Xoxosis Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2010 Καπως ετσι πραγματι. To EA moto καλα κρατει στις περισσοτερες εταιριες. Minimum input - maximum gain. Activision - call of duty (σκοτωσε τους παντες ) στις πωλησεις , με λιγα λογια εβγαλαν τα αντερα τους απο κερδη , σε σχεση με αυτα που ξοδεψαν
anamenos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2010 δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο της πιο "επιθετικής εταιρίας" αλλά κάποιες αλήθειες πρέπει να λέγονται γιατί η ΕΑ έχει βάλει μυαλό σε αυτή την γενιά. Αν εξαιρέσεις βέβαια κάποιες περιπτώσεις οπισθοδρόμησης όπως είναι π.χ. το NFS και το NBA live(πλέον elite)
skanjos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2010 το μόνο multiplatform που όταν βγήκε κοντραριζόταν με exclusives στα γραφικά ήταν το resident evil 5.... αλλού τόση δουλειά σε multiplatform στον συγκεκριμένο τομέα δεν έχω ξαναδεί.
ikaruga24 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2010 Ναι και πλεον το Castlevania και Vanquish.
JohnVani18 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Δες το Jericho που τρεχει σε 1080p στο ps3 και ειναι του 2007. Και multiplatfrom.
skanjos Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Ναι και πλεον το Castlevania και Vanquish. πλέον είναι δύσκολο να κοντράρουν,τα στάνταρ έχουν ανέβει αρκετά.... αλλα πιστέυω castelvania/mgs rising θα κρατάνε κάπως καλά.
ikaruga24 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 πλέον είναι δύσκολο να κοντράρουν,τα στάνταρ έχουν ανέβει αρκετά....αλλα πιστέυω castelvania/mgs rising θα κρατάνε κάπως καλά. Σιγουρα αλλα Castlevania και Vanquish (το demo ηταν εξαιρετικο μπορω να πω, τοσο σε γραφικα οσο και σε framerate και σταθεροτητα) θυμηζουν first party δουλεια. Τοσο καλοφτιαγμενα δειχνουν.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Σιγουρα αλλα Castlevania και Vanquish (το demo ηταν εξαιρετικο μπορω να πω, τοσο σε γραφικα οσο και σε framerate και σταθεροτητα) θυμηζουν first party δουλεια. Τοσο καλοφτιαγμενα δειχνουν. Aν και το castlevania δεν το εχω παιξει,αυτο που θα ελεγα για το Vanquish ειναι οτι δειχνει πολυ καλα για multiplatform παιχνιδι και οχι τοσο οτι θυμιζει First party. Αν ηταν fisrt party game θα ελεγα οτι ειναι μετριο το αποτελεσμα.
JohnVani18 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Χεχε, στο vanquish τετοιος χαμος που γινεται πρεπει να βαλουν στην αρχη με μεγαλα γραμματα "μεγαλος κινδυνος επιληψιας"
ikaruga24 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Στο Vanquish αυτα που συμβαινουν και με την ταχυτητα που συμβαινουν ειναι εντυπωσιακο. Η μοντιφαρισμενη Lost Planet 2 engine τα σπαει στο συγκεκριμενο παιχνιδι. Δεν φανταζομουνα οτι θα μπορουσε να λειτουργησει τοσο καλα με τετοια ταχυτητα.
skanjos Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Στο Vanquish αυτα που συμβαινουν και με την ταχυτητα που συμβαινουν ειναι εντυπωσιακο. Η μοντιφαρισμενη Lost Planet 2 engine τα σπαει στο συγκεκριμενο παιχνιδι. Δεν φανταζομουνα οτι θα μπορουσε να λειτουργησει τοσο καλα με τετοια ταχυτητα. δεν το δοκίμασα ακόμα το demo αλλα έχω δει άποιρα βιντεάκια, μου θυμίζει λίγο jehuty πάντος .α ρε κοτζίμα πότε θα το δούμε επιτέλους το zoe3 ????
GrandGamer Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2010 δεν το δοκίμασα ακόμα το demo αλλα έχω δει άποιρα βιντεάκια, μου θυμίζει λίγο jehuty πάντος .α ρε κοτζίμα πότε θα το δούμε επιτέλους το zoe3 ???? Πες τα ρε συ πες τα... χρόνια τώρα περιμένω ένα ZoE 3. Ελπίζω τώρα που "τελείωσε" με τα βασικά MGS να ασχοληθεί με το ZoE.
dr_thodt Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Στο Vanquish αυτα που συμβαινουν και με την ταχυτητα που συμβαινουν ειναι εντυπωσιακο. Η μοντιφαρισμενη Lost Planet 2 engine τα σπαει στο συγκεκριμενο παιχνιδι. Δεν φανταζομουνα οτι θα μπορουσε να λειτουργησει τοσο καλα με τετοια ταχυτητα. Τι σχεση εχει η ΜΤ Framework 2.0 με την μηχανη του Vanquish? Και "μοντιφαρισμενη" κιολας? Οσο για το Vanquish νομιζω οτι το παιχνιδι θα ηταν καλυτερο απο αποψη τεχνολογιας αν το παιχνιδι ειχε φτιαχτει πανω στο 360...η custom μηχανη γραφικων της Platinum που τρεχει κ το Vanquish στο Bayonetta (360 version) ηταν 720p στα 60fps με πολλα πoλυ ομορφα particles/alpha textures/transparencies υψηλης αναλυσης στην οθονη ταυτοχρονα κ αυτο γιατι η μηχανη γραφικων φτιαχτηκε πανω στο hardware του 360 κανοντας εκτεταμενη χρηση της 10ΜΒ Εdram της Xenos - Το Vanquish σε αντιθεση τρεχει σε sub-HD αναλυση (1024*720) στα 30fps με πολυ χαμηλης αναλυσης alpha textures ακομα κ στο 360 πραγμα που δειχνει οτι δεν χρησιμοποιειται καθολου η Edram, με λιγα λογια το παιχνιδι αναπτυχθηκε πανω στο PS3 αλλα σε μια μηχανη που φτιαχτηκε με σκεπτικο το hardware του 360 εξου κ ολοι οι περιορισμοι στο Vanquish που δεν υπηρχαν στο Bayonetta. Το μονο θετικο σε κατι τετοιο ειναι οτι τουλαχιστον αυτη τη φορα δεν θα εχουμε την κλαψα των κατοχων PS3 στα forums για χαλια port, Platinum games suck! κ.λ.π. οπως ειχε γινει με το Bayonetta μιας κ οι 2 εκδοσεις ειναι πανομοιοτυπες.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 To Vanquish δεν μπορω να γνωριζω αν θα ηταν καπως καλυτερο στο 360 αν εβγαινε με βαση αυτο το συστημα. Με αυτα που βλεπω ομως απο το Vanquish ,εμπειρικα μπορω να κρινω οτι ειναι απιθανο κατ'εμε να ετρεχε στα 60fps, ετσι ακριβως οπως ειναι.Αλλο το bayonetta.. Kαι το GoW3 πιανει 40 μ.ο και ειναι τουμπανο,αυτο δεν σημαινει οτι αν η Santa Monica εκανε ενα αντιστοιχο του Vanquish third person shooter ,θα καταφερνε να το τρεχει πανω απο 30fps. Nομιζω δλδ οτι ειναι ξακαθαρο πλεον σε αυτη τη γενια οτι τετοια παιχνιδια δεν μπορουν να τρεχουν στα 60fps.
GrandGamer Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Nομιζω δλδ οτι ειναι ξακαθαρο πλεον σε αυτη τη γενια οτι τετοια παιχνιδια δεν μπορουν να τρεχουν στα 60fps. Στις κονσόλες μάλλον όχι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις