Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά στα γρήγορα για να μην σας κουράσω, όποιος όντως γνωρίζει απαντάει... Αγορά ebay, μη ικανοποιημένος έφτασε κατεστραμμένο το προϊόν και ελλιπές, όλα με ευθύνη του πωλητή. Υπήρξε επικοινωνία μέσω ebay αλλά δεν έβγαλα άκρη γιατί το refund που μου πρότεινε το θεώρησα μικρό. Το προχώρησα σε επικοινωνία μέσω του Paypal, αλλά επικοινωνία πάλι με τον πωλητή, ο οποίος έχει αλλάξει τελείως και τώρα ισχυρίζεται οτι θα μου στείλει καινούργιο προϊόν!

Αυτό που θέλω να ρωτήσω, από κάτω από την επικοινωνία μας το Paypal μου δίνει την δυνατότητα μέχρι 30 του μήνα την δυνατότητα "Escalate to PayPal", μετά θα κλείσει αυτόματα. Εκεί που κολλάω είναι οτι δίνει την δυνατότητα "Escalate to PayPal" αν δεν έχει λυθεί μέχρι τις 30. Υποτίθεται οτι έχει λυθεί μέσα από την επικοινωνία μας μέσω Paypal... Αλλά εγώ δεν μπορώ να είμαι σίγουρος οτι θα είναι οκ απέναντι μου στο προς αντικατάσταση προϊόν που θα μου στείλει και μέχρι να το παραλάβω θα έχει κλείσει η υπόθεση όπως μου αναφέρει από κάτω το Paypal... Πρέπει να το προχωρήσω σε Escalate to PayPal ή είναι ιδέα μου...?

Ευχαριστώ!

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, konstantinos77g είπε

Παιδιά στα γρήγορα για να μην σας κουράσω, όποιος όντως γνωρίζει απαντάει... Αγορά ebay, μη ικανοποιημένος έφτασε κατεστραμμένο το προϊόν και ελλιπές, όλα με ευθύνη του πωλητή. Υπήρξε επικοινωνία μέσω ebay αλλά δεν έβγαλα άκρη γιατί το refund που μου πρότεινε το θεώρησα μικρό. Το προχώρησα σε επικοινωνία μέσω του Paypal, αλλά επικοινωνία πάλι με τον πωλητή, ο οποίος έχει αλλάξει τελείως και τώρα ισχυρίζεται οτι θα μου στείλει καινούργιο προϊόν!

Αυτό που θέλω να ρωτήσω, από κάτω από την επικοινωνία μας το Paypal μου δίνει την δυνατότητα μέχρι 30 του μήνα την δυνατότητα "Escalate to PayPal", μετά θα κλείσει αυτόματα. Εκεί που κολλάω είναι οτι δίνει την δυνατότητα "Escalate to PayPal" αν δεν έχει λυθεί μέχρι τις 30. Υποτίθεται οτι έχει λυθεί μέσα από την επικοινωνία μας μέσω Paypal... Αλλά εγώ δεν μπορώ να είμαι σίγουρος οτι θα είναι οκ απέναντι μου στο προς αντικατάσταση προϊόν που θα μου στείλει και μέχρι να το παραλάβω θα έχει κλείσει η υπόθεση όπως μου αναφέρει από κάτω το Paypal... Πρέπει να το προχωρήσω σε Escalate to PayPal ή είναι ιδέα μου...?

Ευχαριστώ!

Εφ οσον άνοιξες dispute αυτη ειναι η διορία και δεν μπορείς να κάνεις τιποτα για αυτο, θα περιμένεις λοιπον καποιες μερες 10-15(και πολλες λεω) να παρεις ολο το ποσο πίσω σε συνεννόηση με τον πωλητη(δεν θα ζητήσεις επαναποστολή), αν οχι τοτε θα κανεις Escalate σε claim οπότε αναλαμβάνει το παυπαλ να λύσει το θεμα και ο χρόνος πλέον γινεται αόριστος

.

Μονο αν δεν κανεις Escalate μονο τοτε αναγκαστικά κλείνει το dispute και στην ουσια χάνεις τα χρήματα αν δεν εχεις πάρει κατι πισω

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εφ οσον άνοιξες dispute αυτη ειναι η διορία και δεν μπορείς να κάνεις τιποτα για αυτο, θα περιμένεις λοιπον καποιες μερες 10-15(και πολλες λεω) να παρεις ολο το ποσο πίσω σε συνεννόηση με τον πωλητη(δεν θα ζητήσεις επαναποστολή), αν οχι τοτε θα κανεις Escalate σε claim οπότε αναλαμβάνει το παυπαλ να λύσει το θεμα και ο χρόνος πλέον γινεται αόριστος

.

Μονο αν δεν κανεις Escalate μονο τοτε αναγκαστικά κλείνει το dispute και στην ουσια χάνεις τα χρήματα αν δεν εχεις πάρει κατι πισω

Έπρεπε να στείλω πιο νωρίς το μήνυμα εδώ...
Μου πρότεινε να μου στείλει καινούργιο προϊόν και το δέχτηκα...
Τώρα τι να κάνω; Να το ακυρώσω , δεν φαίνεται να μου έχει στείλει κάτι ακόμα, ή να το αφήσω και να προχωρήσω σε Escalate to PayPal;

Προχώρησα Escalate σε claim γιατί τώρα κατάλαβα πως λειτουργεί όλο...

Δεν το είχα ξανά χρειαστεί...

Thank you!

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, konstantinos77g είπε

Έπρεπε να στείλω πιο νωρίς το μήνυμα εδώ...
Μου πρότεινε να μου στείλει καινούργιο προϊόν και το δέχτηκα...
Τώρα τι να κάνω; Να το ακυρώσω , δεν φαίνεται να μου έχει στείλει κάτι ακόμα, ή να το αφήσω και να προχωρήσω σε Escalate to PayPal;

Προχώρησα Escalate σε claim γιατί τώρα κατάλαβα πως λειτουργεί όλο...

Δεν το είχα ξανά χρειαστεί...

Thank you!

Δικο σου θεμα, εσυ αποφασίζεις

Δημοσ.

Ε δεν μπορώ να εμπιστευτώ έναν μη αξιόπιστο πωλητή για το τι θα μου στείλει, και όταν θα το παραλάβω δεν θα μπορώ να κάνω και κάτι... Απ'ότι κατάλαβα....

Δημοσ.

Έχω κάνει ένα claim και πριν λίγο το paypal μου έστειλε ενα εμαιλ όπου αρχικα λέει εντός 72 ωρών να απαντήσω μέσω αυτού του εμαιλ ενώ στο τέλος λέει να μην απαντήσω σε αυτό το εμαιλ. Τι να κάνω?

pp.png

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Σε όσους χρησιμοποιούν το PayPal από πολύ παλιά κοντά 5 με 6 χρόνια δεν έχετε συνειδητοποίησει ότι πλέον για μια υπόθεση κάνουν πολύ περισσότερες μέρες έως και μήνες απ' ότι παλιότερα; 

Γιατί συμβαίνει αυτό; 

Δεν συμβαίνει αυτο που περιγράφεις οι χρόνοι αφου ανοίξεις dispute ειναι ιδιοι 

Εξαρτάται βέβαια απο την υπόθεση, αν ειναι κατι απλό οπως απώλεια του δέματος το θεμα λύνεται άμεσα 

Δημοσ.

Παιδιά βοηθήστε με λίγο αν ξέρετε για το ποστ λίγο πιο πάνω. 

Συμφωνώ με paragontas-x. Τρεις μήνες και το δέμα δεν έχει γίνει καν dispatched σε αποστολή με κούριερ μάλιστα. Η εταιρεία κούριερ μου είπε ότι δεν τις το παραδώσανε ποτέ. Το τράκινγκ λέει απλώς "information received from seller". Και τα έχω στείλει στο pp αναλυτικά, ο seller τους έχει στείλει άλλο τρακινγκ (απο άλλη δική μου παραγγελία που έχω παραλάβει) και το pp κάνει review εδώ και 2 εβδομάδες.

Δημοσ.
34 minutes ago, NikosKallithea said:

Dispute & claim 

Και περιμενεις να αποφασίσει το παυπαλ

Έχω ήδη κάνει claim. Άλλο ρωτάω. Δες 4-5 ποστ πιο πάνω. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, letom είπε

Έχω ήδη κάνει claim. Άλλο ρωτάω. Δες 4-5 ποστ πιο πάνω. 

Όποιος κάνει dispute τι ιδιο μήνυμα παίρνει

Σου λεει να απαντησεις (αν έχεις κατι νεότερο) στο κέντρο επίλυσης διαφορών

Και κατω σου λεει να μην απαντήσεις στο εμαιλ που σου εστειλε, δεν απαντάμε κατευθείαν στα εμαιλ ουτε του παυπαλ ούτε του εβαυ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 hours ago, NikosKallithea said:

Όποιος κάνει dispute τι ιδιο μήνυμα παίρνει

Σου λεει να απαντησεις (αν έχεις κατι νεότερο) στο κέντρο επίλυσης διαφορών

Και κατω σου λεει να μην απαντήσεις στο εμαιλ που σου εστειλε, δεν απαντάμε κατευθείαν στα εμαιλ ουτε του παυπαλ ούτε του εβαυ

Το γνωρίζω ότι δεν απαντάμε κατευθείαν στα εμαιλ του paypal όμως στην εικόνα που επισύναψα πιο πάνω, στο εμαιλ του paypal λέει "ενημερώστε μας απαντώντας σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου". Αυτό δεν σημαίνει να απαντήσω στο εμαιλ? 

Στο κέντρο επίλυσης διαφορών δεν μου ζητάει κάτι. Λέει απλώς "We are reviewing your case and will get back to you soon". Και μου εμφανίζει τον διάλογο που είχα με τον seller πριν κάνω escalate σε claim. 

Η παραγγελία στάλθηκε σε τρία parts. Τα 2 τα παρέλαβα, το τρίτο ποτέ. Όταν έκανα escalate εξήγησα στο paypal τι έγινε και τους έστειλα ως πειστήριο το τράκινγκ νάμπερ του τρίτου part μαζί με ένα screenshot του εμαιλ που έλαβα από τον seller όπου φαίνεται το περιεχόμενο του τρίτου part με το αντίστοιχο τράκινγκ νάμπερ. Όμως o seller έστειλε στο paypal το τράκινγκ του πρώτου part όπου φαίνεται ότι το παρέλαβα. Θέλω να απαντήσω στο paypal ότι αυτό δεν είναι το τράκινγκ του επίμαχου part μην τυχόν και ξεγελαστούν και αποφασίσουν υπέρ του seller. Όμως στο resolution center δεν έχω αυτή τη στιγμή τέτοια δυνατότητα, δεν υπάρχει πουθενά κάποιο πεδίο ώστε να απαντήσω κάτι.

Επεξ/σία από letom
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, Paragontas-x said:

μπορείς να προσθέσεις δεύτερη κάρτα στο PayPal και να διαλέξεις να χρησιμοποιείς μια σαν προεπιλογή και αν δεν έχει εκεί τα λεφτά που θέλεις να χρησιμοποιησει να παει και στην δεύτερη κάρτα; 

Και αν την κάρτα που θελεις να προσθέσεις την έχεις σε Web banking το τετραψήφιο νούμερο μπορεί να το δεις άμεσα στο web banking; 

1) Μπορείς να προσθέσεις όσες θες και να έχεις μία σαν προεπιλογή. Αν δεν έχει εκεί λεφτά σου δίνει να επιλέξεις από που να τραβήξει και επιλέγεις εσύ τη δεύτερη κάρτα. 

2) Ναι, το βλέπεις αμέσως.

Ρε παιδιά δεν έχει τύχει σε κανέναν κάτι παρόμοιο? Αύριο (Κυριακή) λήγει η διορία και δεν βρίσκω άκρη που διάολο να απαντήσω στο paypal. Στο κέντρο επίλυσης διαφορών δεν αναφέρει πουθενά ότι απαιτείται απάντηση από εμένα. 

 

2018-12-15_20-32-47.jpg

 

Και δεν καταλαβαίνω γιατί με ρωτάνε στο εμαιλ να τους πω αν τα βρήκα με τον πωλητή? Αφού ο λόγος που δήώσα οταν έκανα escalate to claim ήταν ότι δεν τα βρίσκω με τον πωλητή. Με το claim υποτίθεται αναλαμβάνει το paypal ως ενδιάμεσος και παύω πλέον να μιλάω απευθείας με τον πωλητή. Που κολλάει λοιπόν το αν τα βρήκα ή όχι? Και μάλιστα αν δεν τους απαντήσω παίζει να αποφασίσουν υπέρ του πωλητή. Είναι δυνατόν?  Ενώ τους έχω στείλει screenshot και τράκινγκ ναμπερ που φαίνεται ότι δεν έφυγε ποτέ το πακέτο? Και ενώ υπάρχει και η συνομιλία με τον seller εντός του resolution center του paypal όπου ο seller λέει ότι το πακέτο χάθηκε? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει. 

Επεξ/σία από letom
Δημοσ.

Παιδιά μια ερώτηση.μετα από ένα θέμα το paypal αποφάσισε να μου επιστρέψει τα χρήματα. Το θέμα είναι ότι θα μου τα βάλει στην κάρτα λέει που έγινε η αγορα. Η κάρτα όμως είναι χρεωστική και όχι πιστωτική θα χω θέμα στην επιστροφή; 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Satzik είπε

Παιδιά μια ερώτηση.μετα από ένα θέμα το paypal αποφάσισε να μου επιστρέψει τα χρήματα. Το θέμα είναι ότι θα μου τα βάλει στην κάρτα λέει που έγινε η αγορα. Η κάρτα όμως είναι χρεωστική και όχι πιστωτική θα χω θέμα στην επιστροφή; 

Κανενα θεμα. θα μπουν στον λογαριασμό σου

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...