Προς το περιεχόμενο

Παλιό bug ''ταλαιπωρεί'' τις κάρτες γραφικών GeForce-3


MoUCLAs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Tο εν λόγω bug έχει να κάνει με τη συμπίεση των textures. Τα textures, εικόνες ή σχέδια που ''γεμίζουν'' τις επιφάνειες δισδιάστατων ή τρισδιάστατων αντικειμένων, δημιουργούν την υφή των γραφικών αντικειμένων στην οθόνη του υπολογιστή σας (το ξύλο μιας πόρτας, για παράδειγμα, απεικονίζεται με τη βοήθεια των textures). <P>To πρόβλημα έχει να κάνει με το DXT1, ένα από τα πέντε format συμπίεσης (DXT1-DXT5) textures που υποστηρίζονται από το GeForce-3. H συμπίεση είναι απαραίτητη για λόγους εξοικονόμησης χώρου, επειδή τα textures, κατά κανόνα, χρειάζονται μεγάλο αποθηκευτικό χώρο. Oταν χρειαστεί, το chip γραφικών τα αποσυμπιέζει και τα απεικονίζει στην οθόνη. <P>Κατά τη συμπίεση με το DXT1 format συμπιέζονται και οι χρωματισμοί των textures. Το πρόβλημα δημιουργείται στην αποσυμπίεση των textures, επειδή αυτή γίνεται με ακρίβεια 16-bit, έχοντας ως αποτέλεσμα μια πτώση στην ποιότητα απεικόνισης. <P>Η nVidia προσπάθησε να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα με την τελευταία, επίσημη έκδοση 6.5 των detonator drivers. Ετσι, η nVidia επιχειρεί, μέσω μιας εισαγωγής στην Registry, να αναγκάσει το chip να χρησιμοποιήσει τη συμπίεση DXT3 αντί για την ''προβληματική'' DXT1. Το τρικ αυτό, που λειτουργεί μόνο στα παιχνίδια OpenGL, έχει ως αποτέλεσμα μια πτώση στην ταχύτητα. <P>Μετά την εγκατάσταση των σχετικών drivers της nVidia, θα πρέπει στο ''παρακλάδι'' HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Class/Display/0000/Nvidia/OpenGL/ της Registry να εισαχθεί το S3TCQuality. Αν αυτό το key έχει την τιμή 0x00000001, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα με τη συμπίεση DXT1. Αν θέλετε να αποφύγετε τη σχετική χειρωνακτική διαδικασία ελέγχου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα αρχείο που αναλαμβάνει να κάνει αυτήν τη δουλειά για τα Windows 9x/Me ή για τα Windows 2000. Απλά, κάνετε διπλό σε αυτό το διορθωτικό αρχείο, και στη συνέχεια απαντάτε καταφατικά στη σχετική ερώτηση για την εισαγωγή νέων δεδομένων στην Registry. <P>απο Flash.gr...<P>------------------<BR>NICOLAS

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο πρόβλημα ταλαιπωρεί και την GeForce2. Αυτό ευθύνεται για την κακή ποιότητα του ουρανού στο Quake 3. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στα περισσότερα 3D hardware sites.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...