Tilemaxx Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 συμπίεση στο audio?το mgsiv νομίζω χρησιμοποιεί uncompressed sound γιαυτό και πιάνει 50άρι δισκάκι.δεν μίλησα ποτέ για ταχύτητα του Blue ray ....όλοι ξέρουμε οτι είναι πολύ αργή και βάζουν μέσα και dummy data στα games.αυτό όμως δεν σημαίνει οτι δεν βάζουν και επιπλέον audio tracks που στο dvd δεν χωρούσαν και οτι ο ήχος δεν είναι καλύτερης ποιότητας όταν είναι uncompressed. οκ για κάποιους ο χειρησμός είναι μέσα στα μεγαλύτερα ρίσκα στο gaming ,για μένα είναι και το δισκάκι.αν εξαιρέσεις το wii ο χειρησμός έχει παραμείνει ίδιος απο nes εποχές ,το οτι βάλανε σκανδάλες και 2πλα αναλογικά δεν μου λέει τπτ για εξέλιξη .απο την άλλη εξέλιξη θεωρώ οτι είναι να μπορείς να τα φορτίζεις και οτι πλεον δεν έχουν καλωδιο,ή το rumble όταν πρωτοβγήκε. δεν με νοιάζει αν ένα παιχνίδι είναι exclusive γιατί έχω και τις 2 κονσόλες,τα καλύτερα γραφικά(ακόμα παίζω pang και τα 2d rpg του snes).αν θες καταλαβαίνεις οτι τα fmvs είναι μεγάλο κομμάτι των jrpgs και όσο καλύτερη ποιότητα έχουν τόσο το καλύτερο είναι το παιχνίδι.και απο την στιγμή που έπαιξα το crisis core και το persona 3 fes με japanese sound (τα πιο παλια δεν είχαν με εξέρεση τα παιχνίδια της nippon ichi)δεν μπορώ να επιστρέψω στις απαίσιες αγγλικες φωνές.αν πας να δεις ένα βίντεο απο ffxiii(του tgs το trailer) θα με καταλάβεις ,αλλάζει όλο το παιχνίδι.όταν ο ίδιος ο κιτάσε είπε οτι το ffxiii δεν θα έχει japanese voice track γιατι θέλουν να βγάλουν έξω το ίδιο παιχνίδι και για xbox και για ps3 καταλαβαίνεις οτι στο ps3 μπορούσε να γίνει κάτι παραπάνω ΓΙΑ ΤΟ παιχνίδι λόγο χώρου δίσκου"BLUE RAY" και όχι δυνατοτήτων κονσόλας gpu/ram κτλπ,αυτό για μένα λέει οτι είναι εξέλιξη στο gaming. Tο ανθρώπινο αυτί δεν μπορεί να αντιληφθεί τις διαφορές μεταξυ compressed και uncompressed. Fail. Το Ιαπωνικό FF XIII που θα βγεί στην Ιαπωνία κάνα εξάμηνο πριν απο την Ευρώπη αποκλειστικά στο PS3, θα έχει Ιαπωνική γλώσσα. Δεν υπάρχει περίπτωση. Και στο κάτω κάτω το να ακούω Ιαπωνικά καθ' όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, δεν με ενδιαφέρει ως gamer. Και γενικά αυτά που λές Skanjos αντηχούν ωραία μόνο στα αυτία των PStards.
Antretng Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 οκ για κάποιους ο χειρησμός είναι μέσα στα μεγαλύτερα ρίσκα στο gaming ,για μένα είναι και το δισκάκι.αν εξαιρέσεις το wii ο χειρησμός έχει παραμείνει ίδιος απο nes εποχές ,το οτι βάλανε σκανδάλες και 2πλα αναλογικά δεν μου λέει τπτ για εξέλιξη .απο την άλλη εξέλιξη θεωρώ οτι είναι να μπορείς να τα φορτίζεις και οτι πλεον δεν έχουν καλωδιο,ή το rumble όταν πρωτοβγήκε. Συγνώμη που θα στο πω αλλά είσαι άκυρος. Συγκρίνεις την αναμενόμενη εξέλιξη των επαναφορτιζόμενων μπαταριών με το τρόπο που παίζετε ένα game Μήπως στην εξέλιξη να βάλουμε και ότι τα drives δεν ανοίγουν χειροκίνητα με καπάκι αλλά με κουμπάκι και σειρόμενο πορτάκι καλοπροαίρετη πλακίτσα: Μήπως τελικά και το logo του όρθιου P πάνωστο ξαπλομένο S είναι η μεγαλύτερη εξέλιξη ever;
ikaruga24 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 ναι δίκαιο έχετε οτι το blue ray δεν έχει σχέση με το gaming γιαυτό το final fantasy xiii δεν θα έχει japanese voice μέσα......αν αυτό δεν έχει σχέση με το gaming τότε τι έχει,πχ όπως και στις ταινίες θέλω να δω πχ μια στα ιαπωνέζικα και όχι στα αγγλικά το dvd έχει χώρο για 2η γλώσσα αλλα στα παιχνίδια δεν φτάνει,με το Blue ray τώρα φτάνει,κάποιους δεν τους ενδιαφέρει αλλα εμένα με ενδιαφέρει τραγικά το japanese track. πήγαμε απο κασέτες σε cd απο cd σε dvd και όλοι ξέρουν οτι το Blue ray είναι το επόμενο δισκάκι φορμάτ και ήδη απο τώρα έχει + στο gaming .μικρά πράγματα φυσικά αλλα πάει την industry μπροστα.πότε άλλοτε χωρούσαν τα δισκάκια τόσο uncompressed sound .πότε άλλοτε τα δισκάκια χωρούσαν τόσα πολλά βίντεο σε hd αναλύσεις. To japan track ειναι καποια καινοτομια? Δεν νομιζω. Το uncompressed sound πιστευεις οτι μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα με το compressed αν και τα 2 ειναι υψηλης ποιοτητας? Θα σου βαλω ενα audio κομματι να ακουσεις και μετα θα σου βαλω το ιδιο κομματι σαν MP3 320kbps και θελω να μου πεις ποιο ηταν ποιο και απο που το καταλαβες. Κοινως δεν προκειται να καταλαβεις τιποτα. Ολα αυτα που λες ειναι η -φυσιολογικη- εξελιξη των πραγματων, καμια απολυτως σχεση με καινοτομια που παει το gaming μπροστα οπως ηταν το Eye-toy. Αυτο ΜΑΛΙΣΤΑ ηταν μια καινοτομια. μερικοί θα πείτε οτι είναι απλή τεχνολογική εξέλιξη και όχι κάτι σημαντικό,αλλα δεν βλέπω άλλη εταιρία να ρισκάρισε κάτι τέτοιο ,και όλοι ξέρουμε οτι η τιμή του Ps3 έχει να κάνει με τον cell το built in wifi και το blue ray.αν αφαιρούσαν το Blue ray ισως τώρα να ήταν πιο ψηλά στις πωλήσεις καθώς θα ξεκινούσε στα 400ε και όχι στα 600ε. εγώ σαν gamer χαίρομαι που έχει το blue ray ,όχι για την ποιότητα ταινιών ,αλλα για τις δυνατότητες που δίνει στους developers να βάλλουν μέσα ότι θέλουν και να μην γεμίσει το δισκάκι. Δεν ειναι μερικοι, ειναι ολοι οι νοημων ανθρωποι και μη φανατισμενοι gamers. Το οτι λες για ρισκο για το Blue-Ray να σου θυμησω οτι το ιδιο "ρισκο" υπηρξε και με το DvD ΑΛΛΑ ξεχνας οτι η Sony δεν φτιαχνει μονο παιχνιδια. Ειναι παραγωγος και publisher μουσικης, ταινιων και εχει αμεσο κερδος με το να πλασαρει ενα καινουργιο φορματ που μπορει να εδρεωθει στην αγορα οπως εκανε και το DvD πριν απο αυτο. Τα δεδομενα που λες οτι οι developers μπορουν να χωρεσουν και να μεινει το δισκακι αδειο μπορει να γινει και με το να βαλεις το παιχνιδι σε 1-2-3-4 δισκακια και να κανεις κανονικο install στον σκληρο της κονσολας και να παιζεις μονο με το 1 δισκακι. Σορρυ αλλα τα παραπανω δεν ειναι καινοτομιες του gaming. Η μονη καινοτομια που εκανε η SONY ειναι το Eye-toy και σε αυτο θα επρεπε να δωσει μεγαλυτερο βαρος.
Tilemaxx Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Η μόνη καινοτομία της Sony ήταν η πρωτία στο κλέψιμο πατεντών απο άλλες εταιρίες.
darklordvader77 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Tο ανθρώπινο αυτί δεν μπορεί να αντιληφθεί τις διαφορές μεταξυ compressed και uncompressed. Fail. Συγνώμμη Tilemaxx, εγω πιστευω οτι αν τα ακουσεις κ τα 2 απο αθλια ηχεια, δεν θα καταλαβεις διαφορα. Εγω π.χ. όταν έπαιζα (εεεμ ελιωνα δλδ) το mgs4 (που ναι uncompressed ο ηχος) με τα ηχεια της τηλεορασης ελεγα απλα ωραια μουσικη! Όταν ασχοληθηκα κ το συνδεσα με τα Z-5500 ε, εκει νομιζα οτι βρισκομουν σε πολεμο! λεπτομερειες (ηχητικα εφε) του ηχου που δεν ειχα παρατηρησει,κτλ. Για τα υπολοιπα που λεει ο skanjos, καθαρα υποκειμενικο ειναι, π.χ. μπορει κ γω στο ff να γουσταρα παραπανω japanese voice acting, αλλα στο mgs προτιμω το αγγλικο που χω συνηθισει τοσα χρονια
Tilemaxx Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Συγνώμμη Tilemaxx, εγω πιστευω οτι αν τα ακουσεις κ τα 2 απο αθλια ηχεια, δεν θα καταλαβεις διαφορα. Εγω π.χ. όταν έπαιζα (εεεμ ελιωνα δλδ) το mgs4 (που ναι uncompressed ο ηχος) με τα ηχεια της τηλεορασης ελεγα απλα ωραια μουσικη! Όταν ασχοληθηκα κ το συνδεσα με τα Z-5500 ε, εκει νομιζα οτι βρισκομουν σε πολεμο! λεπτομερειες (ηχητικα εφε) του ηχου που δεν ειχα παρατηρησει,κτλ. Για τα υπολοιπα που λεει ο skanjos, καθαρα υποκειμενικο ειναι, π.χ. μπορει κ γω στο ff να γουσταρα παραπανω japanese voice acting, αλλα στο mgs προτιμω το αγγλικο που χω συνηθισει τοσα χρονια Δηλαδή αν συνδέσεις το Halo 3 στα Z-5500 θα καταλάβεις τεράστια διαφορά απο το MGS4?
ikaruga24 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Συγνώμμη Tilemaxx, εγω πιστευω οτι αν τα ακουσεις κ τα 2 απο αθλια ηχεια, δεν θα καταλαβεις διαφορα. Εγω π.χ. όταν έπαιζα (εεεμ ελιωνα δλδ) το mgs4 (που ναι uncompressed ο ηχος) με τα ηχεια της τηλεορασης ελεγα απλα ωραια μουσικη! Όταν ασχοληθηκα κ το συνδεσα με τα Z-5500 ε, εκει νομιζα οτι βρισκομουν σε πολεμο! λεπτομερειες (ηχητικα εφε) του ηχου που δεν ειχα παρατηρησει,κτλ. Για τα υπολοιπα που λεει ο skanjos, καθαρα υποκειμενικο ειναι, π.χ. μπορει κ γω στο ff να γουσταρα παραπανω japanese voice acting, αλλα στο mgs προτιμω το αγγλικο που χω συνηθισει τοσα χρονια Δεν εχεις δικιο. Εδω απλα ειναι η βελτιστη αυξηση της αποδοσης ποιοτητας μεσω των ιδιων των ηχειων. Εγω εχω τα Z-2300 και ειτε βαζω audio CD να παιξει ειτε μουσικη σε MP3 στα 224 και 320 δεν ακουω καμια διαφορα και ειμαι ανθρωπος με "εκπαιδευμενο" αυτι. Τα δε παιχνιδια μια απο τα ιδια (εχω συνδεδεμενα και το Wii και PS2 και X360 πανω του). Οι διαφορες των uncompressed με τους compressed ηχους ειναι απλα ανυπαρκτες για τι ακουν τα αυτια μας. Αν η ποιοτητα ειναι υψηλη ο τυπος κωδικοποιησης του ηχου δεν εχει καμια σημασια.
darklordvader77 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δηλαδή αν συνδέσεις το Halo 3 στα Z-5500 θα καταλάβεις τεράστια διαφορά απο το MGS4? δεν το χω σπιτι για να το λιωσω κ να βγαλω αυτα τα συμπερασματα..αληθεια εχει uncompressed ήχο? σιγουρα δεν ειναι τεραστια διαφορα (όπως απο 2.1 σε 5.1/7.1), ειναι ομως σημαντικη κ υποκειμενικη για μερικους. Μπορω δηλ. να ζησω κ χωρις αυτο, αλλα οταν κ οποτε εχω την επιλογη,θα προτιμησω αυτο φυσικα Πάντως σου ειπα, παιζει μεγιστο ρολο για να καταλαβεις τις διαφορες κ απο που θα τα αναπαραγεις,με τι αποκωδικοποιητη/ενισχυτη κτλ. Δεν εχεις δικιο. Εδω απλα ειναι η βελτιστη αυξηση της αποδοσης ποιοτητας μεσω των ιδιων των ηχειων. Εγω εχω τα Z-2300 και ειτε βαζω audio CD να παιξει ειτε μουσικη σε MP3 στα 224 και 320 δεν ακουω καμια διαφορα και ειμαι ανθρωπος με "εκπαιδευμενο" αυτι. Τα δε παιχνιδια μια απο τα ιδια (εχω συνδεδεμενα και το Wii και PS2 και X360 πανω του). Οι διαφορες των uncompressed με τους compressed ηχους ειναι απλα ανυπαρκτες για τι ακουν τα αυτια μας. Αν η ποιοτητα ειναι υψηλη ο τυπος κωδικοποιησης του ηχου δεν εχει καμια σημασια. μμ να ενα καλο παραδειγμα! αν θυμαμαι καλα, τα Z-2300 ειτε παιζουν cd, ειτε mp3, παιζουν στο Pro Logic II Music Mode (5.1 Emulation). Σε Flac παντως υπαρχει αυτη η "παραπανω" καθαροτητα κ ποιοτητα του ηχου σε τραγουδια με εξτρα reverbs/λεπτομερειες κ ας υπαρχει το ιδιο mode. (Άσχετο, σε Wii κ PS2 δεν θυμαμαι να υπαρχουν τοσα πολλα uncompressed tracks, μονο option για 5.1) στο mgs4/hd ταινιες όπου αλλαζει η κατασταση του ηχου σε dts 96/24 παρατηρει κανεις λιγο μειωμενη ενταση μεν, αλλα πιο καθαρο κ πλουσιο ηχο. παιξε λιγο κ με το width/length των surround, κ εισαι jet. δοκιμασε το!
kabamaru21 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 η πουτανιες τις sony με την 1 χρονο εγγυηση και τα 300 ευρω (που τωρα θα ειναι καπου στα 200) ειναι worldwide! http://www.eurogamer.net/articles/ps3-blu-ray-issue-not-firmware-related (κατω κατω)
MiltoZ Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Δεν είπε κανένας ότι η sega δεν πήρε ρίσκα. Και κρίμα που δεν υπάρχει η sega. Χίλιες φορές sega παρα sony και microsoft. Αλλά δεν θα συμφωνήσω ότι έφτανε την προσφορά της Nintendo. Για παράδειγμα, το online αν και δεν υπήρχε στις κονσόλες μέχρι τότε, όμως δεν ήταν κάτι τελείος καινούργιο στο χώρο του gaming, στα pc υπήρχε ήδη. Ακόμη το mega cd ήταν σε μια προσπάθεια να αποφύγει την κατρακύλα από το πετυχημένο snes (ρε παιδιά θυμάστε πόσα extensions είχε βγάλει; Σαν ούφο έμοιαζε) και τελικά ήταν αποτυχημένη προσπάθεια μιας και το cd για εκείνη την εποχή έμοιαζε με περιττή πολυτέλεια. Αλλά όπως και να χει, δεν είπε κανένας τίποτα για τη sega που ως εταιρία ήταν (και είναι) respect Όσον αφορά το blu ray και τη sony διαφωνώ. Η sony δεν το ενσωμάτωσε ΠΟΤΕ επειδή ήθελε να προάγει το gaming και ούτε νομίζω ότι έχει προσφέρει κάτι ιδιαίτερο μέχρι στιγμής. Ο λόγος που το ενσωμάτωσε ήταν για να προωθήσει και να επιβάλει την φόρμα της στα οπτικά μέσα (HD disks VS Blu-ray). Μπορεί ναι μεν να έχασε σε ανταγωνιστικότητα αλλά κέρδισε από την επιβολή της φόρμας της. Γενικά η sony ως επι το πλείστον ακολουθεί την πεπατημένη... μέχρι και το ίδιο πανάρχαιο χειριστήριο έχει ακόμα Συμφωνώ. Η Nintendo κυρίως και η Sega δευτερευόντως έχουν προσφέρει τα περισσότερα. Η Σονυ χρησιμοποιεί τα formats για να εξυπηρετήσει άλλους σκοπούς που δεν έχουν τόσο να κάνουν με το gaming και τα μηχανήματά της δεν είναι ιδιαίτερα φιλικά προς τους προγραμματιστές. Επίσης θεωρώ ότι είναι μία εταιρεία που την νοιάζει περισσότερο το περιτύλιγμα παρά το περιεχόμενο. Η Nintendo από την άλλη παρότι είναι η εταιρεία με τις περισσότερες καινοτομίες, θεωρείται πολύ συντηρητική, δεν παίρνει πολλά οικονομικά ρίσκα και συνήθως δουλεύει με μεγάλα περιθώρια κέρδους.
SunOfABeach Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Συμφωνώ. Η Nintendo κυρίως και η Sega δευτερευόντως έχουν προσφέρει τα περισσότερα. Η Σονυ χρησιμοποιεί τα formats για να εξυπηρετήσει άλλους σκοπούς που δεν έχουν τόσο να κάνουν με το gaming και τα μηχανήματά της δεν είναι ιδιαίτερα φιλικά προς τους προγραμματιστές. Επίσης θεωρώ ότι είναι μία εταιρεία που την νοιάζει περισσότερο το περιτύλιγμα παρά το περιεχόμενο. Η Nintendo από την άλλη παρότι είναι η εταιρεία με τις περισσότερες καινοτομίες, θεωρείται πολύ συντηρητική, δεν παίρνει πολλά οικονομικά ρίσκα και συνήθως δουλεύει με μεγάλα περιθώρια κέρδους. Agreed Η Sony βέβαια με το PS1, PS2 σάρωσε τα πάντα αλλά αυτό κατά την δική μου, ταπεινή γνώμη, δεν αποδεικνύει τίποτα περισσότερο από την ικανότητα της εταιρίας για καλό marketing και promotion των προϊόντων της στα target group της. Οι "πιστοί ακόλουθοι" της Nintendo είναι περισσότεροι και προπαντώς πιο "φανατικοί" και πιο "κολλημένοι" από τους Sony fanboys. Κι αυτό βεβαίως δεν πετυχαίνεται ούτε με promotions, ούτε με marketing. Θέλει πολύ χρόνο και προπάντως ποιότητα ώστε να κρατήσεις πελάτες για τόσα χρόνια .
konstantinos77 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Το μεγαλυτερο κριτηριο ειναι αυτο που βλεπεις στην οθονη σου οταν εχεις να κανεις με κονσολα .Το ps3 δεχτηκε ισχυρο χτυπημα απο το 360 παρολο που βγηκε πιο μετα,παρολο που ειχε κανει φοβερο promotion για την πανισχυρη επεξεργαστικη του ισχυ και παρολο που το ονομα ps3 ειχε μεγαλυτερη διεισδυτικότητα στις προτιμησεις του αγοραστικου κοινου.Παλια οι κονσολες κρινοντουσαν κατα καποιο τροπο με το συναισθημα οπως πχ η nintendo με τα κλασσικα της games.Τωρα ομως ολα κρινονται απο αυτο που βλεπεις μπροστα σου .
G_Zisis Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Παιδιά,το ότι ίσως η nintendo να έχει μεγαλύτερη και καλύτερη ιστορία στο gaming δεν σημαίνει ότι η sony δεν έχει προσφέρει τίποτα.Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Μου φαίνεται ότι μερικοί το πάνε στο άλλο άκρο.Η nintendo έχει κάνει περισσότερα,άρα η sony είναι για τον π..τσο.Ελπίζω να ξέρετε ότι δεν είναι έτσι.Εντωμεταξύ, κατά μερικούς δεν ισχύει καν το ότι η nintendo έχει προσφέρει περισσότερα από τη sony... "Το ps2 πέτυχε επειδή η sony ξέρει καλό μάρκετινγκ".Το είδαμε το marketing που ξέρει.Μια καλή διαφήμιση για το ps3 δεν έχει κάνει.Και όχι ότι το ps2 έχει παιχνίδια-διαμάντια.Το ίδιο ισχύει και για το ps1. Δεν είναι τυχαίο βέβαια πως μερικοί που τα λένε αυτά έχουν μια βαθειά συμπάθεια προς τη microsoft (ονόματα δε λέμε,οικογένεις δε θίγουμε)... Συγγνώμη για το απότομο ύφος,αλλά νυστάζω και ήθελα να γράψω επειδή μερικά πράγματα δεν ισχύουν.
SunOfABeach Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Παιδιά,το ότι ίσως η nintendo να έχει μεγαλύτερη και καλύτερη ιστορία στο gaming δεν σημαίνει ότι η sony δεν έχει προσφέρει τίποτα.Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Μου φαίνεται ότι μερικοί το πάνε στο άλλο άκρο.Η nintendo έχει κάνει περισσότερα,άρα η sony είναι για τον π..τσο.Ελπίζω να ξέρετε ότι δεν είναι έτσι.Εντωμεταξύ, κατά μερικούς δεν ισχύει καν το ότι η nintendo έχει προσφέρει περισσότερα από τη sony... "Το ps2 πέτυχε επειδή η sony ξέρει καλό μάρκετινγκ".Το είδαμε το marketing που ξέρει.Μια καλή διαφήμιση για το ps3 δεν έχει κάνει.Και όχι ότι το ps2 έχει παιχνίδια-διαμάντια.Το ίδιο ισχύει και για το ps1. Δεν είναι τυχαίο βέβαια πως μερικοί που τα λένε αυτά έχουν μια βαθειά συμπάθεια προς τη microsoft (ονόματα δε λέμε,οικογένεις δε θίγουμε)... Συγγνώμη για το απότομο ύφος,αλλά νυστάζω και ήθελα να γράψω επειδή μερικά πράγματα δεν ισχύουν. Ναι. Και δεν είπα ότι η Sony "ξέρει" καλό Marketing. Είπα προώθησε σωστά το PS1 k PS2. Μίλησα για το PS1, PS2 και όχι για το 3 που λες εσ'υ. Και δεν έχει καμιά μα καμιά σχέση αυτό που είπα εγώ με αυτά που γράφεις εσύ - όπως θες τα ερμηνεύεις στο μυαλό σου. Είχε παιχνίδια διαμάντια τα οποία τώρα πλέον δεν τα έχει πια, αυτό ήταν το "point". Tekken? το χει και το Xbox. Final Fantasy? επίσης. Crash? πάει κι αυτό. Τι της έμεινε; το Grand Turismo? η Nintendo έχει κρατήσει σχεδόν όλο το Franchise της. Από Metroid μέχρι Mario. Και αυτό είπα εγώ ουσιαστικά. Η fans της Nintendo παραμένουν ενώ του Playstation τον μπούλο. Γιατί άραγε; αφού δίνεις Tekken + FF + Crash (τα 3 top selling παιχνίδια του PS1) σαν να μου λες δηλαδή να δώσει η Nintendo το Mario και το Zelda. Γελοία πράγματα... Και τα PS1, 2 πούλησε τα έντερα του λόγω τσιπακιών. Μην τα ξεχνάμε αυτά... όλοι με αντιγραμμένα παίζαμε. Υ.Γ. Ούτε fan της Microsoft είμαι...
G_Zisis Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Εγώ είμαι λιώμα από τη νύστα.άλλος λέει ό,τι να 'ναι.Επίσης,με είδες να κάνω κανά quote ή μήπως το "παιδιά" αναφέρεται σε εσένα?Όσα έγραψα δεν αναφέρονταν μόνο σε εσένα.Ειδικά το fanboy δεν πήγαινε σε σένα.Ας λυθεί η παρεξήγηση. Γενικά το όλο κείμενό σου δεν αναφέρεται στην ιστορία των nintendo και sony,αλλά στο τώρα,κάτι το οποίο είναι τελείως άσχετο με τη συζήτηση που είχε ανοιχτεί παραπάνω.Κι εγώ αυτά που είπα τα είπα βάση αυτής,όχι με του τι γίνεται τώρα.Ακόμα και στο post σου δεν διευκρίνισες πουθενά ότι μιλάς για το τώρα.Όταν μιλάμε για την επιτυχία του ps1,μιλάμε για την εποχή του.Όταν μιλάμε για την επιτυχία του ps2,μιλάμε για την εποχή του.Απλό είναι... Τώρα,η nintendo σε αυτή τη γενιά παίζει μόνη της σε ένα συγκεκριμένο στυλ,άρα και να θέλει κάποιος να της πάρει exclusives είναι αδύνατο πρακτικά.Επίσης,ενημερώσου λίγο για τα exclusives του ps3.Τα studio της sony είναι πολύ ταλαντούχα και παραγωγικά. Τα ps1,2 πούλησαν λόγω marketing ή λόγω τσιπαρίσματος?Κάτσε γιατί με μπέρδεψες...Άμα ήταν λόγω τσιπαρίσματος,το 360 θα πρεπε να κάνει πωλήσεις αντίστοιχες του ps2.Ή και παραπάνω χάρη στην καλύτερη τιμή (αναλογικά πάντα).Οπότε,ψάξε κι άλλο... Τέλος,το "ξέρει" καλό marketing και αυτό που λες εσύ είναι το ίδιο.Και για να ξέρεις,το τμήμα marketing και γενικά ένα τμήμα σε μία εταιρία δεν αλλάζει από τη μια μέρα στην άλλη.Άντε κανά καλό στέλεχος να φύγει/έρθει.Για να αλλάξει ριζικά ένα τμήμα θέλει πάααρα πολύ χρόνο.Οπότε εδώ και κάτι χρόνια η sony έχει το ίδιο τμήμα marketing.
Προτεινόμενες αναρτήσεις