Προς το περιεχόμενο

Επιλογή video projector


Steven

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως λέει και ο τίτλος ψάχνω έναν video projector o οποίος θα χρησιμοποιηθεί κατα βάση για σύνδεση με το pc και ίσως με ένα dvd player... Θα είναι για χαβαλέ πιο πολύ οπότε δεν θέλω να δώσω τα τρελά λεφτά, παρόλα αυτά θέλω να έχω ένα καλό μηχάνημα!!

 

Η πρώτη ερώτηση είναι απλή: LCD ή DLP??

 

Όπως είπαμε θα είναι πιο πολύ για την προβολή ταινειών, κατεβασμένων σειρών κλπ...

 

Η επόμενη ερώτηση είναι τι ανάλυση..

 

Θα ήθελα να μην πέσω κάτω από 1024χ768... Τo 800χ400 μου φαίνεται λίγο για την σημερινή εποχή και με το HD να είναι προ των πυλών.. Από την άλλη το 1280χ1024 νομίζω είναι υπερβολικό, καθώς από τα λίγα που ξέρω ανεβαίνει πολύ το μέγεθος και η τιμή! Παρόλα αυτά όλες οι απόψεις είναι κατι παραπάνω από αποδεκτές! :)

 

Επόμενη και βασικότερη ερώτηση είναι ποιον προβολέα προτεινετε εσείς...

 

Βασικά είμαι ψιλοάσχετος... Και με την τεράστια προσφορά που υπάρχει έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια... Θα με βοηθούσατε πολύ αν μου λέγατε κάποια τεκμηριωμένη άποψη για το ποιόν προβολέα να προτιμήσω... Επίσης θα βοηθούσε πάρα πολύ αν γνώριζε κάποιος αν υπάρχει πουθενά κανένα συγκριτικό τύπου Hitech...

 

Γενικά δεν θέλω με τίποτα να δώσω πάνω απο 1500-2000 euro. Η αγορά θα γίνει από Γερμανία, συνεπώς θα είναι καλύτερη η τιμή από αυτές του ελληνικού εμπορίου, ή μπορεί να γίνει και από το ebay. Σκέφτομαι ακόμα και τη λύση του μεταχειρισμένου! Το λέω αυτό καθώς έναν προβολέα που κάνει 2500 ας πούμε μπορεί εγώ να τον βρω πολύ πιο κάτω οπότε feel free να πείτε ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε αυτά τα λεφτά!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε... ρίξε μια ματιά και εδώ

ό,τι και να κάνεις.. όχι μεταχειρισμένο προβολέα. 100 φορές να τα σκάσεις και να πάρεις καινούριο. Με το budget σου μπορείς να πάρεις ένα πολύ καλό. Ο μεταχειρισμένος δεν ξέρεις τί ώρες λειτουργίας έχει κτλ.. και καινούρια λάμπα είναι ακριβή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε