Προς το περιεχόμενο

Εκκλησία, τελικά προσφέρει τίποτα;


leuko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
[...]

Η γνώση προς όφελος των λίγων. Αυτό ήταν που έφερε σφαγές και καταστροφές φίλε paredwse. Kαλά τα λέει: η θέση των πλανητών αμφισβητήθηκε, η δουλεία όμως ποτέ. Και σήμερα ζητάμε από τον όχλο και... τα ρέστα.

 

Αν ήταν "εύφορο το κλίμα" για την επιβολή και επικράτηση της χριστιανικής θρησκείας, είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση. ;)

 

Ανέφερα τα παραπάνω ως ανταπάντηση της επίκλησης των αρχαίων ημών προγόνων και της δήθεν "εναγκάλισής" του χριστιανισμού ως επιχείρημα για την... ύπαρξη του χριστιανικού θεού. Θεώρησα δε (και θεωρώ) ότι η επίκληση αυτή μόνο γέλωτα μπορεί να προκαλέσει. :)

  • Απαντ. 122
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
γενικά, τι τσουτσέκι παριστάνει και τι θέλει να πει.

μπορεί και να είναι οτι να ναι αυτό που θα πω

..προφανώς οτι η επιστίμη απο μόνη της και η γνωση δεν ελεθερώνει όσο θα ήθελαν οι σκεπτικιστές και οι υποστηρικτές της ορθής σκέψης:

Η επιστήμη ΠΟΤΕ δεν κατέκτησε την φαντασία ούτε την συνείδηση του λαού, του πλήθους.

Το πλήθος παρέμεινε "όχλος". Η επιστήμη δεν τους προσέφερε κανένα αντίβαρο στην αποτελμάτωση

καμία υπόσχεση, καμία αισιοδοξία. Κανένα αντίβαρο στην πιο απεχθή κοινωνική υποχώρηση και

διολίσθηση προς τον μυστικισμό και σκοταδισμό.

Αν και διαφωνώ με το παραπάνω αλλά με τα σημρινά δεδομένα καθώς η ηθική της επιστήμης λύνει πολλά απο τα προβλήματα που προκαλεί..για κάποιο λόγο ακόμα και σήμερα η επιστήμη τείνει να είναι ο εχθρός της όποιας θρησκείας και των πεποιθπήεων για την ύπαρξη , το θείο (όχι τον δικο μου:P) , να γίνετε δόγμα με την σειρά της και να συγκεντρώνει οπαδούς αλλά κυρίως να διορίζει στρατευμένους...
Επισκέπτης
Δημοσ.

 

Ανέφερα τα παραπάνω ως ανταπάντηση της επίκλησης των αρχαίων ημών προγόνων και της δήθεν "εναγκάλισής" του χριστιανισμού ως επιχείρημα για την... ύπαρξη του χριστιανικού θεού. Θεώρησα δε (και θεωρώ) ότι η επίκληση αυτή μόνο γέλωτα μπορεί να προκαλέσει. :)

 

Γενικά αυτές είναι τόσο φτηνές τοποθετήσεις, όσο το να έλεγε κάποιος περί ανθρωποθυσιών, εξοστρακισμών, βασανισμών, παιδεραστείας στην αρχαία Ελλάδα. Θα χάναμε εντελώς το νόημα κατ' αυτόν τον τρόπο νομίζω, άσε που δεν θα κατέληγε και πουθενά μια τέτοια συζήτηση. Και γενικά είναι τύπος που πιστεύω πως οι άνθρωποι κάνουν τις θρησκείες, και όχι οι θρησκείες τους ανθρώπους. Με τα μέτρα και τα σταθμά του 386π.Χ δεν μπορείς να στερεώσεις αντιλήψεις για καταστάσεις του σήμερα.

 

Η "εναγκάλιση" με ή χωρίς βία, ίσως έχει να κάνει με το ότι οι δούλοι βαρέθηκαν να είναι δούλοι ανθρώπων και προτίμησαν να είναι μόνο δούλοι Θεού. Γιατί όταν μιλάμε για τέτοιο όχλο, μιλάμε για βασανισμένους ανθρώπους έξω από τις βασιλικές αυλές και έξω από την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας. Τους κομμουνιστές της εποχής.

 

 

Βέβαια εγώ το είπα ειρωνικά.

 

Ακόμα προσπαθώ να καταλάβω:

 

α) τι ακριβώς θέλει να κράξει

β) αν θέλει να προτείνει κάτι

γ) αν θεωρεί πως οι αντιλήψεις με τις οποίες διαφωνεί ήταν παρούσες μόνο στην αρχαία ελλάδα

δ) αν ναι και τώρα είμαστε οκ, γιατί δεν σκέφτεται πως είμαστε οκ ΕΠΕΙΔΗ κάποτε ήταν αλλιώς?

 

γενικά, τι τσουτσέκι παριστάνει και τι θέλει να πει.

 

 

 

Δεν θέλει να κράξει κανέναν και τίποτα. Κάνει μια ανάλυση ιστορικής φύσεως, μιλά σφαιρικά και συγκροτημένα και χωρίς να μεροληπτεί: όπως είδες μιλά ξεκάθαρα για "σκοταδιστές", αλλά δεν παρέλειψε να αναφέρει από που προήρθαν αυτοί. Aπο το φεγγάρι ή μήπως αυτή ήταν η καθημερινότητα της Αλεξάνδρειας;

Δεν αναφέρεται στην αρχαία Ελλάδα -μόνο- ίσως δεν διάβασες ολόκληρο το κείμενο. Το έδωσα στο link.

 

Και γενικά η νοοτροπία που θέλει να κατακρίνει τον όποιον μπορεί να γράψει παραπάνω από 3 λέξεις, χωρίς να ανήκει στην ΚΝΕ, εμένα προσωπικά με εκνευρίζει. Γιατί είναι τσουτσέκι η κοπέλα;

Είχε κάτι να πει και μάλιστα με όμορφη δόμηση γραφής και με ιστορικά κριτήρια που τα εξετάζει σε βάθος χρόνου. Πιστεύω πως όποιος της επιτεθεί με επιχειρήματα, θα πρέπει να το σκεφτεί καλά γιατί φαίνεται καταρτισμένη, δηλαδή το επιχείρημα "οι χριστιανοί έκαψαν τους ναούς, άρα είναι μια κακή θρησκεία" θα της έφερνε γέλια. Φαίνεται να έχει διαβάσει αρκετά.

Αν ήταν κανένας Δήμου θα ανάβατε αναπτήρες, ως θυματοποιημένο κοινό στο show του fame story. Τώρα ποιός από τους δύο τους είναι αρρωστάκιας, είναι ξεκάθαρο: η γκόμενα έγραψε σ ένα φόρουμ για να περάσει την ώρα της, δεν το έχει κάνει επάγγελμα το μπλίκι-μπλίκι, τσάκα-τσάκα με αερολογίες και φιλοσοφίες της κακιάς ώρας.

Δημοσ.
Δεν θέλει να κράξει κανέναν και τίποτα. Κάνει μια ανάλυση ιστορικής φύσεως, μιλά σφαιρικά και συγκροτημένα και χωρίς να μεροληπτεί: όπως είδες μιλά ξεκάθαρα για "σκοταδιστές", αλλά δεν παρέλειψε να αναφέρει από που προήρθαν αυτοί. Aπο το φεγγάρι ή μήπως αυτή ήταν η καθημερινότητα της Αλεξάνδρειας;

Δεν αναφέρεται στην αρχαία Ελλάδα -μόνο- ίσως δεν διάβασες ολόκληρο το κείμενο. Το έδωσα στο link.

 

Το να προσπαθεί κανείς να εξηγήσει από που "ήρθαν" οι σκοταδιστές μου φαίνεται τουλάχιστον παιδικό ως σκεπτικό. Εξίσου παιδική θα μου φαινόταν η εξήγηση του πως και από που "ήρθαν" οι διαφωτιστές. Κάποια πράγματα υφίστανται με μια δυναμική αυξομείωσης και υπό τις κατάλληλες συνθήκες εκτονώνονται. Το να προσπαθείς να "κατηγορήσεις" ή να υπευθυνοποιήσεις [σικ] κάποιον ή κάτι πιο συγκεκριμένα από ένα απλό μέσο των τάσεων της εποχής -είτε αυτό είναι οι άκαρδοι σπαρτιάτες, είτε οι σνομπ αλεξανδρινοί, είτε οι λασποτσοπάνηδες εβραίοι- είναι (κατ' εμέ) τουλάχιστον κομπλεξικό και σφύζον ανάγκης για να τα ρίξουμε κάπου ώστε να ξέρουμε με ποιανού την πλευρά είμαστε.

 

Κατά τα άλλα, δε θα μπορούσε να με νοιάζει λιγότερο πόσο ελιτιστής ήταν ο Πυθαγόρας ο Σάμιος και ο Ανδρόνικος ο Παναχαϊκός και πως κρατούσαν για πάρτη τους την γνώση και τη δύναμη. Από τότε που σας θυμάμαι και μέχρι τώρα, τις ίδιες μαλακίες κάνετε εσείς οι θνητοί ;p

 

Και γενικά η νοοτροπία που θέλει να κατακρίνει τον όποιον μπορεί να γράψει παραπάνω από 3 λέξεις, χωρίς να ανήκει στην ΚΝΕ, εμένα προσωπικά με εκνευρίζει. Γιατί είναι τσουτσέκι η κοπέλα;

Είχε κάτι να πει και μάλιστα με όμορφη δόμηση γραφής και με ιστορικά κριτήρια που τα εξετάζει σε βάθος χρόνου. Πιστεύω πως όποιος της επιτεθεί με επιχειρήματα, θα πρέπει να το σκεφτεί καλά γιατί φαίνεται καταρτισμένη, δηλαδή το επιχείρημα "οι χριστιανοί έκαψαν τους ναούς, άρα είναι μια κακή θρησκεία" θα της έφερνε γέλια. Φαίνεται να έχει διαβάσει αρκετά.

Αν ήταν κανένας Δήμου θα ανάβατε αναπτήρες, ως θυματοποιημένο κοινό στο show του fame story. Τώρα ποιός από τους δύο τους είναι αρρωστάκιας, είναι ξεκάθαρο: η γκόμενα έγραψε σ ένα φόρουμ για να περάσει την ώρα της, δεν το έχει κάνει επάγγελμα το μπλίκι-μπλίκι, τσάκα-τσάκα με αερολογίες και φιλοσοφίες της κακιάς ώρας.

 

Αρχικά να ξεκαθαρίσω πως όταν με το καλό πάρω την εξουσία, η ΚΝΕ θα είναι τα κακά Ορκ που πνίξαμε σε τσουβάλια στη θάλασσα στις ιστορίες που θα λέμε στα παιδάκια -και τα τσουβάλια θα είναι φτιαγμένα από δέρμα Νίκου Δήμου και λοιπών κομπλεξοκινούμενων [σικ²] τσαρλατάνων.

Δευτερευόντως, η γραφή της στο απόσπασμα που πόσταρες εδώ, δεν μου άρεσε. Η διαφορά μεταξύ ενός μορφωμένου ανθρώπου που γράφει σαν απλούστερος νοητικά και μιας αγελαίας νοικοκυράς που προσπαθεί να γράψει σαν μορφωμένος άνθρωπος είναι μη-μετρήσιμη σε τρισδιάστατο επίπεδο. Επίσης η κατάρτισή της δεν έχω ιδέα που θεωρείς πως διαφαίνεται, οι ιστορικές της αναφορές είναι αντίστοιχου βάθους με αυτές της Γέννεσης. Επικλήσεις στο συναίσθημα με υποθέσεις που θα συγκινούσαν μόνο 8χρονα ή Καρκίνους, εξευγενισμένες κραυγές ανθρωπισμού, ιδέες που επειδή τις ασπάζεται η ίδια νομίζει πως είναι κάτι παραπάνω από τις απόψεις ενός ατόμου και μια εμπιστοσύνη στην κατανόηση και συγκατάβαση των αναγνωστών της που ξεπερνά κατά πολύ την πίστη της στις δυνατότητες γραφής της: "Η απάντηση δεν είναι απλή. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό αλλά μπορώ να πω ένα πράγμα.."

 

Ε δε μας νοιάζει τι έχεις να μας πεις ρε κοπελιά. Έτσι απλά. Προτιμώ να διαβάζω εσένα Αιγέα, ή τον Snoob, ή τον paredwse ή οποιονδήποτε άνθρωπο που δεν θα κάνει έναν μονόλογο στηριζόμενος στο τίποτα, που δεν θα χτίσει όσα λίγα γενικευμένα δεδομένα γνωρίζει για να ντύσει μια άποψή της -το σοφό είναι το αντίστροφο. Και αν έκατσα και έγραψα αυτόν τον δικό μου μονόλογο, δεν είναι επειδή με άγγιξε άλλη μια μετριότητα -που στην τελική δεν προκαλεί και κανέναν- αλλά επειδή την έφερες στην κουβέντα ως μέρος θεμελίωσης της άποψής σου, οπότε ξέρω πως εν μέρει απαντάω σε σένα -αν και σε προτιμώ αυτόφωτο*.

 

Ουφ.

 

*Μπηχτή για το nick μου.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Η ουσία είναι διάβολε πως ο τίτλος του τόπικ, δηλαδή αυτός που μίλησε για "εκκλησία", αναγκαστικά μας βάζει στην λογική να ψάξουμε την ετυμολογίας της λέξεως: εκκλησία είναι λαός και κλήρος.

Αυτό που προσπαθούσε να πει η κοπέλα, είναι νομίζω πως το επίπεδο ή το μη επίπεδο κάθε θρησκείας, είναι ανάλογο με το επίπεδο τον ανθρώπων που την απαρτίζουν. Έτσι φυσικά δεν φταίει ο Αλλάχ αν οι Ταλιμπάν είναι κάφροι, όπως δεν φταίει και ο Ιησούς για το γκρέμισμα των ναών. Το λάθος που γίνεται σε τέτοιου είδους τόπικ είναι ότι δεν αναφέρονται ονομαστικά στην αρχιεπισκοπή της Ελλάδος (κλήρος). Όταν το γενικεύουμε (χριστιανός, χριστιανοί, εκκλησία) τότε χάνουμε τη μπάλα: χριστιανός είναι και ο Μπους, χριστιανή είναι και η μητέρα Τερέζα, χριστιανός είμαι κι εγώ αλλά όχι και πολύ καλός χριστιανός.

Άσε που ακόμη κι αν αναφερόταν στον κλήρο, τότε είναι σίγουρο πως η καλή είδηση δεν είναι είδηση. Άρα μπορούμε εύκολα να αποσιωπιήσουμε 100 καλά για να αναφέρουμε ένα κακό, όπως βέβαια είναι και φυσικό να υπάρχουν κακοί παπάδες ανάμεσα στους καλούς παπάδες. Αυτό όμως δεν μπορεί να χαρακτηρίσει μια ολόκληρη θρησκεία. Θυμάμαι κάποτε που δεν είχα ούτε τσιγάρα να καπνίσω, και με όχι τόσο καλές επαγγελματικές προοπτικές, μία μητρόπολη -δωρεάν- μου έδειξε δύο πράγματα γύρω από τους υπολογιστές. Δεν μου ζήτησαν ούτε να πάω στην εκκλησία (έχω να πάω 20 χρόνια), ούτε μου ζήτησαν να γίνω στρατιώτης, ούτε και να κάνω κατήχηση. Ήταν μία προσφορά χωρίς αντίκρυσμα, και πίστεψέ με, δεν μου έχουν δώσει και πολλοί δωρεάν πράγματα. Αλλά αυτό δεν είναι είδηση, έτσι δεν είναι; Είδηση θα είναι ο Χριστόδουλος σε κρουαζιέρα 19.000 ευρώ. Αλλά μην ξεχνάμε πως κανένας Χριστός δεν είπε πως ο Χριστόδουλος είναι σώνει και καλά καλύτερος από τον Lucifer ή ότι έχει πιο πολλά δικαιώματα επί της γης. Άρα δεν μπορούμε να χαρακτηρήσουμε τον lucifer, βάσει των πράξεων του Χριστόδουλου. Και το ίδιο ισχύει για τον κάθε πιστό της κάθε θρησκείας.

 

 

 

 

Αρχικά να ξεκαθαρίσω πως όταν με το καλό πάρω την εξουσία, η ΚΝΕ θα είναι τα κακά Ορκ που πνίξαμε σε τσουβάλια στη θάλασσα στις ιστορίες που θα λέμε στα παιδάκια -και τα τσουβάλια θα είναι φτιαγμένα από δέρμα Νίκου Δήμου και λοιπών κομπλεξοκινούμενων [σικ²] τσαρλατάνων.

 

lol

 

To καλό μ' αυτούς είναι πως δεν θα πάνε στην κόλαση και έτσι θα την γλυτώσεις: είναι ήδη στην κόλαση.

Δημοσ.
Το λάθος που γίνεται σε τέτοιου είδους τόπικ είναι ότι δεν αναφέρονται ονομαστικά στην αρχιεπισκοπή της Ελλάδος (κλήρος).

 

Μα δεν είναι μόνο εκεί το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι πως κάθε θρησκεία διδάσκει κάποια πράγματα, το ιερατείο της δίνει το παράδειγμα και οι πιστοί ακολουθούν. Όταν το ιερατείο μας είναι για τα μπάζα και βλέπω εσένα να πηγαίνεις στην εκκλησία και να ανάβεις κεριά και να 'ξομολογείσαι, δεν είναι αυτό ο τρόπος σου να λες "το αποδέχομαι"? Όταν γριούλες σέρνονται κάτω από επιτάφιους και αμολάνε δαχτυλίδια για τάματα στην εκκλησία, όταν παπάδες πηδιούνται με τεκνά και εσύ πας και τους τα σκας για να βαφτίσουν με τα ίδια χέρια τον γιό σου, δεν δικαιολογείς καθόλου τον άθεο που θα σου φέρεται σαν να είσαι πρόβατο? Όσο δεν είσαι εσύ και ο κάθε πιστός υπεύθυνος για την διαφθορά της εκκλησίας, άλλο τόσο δεν ήταν οι Γερμανοί υπεύθυνοι για την άνοδο του Χίτλερ. Αν ο λαός ήθελε καθαρή εκκλησία θα την είχε, αν η εκκλησία ήθελε καθαρό λαό, θα κρατούσε μόνο αυτούς.

 

Στο τέλος μου έρχεται όπως το λες στην αρχή σου, ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει.

Δημοσ.

Ο Αριστοτέλης είχε υποστηρίξει ότι η ανθρωπότητα χωριζόταν στους Έλληνες και στους

υπόλοιπους που αποκαλούσε βαρβάρους. Επίσης υποστήριζε ότι οι Έλληνες έπρεπε να

διατηρηθούν καθαροί φυλετικά. Πίστευε και έλεγε πως στους Έλληνες άρμοζε να σκλαβώνουν

άλλους ανθρώπους. Ο Ερατοσθένης κατέκρινε τον Αριστοτέλη για τον σοβινισμό του.

Πίστευε ότι υπήρχε καλό και κακό σε κάθε έθνος. (και είχε απόλυτο δίκιο) Οι αδιάφορες

διαμαρτυρίες του "βιβλιοθηκάριου" Ερατοσθένη δεν αποτελούσαν πρόκληση για τις επικρατούσες

προκαταλήψεις των Ελλήνων ούτε ενόχλησαν ποτέ κανένα βασιλιά. Πέρασαν απαρατήρητες.

 

Επειδή έχω διαβάσει κάποια έργα του Αριστοτέλη, δε θυμάμαι να έλεγε κάτι τέτοιο. Παραπομπές έχεις;

 

Δεν υπάρχει ούτε ένα στοιχείο σε όλη την ιστορία της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

ότι κάποιος από τους επιφανείς λόγιους και επιστήμονες που δούλευαν εδώ αμφισβήτησε ποτέ

σοβαρά του έστω και μια πολιτική οικονομική ή θρησκευτική παραδοχή της κοινωνίας στην οποία ζούσαν.

 

Αυτό πάλι πώς το γνωρίζουμε; Το μεγαλύτερο τμήμα της βιβλιοθήκης έχει χαθεί, άρα δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε όλα τα έργα και τις απόψεις των διανοούμενων εκείνης της εποχής ;)

 

Η μονιμότητα των αστέρων αμφισβητήθηκε, η δουλεία όμως ΟΥΔΕΠΟΤΕ αμφισβητήθηκε.

 

Πώς δεν αμφισβητήθηκε; Ευριπίδης, Ξενοφών ακόμα και ο Αριστοτέλης και ο Δημοσθένης όχι μόνο ισονομούσανε το δούλο με τον ελεύθερο πολίτη αλλά πολλές φορές ήτανε κατά της δουλειάς.

 

Οι ανακαλύψεις στη μηχανική ή στην υδροδυναμική ή στην τεχνολογία του ατμού εφαρμόστηκαν

κυρίως για την τελειοποίηση των όπλων , την προαγωγή των προκαταλήψεων και την

ψυχαγωγία των βασιλιάδων και της αριστοκρατίας.

 

Παραπομπές έχεις;

 

Για κάθε ήττα φταις εσύ που ήσουν κατώτερος των περιστάσεων και όχι ο αντίπαλός σου.

Μην ψάχνουμε λοιπόν να βρούμε "αλλού" την αιτία των κακών για να αισθανθούμε πιο

όμορφα. και με λιγότερες ενοχές. Αυτό για μένα αγαπητή μου συνφορουμίτες είναι το

πραγματικά τραγικό. Να μην διδασκόμαστε απ τα λάθη μας αλλά να είμαστε πανέτοιμοι

να τα επαναλάβουμε με την πρώτη ευκαιρία αν μας τα προσφέρουν με ένα διαφορετικό

καμουφλάζ.

 

Δυστυχώς εδώ έχεις απόλυτο δίκαιο. Το μεγαλύτερο λάθος που έκανε ο ελληνισμός είναι ότι δεν προέβλεψε την απολυτότητα.

Δημοσ.
Η ουσία είναι διάβολε πως ο τίτλος του τόπικ, δηλαδή αυτός που μίλησε για "εκκλησία", αναγκαστικά μας βάζει στην λογική να ψάξουμε την ετυμολογίας της λέξεως:

 

αυτός που έβαλε το τίτλο είπε εκκλησία γιατί ένας άνθρωπος δεν είναι αυτόματα μέλος θρησκείας.

Δημοσ.

θα πω απλα κατι και το σταματω εδω .. δεν εχω ορεξη για αναλύσεις επι αναλύσεων εκτός και αν δω τπτ ενδιαφέρον

 

μερικές ερωτήσεις μόνο: όταν πας στο νοσοκομείο σε ενδιαφέρει να γιατρευτείς η ψάχνεις να βρείς πρώτα το ποιόν του γιατρού ? - Σε ενδιαφέρει αν ειναι ανώμαλος μεθύστακας ναρκομανής παιδοφίλος απατεώνας ? ή το μόνο που θες ειναι τς υπηρεσίες του ?

 

Αν σου'πει τέρμα το τσιγάρο και εσυ ξέρεις οτι καπνίζει 3 πακέτα την ημέρα - θα τον ακούσεις η όχι ?

 

θα πας η όχι στο γιατρό ενώ ξέρεις πως θέλει τα φράγκα σου και έχει 2 mercendez και 2 πολυκατοικίες ?

Δημοσ.
ή το μόνο που θες ειναι τς υπηρεσίες του ?

Ναι... και να ειναι σωστες αυτες οι υπηρεσιες... (οχι απο λαμογια)...

 

Αν σου'πει τέρμα το τσιγάρο και εσυ ξέρεις οτι καπνίζει 3 πακέτα την ημέρα - θα τον ακούσεις η όχι ?

Δεν θα τον επαιρνα στα σοβαρα...

 

θα πας η όχι στο γιατρό ενώ ξέρεις πως θέλει τα φράγκα σου και έχει 2 mercendez και 2 πολυκατοικίες ?

Οχι αν μπορω να βρω λυση και χωρις αυτον... με τιποτα... (οχι εγω τουλαχιστον) ~

Δημοσ.

τώρα πές μου ειλικρίνα ... οι γιατροί που έχεις πάει μέχρι στιγμής (αν έχεις πάει εννοείτε ...) ήταν όλοι φτωχαδάκια και το κάνανε για φιλανθρωπία ε ? ....

Δημοσ.

Φιλε ενα θα πω, και τελειωνω...

 

Η εκκλησια εχει τοση σχεση με την Θρησκεια...Οση σχεση εχη η Παρα-Ιατρικη με την Ιατρικη ~

 

 

 

 

 

 

τώρα πές μου ειλικρίνα ... οι γιατροί που έχεις πάει μέχρι στιγμής (αν έχεις πάει εννοείτε ...) ήταν όλοι φτωχαδάκια και το κάνανε για φιλανθρωπία ε ? ....

Σιγα τα επιχειρηματα...

 

 

(Σιγα μην παμε και σε λαμογια τωρα...)

Δημοσ.

[offtopic]

τώρα πές μου ειλικρίνα ... οι γιατροί που έχεις πάει μέχρι στιγμής (αν έχεις πάει εννοείτε ...) ήταν όλοι φτωχαδάκια και το κάνανε για φιλανθρωπία ε ? ....

Αν και οι γιατροι ειναι offtopic με το περι εκκλησιας thread, να ξερεις οτι εισαι τελειως λαθος με την γενικευση που κανεις.

Ενας γιατρος για να βγει στην αγορα εργασιας και να κερδιζει χρηματα, θελει 6 χρονια στο πανεπιστημιο, κατα μεσο ορο 6 για ειδικοτητα, 1 στρατο, 1 αγροτικο, Συνολο 14 χρονια κατ' ελαχιστον. Ομως ο χρονος αυτος αυξανεται παρα πολυ διοτι σπανια καποιος τελειωνει στα 6, αρα παμε καπου 7 με 8, για να κανεις αγροτικο εχει συνηθως αναμονες αρα υπολογιζε τουλαχιστον αλλον 1 χρονο, βαλε και την αναμονη μεχρι να μπεις στρατο μερικους μηνες πριν. Και για την ειδικοτητα εκει ειναι η μεγαλη σφαγη, αφου ειναι συνηθες οι αναμονες τετραετιας ωσπου να ανοιξει η θεση, ετσι αυξανει ο χρονος αλλα 2+1+0,5+4=7,5 και τα 14 γινονται 21,5 χρονια, αν φυσικα ο αλλος μπει ιατρικη με την πρωτη και οχι τη δευτερη ή τριτη προσπαθεια στις πανελλαδικες, οπότε παμε απο τα 21,5 εως 23,5.

Προσθεσε τα στα 18 χρονια που τελειωνεις το λυκειο 18+21= 39 ετων εως 18+23,5=41,5 ετων. Φτανεις δηλαδη στα σαραντα και ακομα δεν εχεις κερδος.

Και σαν να μην φταναν αυτα υπολογισε οτι το ιατρειο για να στηθει θελει τουλαχιστον 30.000? τα οποια ειναι αγνωστο πότε θα αποσβεσεις, αφου η πελατεια δεν σου ερχεται απο την πρωτη μερα που ανοιγεις το ιατρειο, αλλα σε μια διετια με τριετια περιπου.

Καταλαβαινεις λοιπον οτι για να εχεις καθαρο κερδος θα φτασεις να εισαι 50 ετων. Μην τα βλεπεις λοιπον τα πραγματα τοσο απλοϊκα, ειδικα αν εισαι εξω απο αυτον το χώρο. Πες μου ποιος αλλος επαγγελματιας πρεπει να περιμενει να φτασει τα 50 για να μπορει να λεει οτι απο 'κει και περα θα εχω κερδος και οχι οικονομικη ζημια. Και αυτους τους πλουσιους μεγαλογιατρους που βλεπεις ειναι ολοι ανω των 50 και 60 ετων. ΚΑΝΕΝΑΣ κατω απο 40. Και παλι δεν σημαινει οτι ολοι οι πενηνταρηδες γιατροι ειναι πλουσιοι αφου αυτο εξαρταται απο πολλους παραγοντες και συγκυριες θετικες ή αρνητικες.

[/offtopic]

 

φιλικα

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...