metmat Δημοσ. 2 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2007 Παιδιά θέλω να σας ρωτήσω αν έχει χρειαστεί ποτέ να απευθυνθείτε σε κάποιον φορέα προστασίας του καταναλωτή. Αν μπορείτε θα ήθελα να μου αναφέρετε ποιος ήταν ο λόγος και τι κατάληξη είχε η υπόθεσή σας μετά από την παρέμβαση του φορέα. Να διευκρινήσω ότι δεν μου έχει τύχει κάτι και θέλω να κάνω κάτι αντίστοιχο. Κάνω απλά μια εργασία για αυτά τα θέματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Highlander Δημοσ. 3 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 3 Μαρτίου 2007 Έχω στείλει email (σύμφωνα με τις οδηγίες τους) και στο efpolis και στην EETT γιατί δεν έχω τηλέφωνο στο σπίτι εδώ και 10 ημέρες. @@ Να συνεχίσω ; Ψάχνω άλλο τρόπο τώρα να βρω το δίκιο μου. Ίσως κανένα AK47 από τους γείτονες.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 4 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2007 egw απ οσο διαβαζω τους βαζουν χερι...κ μαλιστα χωρις να πληρωνεις δικηγορους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnfocus Δημοσ. 5 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2007 Φίλε εγώ είχα στείλει καταγγελία στι ΙΝΚΑ (μέσω email) για μια αγορά που είχα κάνει από το ΠΛΑΙΣΙΟ αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση(συσκεκριμένα είχα αγοράσει μία τηλεόραση samsung η οποία εξαρχής ήταν ελαττωματική).Όταν τελικά τους πήρα τηλέφωνο μου είπανε ότι το μόνο που μπορούσαν να κάνουνε ήταν να στείλουν μία επιστολή στο ΠΛΑΙΣΙΟ.Το καλύτερο από όλα είναι να τους κάνεις αγωγή , αν και χρονοβόρο δικαιώνεσαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.