install Silent Hunter 4 - Wolves of the Pacific - Patch V 1.1 you will need approximately 200 MB free hard disk space for the full patch. 

NEW FEATURES

New in game voices.
New stern and bow wave effects.
Added End Game movies - available only for campaign end of war.
Option to change the interface using Miles instead of KM.
Night filters for interface.
Added torpedo planes in the game.
Added, medals, calendar, New papers, Hall Of fame and End campaign screens in Career Mode.
Added a "death camera"
Added the S-42 class to the game,


GAMEPLAY CHANGES
Patrol date is adapted to flotilla transfer date.
Tuning in efficicency mechanics.
Sensors tuning.
Tuning in submarine structure.
Added new orders in HUD.
Improvements to subsystem, crew and torpedo management screens.
Improved interface for rescue survivors interface.
Added tooltips on interface.
Added new Historical battles during campaign.
Added more Harbor traffic.
Added more "life" in frendly harbors.
Added more special units to enemy harbors and locations.
Added more abjectives in campaign.
Improved AI for merchant.
Corrected plane rosters for Japanese airbases and aircraft carriers.
Made the Radar Station inaccessible when the Surface Search Radar is not present onboard.


BUG FIXES
Menus tuning
Removed the AI bugs from the game.
End of War bug fixed.
Removed bugs regarding save/load/replay.
Removed Multiplayer connections bugs.
Fixed randomly crashes during the game play, save and load.


################################################## ##############################

5. Known Issues

################################################## ##############################

5.1. Installing video drivers

If you experience any graphical problems, please install the latest video
drivers available for your video card. Links to the most popular video cards
manufacturers are available at the bottom of this document. 

--------------------------------------------------------------------------------
5.2. Installing sound drivers

If you experience any sound problems, please install the latest sound
drivers available for your sound card. Links to the most popular sound cards
manufacturers are available at the bottom of this document.

--------------------------------------------------------------------------------
5.3. Installing DirectX

Silent Hunter 4 needs DirectX 9.0c to run properly. To get the latest version of
DirectX, please visit:
http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads

-------------------------------------------------------------------------------- 
5.4. Known Problems

The water surface isn't updated during game pause.
Game input depends on framerate which can cause problems especially when
playing with higher time acceleration.
Due to the extremely vast area of land and great number of objects many
small collision problems can be experienced.

 

Σκεφτείτε ότι ο περισσότερος κόσμος ακόμα δεν έχει πάρει το παιχνίδι στα χέρια του, καθώς τα preordered shippings έγιναν πριν 2-3 μέρες.

 

Η UBI τα έκανε πάλι π....α με το release του patch, αρχικά έδωσε link που δεν δούλευαν, μετά τα διόρθωσε, μετά τα απέσυρε, στο official site δεν υπάρχει ακόμα καμία αναφορά για το patch κλπ. Κι όλα αυτά μέσα σε μία μέρα. Τελοσπάντων, μπορείτε να κατεβάσετε το patch από εδώ.

Δημοσ.

Ρε παιδιά, 116 ΜΒ patch πριν καν βγει το παιχνίδι; Δηλαδή το 1/30 του παιχνιδιού δεν το διέθεσαν με την κυκλοφορία του και το κυκλοφόρησαν μετά!!!

Η καφρίλα στον χώρο των παιχνιδιών έχει γίνει ανεξέλεγκτη.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μη μπλέξεις με μεγάλο παραγωγό.

 

Όποιος παρακολούθησε το τι τράβηξε η Obsidian από τη Lucasarts με το KotOR II, θα με καταλάβει.

 

Σε πνίγει το deadline...

 

Και βέβαια, χίλιες φορές καλύτερα patch από την πρώτη ημέρα από το να περιμένεις μήνες και μήνες για να διορθώσουν τα πασιφανή (λέγε με CA επί Activision αλλά και τώρα)

  • Moderators
Δημοσ.

Το πήρα προχθές το απόγευμα από Παπασωτηρίου και από το βράδυ τότε κόλλησε η σύνδεση μου! :P

Καλά, το ξέρω πως δεν έχει σχέση, αλλά δεν μπορούσα να μπω μέσα για να πω ότι...πορώθηκα (πάλι)!

Είναι αρκετά πιο βαρύ από το 3, αλλά μου αρέσει πολύ περισσότερο:

 

Tο damage modelling (τρύπες! Κομμάτια που διαλύονται! :P).

 

Tο crew που φαίνεται στα σκάφη και αντιδρά (όχι κάτι τρελό, αλλά και μόνο ότι έχουν animation για μερικά πράγματα, λέει ).

 

Oι βαρκούλες πάλι με το crew που κατεβαίνουν από σκάφη που διαλύονται άμεσα και δεν έχεις φάει με τα κανόνια τον κόσμο τους, εγώ δεν θέλω να τους χτυπάω πάνω στο πλοίο, είμαι καλό παιδί και θέλω μόνο να το βυθίσω. :mrgreen: Κρίμα που οι περισσότερες βάρκες αναποδογυρίζουν από το κύμα και πνίγονται άδοξα (χωρίς animation εκεί, απλά εξαφανίζονται) οι ναύτες... Πρέπει να δω πάλι πως μαζεύω επιζώντες, να δω αν μπορώ να μαζέψω αντιπάλους σαν ομήρους.

 

Το νερό είναι πολύ καλύτερο (να δω αν θα έχω internet το απόγευμα να βάλω το patch, να δω τα νέα εφφέ κύματος για πλώρη και πρύμη.)

 

Και άλλα. :D

 

Έχει και μερικά κουλά (το υποβρύχιο μου, έστριψε πάνω σε παραλία(!!) περνώντας μέσα από το έδαφος, χωρίς να πάθει ζημιά), γκουχ, εκεί θυμήθηκα ότι για να φύγεις από τα ρηχά νερά, καλύτερα η όπισθεν. :P

Επίσης εκεί πέρα, με πήρε χαμπάρι παραθαλάσσιο κανόνι και με βάραγε (τι μκίες έκανα, load μετά και πιο προσεχτικά φυσικά) και μου είχε ανοίξει 6 τρύπες, αλλά το υποβρύχιο σκυλί! (στα 6 knots με flank speed :P, δεν βούλιαζε πάντως)

Άλλη φορά όμως που έχασα τεράστιο κομμάτι της πλώρης (δεν με είχαν δει, αλλά είχε κύμα και μάλλον ήταν η τορπίλη που έριξα. Γίνεται η μαγνητική να χτυπήσει από τόσο κοντά, μετά την εκτόξευσή της ; ), έφυγε χύμα στον βυθό όπως έπρεπε.

 

Τέλος πάντων, μου αρέσει πολύ. :mrgreen:

 

Πρέπει να δω πως δουλεύει ο υπολογισμός για ταχύτητα με το χρονόμετρο, γιατί σε μένα δεν κάνει τίποτα, θα κοιτάξω το forum τους. :P

Και θέλω να δω το multiplayer. Δεν θα είναι SH2 με Destroyer Command, αλλά πιστεύω να είναι αρκετά κοντά το adversarial mode. :)

Δημοσ.

να κανω μερικες ερωτησεις ? οταν πχ εισαι στο ρανταρ και εχει ενα διακοπτη πως τον κανω on /off ? με το mouse δεν κανει τιποτα .επισης νομιζω λειπει απο το παιχνιδι ενα επαρκες tutorial ευτυχως εχω λιγη εμπειρια απο το προηγουμενο sh.

 

γενικα φαινετε καλο παντως

  • Moderators
Δημοσ.

Αυτά περί διακοπτών, πρέπει να είναι bug-αρισμένα, όπως διάβασα κι ελπίζουμε να μπουν σε νέο patch. Φαίνεται ότι τελικά έχουν ξεφύγει αρκετά πράγματα. :(

Όσο για το tutorial, δεν φαίνεται να παίζει κάτι παραπάνω. Πρέπει να τα βρίσκεις μόνος σου από το manual, κλπ.

Π.χ. στο war school για την τορπίλη, το να σου λέει "αν έχεις το AI σε assist mode", εμ...όσοι το έχουν ρεαλιστικό, πρέπει να δουν το manual. Και το χρονόμετρο σίγουρα δεν δουλεύει για να κάνει μέτρηση της ταχύτητας. Κι αυτό το περιμένουμε ή κάνεις κάτι εξισώσεις που έχουν βάλει σε forum. :P

Δημοσ.

απο τι ειδα παντως πλεον δεν χρειαζετε να στελνουμε εμεις τους ναυτες σε θαλαμους να ξεκουραστουμε εε? κανουν βαρδιες αυτοματα τα παλικαρια .

 

να ρωτησω και κατι . το παιχνιδι καταληγε καπου ? τερματιζετε? αυξανει την δυσκολια σε καθε αποστολη η ειναι τυχαιο αν θα στην πεσει κανεις?

  • Moderators
Δημοσ.

Πράγματι, αυτή τη φορά οι βάρδιες είναι αυτόματες (yay!). Πρέπει να τελειώνει με το τέλος του πολέμου όπως και το 3. Για την δυσκολία, θεωρητικά, θα πρέπει να "γεμίζουν" τις περιπολίες όσο περνάει ο καιρός μάλλον.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...