Προς το περιεχόμενο

Γυναίκες οδηγοί....


Socratis_g

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Σαββατο αρπαχτηκα με μία μαλακισμένη,η οποία κατεβηκε κάτω να μου κάνει και τσαμπουκάδες. Ξέρετε που κατέληξα?

Με κουβέντα και συζήτηση δεν μπορείς να συνενοηθείς με τα πατσαβούρια!

Θέλει τίγκα φωνή μέσα στα μούτρα της!! Οπως μας κάνανε στο στρατό!

Να της κοπεί ο τσαμπουκάς και η περίοδος μαζί!

Αρκεί μόνο να μην ξεχαστείς και σηκώσεις κανένα χέρι, γιατί μπορεί να μπλέξεις μετά.

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
εχθες ειδα μια γιαγια με RX8 και μια αλλη με ενα czt!! τραβαγα τα μαλλια μου

 

Αν δούμε έναν μεσήλικα να οδηγάει ένα αυτοκίνητο sport 35.000+ ευρώ, αυτόματα τραβάμε τα μαλλιά μας, γιατί δεν "δικαιούται" το πουρό να το οδηγάει. (Παρόλο φυσικά που είναι το πιο λογικό ένας άνθρωπος αυτής της ηλικίας να έχει την οικονομική δυνατότητα να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο.)

 

Αν δούμε έναν πιτσιρικά να το οδηγάει, πάλι τραβάμε τα μαλλιά μας γιατί του το πήρε ο μπαμπάς, του μοσχοαναθρεμμένου μπούλη.

 

Γενικά, τραβάμε τα μαλλιά μας γιατί δεν υπάρχει κανείς πιο έμορφος, χεράς, κατάλληλος και μάγκας από εμάς που να δικαιουται να οδηγάει καλό αυτοκίνητο. Απλά η κακούργα η κενονία μας το στερεί.

 

 

Το Σαββατο αρπαχτηκα με μία μαλακισμένη,η οποία κατεβηκε κάτω να μου κάνει και τσαμπουκάδες. Ξέρετε που κατέληξα?

Με κουβέντα και συζήτηση δεν μπορείς να συνενοηθείς με τα πατσαβούρια!

Θέλει τίγκα φωνή μέσα στα μούτρα της!! Οπως μας κάνανε στο στρατό!

Να της κοπεί ο τσαμπουκάς και η περίοδος μαζί!

Αρκεί μόνο να μην ξεχαστείς και σηκώσεις κανένα χέρι, γιατί μπορεί να μπλέξεις μετά.

 

Έτσι είναι. Μάλιστα άμα φωνάξεις αρκετά, και είναι λεχώνα, μπορει να της κόψεις και το γάλα. Εγώ θα έπαιρνα τηλέφωνο και τους φίλους μου, να με καμαρώνουν σε ανοιχτή ακρόαση κιόλας.

Δημοσ.

punky εχεις εν μερει δικιο.Ωστοσο,δεν πιστευεις οτι καποιοι "υποστηριζουν" το αυτοκινητο που οδηγουν καλυτερα απο καποιους αλλους?

 

Πχ αν δω εναν νεο με ενα ibiza,ή με ενα astra,θα πω οκ.

Αν δω την κυρατσα με την Cayenne,ή με την SLK δε θα μου κατσει καλα στο ματι.Επισης,αν δω εναν 60αρη με Ferrari θα γελασω αν και λογικα μονο αυτος θα μπορουσε να την εχει.

 

Εξαιρεση:Εχω δει Gallardo να την οδηγει 25αρης.Ενταξει,παραταιρο μεν για ευνοητους λογους,αλλα το προτιμω απο την οδηγουσε ο 60αρης.

 

Εξαλλου τα χρηματα για να παρεις ειτε ενα golf ειτε μια gallardo πιθανοτατα ο πατερας σου θα τα εχει δωσει οποτε περι ορεξεως...

 

Ωστοσο,η συμπεριφορα στο δρομο προσωπικα ειναι η ιδια σε ολους.

(ενταξει εχει συμβει να ειμαι πιο ευγενικος σε ferrari 2-3 φορες για να παρω κ ματι το αμαξακι:mrgreen: )

Δημοσ.
Για να μάθεις οδήγηση χρειάζεσαι ένα καλό αυτοκίνητο, δηλαδή ένα αυτοκίνητο που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά.

Όσο για τις σχολές, αυτό που χρειάζεται για να παρκάρεις το αυτοκίνητο σε 3 βήματα δεν είναι και τίποτα τρελό αυτοκίνητο. Παρκάρεις και τρακτέρ.Ποιος ο λόγος να πάρουν καλύτερο αυτοκίνητο για τους μαθητές; Μερικές σχολές οδήγησης που μπορούν να σε μάθουν και πέντε πράγματα παραπάνω έχουν καλύτερα αυτοκίνητα.

Εκτός κι αν πιστεύεις πως οδηγικά ένα Cayene είναι χειρότερο από ένα Fiatάκι, δηλαδή το κουμαντάρεις πιο δύσκολα. Δικαίωμά σου βέβαια, αλλά μην το πεις κι αλλού... (εκτός κι αν θες πάλι οπότε κάνε ότι θες)

 

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά εσύ πιστεύεις ότι είναι το ίδιο εύκολο για κάποιον που κάνει μαθήματα οδήγησης (γύναίκα, άντρα, κυράτσα... γενικώτερα ασχέτους για την ώρα αφού κάνουν μαθήματα), να κάνει ανάποδη γωνία, παρκάρισμα, επιτόπου στροφή κλπ, με ένα τεράστιο αυτοκίνητο, απότι με ένα astra ας πουμε, επειδή το μεγάλο έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά (έτσι και αλλιώς δεν παίζει ρόλο αφού στα μαθήματα τους πάνε βίαια μέχρι 60).

Επίσης φαίνεται να έχεις μπερδέψει το τι είναι οδική συμπεριφορά (το πως πχ συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο στις υψηλές ταχύτητες, στις στροφές με βροχή και άλλα σχετικά) με το πόσο έυκολο είναι να το οδηγείς, πράγματα που δεν είναι απαραίτητα σχετικά μεταξύ τους.

 

Οι σχολές με τα καλύτερα αυτοκίνητα τι μπορούν να σε μάθουν παραπάνω δηλαδή, πως να κανεις χειροφρενιές?

 

Αναμφίβολα το κουμαντάρεις πιο δύσκολα το Cayenne από ένα fiatακι, απορώ γιατί σου φαίνεται περίεργο. Το ίδιο είναι να οδηγείς βάρκα και το ίδιο να οδηγείς κότερο?

Δημοσ.

οι χειρότεροι στην ελλάδα δεν είναι οι γυναίκες.. επιστημονικά αποδεδειγμένα είναι οι χαλκιδαίοι :D ...σοβαρά τώρα κατά τη γνώμη μου οι γυναίκες έχουν πρόβλημα για τους παρακάτω λόγους... έλειψη αίσθησης του χώρου (δεν μπορούν για παράδειγμα στο μυαλό τους να βγουν απτο σώμα τους και να φανταστούν πως θα εβλέπαν το δωμάτιο απτό ταβάνι), κομπλεξ/ψυχασθένεια, έλειψη εξοικείωσης, λάδωμα εξεταστών...και τελευταία τσαμπουκαλευονται κιόλας και ας έχουν κάνει μαλακία. μέχρι που θα βγει κάνας ψυχάκιας και θα τις αρχίσει στα κλοτσίδια :)

Δημοσ.
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά εσύ πιστεύεις ότι είναι το ίδιο εύκολο για κάποιον που κάνει μαθήματα οδήγησης (γύναίκα, άντρα, κυράτσα... γενικώτερα ασχέτους για την ώρα αφού κάνουν μαθήματα), να κάνει ανάποδη γωνία, παρκάρισμα, επιτόπου στροφή κλπ, με ένα τεράστιο αυτοκίνητο, απότι με ένα astra ας πουμε, επειδή το μεγάλο έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά (έτσι και αλλιώς δεν παίζει ρόλο αφού στα μαθήματα τους πάνε βίαια μέχρι 60).

Επίσης φαίνεται να έχεις μπερδέψει το τι είναι οδική συμπεριφορά (το πως πχ συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο στις υψηλές ταχύτητες, στις στροφές με βροχή και άλλα σχετικά) με το πόσο έυκολο είναι να το οδηγείς, πράγματα που δεν είναι απαραίτητα σχετικά μεταξύ τους.

Διάβασε πάλι αυτά που έγραψα. Μάλλον δεν τα κατάλαβες με την πρώτη....

Οι σχολές με τα καλύτερα αυτοκίνητα τι μπορούν να σε μάθουν παραπάνω δηλαδή' date=' πως να κανεις χειροφρενιές?[/quote'] Μάλλον δεν έχεις ιδέα τι θα πει να ξέρεις οδήγηση και να μπορείς να αντιδράσεις ανάλογα κάτω από ειδικές συνθήκες... Πάντως για το χειρόφρενο γνωρίζεις. Μπράβο!

Αναμφίβολα το κουμαντάρεις πιο δύσκολα το Cayenne από ένα fiatακι' date=' απορώ γιατί σου φαίνεται περίεργο. Το ίδιο είναι να οδηγείς βάρκα και το ίδιο να οδηγείς κότερο?[/quote'] Εντάξει,ότι πεις.

Δημοσ.

Καταρχάς, είναι γεγονός ότι όσο πιο μικρό είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο εύκολο είναι στην εκμάθησή του. Σε ένα χάτσμπακ, πχ είναι πιο εύκολο να υπολογίσει κανείς που βρίσκεται ο προφυλακτήρας του, παρά σε ένα σεντάν. Επίσης, ένα σεντάν ή ένα τζιπ έχουν (συνήθως) μεγαλύτερα μοτέρ από ένα χάτσμπακ, που τους δίνει μεγάλη ροπή από χαμηλά. Είναι λοιπόν πιο εύκολο να μάθω να χειρίζομαι γκάζι-συμπλέκτη σε ένα χιλιάρι με 8-9 κιλά ροπής παρά σε ένα 4λιτρο θηρίο με 50 κιλά ροπής (χωρίς να σκίσω 5-6 δίσκους).

 

Στη συνέχεια, όσον αφορά τα τζιπ και τα... φιατάκια, νομίζω οτι ΚΑΝΕΝΑ τζιπ δεν έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο από ένα σεντάν/χάτσμπακ. Κάθε αυτοκίνητο προορίζεται για την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών. Τα τζιπ λοιπόν ονομάστηκαν off-road γιατί προορίζονται για εκεί (που είναι πολύ πιθανόν να βρεθούν εκεί όταν τα οδηγεί κάποιος ΑΣΧΕΤΟΣ, ασχέτως φύλου κ ηλικίας).

Απλά ας σκεφτεί κάποιος 2 τόνους που κινούνται με 100χλμ/ώρα, και μάγουλο ελαστικού περίπου τριπλάσιο από ένα σεντάν. Τι γίνεται λοιπόν όταν στρίβει αυτός ο σωρός? Το αμάξωμα πλέει πάνω στο ελαστικό (επειδή το μάγουλο του ελαστικού παραμορφώνεται) και ο χάρος αρχίζει να δουλεύει.

Είναι λοιπόν όντως εκνευριστικό κάθε θείτσα, ή κάθε τυρίβλαχος επειδή έπιασε 80 χιλιάρικα στα χέρια του (καλά έκανε και τα έβγαλε), να αγοράζει ένα όχημα που του είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ άχρηστο αλλά και άκρως επικίνδυνο για τη χρήση που του κάνει, μόνο και μόνο επειδή αποτελεί ένδειξη κοινωνικού στάτους και να σκορπίζει τον τρόμο στο πέρασμά του σαν να μοιράζει ροδοπέταλα. Και δεν κάνω καν λόγο για τα τζιπ που πάνε με 250άρες στην εθνική. Ο κάθε τράγος δεν καταλαβαίνει ότι παίζει με τις πιθανότητες να σκοτώσει καμιά 20αριά άλλους. Αλλά έτσι είναι δυστυχώς στο καθυστερημένο μυαλό του καθενός. Εγώ να είμαι πασάς και οι άλλοι να πάνε να... Τι τον νοιάζει τον μπαστουνόβλαχο που εγώ θα σκοτωθώ αν πέσει πάνω μου; Αυτός σώος θα βγει.

Αυτό όσον αφορά τα τζιπ.

 

Για τις γυναίκες τώρα, είναι γεγονός ότι δεν μπορεί κάποιος να γενικεύει και βάσει 3-5-10-100 να μιλάει για όλες. Βέβαια, απ' ότι λένε πολλοί εδω μέσα έχουν βρεθεί πολλές φορές σε δύσκολη θέση λόγω οδήγησης γυναίκας, άλλωστε κι εγώ έχω βρεθεί πολλές φορές σε αυτή τη θέση. Αυτά περί αίσθησης του χώρου και τα ρέστα τα ακούω βερεσέ, αφού όλοι μιλάνε για αυτές τις έρευνες και κανένας δεν τις έχει δει. Αυτό που μπορώ εγώ να πω είναι ότι σπάνια μια γυναίκα με αφήνει να περάσω πρώτος χωρίς να έχω προτεραιότητα, ή να μπω στη λωρίδα της, ή έστω να παρκάρω. Και είναι περισσότερο κομπλεξικές -κάποιες από αυτές- παρά ανίκανες να οδηγήσουν. Με την καραμέλα ότι "εγώ δεν τρέχω με 50 πάω" νομίζουν ότι είναι εντάξει. Είναι όμως δύσκολο το άθλημα. Είναι δύσκολο να καταλάβει ότι τα 50 είναι τρομοκρατικά λίγα για εθνική χωρίς νησίδα και τρομοκρατικά πολλά για ένα στενάκι στα Πατήσια. Είναι λίγα για μια τζάγκουαρ 3λιτρη στη Συγγρού, πάρα πολλά για ένα σμαρτάκι που έχει να κάνει σέρβις από τον τυπικό έλεγχο, και που έχει να πάρει αέρα στα λάστιχα από την εποχή των παγετώνων.

Και φυσικά κάποιοι(/ες) θα σπεύσουν να πούν ότι υπάρχουν και πολλοί καθυστερημένοι που κάνουν τα ίδια, χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι αυτό δεν είναι δικαιολογία. Δηλαδή, επειδή υπάρχουν χιλιάδες δολοφόνοι, πρέπει να πάρω ένα γιαταγάνι και να σφάξω κόσμο? Δεν είναι κόντρα παραπληγίας αυτό το πράγμα. Αλλά αυτές οι κουβέντες έτσι καταλήγουν δυστυχώς.

Θεωρώ λοιπόν αυτή την κατηγορία οδηγών (και αντρών και γυναικών) ως κομπλεξική παρά ανίκανη. Ο πίθηκος με το διαστημικό αυτοκίνητο που κάνει σφήνες μπορεί να είναι εξαιρετικός οδηγός, παραμένει όμως ζώο.

 

ΥΓ> Είχε πει κάποτε ο Σταθάκης (νομίζω ότι ήταν ο Σταθάκης) ότι το να κάνει κάποιος τον McRae με ένα ραλλάκι είναι το ίδιο γελοίο με το να πετάω μπετόβεργες για να κάνω τον Γκατσιούδη! :mrgreen:

 

ΥΓ2> Τα πα και ξαλάφρωσα!

Δημοσ.
Με κουβέντα και συζήτηση δεν μπορείς να συνενοηθείς με τα πατσαβούρια!

 

Πώς δεν μπορείς... Έχω δυο βαριοπούλες μέσα στο αμάξι που τη μία τη φωνάζω κουβέντα και την άλλη συζήτηση.

 

Να της κοπεί ο τσαμπουκάς και η περίοδος μαζί!

 

Καλό στον άντρα της θα κάνεις! :)

Δημοσ.

Όντως, γενικά οι γυναίκες οδηγούν χειρότερα από τους άντρες. Απο προσωπική εμπειρία όμως μπορώ να πώ πως αυτό έχει σχέση με το σε ποιά ηλικία αποκτά μια γυναίκα επαφή με το αυτοκίνητο. Όταν αυτό συμβεί μέχρι τα 20, συνήθως οδηγάει νορμάλ όπως (?) όλοι εμείς που τώρα κράζουμε. Όταν όμως μια γυναίκα πάει να μάθει από τα 25 και μετά, δύσκολα θα αποκτήσει την εξοικείωση που απαιτεί γενικά η οδήγηση. Το κακό με τις γυναίκες είναι ότι νομίζουν πως τηρώντας τον ΚΟΚ και οδηγώντας όπως τους έμαθε ο δάσκαλος είναι οι καλύτεροι οδηγοί, άσχετα με το αν μπορούν να ελέγξουν το αμάξι ή όχι.

Το κακό με τους άντρες όμως, είναι πως συνήθως παίρνουμε την οδήγηση στα ελαφρά και υπερεκτιμούμε τόσο τις δικές μας δυνατότητες όσο και αυτές του αυτοκινήτου. Αυτό μαζί με το γεγονός πως θεωρούμε την οδήγηση "απόλαυση" (είναι βέβαια αλλά δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται έτσι) οδηγεί σε πάρα πολλά ατυχήματα. Δυστυχώς για τα ατυχήματα φταίμε εμείς και ΟΧΙ οι δρόμοι, όπως ακούω να λέγεται από πολλούς. Ναι μέν οι δρόμοι στην Ελλάδα είναι άθλιοι, αλλά αυτό είναι γνωστό σε όλους και θα έπρεπε να μας κάνει να προσέχουμε διπλά αντί να τα ρίχνουμε μόνο στο κράτος.

Δημοσ.

loooool

Thanocaster Σωστόοοοοοςςςς

 

Διάβασε πάλι αυτά που έγραψα. Μάλλον δεν τα κατάλαβες με την πρώτη....

Μάλλον δεν έχεις ιδέα τι θα πει να ξέρεις οδήγηση και να μπορείς να αντιδράσεις ανάλογα κάτω από ειδικές συνθήκες... Πάντως για το χειρόφρενο γνωρίζεις. Μπράβο!

Εντάξει,ότι πεις.

 

Άντε γειά....

Δημοσ.

Καινούργιοσκηνικό χθες... Με κλείνει μια γκόμενα στην παραλία για να μην μπω στη λωρίδα της. Στο φανάρι της Γλυφάδας τη ρωτάω ευγενικά (ειληκρινά!) γιατί με έκλεισε και πήγα να σκοτωθώ και εγώ και η κοπέλα μου (κατάληψη της αριστερής από αυτούς που στρίβουν στο γκολφ, οπότε πήγα να βγω στη μεσσαία). Απάντηση; Γιατί είναι αργά και νόμιζε ότι ήμουν πιωμένος!!! Φυσικά της είπα ότι μάλλον αυτή ήταν πιωμένη, και αν δεν ήταν καλά θα έκανε να έπινε κάνα περσικό! Η-Μ-Α-Ρ-Τ-Ο-Ν!!!!!!! :D:D:D:D:D

Δημοσ.

Για τις γυναίκες οδηγούς πρέπει να βγεί νόμος που να τις υποχρεώνει να κολάνε στα τζάμια τους ένα Γ (γυναίκα) αντίστοιχο του Ν για τους νέους οδηγούς. Μόνο έτσι θα γλιτώσουμε από λες τις φόλες που αντί να πιάσουν κανα σώβρακο να πλήνουν ή κανα πιάτο μου θέλουν και τιμόνι.

Δημοσ.

Ολοκαινουριο σκηνικο μολις πριν 1 ωρα

 

 

Φευγω απο δουλεια,περναω μπροστα απο δρομο με πολλες εταιριες,η τυπισα βγαινει απο παρκινγκ και παει καρφι στον δρομο(ΠΡΟΦΑΝΩΣ εχω προτεραιοτητα),κοβω γιατι λεω για κατσε μην κανει μαλακια,οποτε η φωλα αντι να κοψει κιαυτη παταει γκαζι!!! Ευτυχως αντι να φρεναρω,παταω γκαζι και την προσεπρναω,σταματαμε και ειναι και ενας τυπας με μηχανακι,την κραζουμε και λεει "Αχ χιλια συγγνωμη,μιλαγα στο κινητο και μπερδεψα το γκαζι με το φρενο"

 

 

Ειλικρινα την δικαιολογησα.Εχω οντως την αποψη οτι γενικα στην ζωη τους οι γυναικες θελουν μια σειρα και τους ερχεται οντως αδυνατο να κανουν δυο πραγματα ταυτοχρονα,οπως να τραγουδανε και να χεζουν ξερω γω.

Δημοσ.
Καταρχάς, είναι γεγονός ότι όσο πιο μικρό είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο εύκολο είναι στην εκμάθησή του. Σε ένα χάτσμπακ, πχ είναι πιο εύκολο να υπολογίσει κανείς που βρίσκεται ο προφυλακτήρας του, παρά σε ένα σεντάν. Επίσης, ένα σεντάν ή ένα τζιπ έχουν (συνήθως) μεγαλύτερα μοτέρ από ένα χάτσμπακ, που τους δίνει μεγάλη ροπή από χαμηλά. Είναι λοιπόν πιο εύκολο να μάθω να χειρίζομαι γκάζι-συμπλέκτη σε ένα χιλιάρι με 8-9 κιλά ροπής παρά σε ένα 4λιτρο θηρίο με 50 κιλά ροπής (χωρίς να σκίσω 5-6 δίσκους).

 

Στη συνέχεια, όσον αφορά τα τζιπ και τα... φιατάκια, νομίζω οτι ΚΑΝΕΝΑ τζιπ δεν έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο από ένα σεντάν/χάτσμπακ. Κάθε αυτοκίνητο προορίζεται για την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών. Τα τζιπ λοιπόν ονομάστηκαν off-road γιατί προορίζονται για εκεί (που είναι πολύ πιθανόν να βρεθούν εκεί όταν τα οδηγεί κάποιος ΑΣΧΕΤΟΣ, ασχέτως φύλου κ ηλικίας).

Απλά ας σκεφτεί κάποιος 2 τόνους που κινούνται με 100χλμ/ώρα, και μάγουλο ελαστικού περίπου τριπλάσιο από ένα σεντάν. Τι γίνεται λοιπόν όταν στρίβει αυτός ο σωρός? Το αμάξωμα πλέει πάνω στο ελαστικό (επειδή το μάγουλο του ελαστικού παραμορφώνεται) και ο χάρος αρχίζει να δουλεύει.

Είναι λοιπόν όντως εκνευριστικό κάθε θείτσα, ή κάθε τυρίβλαχος επειδή έπιασε 80 χιλιάρικα στα χέρια του (καλά έκανε και τα έβγαλε), να αγοράζει ένα όχημα που του είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ άχρηστο αλλά και άκρως επικίνδυνο για τη χρήση που του κάνει, μόνο και μόνο επειδή αποτελεί ένδειξη κοινωνικού στάτους και να σκορπίζει τον τρόμο στο πέρασμά του σαν να μοιράζει ροδοπέταλα. Και δεν κάνω καν λόγο για τα τζιπ που πάνε με 250άρες στην εθνική. Ο κάθε τράγος δεν καταλαβαίνει ότι παίζει με τις πιθανότητες να σκοτώσει καμιά 20αριά άλλους. Αλλά έτσι είναι δυστυχώς στο καθυστερημένο μυαλό του καθενός. Εγώ να είμαι πασάς και οι άλλοι να πάνε να... Τι τον νοιάζει τον μπαστουνόβλαχο που εγώ θα σκοτωθώ αν πέσει πάνω μου; Αυτός σώος θα βγει.

Αυτό όσον αφορά τα τζιπ.

 

 

στο θέμα όγκου συμφωνώ. αλλά το θηρίο των 50kgm ροπής δε χρειάζεται καν εκμάθηση σε συμπλέκτη-γκάζι. απλά αφήνεις το συμπλέκτη και ξεκινάει. τόσο απλά(άσε που τα περισσότερα είναι αυτόματα...). επίσης όλα αυτά τα θηρία έχουν μια τάση να τα κάνουν ολα μόνα τους διευκολύνοντας τον οδηγό(κάτι που ο ίδιος ο οδηγός ψάχνει αλλωστε)

 

στα υπόλοιπα διαφωνώ πλήρως. απ'τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους, ελάχιστα είναι πραγματικά off-road. το 90%(και ίσως λέω και λίγο) έχει ασφάλτινο προσανατολισμό. το μοναδικό χαρακτηριστικό στην ουσία που μας κάνει να τα λέμε "τζιπ" ή 4x4 είναι το αυξημένο τους ύψος. γι'αυτο άλλωστε και έχει καθιερωθεί ο όρος/χαρακτηρισμός suv(sport utility vehicle).

την ανάλυσή σου για τα ελαστικά τη βρίσκω ακαιρη εκτός κι αν στο μυαλό σου εχεις μονο niva,wrangler και τίποτα ξεχασμένα samurai(γιατί τα ελαστικά των υπολοίπων είνα σαφώς ασφάλτινα). ειδικά αν μιλήσουμε για cayenne,x5 και μερικά άλλα αυτής της κλάσης τότε η συμπεριφορά τους πλησιάζει και πολλές φορές ξεπερνά ένα(ας πούμε "καλό") sedan/hatchback. τώρα βέβαια, αν πιστεύεις οτι ενα πχ cayenne μπορεί να συγκριθεί μ'ενα (πάλι)πχ grande punto, τότε ή υπερ-εκτιμάς τις δυνατότητες του punto, ή υποτιμάς αυτες του cayenne.(btw λέγοντας "οδική συμπεριφορά" εγω τουλάχιστον εννοώ μια οριακή κατάσταση στο δρόμο-γιατί κατα τ'άλλα δε νομίζω να πιστεύει κανείς οτί το οποιοδήποτε αμάξι είναι "επικίνδυνο" σε μια απλή,καθημερινή μετακίνηση).

ξαναδιαβάζοντας το post σου βλέπω οτι θεωρείς γενικώς τα suv επικίνδυνα(αφού λες "ΠΑΝΤΕΛΩΣ άχρηστο αλλά και άκρως επικίνδυνο για τη χρήση που του κάνει"). τελικά είναι το (όποιο) αυτοκίνητο επικινδυνο ή ο (όποιος) οδηγός του???

για το "κοινωνικό στάτους" θα συμφωνήσω, αλλά το κοινωνικό στάτους απο μόνο του δε σκότωσε κανέναν οπότε δεν έχει σχέση με αυτά που λέμε.

επίσης, δεν είναι να απαραίτητο να οδηγεί κάποιος suv για να πάρει κόσμο μαζί του. γίνεται με όλων των ειδών τα αυτοκίνητα.

 

σχετικά με τις γυναίκες. μέχρι στιγμής οτι σοβαρό μου έχει τύχει στο δρόμο, ΔΕΝ είχε σχέση με γυναίκα. όντως έχουν μερικά τρανταχτά μειονεκτήματα(με βασικό το φόβο), αλλά η γυναικεία φυση απο μόνη δεν αποτελεί τέτοιο (μειονέκτημα). γενικώς κολλήματα σαν κι αυτό με τις γυναίκες(κι αυτο δεν αφορά το topic καθώς τα πραγματα κύλησαν πιο ηρεμα του αναμενομένου) το μόνο που δείχνουν σε μένα είναι η μικρότητα(και η ασχετοσύνη) ενός ανθρώπου-οδηγού.

επειδή σε κάποιον πετάχτηκε 3 φορές γυναίκα απο stop ή επειδη 5 φορές τον έκλεισε καποιο suv, δε σημαίνει οτι το τσουβάλιασμα, η κατηγοριοποιηση και η γενίκευση που θα κανει είναι σωστή και αληθής.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...