Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα μετά από εκτύπωση


cronos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν λίγη ώρα πραγματοποιούσα μία εκτύπωση (ps αρχείο 100 περίπου σελίδων) και όταν χρειάστηκε να εκτυπώσω άλλες τόσες περίπου, αρνήθηκε πεισματικά να εκτυπώσει. (Διαθέτω έναν Hewlett Packard Deskjet 880C) Μάλιστα αναβοσβήνει συνέχεια το λαμπάκι που υποδεικνύει την κατάσταση του cartridge. Διαθέτω ταυτόχρονα έναν scanner της ίδιας εταιρείας μοντέλο Scanjet 3200C. Η συνδεση γίνεται από την παράλληλη θύρα και των δύο μαζί. Στο παρελθόν όμως δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα στην συνεργασία τους. Το μόνο πρόβλημα που παρατήρησα είναι ότι όταν έκανε εκκίνηση ο υπολογιστής και ήταν ανοιχτός ο εκτυπωτής τότε δοκίμαζε να εκτυπώσει σελίδα, την οποία όμως εργασία δεν ολοκλήρωνε (έμενε στην μέση η σελίδα) και αναβόσβηνε το λαμπάκι που βγάζει το χαρτί. Πατώντας το κουμπί όλα ήταν μιά χαρά. <p>To πρώτο πράγμα που δοκίμασα ήταν να κλείσω τον εκτυπωτή και να κάνω επανεκκίνηση του συστήματος. Αλλά τίποτα. Ακόμα και με κλειστό το σύστημα το πρόβλημα με το λαμπάκι παραμένει. <p>Δοκίμασα να βγάλω τα μελάνια και να δοκιμάσω πάλι (αλλά τότε έτσι και αλλιώς δεν έχει μελάνια οπότε θα αναβοσβύνει). Πάλι τίποτα. <p>Δοκίμασα να αποσυνδέσω τον εκτυπωτή και να δοκιμάσω τον Scanner. Δουλεύει μιά χαρά μόνος του. <p>Στην συνέχεια δοκίμασα να scanna-ρω μαζί με τον εκτυπωτή συνδεδεμένο και πάλι ο scanner λειτούργησε χωρίς κανένα πρόβλημα. Στέλνωντας την εικόνα για εκτύπωση μου βγάζει μήνυμα ότι δεν μπορεί να την τυπώσει γιατί ο εκτυπωτής έχει μιά άλλη εργασία σε εξέλιξη.<p>Ξεσύνδεσα τον scanner και δοκίμασα να εκτυπώσω πάλι. Τίποτα. Έκανα test printer communication και μου βγάζει ότι δεν μπόρεσε να κάνει bi-directional communication. Μάλιστα μου λέει ότι δεν θα έχω πρόβλημα να εκτυπώσω, μόνο δεν θα μπορώ να γνωρίζω προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ο εκτυπωτής όπως πχ. ότι τελείωσαν οι σελίδες.<p>Τέλος άνοιξα το Troubleshooting αρχείο και είδα τα ακόλουθα σχετικά με την αιτία για την οποία αναβοσβήνει το λαμπάκι:<p>Possible causes<p>-The front cover is open.<p>Make sure the front cover is completely closed.

(Το καπάκι είναι πράγματι κλειστό)<p>-The print cartridge is missing.<p>Make sure the print cartridge has been installed correctly

(υπάρχουν και τα δύο cartridges και είχαν αρκετό μελάνι για να αποκλείσω την πιθανότητα να έχουν τελειώσει)<p>-The print cartridge is broken or incompatible with the printer.<p>Lift the front cover and wait for the print cartridge cradle to slide out. Check the part numbers on the print cartridge.

If the print cartidges are compatible and correctly installed, they may be defective. Try replacing the print cartridges.

(όχι γιατί μέχρι πρίν λίγα λεπτά εκτύπωνα κανονικά και το όλο πρόβλημα έγινε πολύ ξαφνικά χωρίς από την πλευρά μου να πειράξω κάτι.)<p>-None of the above solutions worked.<p>If none of the above suggestions fix the problem and if the error message still occurs, you may have a hardware failure. Call the HP Customer Support Center. <p>Τέλος να αναφέρω ότι χρησιμοποιώ windows 98 και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με του drivers.<p>Τί λέτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

File mou ek prwtis akougetai san provlima sta cartridges (na efagan fola!!!). Pantws exe ipopsi sou oti den einai kai oti kalitero na exeis sindedemena Printer kai Scanner stin parallel port! Apo tetoiou eidous sindesi exw akousei apo pollous gia paratragouda diforwn eidwn! Proswpiki mou empeiria einai i adinamia swstis siniparksis enos 840C kai enos Mustek Scanner mesw tis Parallel... kati to opoio allazei me to pou tha sindethei o HP mesw tis USB! Auto to provlima paratiritai eite ta sindew sto Soltek kai ton AMD eite ston P3 pou exw!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε Yosotosi το ξέρω ότι δεν είναι καλό να τα έχω και τα δύο συνδεδεμένα στην ίδια θύρα αλλά τί να κάνω. Ο scanner δεν υποστηρίζει USB σύνδεση, ενώ ο εκτυπωτής που υποστηρίζει δεν έχω USB να τον συνδέσω. Η mobo που διαθέτω είναι μία Soyo(με έναν 500 Κ6ΙΙ)η οποία ναι μεν υποστηρίζει USB αλλά επειδή την έχω από δεύτερο χέρι δεν έχω τα καλωδιάκα σύνδεσης. Έχω προσπαθήσει να βρώ στο εμπόριο αλλά τίποτα. <p>Το πιθανότερο είναι να έχει γίνει κάποιο βραχυκύκλωμα και να μην μπορεί να έρθει ο εκτυπωτής στα ίσια του. Όταν τον ανοίγω τώρα, δεν καθαρίζει τα cartridges όπως κάνει συνήθως αλλά αναβοσβήνει μόνο το λαμπάκι. Αυτη την στιγμή δεν έχω συνδεδεμένο τον scanner.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε cronos, αν θυμάμαι καλά, το πρόβλημα αυτό στο είχε ξανα-παρουσιάσει... για να διαπιστώσεις αν φταίει η σύνδεση, μπορείς να σβήσεις τον εκτυπωτή, να τον αποσυνδέσεις τελείως απο τον υπολογιστή και να τον ανάψεις. Αν όλα πάνε καλά, κρατώντας πατημένο το page feed (το δεύτερο κουμπάκι πάνω στον εκτυπωτή, εκτός του power), θα σου εκτυπώσει μία test page. Aν όλα πάνε καλά, τότε είναι θέμα παράλληλης. Αν όχι, το πρόβλημα είναι σε κάποιο cartridge ή στον εκτυπωτή. Δοκίμασε να αλλάξεις το καλώδιο της παράλληλης (πρόσεξε να έιναι bidirectional parallel). Τέλος, usb ports μπορείς να βρείς στη Γραμμή Computers, ψηλά στη Στουρνάρη, απέναντι από το Πλαίσιο της Ζαΐμη.

Φιλικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε spock δεν διαβάζεις καλά κάποια από τα γραφόμενά μου και με αναγκάζεις να επαναλαμβάνομαι. <p>Δοκίμασα να ανάψω τον εκτυπωτή μόνο του αλλά το λαμπάκι συνέχιζε να αναβοσβήνει. Δοκίμασα επίσης να χρησιμοποιήσω τον scanner μόνο του και δούλεψε. Πράγμα που σημαίνει ότι η παράλληλη θύρα δεν έχει πρόβλημα. ʼρα το πρόβλημα εστιάζεται στον εκτυπωτή. Δοκίμασα διαφορετικά καλώδια αλλά το πρόβλημα παρέμενε. <p>Μετά από 4 ώρες ψάξιμο στο internet, στο επίσημο site της hewlett packard, κατέβασμα των τελευταίων drivers(πολύ μεγάλο site έχει η άτιμη), ψάξιμο στα troubleshooting του site της ΗP, ψάξιμο σε forums του εξωτερικού, και άλλα... κατάφερα και βρήκα την λύση.<p>Πάντα κρατώ παλιά catrtdgies για ώρα ανάγκης. Επειδή το πρόβλημα ήταν στο λαμπάκι του cartride υπέθεσα ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτό. Αλλάζω και τα δύο ταυτόχρονα με άλλα λιγότερο γεμάτα αλλα το λαμπάκι δεν έσβησε. Δοκιμάζω και πάλι τα προηγούμενα. Πάλι τίποτα. Δοκιμάζω ένα παλιό και ένα καινούργιο και ως δια μαγείας το λαμπάκι έσβησε. Εκπτυπώσεις γίνονται κανονικά και η θύρα δεν έχει bi-directional communication πρόβλημα.<p>Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι εγώ δεν πείραξα τίποτα (δεν έκανα δηλαδή κάποια αλλαγή στα μελάνια πιο πριν) που να δικαιολογεί τέτοιο κόλλημα. Απλά εκτύπωνα. <p>Αυτά λοιπόν. Για να δείτε τί μπορεί να πάθετε εκεί που κάθεστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Cronos, μετά απο τα τελευταία νέα, ένα είναι το συμπέρασμα: ίσωε έχει (ψιλο)πρόβλημα το cradle των cartridges (πολύ αγγλικό πέφτει). Το πρόβλημα το έχω αντιμετωπίσει σε (τρείς) παλιούς Hewlett-Packard DeskJet 690C, στους οποίους το cradle είχε χαλαρώσει απο τα βάλε-βγάλε των cartridges. Το αποτέλεσμα ήταν να μην κάνουν καλή επαφή τα cartridges με τη βάση, οπότε και σε άσχετες φάσεις, ακόμα και κατά τη διάρκεια εκτυπώσεων, σταμάταγαν και πέταγαν διάφορα μηνύματα. Λύση νέα cartridges και αν το πρόβλημα παραμένει, μιά μικρή επίσκεψη στη Hewlett-Packard (έχουμε service center γωνία Χαλανδρίου και Σουλίου, απέναντι απο το Βερόπουλο στην Αγία) και αλλαγή του cradle. Λογικά, δεν πρέπει να σου πάρουν πολλά, αν και απο αυτούς, όλα να τα περιμένεις. Ρώτα πρίν την επισκευή και να είσαι 100% σίγουρος για την τιμή πρίν πείς το "ΟΚ", γιατί ξέρεις πως αρχίζουν και "φουσκώνουν" το λογαριασμό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

File mou kai emena to idio peripou provlima mou kanei enas 690c pou exw (akoma douleuei to skili!) kai afou ta dokimasa ola siniditopoiisa oti einai ta cartridge. Vevaia... dio antallaktika kanoun 25000... enw me 40000 tha parw enan olokainourgio 920c! To thema einai oti kai se emena sta kala kathoumena ekei pou douleue tin mia fora... mou xalase tin epomeni!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Yositosi δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξω μελάνια γιατί είναι σχετικά καινούργια. Απλά θα πάω να ρωτήσω στο service και άμα μου πουν μία ικανοποιητική τιμή θα κάνω το service αλλιώς θα αρχίσω να κάνω αλχημείες: όπως πχ. να βάλω ένα κομμάτι χαρτί για να έχει καλύτερη επαφή το μελάνι. <p>ʼλλωστε το πρόβλημα το παρουσίασε το έχρωμο μελάνι και εγώ κάνω εκτυπώσεις κυρίως στο μαύρο. Μέχρι να παρουσιάσει πρόβλημα και το μαύρο βλέπουμε.Αρκεί να μην το παρουσιάσει την ώρα που θα πρέπει να παραδώσω εργασίες. <p>Αυτά από εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...