Προς το περιεχόμενο

Cryostasis


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 174
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Για την ακρίβεια το ανθρώπινο μάτι δεν ξεχωρίζει πάνω από 24 καρέ όταν αυτά είναι ΣΤΑΘΕΡΑ και εφαρμόζεται εκτενές και advanced motion blurring (όπως δηλαδή στις ταινίες). Τώρα στα games το μόνο που είχε αξιοπρεπές motion blurring και όχι παραλλαγή blooming ήταν to crysis για αυτό και ήταν σχετικά ευχάριστο σε χαμηλά fps //όχι οτι μπορούσες να βγάλεις και πολλά την εποχή που κυκλοφόρησε lol

Δημοσ.
Για την ακρίβεια το ανθρώπινο μάτι δεν ξεχωρίζει πάνω από 24 καρέ όταν αυτά είναι ΣΤΑΘΕΡΑ και εφαρμόζεται εκτενές και advanced motion blurring (όπως δηλαδή στις ταινίες). Τώρα στα games το μόνο που είχε αξιοπρεπές motion blurring και όχι παραλλαγή blooming ήταν to crysis για αυτό και ήταν σχετικά ευχάριστο σε χαμηλά fps //όχι οτι μπορούσες να βγάλεις και πολλά την εποχή που κυκλοφόρησε lol

 

Πόσο λάθος (και παραπληροφορημένος αφού από κάπου το άκουσες) είσαι ilos. Έχουμε αναφερθεί ΠΟΛΛΕΣ φορές στο θέμα του framerate και όχι δεν είναι ομαλά τα 24fps σταθερά, ούτε καν τα 30fps σταθερά (ειδικά όταν έχεις χαρεί παιχνίδια σε 60άρι framerate). Ένα πρόσφατο thread θα βρεις εδώ. Καλό διάβασμα!

 

PS: Στο είχα πει {TDi}Dj2k..infc ;)

 

PS2: Και προτού πεις ότι εννοούσες 24fps με τα 16x δείγματα που λέει ο Ailuros, θα πρέπει να μάθεις ότι η τεχνική αυτή εφαρμόζεται στις digital ταινίες, όχι στα παιχνίδια! Ο μοναδικός τρόπος να δεις τα ομαλά 24fps είναι να τρέχει το παιχνίδι ΗΔΗ στα 384 fps (γελάμε τώρα ή μετά; Μιλάμε πάντα για τα 16x δείγματα κι όχι για παραπάνω. Ακόμα όμως και για μονάχα 4x δείγματα χρειάζεσαι 96frames per second!) και να γίνει capped στα 24fps σε συνδυασμό με ειδικής πατέντας motion blur... και πάλι δεν ξέρεις αν το implementation εφαρμοστεί σωστά. Το κυριότερο όμως είναι ότι αφού θέλει 384fps για να εφαρμοστεί σωστά ο αλγόριθμος, δεν υπάρχει λόγος να γίνει capped το ήδη υψηλό framerate. Με απλά λόγια να στο πω για να το καταλάβεις είναι δώρο άδωρο, αφού η GPU για να στο κάνει capped στα πολυπόθητα 24fps με 16χ δείγματα motion blur θα κάνει έξτρα υπολογισμούς, άρα θα έχεις μέσα σε όλα και χαμηλότερες επιδόσεις και δεν θα είσαι σίγουρος για το τελικό αποτέλεσμα (κάθε πατέντα συμπίεσης εμπεριέχει κάποιο σφάλμα, έστω κι αν είναι μικρό αυτό).

Δημοσ.
Πόσο λάθος (και παραπληροφορημένος αφού από κάπου το άκουσες) είσαι ilos. Έχουμε αναφερθεί ΠΟΛΛΕΣ φορές στο θέμα του framerate και όχι δεν είναι ομαλά τα 24fps σταθερά, ούτε καν τα 30fps σταθερά (ειδικά όταν έχεις χαρεί παιχνίδια σε 60άρι framerate). Ένα πρόσφατο thread θα βρεις εδώ. Καλό διάβασμα!

 

PS: Στο είχα πει {TDi}Dj2k..infc ;)

 

PS2: Και προτού πεις ότι εννοούσες 24fps με τα 16x δείγματα που λέει ο Ailuros, θα πρέπει να μάθεις ότι η τεχνική αυτή εφαρμόζεται στις digital ταινίες, όχι στα παιχνίδια! Ο μοναδικός τρόπος να δεις τα ομαλά 24fps είναι να τρέχει το παιχνίδι ΗΔΗ στα 384 fps (γελάμε τώρα ή μετά; Μιλάμε πάντα για τα 16x δείγματα κι όχι για παραπάνω. Ακόμα όμως και για μονάχα 4x δείγματα χρειάζεσαι 96frames per second!) και να γίνει capped στα 24fps σε συνδυασμό με ειδικής πατέντας motion blur... και πάλι δεν ξέρεις αν το implementation εφαρμοστεί σωστά. Το κυριότερο όμως είναι ότι αφού θέλει 384fps για να εφαρμοστεί σωστά ο αλγόριθμος, δεν υπάρχει λόγος να γίνει capped το ήδη υψηλό framerate. Με απλά λόγια να στο πω για να το καταλάβεις είναι δώρο άδωρο, αφού η GPU για να στο κάνει capped στα πολυπόθητα 24fps με 16χ δείγματα motion blur θα κάνει έξτρα υπολογισμούς, άρα θα έχεις μέσα σε όλα και χαμηλότερες επιδόσεις και δεν θα είσαι σίγουρος για το τελικό αποτέλεσμα (κάθε πατέντα συμπίεσης εμπεριέχει κάποιο σφάλμα, έστω κι αν είναι μικρό αυτό).

 

Γιατί είπα advanced motion blurring άραγε....

Και γιατί είπα ταινίες άραγε...

Βλέπεις να διαφωνώ πουθενά?

Στα games μέχρι στιγμής δεν υπάρχει τέτοιος αλγόριθμος

// Συν οτί το κόστος σε Research And Developement θα είναι πολλαπλάσιο όπως λες και συμφέρει απλώς να φτιάξουμε ταχύτερες συμβατικές GPU. Αλλιώς πάμε και στα χωράφια του deffered rendering(για τους extra υπολογισμούς που λες) και έρχεται ο Ailuros με το σκουπόξυλο και μας μαζεύει και τους 2. Anyways με παρεξήγησες δεν εννοούσα σε καμία περίπτωση με την σημερινή σχεδιαστική λογική οτι τα 24 καρέ είναι playable lol. Το σημείο που τα λέει όλα είναι "δεν υπάρχει λόγος να γίνει capped το ήδη υψηλό framerate" και είναι αυτό που επικρατεί πλέον στην σχεδιαστική φιλοσοφία των games. Δηλαδή φτιάχτε όσο πιο πολλά fps με τις υπάρχουσες τεχνικές (εγκαταλείψτε π.χ. την powerVr και άλλες εξωτικές υλοποιήσεις). Πάντως και πάλι πιστεύω οτί το mb του Crysis κάνει τα πράματα πιο ανεκτά στα low fps.

Δημοσ.
Άκυρο τότε, έτσι όπως το διατύπωσες αλλιώς ακουγόταν από αυτό που εννοούσες :P
no problem man πάνε βέβαια χρόνια που τελειώσαμε το πολυτεχνείο άσχετα αν πιαστήκαμε με το software. Θυμάμαι μου είχε κάνει εντύπωση η θέση της πτυχιακής σου σε σχέση με το τμήμα σου. Δύσκολα βρίσκεις επιβλέποντα να την στηρίξει χωρίς να τον σνομπάρουν.

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=228201

Επίσης μου είχε κάνει και εντύπωση που την είχες κοινοποιήσει αέρα-πατέρα (σε μας χρειαζόταν άδεια απο την βιβλιοθήκη του τμήματος) + οτί κάποιοι "καλοπροαίρετοι" μπορεί να την έχουν χρησιμοποιήσει με μηδενικό reference (ειδικά σε πανεπιστήμια εξωτερικού που προτείνεις θέμα) //στα είχα πει και τότε page2 lol

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Δοκίμασα επιτέλους το παιχνιδάκι. Έχει κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία και ενδιαφέρουσα ιστορία. Τα γραφικά του είναι πολύ καλά αν και κατά το 80% βρίσκεσαι σε παγωμένα άσπρα δωμάτια πράγμα που αφαιρεί πόντους από την ποικιλία. Πέρα από αυτά το παιχνιδάκι είναι πολύ βαρετό όπως έχει ειπωθεί και από τους προλαλίσαντες. Και στον τομέα φόβος δεν τα καταφέρνει και εκεί δυστυχώς.

 

Κατά την γνώμη μου θυμίζει περισσότερο penumbra παρά bioshock. Penumbra αλλά χωρίς τον τρόμο

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

για δες τι ξετρυπωνει κανεις ονλαιν. Τα συμπερασματα δικα σας:

 

http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=6071

 

...............

...........

......

...

..

.

.

.

.

Greeks dosent like 1c games!!

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

I have some bad news for you guys

 

I made some threads on the greek forum Insomnia about 1c games Death Truck The Tommorow war 4x4 hummer cryostasis. They said that 1c ganes realy sucks and i didnt expect that.... I did that just to help 1c games to become more popular and as you can see no one realy cares about them..

 

 

You can read the threads that i made here

 

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=272254

 

 

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=264395

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=26002

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthr...STASIS&page=10

 

 

Εven for cryostasis they rated it as 5/10 game!! When i said that i give it 10/10 they laught at me and said "this game was approved by orokusaki"

__________________

I am Dr Baxter Stockman the best scientist in the world!

 

 

PC SPECS

ABIT AN8 SLI DELUXE S939

AthlonX2 4400+ 2,2GHZ

2GB RAM DDR 400 DUAL CHANELL

8800GT 512MB

Δημοσ.

Με αριστα το 10 ενα 5αρρι (αν ειμουν σε θεση να κρινω το παιχνιδι) δεν μου εκανε εντυπωση τιποτα απολυτος αν το παιζαμε μια 5αετια πριν ισως μας εκανε λιγο κλικ!

Δημοσ.
Με αριστα το 10 ενα 5αρρι (αν ειμουν σε θεση να κρινω το παιχνιδι) δεν μου εκανε εντυπωση τιποτα απολυτος αν το παιζαμε μια 5αετια πριν ισως μας εκανε λιγο κλικ!

 

Μια 5αετια πριν με το hardware μιας 6ετιας Μέτα ίσως...( ; ) :P

Δημοσ.
.

 

Εven for cryostasis they rated it as 5/10 game!! When i said that i give it 10/10 they laught at me and said "this game was approved by orokusaki"

__________________

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Δημοσ.
Μια 5αετια πριν με το hardware μιας 6ετιας Μέτα ίσως...( ; ) :P

 

Εγω το'παιξα με pentium 4 3,2 με Asus p5p800 2gyga ram και με μια Αti 2600 agp pro χωρις κανενα προβλημμα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...