Προς το περιεχόμενο

Αιτήματα για κατάληψη σε λύκειο [part II]


foge

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Το σενάριο για παράταση του σχολικού έτους το ξέρεις? Καλύτερα να την λύσουν την κατάληψη την άλλη εβδομάδα γιατί δεν έχω καμιά όρεξη να τραβιέμαι για σχολείο/εξετάσεις μέσα στον Ιούλιο. Παίζει και το σενάριο για μειωμένες διακοπές Χριστουγέννων.. Θα συμφωνήσω παρ' όλ' αυτά ότι το σχολείο δεν προσφέρει στην μάθηση.. Ελάχιστα..

 

EDIT: Η ύλη θα βγει κι ας χτυπάμε τον κώλο μας στο ταβάνι..

 

Πάλι καλά που σκέφτεται και κάποιος λογικά.....Ακόμα και αν σε κάποια σημεία έχετε δίκιο δε σας συμφέρει η κατάληψη ρε παιδιά.....Τώρα από εκεί και πέρα ο καθένας πράττει όπως θέλει...........

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

@ShAd0w_z0nE

 

Ρε μάγκες...κόφτε την κακιά συνήθεια με τα κόκκινα γράμματα γίγαντες. Δεν είμαστε μύωπες και δεν παίζουμε το παιχνίδι "όποιος τα έχει μεγαλύτερα κερδίζει".

 

Κατά δεύτερον φαντάζομαι πως ουδείς που έχει τις ενστάσεις του για όσα αναφέρει ο Αντώνης, ανακάλυψε τρύπα στο χωροχρόνο και πέρασε τα έξη έτη του γυμνασίου/λυκείου, χωρίς να το πάρει χαμπάρι. Το αγγούρι, άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο, το βιώσαμε άπαντες και συνεχίζουμε να το βιώνουμε από διαφορετικά μετερίζια, πολλά εκ των οποίων είναι απείρως πιο δυσβάσταχτα από το άλγος του σχολείου.

 

Καλά κάνει και ωρύεται ο κάθε Αντώνης για την κακή εκπαίδευση που του παρέχεται. Κι εγώ μαζί του στα σημεία εκείνα που δικαίως φωνάζει για τη χαμηλή ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, τους μη καταρτισμένους δασκάλους κλπ κλπ. Αμφιβάλλω όμως για 2 πράγματα:

 

1) Δεν μπορεί να είναι όλα χάλια κι όλα άραχλα. Κι εγώ την ώρα του σχολείου προτιμούσα να βρίσκομαι καθισμένος σε μια σεζ-λονγκ, πίνοντας πίνα κολάντα με την ξανθιά καλλονή από δίπλα να μου κάνει μασάζ με τα ευμεγέθη στήθη της, αλλά δε ζούσα και τον απόλυτο εφιάλτη ταυτόχρονα για να μυξοκλαίω κάθε τρεις και λίγο. Έβλεπα τα θεόστραβα ορισμένων καθηγητών, έβλεπα και τα καλά κάποιων άλλων κι έκανα μια σύνθεση, χωρίς να παραγνωρίζω πως το σχολείο δεν είναι μονάχα ένας εκπαιδευτικός θεσμός προσανατολισμένος στο σπουδαστικό αντικείμενο, αλλά κι αρωγός κοινωνικοποίησης. Τσαπ, βάλαμε μια μονοκονδυλιά και διαγράψαμε το κακό σχολείο από τη ζωή μας και λύθηκαν τα προβλήματα. Όταν είμαστε στο επίκεντρο μιας κατάστασης συχνά έχουμε την τάση να μεροληπτούμε και να διογκώνουμε. Αντί να επιδιώκεις την αναβάθμιση της εκπαίδευσης κι ειδικά τη βελτίωση των συνθηκών στο δικό σου σχολείο (διότι δεν είναι ΟΛΑ για τα μπάζα...ποικίλλουν οι περιπτώσεις), ρίχνεις ένα "καταργήστε το σχολείο και "νομιμοποιείστε" την παραπαιδεία". Κι αν ταυτόχρονα αντιπροτείνεις την ιδιωτικοποίηση των σχολείων, η συντριπτική πλειονότητα, που στο μεταξύ έχει αποδεχτεί την πραγματικότητα των φροντιστηρίων στα οποία τα σκάει κανονικότατα, θα σε θεωρήσει ανίερο και βλάσφημο. Υποκρισία σκέτη.

 

2) Αμφιβάλλω αν οι περισσότεροι μαθητές και δει των γυμνασίων έχουν καταλάβει ποια είναι η ταμπακιέρα. Η διεκδίκηση είναι ωραίο πράγμα, αρκεί να γίνεται και με κάποια συνείδηση της κατάστασης και να έχει συγκεκριμένη και σαφή ιδεολογική βάση. Στα χρόνια των "δικών μου" καταλήψεων, προσωπικά δεν προσπάθησα ποτέ να δικαιολογήσω το δικό μου "ναι στην κατάληψη" σε κάτι παραπάνω από μια ανάγκη να πάω για καφεδάκι, να παίξω λίγο μπιλιάρδο ή μπασκετάκι. Γελούσα, βλέποντας παληκάρια που το αυγό στο αμάξι του καθηγητή κι ο χαβαλές ήταν σε ημερήσια διάταξη, να προσπαθούν να πείσουν πως τάχα μου κάνουν εκπαιδευτική επανάσταση κι ο αγώνας συνεχίζεται "για μια καλύτερη Ελλάδα, για ένα εύρωστο μαθητικό αύριο και μπλα μπλα μπλα και μπλου μπλου μπλου". Θεσμός είχε γίνει η κατάληψη κάθε φθινόπωρο/χειμώνα...το περίεργο ήταν να μην κάνουμε, υπήρχαν-δεν υπήρχαν αιτήματα. Και φυσικά η κατάσταση συνεχίζεται στην ίδια βάση, όπως απέδειξε κι ο αρχικός poster που μπήκε στο Insomnia για να αναζητήσει αιτήματα, λες και ήταν απαραίτητα. :P

Δημοσ.
@ShAd0w_z0nE

 

Ρε μάγκες...κόφτε την κακιά συνήθεια με τα κόκκινα γράμματα γίγαντες. Δεν είμαστε μύωπες και δεν παίζουμε το παιχνίδι "όποιος τα έχει μεγαλύτερα κερδίζει".

Το έκανα για να το δουν κάποιοι που το παίζουν έξυπνοι...

 

Το αγγούρι, άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο, το βιώσαμε άπαντες και συνεχίζουμε να το βιώνουμε από διαφορετικά μετερίζια, πολλά εκ των οποίων είναι απείρως πιο δυσβάσταχτα από το άλγος του σχολείου.

 

τι ενοείς? δε σε καταλαβαίνω...

 

Καλά κάνει και ωρύεται ο κάθε Αντώνης για την κακή εκπαίδευση που του παρέχεται. Κι εγώ μαζί του στα σημεία εκείνα που δικαίως φωνάζει για τη χαμηλή ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, τους μη καταρτισμένους δασκάλους κλπ κλπ. Αμφιβάλλω όμως για 2 πράγματα:

 

1) Δεν μπορεί να είναι όλα χάλια κι όλα άραχλα.

εντάξει μπορεί να μην είναι όλα άλλα είναι όμως τα περισσότερα...στο φροντηστήριο εξασφαλίζεις ότι όλοι θα είναι καλοί αφού πληρώνεις (και αν ακόμα δεν είναι, σηκώνεσε και φεύγεις και τελείωσε η υπόθεση:-D )

 

Έβλεπα τα θεόστραβα ορισμένων καθηγητών, έβλεπα και τα καλά κάποιων άλλων κι έκανα μια σύνθεση, χωρίς να παραγνωρίζω πως το σχολείο δεν είναι μονάχα ένας εκπαιδευτικός θεσμός προσανατολισμένος στο σπουδαστικό αντικείμενο, αλλά κι αρωγός κοινωνικοποίησης.

 

Εντάξει είπα εγώ κάτι διαφορετικό?

, ρίχνεις ένα "καταργήστε το σχολείο και "νομιμοποιείστε" την παραπαιδεία". Κι αν ταυτόχρονα αντιπροτείνεις την ιδιωτικοποίηση των σχολείων, η συντριπτική πλειονότητα, που στο μεταξύ έχει αποδεχτεί την πραγματικότητα των φροντιστηρίων στα οποία τα σκάει κανονικότατα, θα σε θεωρήσει ανίερο και βλάσφημο. Υποκρισία σκέτη.

 

Δεν είναι ανάγκη να ιδιωτικοποιηθούν τα σχολεία αφού και πάλι οι μαθητές των ιδιωτικών πάλι στα φροντηστήρια πάνε...άσε που 8α προκείψουν άλλα προβήματα μετά...με δωροδοκίες μαθητές του 10 8α παιρνουν 20 και 8α εξασφαλίζουν το 30% του (προφορικού) βαθμού με τα χρήματα...(άμα δεν απάντησα σωστά δεν κατάλαβα τι ενοείς νομημοπίηση φροντηστηρίων ή ιδιωτικών σχολείων. )Ως γνωστόν στα ιδιωτικά γίνεται ένα μπουρδέλο στη κυριολεξία αφού εκεί η ποιότητα μάθησης είναι μηδενική... έχω ένα φίλο που μου λεει ιστορίες από ιδιωτικά και καμιά φορά λέω ότι είμαι κολοφαρδος που δεν πάω σε ιδιωτικό... αφού όταν γίνεται το μάθημα κάνουν στη κυριολεξία ότι γουστάρουν.(Φυσικά το καλό είναι ότι οι βαθμόι μπαίνουν αβέρτα αλλά αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί)

 

2) Στα χρόνια των "δικών μου" καταλήψεων, προσωπικά δεν προσπάθησα ποτέ να δικαιολογήσω το δικό μου "ναι στην κατάληψη" σε κάτι παραπάνω από μια ανάγκη να πάω για καφεδάκι, να παίξω λίγο μπιλιάρδο ή μπασκετάκι. Γελούσα, βλέποντας παληκάρια που το αυγό στο αμάξι του καθηγητή κι ο χαβαλές ήταν σε ημερήσια διάταξη, να προσπαθούν να πείσουν πως τάχα μου κάνουν εκπαιδευτική επανάσταση κι ο αγώνας συνεχίζεται "για μια καλύτερη Ελλάδα, για ένα εύρωστο μαθητικό αύριο και μπλα μπλα μπλα και μπλου μπλου μπλου". Θεσμός είχε γίνει η κατάληψη κάθε φθινόπωρο/χειμώνα...το περίεργο ήταν να μην κάνουμε, υπήρχαν-δεν υπήρχαν αιτήματα. Και φυσικά η κατάσταση συνεχίζεται στην ίδια βάση, όπως απέδειξε κι ο αρχικός poster που μπήκε στο Insomnia για να αναζητήσει αιτήματα, λες και ήταν απαραίτητα. :P

 

Μα φυσικά κάποια αιτήματα είναι ''για να έχουμε αιτήματα'':-D αλίμονο αν κάναμε κατάληψη για 1,2 αιτήματα...αλλά και κάποια άλλα είναι σοβαρά όπως προείπα σε προηγούμενο ποστ

 

Το σενάριο για παράταση του σχολικού έτους το ξέρεις? Καλύτερα να την λύσουν την κατάληψη την άλλη εβδομάδα γιατί δεν έχω καμιά όρεξη να τραβιέμαι για σχολείο/εξετάσεις μέσα στον Ιούλιο. Παίζει και το σενάριο για μειωμένες διακοπές Χριστουγέννων.. Θα συμφωνήσω παρ' όλ' αυτά ότι το σχολείο δεν προσφέρει στην μάθηση.. Ελάχιστα..

 

EDIT: Η ύλη θα βγει κι ας χτυπάμε τον κώλο μας στο ταβάνι..

 

Το σενάριο φίλε μου είναι αληθινό ...ευτυχώς εμείς την σταματήσαμε κάναμε μόνο 3 μέρες και έτσι δε 8α έχουμε σημαντικό πρόβλημα...

Δημοσ.
Το έκανα για να το δουν κάποιοι που το παίζουν έξυπνοι...

 

Δε φταίνε οι υπόλοιποι σε τίποτα όμως. Με αυτή τη λογική, επειδή κι εγώ μπορεί να θεωρώ ορισμένους "έξυπνους" ας γράφω size 12 από εδώ και πέρα, για να τους μπω στο μάτι.

 

τι ενοείς? δε σε καταλαβαίνω...

 

Πως το σχολικό αγγούρι το έχουμε φάει όλοι εμείς που βρισκόμαστε εδώ μέσα. Μονάχα που μπροστά στο πραγματικό αγγούρι που ακολουθεί το λύκειο, θα εύχεσαι να παρέμενες εσαεί μαθητής.

 

 

εντάξει μπορεί να μην είναι όλα άλλα είναι όμως τα περισσότερα...στο φροντηστήριο εξασφαλίζεις ότι όλοι θα είναι καλοί αφού πληρώνεις (και αν ακόμα δεν είναι, σηκώνεσε και φεύγεις και τελείωσε η υπόθεση:-D )

 

Για κάτσε ρε c Shadow, για να έχουμε και καλό ρώτημα. Σκατά κι απόσκατα το σχολείο, μαύρα κι ασυμμάζευτα χάλια κλπ κλπ. Το καταργούμε το ρημάδι και γλυτώνουμε από τον πονοκέφαλο και το πεταμένο 6ωρο. Πως ακριβώς φαντάζεσαι πως θα τη βγάζουν οι μερικές χιλιάδες μαθητών που υφίστανται αυτή τη στιγμή; Θα τους στριμώξουμε στα υπάρχοντα φροντιστήρια, τα οποία εκ των πραγμάτων και νομοτελειακά θα καταλήξουν να γίνουν τα ίδια μικρογραφίες σχολείων και δει ιδιωτικά; Και με βάση ποιο εκπαιδευτικό σύστημα θα γίνεται η αξιολόγηση των μαθητών;

 

Όμορφα κι ωραία όλα στη θεωρία τους, μονάχα που είναι σαν τον ρημάδι τον σοσιαλισμό που τον χάσαμε κάπου στην πρακτική του εφαρμογή.

 

Δεν είναι ανάγκη να ιδιωτικοποιηθούν τα σχολεία αφού και πάλι οι μαθητές των ιδιωτικών πάλι στα φροντηστήρια πάνε...άσε που 8α προκείψουν άλλα προβήματα μετά...με δωροδοκίες μαθητές του 10 8α παιρνουν 20 και 8α εξασφαλίζουν το 30% του (προφορικού) βαθμού με τα χρήματα...(άμα δεν απάντησα σωστά δεν κατάλαβα τι ενοείς νομημοπίηση φροντηστηρίων ή ιδιωτικών σχολείων. )Ως γνωστόν στα ιδιωτικά γίνεται ένα μπουρδέλο στη κυριολεξία αφού εκεί η ποιότητα μάθησης είναι μηδενική... έχω ένα φίλο που μου λεει ιστορίες από ιδιωτικά και καμιά φορά λέω ότι είμαι κολοφαρδος που δεν πάω σε ιδιωτικό... αφού όταν γίνεται το μάθημα κάνουν στη κυριολεξία ότι γουστάρουν.

 

Μπουρδέλα τα ιδιωτικά, μπουρδέλα τα δημόσια...ας είναι καλά λοιπόν τα φροντιστήρια, που για να υπάρξουν και να λειτουργούν ως έχουν, προϋπόθεση είναι η παρουσία και δει στη μορφή που βρίσκονται τη δεδομένη στιγμή τα πρώτα. Οπότε αυτό που τελικά διεκδικείται είναι ο περισσότερος ελεύθερος χρόνος για να τον αφιερώνουμε σε διδακτικές ώρες φροντιστηρίου.

 

(Φυσικά το καλό είναι ότι οι βαθμόι μπαίνουν αβέρτα αλλά αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί)

 

Περίεργο. Με βάση τη χρησιμοθηρική αντιμετώπιση των πραγμάτων, στην οποία και βασίστηκε -για παράδειγμα- η ακύρωση της σημασίας των Αρχαίων, το πρώτιστο ζητούμενο ήταν να περάσεις στη σχολή που σε ενδιαφέρει. Από τη στιγμή λοιπόν που το φροντιστήριο έχει αναλάβει τον άχαρο αυτό ρόλο του κυρίαρχου εκπαιδευτή, γιατί να μην απολαμβάνεις τους βαθμούς του ιδιωτικού που μπαίνουν αβέρτα και χωρίς κόπο;

 

Κοστίζει κάτι παραπάνω, δε λέω, αλλά ο στόχος της επαγγελματικής καταξίωσης θέλει και θυσίες! ;)

 

Μα φυσικά κάποια αιτήματα είναι ''για να έχουμε αιτήματα'':-D αλίμονο αν κάναμε κατάληψη για 1,2 αιτήματα...αλλά και κάποια άλλα είναι σοβαρά όπως προείπα σε προηγούμενο ποστ

 

Σοβαρά αιτήματα; Θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου.

 

Πραγματικά υπάρχουν πολλοί που διεκδικούν στα σοβαρά "επαναφορα παννελαδικών εξετάσεων στη β λυκείου" όπως αναφέρεις; Πρέπει να έχει χαλάσει εντελώς η πιάτσα από όσο την θυμάμαι. Στην εποχή μου (αισθάνομαι πολύ γέρος όταν αναγκάζομαι να μιλάω με τέτοιους όρους) η διεκδίκηση ήταν πάντα "λιγότερες εξετάσεις"...πως φτάσαμε τώρα να αγωνιζόμαστε για άλλη μία, δεν το κατανοώ.

 

Καθημερινά πάλι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές ακούνε τα μύρια όσα από το μαθητικό σύνολο, κι όχι αδικαιολόγητα πολλές φορές...άξαφνα μας έπιασε ο πόνος για τον αγώνα τους; Μας συγκίνησε το δράμα τους και χρειάζεται να δώσουμε "στήριξη καθηγητών και δασκάλων στην απεργία";

 

Όσο για το άλλο το "κατάργηση βάσεις του 10" (το διατηρώ αυτούσιο) που αποτελεί και σοβαρό αίτημα, θέλω να πιστεύω πως δεν έχεις κάποιο συγγενή με κανένα δυάρι, που πλήττεται από το μέτρο και ανησυχείς. Μια βαθμολογική μεθοδολογία που αποδέχεσαι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως αρμόδια να κρίνει ποιος προχωράει και ποιος παραμένει σε τάξη, δε θα έπρεπε να σε στενοχωρεί τόσο όταν επιλέγεται και για την είσοδό σου στην ανώτατη εκπαίδευση.

 

Το 'χω παράπονο όμως ρε γαμώτο. Μιλάμε για εκπαιδευτικούς στόχους γενικολογώντας κι απαιτούμε χωρίς να είμαστε βέβαιοι για το τι και το πως. Θα παραδεχόμουν έστω έναν που θα έβγαινε και θα έλεγε ευθέως, ντόμπρα, μάγκικα κι ωραία "ρε μεγάλε, κάνω κατάληψη γιατί ο σκατοκουβάς που έχουμε για σχολείο, δεν έχει ούτε κεντρική θέρμανση, ούτε μισό μπιντέ, τα κρουασάν είναι μέσα στη μούχλα και τα ποντίκια μιμούνται το Mighty Mouse", όπως και τον άλλο που θα μου πέταγε ένα απλό "ήθελα να δω πως είναι ο καφές με την τσίμπλα στο μάτι 12 το πρωί". Σταράτες κουβέντες!

 

Πήξαμε ομως από την ιδεολογία δίχως αντίκρυσμα και από την αναπαραγωγή χωρίς κριτικό φιλτράρισμα.

Δημοσ.

Πανάθεμά σε ρε οχιά, σε διαβάζω και είναι σαν να γράφω εγώ (μείον τα ορθογραφικά μου).

 

Καταλαβαίνω και τους βαβουριάδηδες νεότερούς μας.

Στο κάτω-κάτω, και η δική μου εφηβεία σαν το Ακρωτήρι της Καλής Ελπίδας στα ντουζένια του, ήταν.

Δημοσ.

@blueviper Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι πραγματικά αιτήματα για κατάληψη δεν υπάρχουν. Εγώ είμαι όμως υπέρ των πανελλαδικών στην β' λυκείου και θα σου πω γιατί: 1) Μέσω αυτών των εξετάσεων τα παιδιά αποκτούν μια πρώτη εμπειρία για το πώς είναι οι πανελλήνιες και μειώνεται -έστω και λίγο- το άγχος στην γ' λυκείου. 2) Τα παιδιά της β' λυκείου όταν ξέρανε ότι στο τέλος της χρονιάς τους περίμεναν πανελλαδικές εξετάσεις δίναν περισσότερο βάρος στα μαθήματα και διάβαζαν περισσότερο. Το ξέρω ότι ακούγεται βλακώδες αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Έχω ακούσει πολλές φορές την φράση "άσε μωρέ, εγώ θα διαβάσω στην γ' λυκείου, θα διαβάζω πολύ όμως" το οποίο κάθε φορά μου προκαλεί γέλιο αλλά και παράλληλα οίκτο για την ηλιθιότητα που έχει αυτό το άτομο. Το ξέρω ότι γίνομαι σκληρός αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Τώρα για το θέμα της βάσης του 10, συμφωνώ απολύτως μαζί του για τον απλούστατο λόγο ότι αν κάποιος δεν μπορεί να βγάλει ούτε 10, καλύτερα να πάει σε κανένα ΤΕΕ. Γι' αυτό υπάρχουν άλλωστε. Καλύτερα να γίνει κάποιος υδραυλικός/ηλεκτρολόγος/ψυκτικός/κομμωτής κλπ παρά να περάσει στο ΤΕΙ Ζαμπονοκοπτικής στην Κωλοπετινίτσα..

Δημοσ.

Η πολλή δημοκρατία βλάπτει σοβαρά την υγεία.Χμμμμ....να το βάλω στην υπογραφή μου κι αυτό άραγε;;;;

no comment....

Αυτά τα λες για να μας δείξεις ότι καλώς γίνονται οι καταλήψεις;;; OMG.........Εκτός αν το λες για πλάκα........

Δεν το λεω καθολου για πλακα.... Απλως σας εξηγω πως τουλαχιστον εμενα με ωφελουν οι καταληψεις.... Αυτη ειναι η πραγματικοτητα και αφησε με να την γνωριζω εγω καλυτερα απο σενα....

Εκτός και αν το ζητούμενο είναι να βγάζουμε άνεργους πτυχιούχους!
Ναι ενω τωρα.........
Δε χρειάζεται πάρα πολλές ώρες διάβασμα για να πετύχεις κάτι.Αρκεί να το θες και να έχεις μεθοδικότητα στο διάβασμά σου....
Συμφωνω
Και σαφώς και οι καταλήψεις ωθούν τα νέα παιδιά που θέλουν πραγματικά κάτι να κάνουν στη ζωή τους προς ιδιωτικές σχολές αλλά που να το καταλάβουν αυτό μερικοί....Τέσπα,that's life.....
Τι εννοεις ιδιωτικες σχολες?? Φροντιστηρια?? Μα δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλεις πανω απο 12.000 μορια (και πολλα λεω) αμα παρακολουθεις μονο σχολειο...

 

Οι μαθητες δεν μπορουν να εχουν τις ιδιες ελευθεριες γιατι τοτε οχι μονο δεν θα πηγαινουν ποτε σχολειο, αλλα θα ξεγραψουν και το φροντιστηριο.
Αν θελουν να πετυχουν κατι στη ζωη τους δεν προκειτε να γινει κατι τετοιο.... Αν τωρα μου μιλας για κατι μαθητες που μπαινουν στα ΤΕΙ με 3.000 μορια (η μαλλον εμπαιναν!!!) ενα εχω να πω...

Για να κρατησουμε αυτους τους μαθητες κοντα στο σχολειο και στην παιδεια δεν ειναι κριμα να χαντακωνουμε ολους τους αλλους???

Και οι μεγαλύτεροι μη σχολιάζεται αρνητικά τον anthony_crete ξέρει πολύ καλά τι λέει. Τι να το κάνω ρε γαμ0τω στο σχολείο όταν μπαίνουν κάτι παπάρες καθηγητές στην ταξη και λεν ''λοιπον αυτο δε μπορω να στο εξηγήσω πως γίνεται θα περάσει η ώρα και δε θα προλάβω να παραδώσω!''

ή αν μου κάνουν απλή αναφορά της θεωρίας έτσι στα γρήγορα για να λέει ότι έβγαλε την ύλη ή να εξετάζει χωρίς να έχει κάνει προηγούμενως μια άσκηση ως υπόδειγμα!Εγώ πως θα μάθω έτσι ρε γμτο μου???!!!!...πείτε μου ορίστε...αυτοί οι μάγκες που σχολίασαν αρνητικά το ποστ του φίλου... αντε να δω τι 8α απαντήσετε!

ΧΩΣΕΕΕ !! αχ0χα00χα0αχ0αχ

για να μη τα ισωπεδώνουμε όλα φίλε anthony_crete στο σχολείο εκτός από γράμματα μαθαίνεις συμπεριφορά να επικοινωνείς με συνομίληκους, κανεις παρέες δηλ. μπορεί ο πρωταρχικός ρόλος του σχολείου να μαθαίνεις γράμματα αλλά σε βοηθάει και στα προηγούμενα...φαντάσου άμα πήγαινες μόνο στο φροντηστήριο...ε δε θα ήταν μαλακία χωρίς τα παραπάνω??? τέσπα

Ναι ρε παιδι μου εγω δεν ειπα οτι ολα ειναι κακα προς θεου... Περισυ στα μαθηματικα και ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ στη φυσικη, εμαθα καποια πραγματα στο σχολειο επειδη με ειχαν παρει πολυ καλοι καθηγητες (ειναι αυτο που ειπε καποιος πριν, να θες κιαλλο.. ;) ). Για να φανταστεις ο φυσικος εκτος του οτι εκανε γ@μω τα μαθηματα καθολου κουραστικο και 1000% επικοδομητικο ολο το διαλειμα μας ελυνε και κατι αλλες τρελιαρικες ασκησεις τις οποιες πολλες φορες δεν παρακολουθουσαν μεχρι και οι ασχετοι!!Επειδη εβγαιναν κατι παλαβα συμπερασματα που δεν παει καν ο νους σου!!!... Μας εδειχνε δηλαδη και διαφορετικους τροπους σκεψης και λυσης προβληματων κλπ!! ;)

Και για να τελειωσω απο εκει που αρχησα δεν ειπα να καταργηθει το σχολειο, αλλα να γινει προεραιτικο στις δυο τελευταιες ταξεις του λυκειου... Να παρακολουθεις οτι θελεις... Για σκεφτειτε λιγο πιο open-minded!! ;) Δεν θα ηταν τελειο???

Το σενάριο για παράταση του σχολικού έτους το ξέρεις? Καλύτερα να την λύσουν την κατάληψη την άλλη εβδομάδα γιατί δεν έχω καμιά όρεξη να τραβιέμαι για σχολείο/εξετάσεις μέσα στον Ιούλιο. Παίζει και το σενάριο για μειωμένες διακοπές Χριστουγέννων.. Θα συμφωνήσω παρ' όλ' αυτά ότι το σχολείο δεν προσφέρει στην μάθηση.. Ελάχιστα..

Το ξερω και αυτο το σεναριο αλλα θελω να δω ποσο μαλακες μπορει να ειναι καποιοι ανθρωποι...!!!... Καταρχας εμεις μιση βδομαδα εχουμε κανει καταληψη οποτε τι συζηταμε???....

Δημοσ.

@Punky

 

Πανάθεμά σε ρε οχιά, σε διαβάζω και είναι σαν να γράφω εγώ (μείον τα ορθογραφικά μου).

 

Τέτοια λέγε, να 'χω πάλι ντράβαλα και να τρέχω να αποτινάξω την κατηγόρια της κλίκας, αν στο μεταξύ έχω γλυτώσει από σπόντα τη μομφή της ταύτισης που λέγαμε!

 

Μήπως να διαφωνήσω μαζί σου κι άρα μαζί μου, για να 'χω το κεφάλι μου ήσυχο; :)

 

@kkardo91

 

Δεν είναι βλακώδες...αντιλαμβάνομαι την ψυχολογία ενός μαθητή, από τη στιγμή που έχω περάσει από αυτή και δεν απείχε πολύ από όσα εκφράζεις.

 

Υπάρχει όμως το εξής περίεργο φίλε kkardo91...όσο υπήρχαν οι εξετάσεις στη Β', το αίτημα ήταν η κατάργησή τους, ακριβώς γιατί δεν είναι πολλοί εκείνοι που σκέπτονται με τη λογική που εξέθεσες (βλέπε ψυχολογική προσαρμογή και συμφιλίωση με τις εξετάσεις). Για να το πω κι αυτό...πρόλαβα στο Γυμνάσιο το μέτρο που είχε εφαρμοστεί για σύντομο χρονικό διάστημα των 2 εξετάσεων μέσα στη χρονιά. Εάν με ρωτήσεις αν αντιλαμβανόμουν την όποια σπουδαιότητα αυτού του μέτρου με βάση τα όσα παραθέσαμε από κοινού παραπάνω, θα ελάμβανες ένα όχι τόσο ηχηρό, που ο Μεταξάς θα πόρδιζε μέντες. Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να γλυτώσω την ψυχούλα μου από την εξαμηνιαία αγωνία κι αυτό ως αίτημα πχ θα το σεβόμουν διπλά γιατί ήταν προϊόν ειλικρινούς κατάθεσης.

 

Αυτό που με ενοχλεί τη δεδομένη στιγμή δεν είναι αν είναι σωστή η επαναφορά ή όχι, αλλά το γεγονός πως είμαστε διατεθειμένοι να φέρουμε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων το οτιδήποτε μπορεί να κατεβάσει η κούτρα μας, προκειμένου να διασφαλίσουμε ένα προπέτασμα ιδεολογικής αξιοπιστίας. Αυτά όμως τα κάνουν οι πολιτικοί μωρέ, όχι νέα παιδιά που έχουν τόσα σημαντικά πράγματα για τα οποία αξίζει να παλέψουν και συνήθως δεν είναι αόριστα και γενικά ("καλύτερη παιδεία και πίτσες στρουμφακοειδείς"), αλλά πολύ ειδικά και πολύ κοντά τους.

Δημοσ.
με δωροδοκίες μαθητές του 10 8α παιρνουν 20 και 8α εξασφαλίζουν το 30% του (προφορικού) βαθμού με τα χρήματα...

τελειως ακυρο σιγα μην βγαινουν ετσι!!!!!!! Ο προφορικος προσαρμοζεται ωστε να εχει το πολυ 2 μοναδες διαφορα απο τον γραπτο (το 20 αν γραψεις 10 περνιεται για 12!! )

Το σενάριο φίλε μου είναι αληθινό ...ευτυχώς εμείς την σταματήσαμε κάναμε μόνο 3 μέρες και έτσι δε 8α έχουμε σημαντικό πρόβλημα...

Ναι μη φας εχει γλαροσουπα!!!! Οσο παραταση θα φαμε εμεις στη μαπα θα φατε και σεις!!

Μπουρδέλα τα ιδιωτικά, μπουρδέλα τα δημόσια...ας είναι καλά λοιπόν τα φροντιστήρια, που για να υπάρξουν και να λειτουργούν ως έχουν, προϋπόθεση είναι η παρουσία και δει στη μορφή που βρίσκονται τη δεδομένη στιγμή τα πρώτα.
Μη φοβασαι και τα φροντιστηρια μπουρδελα εχουν γινει τωρα... Χαβαλες και εκει!!!!!!!! Μονο στα γκρουπακια (max 5 παιδια γινεται μαθημα)
Καλύτερα να γίνει κάποιος υδραυλικός/ηλεκτρολόγος/ψυκτικός/κομμωτής κλπ παρά να περάσει στο ΤΕΙ Ζαμπονοκοπτικής στην Κωλοπετινίτσα..

Συμφωνω και γω..

 

ΚΑΙ ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ blueviper αν παρατηρησεις λιγο καλα τα posts και απο ποιους εχουν γραφτει θα δεις οτι ΟΛΟΙ που αυτη τη στιγμη ειναι στο σχολειο και δεν πηγαιναν σχολειο πριν ενα αιωνα οταν τα πραγματα ηταν διαφορετικα συμφωνουν μαζι μου....

Ολο αυτο το κατεβατο που ειχα γραψει στην αρχη δεν ηταν αυθαιρετο... Αναρωτιομουν μηπως ειμαι τελικα μαλακας και λεω κουλα??? Μονο εγω λεω να το κλεισουμε το ρημαδι?? Οχι, ΟΛΟΙ οσοι εχω ρωτησει συμφωνουν με τις αποψεις μου....

Δημοσ.

πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα τη δικιά σου συλλογιστική και προβληματισμό μήπως τελικά οι μαλάκες είναι περισσότεροι του ενός;

 

Ή για να στο πω πιο απλά. Η συλλογιστική του αραλικιού και της ελάχιστης προσπάθειας, όσους υποστηριχτές και αν έχει φίλτατε δεν καθηγιάζεται...

Δημοσ.
ΚΑΙ ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ blueviper αν παρατηρησεις λιγο καλα τα posts και απο ποιους εχουν γραφτει θα δεις οτι ΟΛΟΙ που αυτη τη στιγμη ειναι στο σχολειο και δεν πηγαιναν σχολειο πριν ενα αιωνα οταν τα πραγματα ηταν διαφορετικα συμφωνουν μαζι μου....

Ολο αυτο το κατεβατο που ειχα γραψει στην αρχη δεν ηταν αυθαιρετο... Αναρωτιομουν μηπως ειμαι τελικα μαλακας και λεω κουλα??? Μονο εγω λεω να το κλεισουμε το ρημαδι?? Οχι, ΟΛΟΙ οσοι εχω ρωτησει συμφωνουν με τις αποψεις μου....

 

Αν μου βρεις έναν που πήγαινε σχολείο πριν έναν αιώνα, να μου τον δείξεις να τον βάλουμε σε μουσείο, γιατί θα ξέπεσε από καμιά ανασκαφή. :P

 

Η συλλογιστική σου είναι επιφανειακή και διάτρητη. Αν είναι να θέσουμε το ψευτοδίλημμα "ναι ή όχι στο σχολείο" στους μαθητές, άσε, μην μπεις στον κόπο της στατιστικής μελέτης. Είναι σα να ρωτάς τον Οβελίξ αν προτιμά γουρουνόπουλο ή Gilli Diet. Δε μάθαμε και κάτι νέο.

 

Ρώτησα όμως ευθέως...άντε και το καταργήσαμε κι ησυχάσαμε, με τη σύμφωνη μάλιστα γνώμη σύσσωμης της μαθητικής κοινότητας. Τι ακριβώς θα πάρει τη θέση του; Ποια είναι η μορφή του εκπαιδευτικού μας συστήματος από τώρα και στο εξής; Φροντιστήριο κι άγιος ο Θεός;

 

Τους δασκάλους και τους καθηγητές, που κατά τα άλλα τους στηρίζετε, θα τους δέσουμε σε κανέναν πύραυλο και θα τους ξαμολήσουμε στη Σελήνη να βρουν τον Μπρους και τη Μέριλιν;

 

Θα με ενδιέφερε να μάθω πως φαντάζεσαι την ιδανική εκπαιδευτική κοινότητα, ακόμα κι αν παραγνωρίσουμε τους λοιπούς εξωτερικούς παράγοντες που επηρεάζουν άρδην το σύστημα (οικονομία, κοινωνικές ανάγκες κοκ). Γιατί αν είναι να γκρεμίσουμε, χωρίς να έχουμε πλάνο χτισίματος, θα καταντήσουμε σαν την ΑΕΚ που ακόμα ψάχνει χώρο να παίξει μπάλα.

Δημοσ.

Μη φοβασαι και τα φροντιστηρια μπουρδελα εχουν γινει τωρα... Χαβαλες και εκει!!!!!!!! Μονο στα γκρουπακια (max 5 παιδια γινεται μαθημα)

 

Θα συμφωνήσω και εγώ ότι και με τα φροντιστήρια δεν γίνεται η καλύτερη δουλειά, αλλά με τα ιδιαίτερα.

 

Συμφωνω και γω..

 

ΚΑΙ ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ blueviper αν παρατηρησεις λιγο καλα τα posts και απο ποιους εχουν γραφτει θα δεις οτι ΟΛΟΙ που αυτη τη στιγμη ειναι στο σχολειο και δεν πηγαιναν σχολειο πριν ενα αιωνα οταν τα πραγματα ηταν διαφορετικα συμφωνουν μαζι μου....

Ολο αυτο το κατεβατο που ειχα γραψει στην αρχη δεν ηταν αυθαιρετο... Αναρωτιομουν μηπως ειμαι τελικα μαλακας και λεω κουλα??? Μονο εγω λεω να το κλεισουμε το ρημαδι?? Οχι, ΟΛΟΙ οσοι εχω ρωτησει συμφωνουν με τις αποψεις μου....

 

Εγώ ποτέ δεν είπα ότι πρέπει να κλείσουμε το σχολείο τελείως.. Απλά χρειάζεται ριζική αλλαγή, η οποία είμαι πια πεπεισμένος ότι δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.

 

Ρώτησα όμως ευθέως...άντε και το καταργήσαμε κι ησυχάσαμε, με τη σύμφωνη μάλιστα γνώμη σύσσωμης της μαθητικής κοινότητας. Τι ακριβώς θα πάρει τη θέση του; Ποια είναι η μορφή του εκπαιδευτικού μας συστήματος από τώρα και στο εξής; Φροντιστήριο κι άγιος ο Θεός;

 

Τους δασκάλους και τους καθηγητές, που κατά τα άλλα τους στηρίζετε, θα τους δέσουμε σε κανέναν πύραυλο και θα τους ξαμολήσουμε στη Σελήνη να βρουν τον Μπρους και τη Μέριλιν;

 

Θα με ενδιέφερε να μάθω πως φαντάζεσαι την ιδανική εκπαιδευτική κοινότητα, ακόμα κι αν παραγνωρίσουμε τους λοιπούς εξωτερικούς παράγοντες που επηρεάζουν άρδην το σύστημα (οικονομία, κοινωνικές ανάγκες κοκ). Γιατί αν είναι να γκρεμίσουμε, χωρίς να έχουμε πλάνο χτισίματος, θα καταντήσουμε σαν την ΑΕΚ που ακόμα ψάχνει χώρο να παίξει μπάλα.

 

Αν θες την γνώμη μου, θα πρέπει να μπούνε εξετάσεις από δημοτικό σε γυμνάσιο (όχι πολύ δύσκολες έτσι για μια πρώτη γεύση στα παιδιά) αλλά και εξετάσεις γυμνάσιο σε λύκειο, οι οποίες θα είναι πιο δύσκολες, οι οποίες δεν θα καθορίζουν τόσο το πόσοι και ποιοι θα πάνε λύκειο αλλά για να βλέπουν τα παιδιά αν τελικά πρέπει να συνεχίσουν ή όχι. Φυσικά βέβαια στην β' λυκείου να υπάρχουν εξετάσεις δύσκολες όπως οι πανελλαδικές για να βλέπουν τα παιδιά τις πραγματικές δυνατότητές τους και να μην θέλουν όλοι να πάνε πολυτεχνείο ή ιατρική. Μετά θα πρέπει παντού (δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο) οι δάσκαλοι/καθηγητές να ελέγχονται και να αξιολογούνται, και όσοι έχουν κακές επιδόσεις να παίρνουν πόδι. Μετά στην β' λυκείου, όπου τα παιδιά επιλέγουν την κατεύθυνσή τους, να μειώνονται σημαντικά διάφορα μαθήματα γενικής παιδείας πχ Να μην υπάρχουν τα Θρησκευτικά, λιγότερη Ιστορία κλπ, αλλά και τα μαθήματα να γίνονται διαφορετικά πχ Στη λογοτεχνία να μην γίνεται πολύ βαθιά ανάλυση των κείμενων και τα αρχαία να μην είναι τόσο δύσκολα. Τέλος, να μην υπάρχουν πανελλήνιες αλλά ο καθένας να μπαίνει στο πανεπιστήμιο που θέλει αλλά οι εξεταστικές να είναι πιο δύσκολες και όσοι δεν περνάνε έναν αριθμό μαθημάτων να τους διώχνουν. Επίσης θα πρέπει να ληφθούν τα γνωστά μέτρα για τους αιώνιους φοιτητές κλπ

Δημοσ.
Αν θες την γνώμη μου, θα πρέπει να μπούνε εξετάσεις από δημοτικό σε γυμνάσιο (όχι πολύ δύσκολες έτσι για μια πρώτη γεύση στα παιδιά) αλλά και εξετάσεις γυμνάσιο σε λύκειο, οι οποίες θα είναι πιο δύσκολες, οι οποίες δεν θα καθορίζουν τόσο το πόσοι και ποιοι θα πάνε λύκειο αλλά για να βλέπουν τα παιδιά αν τελικά πρέπει να συνεχίσουν ή όχι. Φυσικά βέβαια στην β' λυκείου να υπάρχουν εξετάσεις δύσκολες όπως οι πανελλαδικές για να βλέπουν τα παιδιά τις πραγματικές δυνατότητές τους και να μην θέλουν όλοι να πάνε πολυτεχνείο ή ιατρική. Μετά θα πρέπει παντού (δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο) οι δάσκαλοι/καθηγητές να ελέγχονται και να αξιολογούνται, και όσοι έχουν κακές επιδόσεις να παίρνουν πόδι. Μετά στην β' λυκείου, όπου τα παιδιά επιλέγουν την κατεύθυνσή τους, να μειώνονται σημαντικά διάφορα μαθήματα γενικής παιδείας πχ Να μην υπάρχουν τα Θρησκευτικά, λιγότερη Ιστορία κλπ, αλλά και τα μαθήματα να γίνονται διαφορετικά πχ Στη λογοτεχνία να μην γίνεται πολύ βαθιά ανάλυση των κείμενων και τα αρχαία να μην είναι τόσο δύσκολα. Τέλος, να μην υπάρχουν πανελλήνιες αλλά ο καθένας να μπαίνει στο πανεπιστήμιο που θέλει αλλά οι εξεταστικές να είναι πιο δύσκολες και όσοι δεν περνάνε έναν αριθμό μαθημάτων να τους διώχνουν. Επίσης θα πρέπει να ληφθούν τα γνωστά μέτρα για τους αιώνιους φοιτητές κλπ

 

 

 

 

χαχαχαχα.

να σε δω οταν θα μπεις σε σχολη τι θα λες. στο σχολειο μια χαρα τα φτιαξαμε,αλλα στο αλλο που δεν γνωριζουμε, την πεταμε την πατατουλα μας ε?

 

 

επισης δεν καταλαβα το

"τη λογοτεχνία να μην γίνεται πολύ βαθιά ανάλυση των κείμενων και τα αρχαία να μην είναι τόσο δύσκολα.".

πραγματικα αστειο. το προβλημα δεν ειναι αν ειναι βαθεια η επιφανιεακη η αναλυση, αλλα στο να επιδεχονται και αλλης απαντησεις οι καθηγητες στα κειμενα.για τα αρχαια το αφηνω να παει στο καλο.

Δημοσ.
χαχαχαχα.

να σε δω οταν θα μπεις σε σχολη τι θα λες. στο σχολειο μια χαρα τα φτιαξαμε,αλλα στο αλλο που δεν γνωριζουμε, την πεταμε την πατατουλα μας ε?

 

 

επισης δεν καταλαβα το

"τη λογοτεχνία να μην γίνεται πολύ βαθιά ανάλυση των κείμενων και τα αρχαία να μην είναι τόσο δύσκολα.".

πραγματικα αστειο. το προβλημα δεν ειναι αν ειναι βαθεια η επιφανιεακη η αναλυση, αλλα στο να επιδεχονται και αλλης απαντησεις οι καθηγητες στα κειμενα.για τα αρχαια το αφηνω να παει στο καλο.

 

 

Πρώτον, μην ειρωνεύεσαι, και γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος όταν λες "πετάμε την πατατούλα μας". Πες μου που διαφωνείς μαζί μου για να το συζητήσουμε. Και ούτε κατάλαβα αυτό που είπες για τον λογοτεχνία και το ότι λες "για τα αρχαία το αφήνεις να πάει στο καλό" είναι θετικό ή αρνητικό?? Γενικά αν θες επαναδιατύπωσε την άποψή σου και γίνε λίγο πιο σαφής..

Δημοσ.

Δεν έχει νόημα να κατηγορούμε ένα σάπιο σύστημα, θα πρέπει να δούμε και τον δικό μας ρόλο σε αυτό. Ας μου πει κάποιος για ποιό λόγο θα δώσει 3 φορές μεγαλύτερη προσοχή στο φροντιστήριο απ' ότι στο σχολείο. Επειδή σε προετοιμάζει καλύτερα? Πιθανόν αλλά δε νομίζω ότι η διαφορά είναι τόσο τεράστια που να χρειάζεται ένας μαθητής να πηγαίνει σε όλα σχεδόν τα μαθήματα φροντιστήριο, αλλά μόνον εκεί που όντως είναι αδύνατος. Και ξαναλέω, παίζει ρόλο η προσοχή που δίνει κάποιος.

 

Οι καθηγητές είναι αδιάφοροι? Ίσως. Πιθανό. Αλλά εσύ στο σχολείο τί κάνεις? Τίποτα. Έχουν πέσει και οι μαθητές και οι γονείς στην παγίδα ότι χωρίς φροντιστήριο δεν υπάρχει μέλλον και θεωρούν δεδομένο ότι το παιδί τους θα πρέπει να πηγαίνει σχεδόν απ' το Δημοτικό ενώ και ο μαθητής σκέφτεται κατά τον ίδιο τρόπο : "Όλοι πάνε φροντιστήριο, εγώ θ' αποτελέσω εξαίρεση"?

 

Ναι φίλε μου, γιατί να μην αποτελέσεις? Ο αδερφός μου πχ δεν πήγε ποτέ φροντιστήριο και δεν είναι πάνω από 5 χρόνια που έχει βγάλει το Λύκειο οπότε το επιχείρημα περί "ένα αιώνα πριν" είναι άτοπο. Και πέρασε ΑΣΟΕΕ με άνεση. Είναι ιδιοφυία? Mπορεί αλλά εγώ το αποδίδω μάλλον στο ότι από ένα σημείο και μετά στο Γυμνάσιο άρχισε ο ίδιος να βοηθά τον εαυτό του. Διάβαζε περισσότερο, διάβαζε βιβλία, έπαιρνε λεξικά και μάθαινε λέξεις. Η διαφορά του πριν με το μετά ήταν τεράστια κι αυτό είναι κάτι που στο δίνει η γενική μόρφωση και η κουλτούρα που αποκτάς. Και σημειωτέον : Σε καμμία περίπτωση δεν έμεινε μακριά από τις παρέες του, τις βόλτες, κλπ.

 

Κι εγώ πιθανόν να το είχα καταφέρει αν δεν έξυνα τ' αρκίδια μου απ' την Α' Λυκείου και μετά. Η αδιαφορία μου ήταν αυτή που δημιούργησε κενά τέτοια που στο τέλος δεν μπορούσαν να καλυφθούν, ή μάλλον μπορούσαν αλλά εγώ δεν έμπαινα στην διαδικασία να προσπαθήσω παραπάνω και θεώρησα ότι το φροντιστήριο ήταν η εύκολη λύση. Στο τέλος κατέληξα να τα ξύνω και στο φροντιστήριο. Πάταγα μία στις τόσες και θυμάμαι ότι η καθηγήτρια της Έκθεσης που πήγαινα για προετοιμασία με παρακαλούσε να της δώσω μία (1) έκθεση όλη τη χρονιά. Και παρόλα αυτά, χωρίς προετοιμασία χωρίς σχεδόν τίποτα, χωρίς προσχέδια έκθεσης και άλλες παπαριές (κατ' εμέ πάντα) έγραψα 18,5. Μόνο έκθεση και Κοινωνιολογία έγραψα καλά, στα άλλα μέτρια. Και οι άλλοι, τα στρατιωτάκια του κερατά που είχαν δηλώσει όλες τις σχολές, ακόμα και τη Βιβλιοθηκονομία και σκίζονταν και γράφανε εκθέσεις τυφλοσούρτες, και δώστου η παπαγαλία κλπ κλπ, πήραν τ' αρκίδια τους! Θα ψέγω πάντα τον εαυτό μου για το ότι δεν διάβασα περισσότερο για να περάσω σε κάποιο ΑΕΙ.

 

Γιατί συνέβη αυτό? Πώς το κοπρόσκυλο πέρασε έστω και σε ΤΕΙ ενώ οι άλλοι που σκίζονταν όχι? Έπαιξε ρόλο η λεγόμενη E.I. (emotional intelligence) και οι άλλοι αγχώθηκαν και δεν απέδωσαν? Μπα, κι εγώ κλασικός αγχώδης είμαι και δεν μπορώ τις εξετάσεις. Τί έγινε λοιπόν? Ας το απαντήσει καλύτερα κάποιο απ' τα παιδιά που θέλουν να μειωθούν τα μαθήματα γλώσσας και η γενική παιδεία, παιδιά τα οποία φαντάζομαι το ίδιο πράττουν και στην προσωπική τους ζωή : Δεν διαβάζουν μια και δεν έχουν χρόνο μια και όλο τους τον ελεύθερο χρόνο τον τρώει το φροντιστήριο.

 

Εν κατακλείδι, θεωρώ πως αν ο μαθητής ξεκινήσει με κάποια σταθερά βήματα και δεν έχει κενά μπορεί να προχωρήσει, αν όχι εντελώς χωρίς φροντιστήριο, τουλάχιστον σε κάποια μαθήματα ως έξτρα βοήθημα προετοιμασίας και τίποτα παραπάνω. Όχι που τώρα ξύνουμε τ' αρκίδια μας στο σχολείο όπως ελέχθη για να πάμε φροντιστήριο το απόγευμα. Αν το πληρώναμε το πρωινό σχολείο θα ήταν αλλιώς τα πράγματα μου φαίνεται κι έχουμε καλομάθει, περιμένουμε απ' τη μαμά και τον μπαμπά να τα χώνουν μια ζωή. Κι απ' αυτή την πλευρά να το πάρεις, βάλε εσύ φίλε μου, νέο παιδί όποιος κι αν είσαι, με το νου σου πόσο ξεκωλιάζονται οι γονείς σου με την ανέχεια που υπάρχει για να πας εσύ φροντιστήριο και να τα ξύνεις το πρωί και να παίρνεις και το χαρτζηλικάκι για να πιεις τον ταληράτο τον φρέντο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...