Προς το περιεχόμενο

Πως είπατε?! [Μαθηματική λύση]


freakystyley

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμένα θα μου επιτρέψετε να την αμφισβητήσω έντονα τη διανοητικότητα. Γιατί αν ήταν πράγματι έξυπνος, θα είχε καταλάβει ότι δεν έχει κανένα απολύτως νόημα η μέθοδος. Το ότι είναι σωστή δε σημαίνει τίποτα. Επίσης αν κάθε φορά που κάνω πρόσθεση προσθέσω 38.74 και μετά αφαιρέσω 38.74, θα έχω σωστό αποτέλεσμα. Σωστό λογική. Τι νόημα έχει να το κάνω; Κανένα.

 

Κάτι τέτοιο. Το μόνο που θα μπορούσε να βοηθήσει κάτι τέτοιο, είναι στην οπτικοποιήση του πολλαπλασιασμού, για να τον καταλάβουν καλύτερα τα παιδάκια στο σχολείο. Όχι όμως να λέμε ότι είναι και έξυπνος αυτός που το σκέφτηκε.

 

Είναι απλά ψαρωτική η μέθοδος και τίποτα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
απο τις ελαχιστες φορες που συμφωνω με τον Manuel

απλα ισως δε παρουσιαστηκε σωστα πχ σαν αστειο που ειναι παρα σαν νεα επαναστατικη μεθοδος

 

Ε όχι και ελάχιστες. Απλά δεν έχει τύχει να μιλήσουμε και πολλές φορές για θέματα έξω από το ποδόσφαιρο :mrgreen:

 

Εκτός κι αν το έχεις παρατηρήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά χαζό είναι, αλλά σαν μαθηματική (καλύτερα αριθμητική) προσέγγιση του πολ/σμου, δείχνει οτι αυτός που την ανακάλυψε είναι πολύ έξυπνος, γιατί άλλο έχω μάθει παπαγαλία την προπαίδεια κ άλλο έχω κατανοήσει (και όχι απλώς καταλάβει) την πραγματική έννοια του πολ/σμου...

 

Πιστεύω πως η μέθοδος αυτή δείχνει οτι αυτός που το ανακάλυψε είναι πολύ έξυπνος, αφού βρήκε ένα σωστό κ συνάμα εντυπωσιακό (αλλά υπερβολικά και αποτρεπτικά αργό) τρόπο για να κάνει πολ/σμο.

 

@Manuel To παράδειγμα που δίνεις έχει μια λογική μόνο σε οτι έχει να κάνει με την αποτελεσματικότητα, αλλά όσον αφορά το σκεπτικό και το επίπεδο της μεθόδου άσχετο και άκυρο με τη μέθοδο που δείχνει το παλικάρι στο video...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποτε στο σχολείο, μας δίδαξαν 3 τρόπους για να κάνουμε πρόσθεση. Μας έβαλε ο δάσκαλος (δημοτικό φυσικά) τεστ όπου έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε 2 από αυτούς τους τρόπους. Σύμφωνα με τους γονείς μου που θυμούνται το περιστατικό, εγώ επειδή δεν είχα διαβάσει είχα επινοήσει 2 δικές μου μεθόδους (και όχι αυτές που έγραφε το βιβλίο). Δε νομίζω ότι σημαίνει κάτι αυτό.

 

Άλλωστε πόσο δύσκολο πράγμα είναι να καταλάβεις την έννοια του πολλαπλασιασμού;

 

Εκτός αν το έκανε παιδάκι 3ης δημοτικού, να του πω μπράβο. Αλλά τώρα ολόκληρος μαντράχαλος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είπα οτι είναι τρομακτικα δύσκολο, αλλα σκέψου οτι αυτός επινόησε έναν πολύ κουλό και επίτηδες (τουλάχιστον εγω έτσι πιστεύω) εντυπωσιακό τρόπο πολ/σμου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...