Προς το περιεχόμενο

Me 2 cpu???


telikiasmenos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ta 2 cpu parexoune parapanw dynamh mono se programmata pou to yposthrizoun. ( px 3d studio )

Sta games kai se programmata pou den einai ftiagmena gia 2 cpu den tha deis diafora. Opote den nomizw oti xreiazetai na ependyseis se 2 cpu an den prokeitai na kaneis kati apo ayta pou sou eipa....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

h yparksh >1 cpu kai oi epiptwseis sthn apodosh einai genika ena thema pou xwraei poli syzhthsh!

Gia thn wra pantos thelw na sou pw oti ena einai sigouro. oti an exeis 2 cpu sta 1000 me kamia ma kamia periptwsh den exeis mhxanhma isaksio se isxy sta 2000...afto na to ksexaseis...

xwraei megalh syzhthsh kai anafora se diafores texnologies.....

gia na ekmetaleutes tis pollaplesc cpu prepei katarxhn kai exeis leitourgiko pou na mporei na antilifthei kai na moirasei diergasies tou ...se polla cpu alla kai efarmoges oi opoies tha einai etsi fiagmenes pou na mporoun na moirastoun se pollaples cpu me apwtero skopo thn auksish ths apodoshs!<p>vevaia yparxoun polloi logoi pou mporei na thes ena mhxanhma me polles cpu ...alla sigoura den einai h pio simferousa lysh gia ton personal user..ektos an theleis na sinthrhseis kapoiwn server...ktl ktl<p> smile.gif" border="0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...