Προς το περιεχόμενο

Forthnet - 2play


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

παρε την φορθνετ.

εγω παντωs με τα ultimate δεν εχω τετοιο προβλημα.

πιθανον κατι εχειs κανει λαθοs στιs ρυθμισειs του ρουτερ.

Δημοσ.

Λοιπόν με πήρε τεχνικός σχετικά με το πρόβλημα χαμηλού συγχρονισμού που έχω από χθες... Μου είπε ότι πιθανότατα είναι κάποιο ψιλοβραχυκύκλωμα... Εγώ έλεγξα τα καλώδα μου και είναι όλα εντάξει... Κούμπωσα και ένα καινούργιο βύσμα για το router πιο προσεκτικά και κέρδισα κάτι στο attainable rate αλλά το πρόβλημα παραμένει.. Θα κοιτάξουν αυτοί τώρα αύριο τη γραμμή μου και βλέπουμε... Θα ξαναελέγξω εγώ και τα καλώδια μου για να εξελείψω κάποια πιθανότητα δικού μου λάθους...

  • Members
Δημοσ.

Λοιπόν, τελικά δοκίμασα και το siemens, και συγχρονίζει ακριβώς στις ίδιες τιμές με το zyxel. Δε νομίζω, δηλαδή, να φταίει η συσκευή για το συγχρονισμό στα 10mbps περίπου.

 

Επίσης, σήμερα έχω πολλές αποσυνδέσεις...

 

spirosta, όταν λες ότι σε πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός, εννοείς ότι σε πήρε από μόνος του ή είχες επικοινωνήσει εσύ πρώτα μαζί τους;

 

Α, και κάτι άλλο. Δοκίμασα να βάλω το splitter που είχε το πακέτο της forthnet αλλά και και τις 2 φορές που το συνέδεσα, με τα 2 διαφορετικά ρούτερ (zyxel και siemens), δεν συνδεόταν στο ίντερνετ (δεν άναβε με τίποτα το λαμπάκι της dsl). Όταν το έβγαζα και τα σύνδεα όπως τα είχα πριν, με τα φιλτράκια σε κάθε τηλεφωνική συσκευή, το ίντερνετ συνδεόταν κανονικά. Είναι φυσιολογικό αυτό ή εγώ έκανα κάτι λάθος;

Δημοσ.

Εννοείται ότι είχα πάρει την τεχνική υποστήριξη και μου είπαν ότι θα με πάρει τεχνικός. Βέβαια αυτός ο τεχνικός το έστειλε σε άλλο τμήμα..Αστα... Τι να κάνουμε..Και ο ΟΤΕ έτσι θα ήταν... τουλάχιστον μέχρι στιγμής έχω μείνει ευχαριστημένος από την υποστήριξη... Είναι όλοι ευγενικοί... *μερικοί άσχετοι βέβαια αλλά τους πείθεις να στείλουν το αίτημα στους τεχνικούς..)

Δημοσ.
Λοιπόν με πήρε τεχνικός σχετικά με το πρόβλημα χαμηλού συγχρονισμού που έχω από χθες... Μου είπε ότι πιθανότατα είναι κάποιο ψιλοβραχυκύκλωμα... Εγώ έλεγξα τα καλώδα μου και είναι όλα εντάξει... Κούμπωσα και ένα καινούργιο βύσμα για το router πιο προσεκτικά και κέρδισα κάτι στο attainable rate αλλά το πρόβλημα παραμένει.. Θα κοιτάξουν αυτοί τώρα αύριο τη γραμμή μου και βλέπουμε... Θα ξαναελέγξω εγώ και τα καλώδια μου για να εξελείψω κάποια πιθανότητα δικού μου λάθους...

exo anixei thema sosti egkatastasi kai ine sticky sto adsl koamti.

Λοιπόν, τελικά δοκίμασα και το siemens, και συγχρονίζει ακριβώς στις ίδιες τιμές με το zyxel. Δε νομίζω, δηλαδή, να φταίει η συσκευή για το συγχρονισμό στα 10mbps περίπου.

 

Επίσης, σήμερα έχω πολλές αποσυνδέσεις...

 

spirosta, όταν λες ότι σε πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός, εννοείς ότι σε πήρε από μόνος του ή είχες επικοινωνήσει εσύ πρώτα μαζί τους;

 

Α, και κάτι άλλο. Δοκίμασα να βάλω το splitter που είχε το πακέτο της forthnet αλλά και και τις 2 φορές που το συνέδεσα, με τα 2 διαφορετικά ρούτερ (zyxel και siemens), δεν συνδεόταν στο ίντερνετ (δεν άναβε με τίποτα το λαμπάκι της dsl). Όταν το έβγαζα και τα σύνδεα όπως τα είχα πριν, με τα φιλτράκια σε κάθε τηλεφωνική συσκευή, το ίντερνετ συνδεόταν κανονικά. Είναι φυσιολογικό αυτό ή εγώ έκανα κάτι λάθος;

mipos ebales anapoda to line me to phone.etsi to til pezei alla oxi to adsl.episis pes na sou allaxoun profil.tha miothei ligo i speed alla tha figoun oi aposindeseis.tora kai me to filtro tha ise ok.an exeis kana attenuation 35-40 logika einai ta 10 mbit.den tha ise o protos.

  • Members
Δημοσ.

Σύνδεσα το καλώδιο που οδηγεί στο ρούτερ, στην υποδοχή "modem" του splitter, και το καλώδιο του τηλεφώνου στην υποδοχή "line". Αυτό μου φάνηκε το πιο λογικό - υπάρχει περίπτωση να τα έβαλα ανάποδα; Πάντως, πράγματι το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά.

 

Το attenuation μου είναι 27 και θα έπρεπε βάσει αυτού, να πλησιάζω τα 17 mbps - έτσι δεν είναι; Πιο συγκεκριμένα, το ρούτερ μου βγάζει τα εξής:

 

noise margin upstream: 26 db

output power downstream: 21 db

attenuation upstream: 12 db

και

noise margin downstream: 3 db

output power upstream: 12 db

attenuation downstream: 27 db

 

Τέλος, γιατί καμιά φορά το λαμπάκι "internet" του zyxel ανάβει κόκκινο αντί για πράσινο; Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτή η ένδειξη;

Το πάθαινε καμιά φορά (σπάνια βέβαια) και πριν βάλω 2play, και χθες το ξαναπαρατήρησα. Το ίντερνετ δουλεύει κανονικά βέβαια ακόμη κι όταν είναι κόκκινο, απλά, το φυσιολογικό του είναι το πράσινο.

  • Members
Δημοσ.

Κι εγώ αυτό πιστεύω, πως συγχρονίζει πολύ χαμηλά. Εγώ περίμενα να είχα γύρω στα 15-16 mbps. Τέλος πάντων, αφού η σύνδεση δουλεύει (και είναι σαφώς πιο γρήγορη από την προηγούμενη), δεν πολυαγχώνομαι. Θα δω πως θα πάει μέσα στην εβδομάδα και αν δεν φτιάξει, Παρασκευή ή Σάββατο θα τηλεφωνήσω στη forthnet να ρωτήσω.

Δημοσ.

Παιδια θελω να ρωτησω εχω κανει αιτηση στις 7 του Αυγουστου μεσω ταχυδρομειου.

Πληκτρολογω το νουμερο 2104****** στην ιστοσελιδα της εταιρειας για να δω ποτε θα ενεργοποιηθω η αν εστω η αιτηση μου εγκριθηκε.

Επειδη ΔΕΝ πιανω γραμμη με τιποτα οταν παιρνω τηλεφωνο για υποστηριξη 2play,συνηθως μου λεει να παρω αργοτερα και με κλεινει η αλλες φορες μετα τα 10 λεπτα αναμονης το κλεινω θελω να ρωτησω αν υπαρχει εναλλακτικος τροπος πλην του να παω στα κεντρικα να μαθω αν εστω η αιτηση μου μεσω ταχυδρομειου εφτασε στα χερια τους η αν εχει δημιουργηθει καποιο κολλημα.

Υποψιν εχω παρει ανα τακτα διαστηματα(σε 3 νουμερα) πρωι-απογευμα και παλι τιποτα..

Θελεις τελικα ΜΕΣΟΝ ακομα και στην forthnet για να εξυπηρετηθεις μεσω τηλεφωνου?

Δημοσ.
Παιδια θελω να ρωτησω εχω κανει αιτηση στις 7 του Αυγουστου μεσω ταχυδρομειου.

Πληκτρολογω το νουμερο 2104****** στην ιστοσελιδα της εταιρειας για να δω ποτε θα ενεργοποιηθω η αν εστω η αιτηση μου εγκριθηκε.

Επειδη ΔΕΝ πιανω γραμμη με τιποτα οταν παιρνω τηλεφωνο για υποστηριξη 2play,συνηθως μου λεει να παρω αργοτερα και με κλεινει η αλλες φορες μετα τα 10 λεπτα αναμονης το κλεινω θελω να ρωτησω αν υπαρχει εναλλακτικος τροπος πλην του να παω στα κεντρικα να μαθω αν εστω η αιτηση μου μεσω ταχυδρομειου εφτασε στα χερια τους η αν εχει δημιουργηθει καποιο κολλημα.

Υποψιν εχω παρει ανα τακτα διαστηματα(σε 3 νουμερα) πρωι-απογευμα και παλι τιποτα..

Θελεις τελικα ΜΕΣΟΝ ακομα και στην forthnet για να εξυπηρετηθεις μεσω τηλεφωνου?

 

H tha perimeneis liges meres akoma na deis an tha emfanistei sto site twra pou epestrepse to proswpiko apo diakopes k logika tha diefthetithoun oi ekremotites i dokimase na tilefwniseis se wres mi aixmis.px nwris to prwi i arga to brady.

Δημοσ.

Θελεις τελικα ΜΕΣΟΝ ακομα και στην forthnet για να εξυπηρετηθεις μεσω τηλεφωνου?

 

τουλάχιστον τον πολύδωρα!!!!

κ εγώ το ίδιο παράπονο έχω,και είναι τόσο μεγάλο, που είναι ικανο να με κάνει να κόψω την αίτησή μου προς την εταιρεία...

Δημοσ.

Ειπα να φυγω απο το ελεεινο τιμολογιο και εξυπηρετηση της tellas,αλλα οπως παει δε το γλιτωνουμε το breakdown..

Oπως και στην πολιτικη,μπρος γκρεμος και πισω ρεμα!

Μηπως τελικα πρεπει να στηριξουμε τα μικρα κομμ.. εε εταιρειες??:)

  • Super Moderators
Δημοσ.
Σύνδεσα το καλώδιο που οδηγεί στο ρούτερ, στην υποδοχή "modem" του splitter, και το καλώδιο του τηλεφώνου στην υποδοχή "line". Αυτό μου φάνηκε το πιο λογικό - υπάρχει περίπτωση να τα έβαλα ανάποδα; Πάντως, πράγματι το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά.

 

ahem...to router sto modem...kai to thlefwno sto phone...sto line paei h grammh pou erxetai apo thn mpriza...

  • Super Moderators
Δημοσ.
Ειπα να φυγω απο το ελεεινο τιμολογιο και εξυπηρετηση της tellas,αλλα οπως παει δε το γλιτωνουμε το breakdown..

Oπως και στην πολιτικη,μπρος γκρεμος και πισω ρεμα!

Μηπως τελικα πρεπει να στηριξουμε τα μικρα κομμ.. εε εταιρειες??:)

 

logika h tellas 8a exei new timologio kai taxythtes apo septembrio oktwbrio...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...