Super Moderators paredwse Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Οντως. Εδω ταχυδρομήθηκε παραγγελία 67 ευρώ.Και να σας πω και κατι. Θα ειναι κακο και για το play να 'κοψει' τις ακριβες αποστολές προϊόντων προς τους καλους καταναλωτές στην Ελλάδα (δηλαδή οχι αυτους που συστηματικά δηλώνουν απώλεια προϊόντος). Εμένα μου'χαν στειλει λανθασμένο προϊον, που μάλιστα ηταν λιγο πιο ακριβο απο εκεινο που ειχα παραγγείλει. Τους το επεστρεψα ομως και αυτοί μου βάλαν τα ταχυδρομικά στο λογαριασμό μου και μου έστειλαν το κανονικό προϊόν πριν καν προλάβω να τους ταχυδρομήσω το λάθος. Για ποιο λόγο οταν καποιος πελάτης έχει τέτοια συμπεριφορά, να κοπεί απο τις υψηλές παραγγελίες? Θα σας απαντήσω βέβαια το Δεκέμβρη (βλ. Zelda:) ) αν μου ακύρωσαν τη παραγγελία ή όχι. Γι'αυτό έγραψα ότι πιθανόν η πολιτική του play.com να παίζει ανάλογα με τον πελάτη. Πιθανόν στους νέους πελάτες να λένε "δεν στέλνουμε προϊόν που η αξία του ξεπερνά τις £30" αλλά στους παλιούς πελάτες να ελέγχουν το ιστορικό τους και να πράττουν αναλόγως. Ανάλογη της σκέψης που έχει κάνει και το μέλος gvard στο προηγούμενο topic. Το ιστορικό μου δείχνει 84 συναλλαγές με το play.com και άλλες 5-6 στο playusa.com. Μόνο μία εξ αυτών ήταν επιστροφή, παρόμοια με αυτή που περιγράφει το μέλος heyou: είχα παραγγείλει το 2-disc edition του Dusk Till Dawn και μου έστειλαν την έκδοση του ενός δίσκου (πιο φτηνή απ' αυτή που πλήρωσα). Τους έγραψα ένα e-mail, μου ζήτησαν και τους πήρα τηλέφωνο και τους εξήγησα επακριβώς το πρόβλημα, τους είπα ότι αναγκαστικά είχα ανοίξει το DVD για να διαπιστώσω ότι περιέχει μόνο ένα δίσκο και μου είπαν να το στείλω πίσω. Μου επέστρεψαν τα λεφτά αποστολής στην πιστωτική μου και μου έστειλαν το ορθό DVD. Όλες οι άλλες συναλλαγές είχαν διεκπεραιωθεί άψογα και δεν υπήρξε ποτέ "χαμένο" πακέτο. Βέβαια το ότι ζω στη Ραφήνα που έχει (σχετικά) μικρό ταχυδρομείο και δεν χάνονται τα δέματα ίσως παίζει κάποιο ρόλο...
gvard Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Όλες οι άλλες συναλλαγές είχαν διεκπεραιωθεί άψογα και δεν υπήρξε ποτέ "χαμένο" πακέτο. Βέβαια το ότι ζω στη Ραφήνα που έχει (σχετικά) μικρό ταχυδρομείο και δεν χάνονται τα δέματα ίσως παίζει κάποιο ρόλο... ...δεν εχει σχεση με το ταχυδρομείο, οι ελληνάρες είμαστε έξυπνοι και "χάνουμε" το πακέτο μετά το ταχυδρομείο, οταν εχουμε πάρει το πακέτο κανονικά...
Loser Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 ...δεν εχει σχεση με το ταχυδρομείο, οι ελληνάρες είμαστε έξυπνοι και "χάνουμε" το πακέτο μετά το ταχυδρομείο, οταν εχουμε πάρει το πακέτο κανονικά... μην είσαι τόσο κάθετος, μια φορά που είχα παραγγείλει το Splinter cell δεν μου ήρθε ποτέ. Επικοινώνησα με Play και μου το ξαναστείλανε. Δεν ξέρω που χάθηκε (μπορεί να μου το φάγανε στην πολυκατοικία μου, μπορεί στα ΕΛΤΑ) αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι το πρώτο δεν μου ήρθε ποτέ.....
heyou Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Για κάποιο διάστημα, οταν περίμενα πακέτο απο play.com, παραμόνευα το ταχυδρόμο. Αυτός αντι να το βάλει στο ταχυδ. κουτί ή μέσα στη αυλή του σπιτιού το παρατούσε στο δρόμο, όπου ο καθένας που περνούσε μπορούσε να το πάρει. Του έκανα παράπονα αλλά τπτ αυτός. Προφανώς θα έκαναν πολλοί παράπονα στα ΕΛΤΑ της περιοχής και τώρα είναι κάποιος καινούριος που είναι άψογος στη δουλειά του.
a123xxsp Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 θα μπορούσε η πλει και κάθε εταιρία τα δέματα να τα στέλνει συστημένα ώστε να πρέπει να υπογράψεις.! όπως είπα και παραπάνω υπάρχουν λύσεις αρκεί να θέλεις.... Για κάποιο διάστημα, οταν περίμενα πακέτο απο play.com, παραμόνευα το ταχυδρόμο. Αυτός αντι να το βάλει στο ταχυδ. κουτί ή μέσα στη αυλή του σπιτιού το παρατούσε στο δρόμο, όπου ο καθένας που περνούσε μπορούσε να το πάρει. Του έκανα παράπονα αλλά τπτ αυτός. Προφανώς θα έκαναν πολλοί παράπονα στα ΕΛΤΑ της περιοχής και τώρα είναι κάποιος καινούριος που είναι άψογος στη δουλειά του.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 θα μπορούσε η πλει και κάθε εταιρία τα δέματα να τα στέλνει συστημένα ώστε να πρέπει να υπογράψεις.! όπως είπα και παραπάνω υπάρχουν λύσεις αρκεί να θέλεις.... Αυτό δεν είναι "λύση" για την play.com η οποία ουσιαστικά βασίζεται στις χαμηλές τιμές και στη δωρεάν αποστολή για να πουλήσει Συστημένο δέμα = έξτρα κόστος που θα πρέπει να μετακυλιστεί στον καταναλωτή.
Predatorkill Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Εγω παραγγειλα 2 Cameras για το Xbox 360 συνολικης αξιας 130 ευρω και δεν υπηρξε κανενα προβλημα.Ειμαι παλιος πελατης (εδω και 2 χρονια). Μαλιστα,επειδη ηταν "Processing" για 3 μερες τους πηρα και τηλεφωνο και το μονο που μου ειπαν οτι "σημερα εγινε η πληρωμη απο τη καρτα σας και σε λιγο θα φυγει απο εμας για εσας". Μαλλον εγινε επιλεκτικο το play στους πελατες της για να απαλαγει απο τα Ελληνικα κορακια που κανουν παραγγελιες και χανονται ως δια μαγειας τα πακετα...
xvagos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Για τα κοράκια καλά κάνει. Αλλά για τους νέους πελάτες τι γίνεται;
asmilon Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Δε μπορει να ξεχωρισει ενα κορακι απο ενα καλο πελατη, αν καποιος ειναι νεος αγοραστης στο site... Λογικα αν καποιος κανει καποιες αγορες θα μπορει να μην εχει αυτο το limit, αλλα δεν ειναι σιγουρο, αφου δεν εχουν καποια επισημη πολιτικη...
Super Moderators paredwse Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2006 Επαναφέρω το topic για να ενημερώσω τα λοιπά μέλη για την εξέλιξη της παραγγελίας μου. Θυμίζω ότι παρήγγειλα DVD box-set αξίας 67,49 ευρώ (το Lost: Complete Series 2 Box Set Region 2 DVD). Η παραγγελία μου ταχυδρομήθηκε, σύμφωνα με το play.com, στις 11.10.2006. Έφτασε στο σπίτι μου χθες, 16.10.2006, χωρίς κανένα πρόβλημα.
tarrasque Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2006 ευχαριστούμε paredwse για την ενημέρωση, μάλλον έχουν black lists (και δεν είσαι μέσα )
razkal Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2006 Για κάποιο διάστημα, οταν περίμενα πακέτο απο play.com, παραμόνευα το ταχυδρόμο. Αυτός αντι να το βάλει στο ταχυδ. κουτί ή μέσα στη αυλή του σπιτιού το παρατούσε στο δρόμο, όπου ο καθένας που περνούσε μπορούσε να το πάρει. Του έκανα παράπονα αλλά τπτ αυτός. Προφανώς θα έκαναν πολλοί παράπονα στα ΕΛΤΑ της περιοχής και τώρα είναι κάποιος καινούριος που είναι άψογος στη δουλειά του. exw antimetwpisei paromoia periptwsi, eixa paraggeilei ena adaptor gia playstation joypad kai o taxydromos to paratise sto taxydromiko kouti exw apo to spiti!! kata tyxi den to eklepse kaneis...
Super Moderators paredwse Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Το play.com έχει μια νέα υπηρεσία που λέγεται PlayTrade. Ουσιαστικά είναι ανεξάρτητοι μεταπωλητές που πωλούν μέσω play καινούργια ή μεταχειρισμένα (DVD, CD κλπ). Την πληρωμή την αναλαμβάνει το play.com και το αντικείμενο σας το στέλνει ο μεταπωλητής. Βρίσκεις και ευκαιρίες. Πραγματοποίησα μία αγορά ταινίας σε R1 DVD από μεταπωλητή που βρίσκεται στην California των ΗΠΑ. Το DVD εστάλη στις 15.11.2006 και έφτασε στην πόρτα μου... σήμερα. Σε 5 ημέρες! Είχε σήμανση United Stated Postal Service αλλά δεν αντιμετώπισα θέμα με το τελωνείο (αναγραφόμενη αξία στον φάκελο $24.09 - σε ευρώ πλήρωσα 21,30). Ταχυδρομικά έξοδα, όπως πάντα, δωρεάν.
gvard Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2006 Καλημέρα, Συγνώμη που το ξέθαψα αλλά απλώς να πω οτι μόλις τώρα στάλθηκε η παραγγελία ενός παιχνιδιού 74,99 ευρώ οπότε όντως υπάρχει whitelist ή/και blacklist με όριο παραγγελιών.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2006 Καλημέρα, Συγνώμη που το ξέθαψα αλλά απλώς να πω οτι μόλις τώρα στάλθηκε η παραγγελία ενός παιχνιδιού 74,99 ευρώ οπότε όντως υπάρχει whitelist ή/και blacklist με όριο παραγγελιών. Επίσης, μόλις έκανα παραγγελία από το playusa.com δύο DVD, αξίας 46,49 ευρώ + 25.49 ευρώ χωρίς πρόβλημα. Βέβαια, προσπάθησα να κάνω (για μία φίλη) παραγγελία ενός box-set αξίας... 142,49 ευρώ και με γείωσαν... Ευτυχώς δεν ήταν για μένα, τελικά πήρε το box-set από το amazon.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.