Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


*D@Rk P-yChO*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι και πλεον το Castlevania και Vanquish.

 

πλέον είναι δύσκολο να κοντράρουν,τα στάνταρ έχουν ανέβει αρκετά....

αλλα πιστέυω castelvania/mgs rising θα κρατάνε κάπως καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πλέον είναι δύσκολο να κοντράρουν,τα στάνταρ έχουν ανέβει αρκετά....

αλλα πιστέυω castelvania/mgs rising θα κρατάνε κάπως καλά.

 

Σιγουρα αλλα Castlevania και Vanquish (το demo ηταν εξαιρετικο μπορω να πω, τοσο σε γραφικα οσο και σε framerate και σταθεροτητα) θυμηζουν first party δουλεια. Τοσο καλοφτιαγμενα δειχνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα αλλα Castlevania και Vanquish (το demo ηταν εξαιρετικο μπορω να πω, τοσο σε γραφικα οσο και σε framerate και σταθεροτητα) θυμηζουν first party δουλεια. Τοσο καλοφτιαγμενα δειχνουν.

 

Aν και το castlevania δεν το εχω παιξει,αυτο που θα ελεγα για το Vanquish ειναι οτι δειχνει πολυ καλα για multiplatform παιχνιδι και οχι τοσο οτι θυμιζει First party.

Αν ηταν fisrt party game θα ελεγα οτι ειναι μετριο το αποτελεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χεχε, στο vanquish τετοιος χαμος που γινεται πρεπει να βαλουν στην αρχη με μεγαλα γραμματα "μεγαλος κινδυνος επιληψιας"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Vanquish αυτα που συμβαινουν και με την ταχυτητα που συμβαινουν ειναι εντυπωσιακο. Η μοντιφαρισμενη Lost Planet 2 engine τα σπαει στο συγκεκριμενο παιχνιδι. Δεν φανταζομουνα οτι θα μπορουσε να λειτουργησει τοσο καλα με τετοια ταχυτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Vanquish αυτα που συμβαινουν και με την ταχυτητα που συμβαινουν ειναι εντυπωσιακο. Η μοντιφαρισμενη Lost Planet 2 engine τα σπαει στο συγκεκριμενο παιχνιδι. Δεν φανταζομουνα οτι θα μπορουσε να λειτουργησει τοσο καλα με τετοια ταχυτητα.

 

δεν το δοκίμασα ακόμα το demo αλλα έχω δει άποιρα βιντεάκια, μου θυμίζει λίγο jehuty πάντος .α ρε κοτζίμα πότε θα το δούμε επιτέλους το zoe3 ????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν το δοκίμασα ακόμα το demo αλλα έχω δει άποιρα βιντεάκια, μου θυμίζει λίγο jehuty πάντος .α ρε κοτζίμα πότε θα το δούμε επιτέλους το zoe3 ????

 

Πες τα ρε συ πες τα... χρόνια τώρα περιμένω ένα ZoE 3. Ελπίζω τώρα που "τελείωσε" με τα βασικά MGS να ασχοληθεί με το ZoE.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Vanquish αυτα που συμβαινουν και με την ταχυτητα που συμβαινουν ειναι εντυπωσιακο. Η μοντιφαρισμενη Lost Planet 2 engine τα σπαει στο συγκεκριμενο παιχνιδι. Δεν φανταζομουνα οτι θα μπορουσε να λειτουργησει τοσο καλα με τετοια ταχυτητα.

 

Τι σχεση εχει η ΜΤ Framework 2.0 με την μηχανη του Vanquish? Και "μοντιφαρισμενη" κιολας? :lol:

 

Οσο για το Vanquish νομιζω οτι το παιχνιδι θα ηταν καλυτερο απο αποψη τεχνολογιας αν το παιχνιδι ειχε φτιαχτει πανω στο 360...η custom μηχανη γραφικων της Platinum που τρεχει κ το Vanquish στο Bayonetta (360 version) ηταν 720p στα 60fps με πολλα πoλυ ομορφα particles/alpha textures/transparencies υψηλης αναλυσης στην οθονη ταυτοχρονα κ αυτο γιατι η μηχανη γραφικων φτιαχτηκε πανω στο hardware του 360 κανοντας εκτεταμενη χρηση της 10ΜΒ Εdram της Xenos - Το Vanquish σε αντιθεση τρεχει σε sub-HD αναλυση (1024*720) στα 30fps με πολυ χαμηλης αναλυσης alpha textures ακομα κ στο 360 πραγμα που δειχνει οτι δεν χρησιμοποιειται καθολου η Edram, με λιγα λογια το παιχνιδι αναπτυχθηκε πανω στο PS3 αλλα σε μια μηχανη που φτιαχτηκε με σκεπτικο το hardware του 360 εξου κ ολοι οι περιορισμοι στο Vanquish που δεν υπηρχαν στο Bayonetta.

 

Το μονο θετικο σε κατι τετοιο ειναι οτι τουλαχιστον αυτη τη φορα δεν θα εχουμε την κλαψα των κατοχων PS3 στα forums για χαλια port, Platinum games suck! κ.λ.π. οπως ειχε γινει με το Bayonetta μιας κ οι 2 εκδοσεις ειναι πανομοιοτυπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Vanquish δεν μπορω να γνωριζω αν θα ηταν καπως καλυτερο στο 360 αν εβγαινε με βαση αυτο το συστημα.

Με αυτα που βλεπω ομως απο το Vanquish ,εμπειρικα μπορω να κρινω οτι ειναι απιθανο κατ'εμε να ετρεχε στα 60fps, ετσι ακριβως οπως ειναι.Αλλο το bayonetta..

Kαι το GoW3 πιανει 40 μ.ο και ειναι τουμπανο,αυτο δεν σημαινει οτι αν η Santa Monica εκανε ενα αντιστοιχο του Vanquish third person shooter ,θα καταφερνε να το τρεχει πανω απο 30fps.

Nομιζω δλδ οτι ειναι ξακαθαρο πλεον σε αυτη τη γενια οτι τετοια παιχνιδια δεν μπορουν να τρεχουν στα 60fps.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Vanquish δεν μπορω να γνωριζω αν θα ηταν καπως καλυτερο στο 360 αν εβγαινε με βαση αυτο το συστημα.

Με αυτα που βλεπω ομως απο το Vanquish ,εμπειρικα μπορω να κρινω οτι ειναι απιθανο κατ'εμε να ετρεχε στα 60fps, ετσι ακριβως οπως ειναι.Αλλο το bayonetta..

Kαι το GoW3 πιανει 40 μ.ο και ειναι τουμπανο,αυτο δεν σημαινει οτι αν η Santa Monica εκανε ενα αντιστοιχο του Vanquish third person shooter ,θα καταφερνε να το τρεχει πανω απο 30fps.

Nομιζω δλδ οτι ειναι ξακαθαρο πλεον σε αυτη τη γενια οτι τετοια παιχνιδια δεν μπορουν να τρεχουν στα 60fps.

 

Το Bayonetta στο 360 τρεχει στο διπλασιο refresh rate με σχεδον 200.000 pixels (1280*720 = ~928.000 -> 1024*720 = ~737.000) παραπανω στην οθονη και ολα αυτα με particles σε υψηλη αναλυση ενω το Vanquish τρεχει σε χαμηλοτερη αναλυση, μισο frame-rate και κατω του μισου αναλυσης particles - στην ουσια το Vanquish δεν δικαιολογει την μειωση των χαρακτηριστικων/ποιοτητας σε ολους τους τομεις ακομα κ αν μιλαμε για διαφορετικο ειδος παιχνιδιου...αν το Vanquish ετρεχε στα 60fps στην τωρινη του μορφη θα καταλαβαινα γιατι τρεχει σε sub-HD και αντιστροφα αν ετρεχε σε 720p θα καταλαβαινα γιατι ισως δεν τρεχει στα 60fps ή γιατι δεν εχει high-res particles αλλά αυτη τη στιγμη το Vanquish δεν κανει τιποτα απο αυτα που εκανε το προηγουμενο παιχνιδι που ετρεχε στην ιδια μηχανη γραφικων ποσο μαλλον που η μηχανη εχει υποτιθεται αναβαθμιστει απο τοτε...με λιγα λογια πιστευω οτι το παιχνιδι φτιαχτηκε οσο καλυτερο γινοταν στο PS3 και απλα εγινε port στο 360 (μιας κ κατι τετοιο πρεπει να ειναι ευκολο εφοσον η μηχανη γραφικων ειναι βασισμενη πανω του) κυριως για να πεταξει απο πανω της η Platinum το στιγμα των κακων ports που απεκτησε με το Bayonetta.

 

Αnyway οπτικα το παιχνιδι ειναι αρκετα καλο οποτε οι γκρινιες ισως δεν εχουν κ νοημα...απλα αναρωτιεμαι αν θα ειχαμε καλυτερο αποτελεσμα αν ηταν lead platform το 360.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tεσπα για μενα ειναι πολυ δυσκολο να τρεξει αυτο το game στα 60fps.Δεν ειναι το μοναδικο sub_HD ετσι και αλλιως...

Games που τρεχουν σε περισσοτερα απο 30frames ειναι παιχνιδια σαν το Bayonetta,Ninja Gaiden,GoW3,Dande inferno,DMC4..

Δεν ειναι τυχαιο οτι ανηκουν σε αυτη την κατηγορια.

Δεν υπαρχει third person shooter που να τρεχει σε τετοια frames(ακομα και sub-HD να ειναι).Oποτε ειναι απιθανο να βλεπαμε μια τετοια αλλαγη στο Vanquish(το οποιο εχει και καλα γραφικα).

 

με λιγα λογια πιστευω οτι το παιχνιδι φτιαχτηκε οσο καλυτερο γινοταν στο PS3 και απλα εγινε port στο 360 (μιας κ κατι τετοιο πρεπει να ειναι ευκολο εφοσον η μηχανη γραφικων ειναι βασισμενη πανω του) κυριως για να πεταξει απο πανω της η Platinum το στιγμα των κακων ports που απεκτησε με το Bayonetta.

 

Οσο καλυτερο γινοταν στο Ps3 ομως με multiplatform λογικη.Αυτα τα ορια εφτασε.Οχι τα ορια του ps3..το Vanquish:p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο καλυτερο γινοταν στο Ps3 ομως με multiplatform λογικη.Αυτα τα ορια εφτασε.Οχι τα ορια του ps3..το Vanquish:p

 

ανακρίβιες το Bayonetta ps3 version δεν το έφτιαξε η platinum games απότι θυμάμαι το είχαν δώσει η sega σε ένα μικρό studio να το μετατρέψει εξού και τα αποτελέσματα. κάτι σαν το ninja gaiden2 και το ninja gaiden 2 sigma.

 

τουλάχιστον 2011 θα δούμε και bayonetta 2 ,πιστέυω εκεί θα δουν και κάποια τυφλά fanboys οτι δεν ήταν όριο του Ps3 το bayonetta1 αλλα όρια developers και development time.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tεσπα για μενα ειναι πολυ δυσκολο να τρεξει αυτο το game στα 60fps.Δεν ειναι το μοναδικο sub_HD ετσι και αλλιως...

Games που τρεχουν σε περισσοτερα απο 30frames ειναι παιχνιδια σαν το Bayonetta,Ninja Gaiden,GoW3,Dande inferno,DMC4..

Δεν ειναι τυχαιο οτι ανηκουν σε αυτη την κατηγορια.

Δεν υπαρχει third person shooter που να τρεχει σε τετοια frames(ακομα και sub-HD να ειναι).Oποτε ειναι απιθανο να βλεπαμε μια τετοια αλλαγη στο Vanquish(το οποιο εχει και καλα γραφικα).

 

To DMC4 τρέχει σε 60fps locked σε PS3/360. Τα υπόλοιπα τρέχουν απο 30 μέχρι 40 frames το πολύ.

 

Περιεργος είμαι να δω σε πόσα fps θα παίζει το DMC "Reboot".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...