HexStatic Δημοσ. 8 Μαΐου 2007 Δημοσ. 8 Μαΐου 2007 Εγώ θα έκανα την εξής πρόταση... Πέρνεις ένα μεταχειρισμένο παλιό αυτοκινητό... Καλά όχι και ιδιαίτερα παλιό να βλέπετε... Π.Χ. του 90 ένα αμάξι... Το αγοράζεισ φτηνά εφόσον είναι παλιό, δλδ φαντάζομαι γύρω στα 4-5κ ευρώ.. Με τα υπολοιπα 7-8κ ευρώ που θα διέθετες για καινούργιο αμάξι, του περνάς καινούργια μηχανή (να μην σε ενδιαφέρουν και τα χιλιόμετρα) του τραβάς ένα βαψιμο, και γενικό σέρβις σε όλα... Αμα περισέψουν και λεφτά, βάζεις και νέες ζάντες κτλπ... Οπότε θα έχεις ένα αξιόλογο αυτοκίνητο, και θα κάνεις και το κομμάτι σου. Θα μου πεις βέβαια "πολύ pimp my ride" την είδες ρε φίλε... Εμένα πάντως μου αρέσουν τα retro αυτοκίνητα... προτιμό να κυκλοφορώ με κάτι παλιό και φτιαγμένο όπως το θέλω εγώ... Να φανταστείς το σκεφτόμουν πολλές φορές να φέρω απο Αμερική εναν Ford Mustang GT, (οχι το FORD GT) εκείνα που έχει και στο Need For Speed Και να έχεις ασφάλεια μηδέν, ABS? αεροσακοι? Να σου βγάζει προβλήματα από το πουθενά, να έχεις το τηλέφωνο τις οδικής βοήθειας στα speed dials στο κινητό σου, να σκέφτεσαι αν θα μπορέσεις να πας ένα μεγάλο ταξίδι η όχι, να μην έχει air condition, η αν έχει να πρέπει να βάλεις και μια παγομηχανή μέσα στο αμάξι, γιατί τα παλιά air condition δεν έχουνε καμια σχέση με τα καινούργια. Για μεταχειρισμένο μόνο κάτι φερμένο από γερμανία όπου εκεί έχει στηθεί ολόκληρη βιομηχανία πάνω σε αυτό το θέμα.Υπάρχει κόσμος που αλλάζει αυτοκίνητα κάθε 2 χρονια και τα αγοράζει με προοπτική να τα πουλήσει , οπότε τα προσέχει για να μην χάσουνε πολυ την αξία τους.+ το ότι οι γερμανοί δεν οδηγάνε σαν μαλάκες όπως οι Ελληνες + το ότι έχουνε καλύτερους δρόμους και προσέχουν περισσότερο τα αυτοκίνητα τους. Εγώ παρόλα αυτά αν πρόκειται για μικρό αμάξι θα έπαιρνα καινούργιο. Τώρα αν θέλετε να πάρετε κανένα Μ3 M5 porche κανενα μεγάλο Jeep και λοιπά τότε το μεταχειρισμένο από γερμανία είναι must. Μιλάμε για τρομερά μεγάλες διαφορες στην τιμή, όπου και πρόβλημα να σου βγάλει πάλι θα σου κοστίσει πολυ λιγότερο από το να το πάρεις καινούργιο.
kostasSTi Δημοσ. 8 Μαΐου 2007 Δημοσ. 8 Μαΐου 2007 Λοιπόν, επειδή ο κολλητός μου φέρνει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από το εξωτερικό θα σας πω μερικά πράγματα να έχετε υπ'όψιν σας: Μην κολάτε με πράγματα όπως "Δεν έχει λάστιχα" ή "έχει μια γρατσουνιά στην πόρτα" είναι πταίσματα και πράγματα που διορθώνονται. Επίσης μην κολάτε όταν βρείτε δύο ίδια αυτοκίνητα και το ένα δείχνει σε καλύτερη κατάσταση από το άλλο. Σκεφτείτε οτι όλα τα εισαγωγής με το που πατάνε στην Ελλάδα τρώνε ξήλωμα τα σαλόνια και πέφτει βιολογικός καθαρισμός. Αν έχει κάποια εμφανή σημεία με προβλήματα, σκεφτείτε πως ήταν όταν ήρθε... Ζητήστε να κάνετε μια βόλτα με το αυτοκίνητο και μόνο αν συμβεί αυτό συνεχίστε παραπέρα. Αν τα χιλιόμετρα σας φαίνονται παράξενα, δείτε τη γενικότερη κατάσταση του αυτοκινήτου: τιμόνι, σαλόνι, μοτέρ. Αν έχουν κάποιες εμφανείς φθορές, δε γίνεται να έχουν λίγα χιλιόμετρα. Σε κάποια αυτοκίνητα (audi bmw κλπ) τα χιλιόμετρα καταγράφονται στο κοντέρ, στο κλειδί και στον εγκέφαλο. Με μια βόλτα στην αντιπροσωπεία, θα μάθετε αμέσως τα πάντα έστω και αν έχουν κατεβάσει τα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Επίσης μπορείτε να ζητήσετε το service book των αυτοκινήτων. Τα περισσότερα έχουν και μπορείτε να εξακριβώσετε τα χιλιόμετρα. Αν είναι πλαστό, τότε φαίνεται από τη μελάνι και τις σφραγίδες που είναι ίδια και δεν έχουν σημάδια φθοράς (ειδικά η σφραγίδα). ΜΗΝ προτιμάτε αυτοκίνητα από τη Γερμανία αλλά από την Ιταλία μιας και στη Γερμανία τα αυτοκίνητα τρώνε αλάτι όλο το χειμώνα στους παγωμένους δρόμους και σαπίζουν από κάτω. Το έτος παραγωγής του αυτοκινήτου μπορείτε να το εξακριβώσετε με ακρίβεια με τον αριθμό πλαισίου στην αντιπροσωπεία και πιο απλά με την ημερομηνία που αναγράφουν όλες οι ζώνες ασφαλείας στα ταμπελάκια τους. Τέλος, μπορείτε να πάτε σε ένα συνεργείο που ΕΣΕΙΣ εμπιστεύεστε και επιλέγετε (και να μην πουλάει και αυτό αυτοκίνητα-να μην έχει συμφέρον) και να σας πει τι ρόλο παίζει το όχημα. Το ίδιο και σε φανοποιό. Αυτά...
MariaTs. Δημοσ. 8 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2007 Πραγματικά οι συμβουλές που μου δώσατε οι περισσότεροι είναι πολύ χρήσιμες. Να τονίσω πως δεν σκοπεύουμε να κάνουμε αγορά από μάντρα αλλά από αντιπροσωπεία (στα μέρη μου εκτός Αθήνας). Ο αδερφός μου είχε αγοράσει από αντιπροσωπεία της ford ένα μεταχειρισμένο nissan sunny, το'χει 10 χρόνια κι έχει αποδειχθεί σκυλί! Σ'αυτή την 10ετία μικροπροβλήματα του έβγαλε το ψυγείο και τα τακάκια αλλά τα έφτιαξε. Σε σύγκριση με το Yaris της νύφης μου... το τελευταίο είναι πολύ 'μη μου άπτου' σε σχέση με το νισσάν που δεν κολώνει να πηγαίνει και στα κατσάβραχα. Και να σημειώσω ότι δεν ψάχνουμε να βρούμε κάποιο μεγάλο αυτοκίνητο. Ένα μικρό -στις πόλεις ο μόνιμος βραχνάς είναι το παρκάρισμα- και να'χει έναν σχετικό καλό χώρο στο πορτ-παγκάζ ώστε να μην ρίχνεις τα πίσω καθίσματα αν θέλεις να βάλεις 2-3 σάκους ταξιδιού. Για την μάρκα θα το δούμε, αυτό που με ενδιέφερε ήταν στο τι να προσέξουμε στην περίπτωση αγοράς μεταχειρισμένου, γιατί κι οι δυο μας δεν έχουμε άλλη εμπειρία από αυτοκίνητα.
palawiaris Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 kostasSti@ Φίλε μου διαφωνώ με την άποψή σου σχετικά με τα χλμ.Υπάρχουν πολλά τζιμάνια με ένα φορητό στο χέρι και το κατάλληλο πρόγραμμα,και με ένα 250άρη ευρώ σου κατεβάζουν τα χλμ στο πι και φι.Και δεν μπορείς να το ανακαλύψεις ούτε από τα κλειδιά ούτε από τον ταχογράφο.Για το βιβλίο με τα σερβις δεν είναι πάλι δύσκολο για μερικές έξτρα υπογραφές και σφραγίδες.Για τα γερμανικά αμάξια και τα χιόνια και αλάτια είναι λίγο μύθος από τα παλιά.Εγώ μένω περιοχή Βόννης/Κολωνίας και τα χιόνια τα βλέπουμε με τα κυάλια.Οι έλεγχοι κ.τ.ε.ο. εδώ είναι καμιά φορά πολύ αυστηροί και δεν νομίζω να τείθεται θέμα σκουριάς σε γερμανικό αμάξι,σε αντίθεση με τους Ιταλούς που ιταλοί και έλληνες έχουμε κοινά πρότυπα απατεωνιάς.Όσο για βιολογικούς καθαρισμούς ίσως το κολλητάρι σου να τα κάνει αλλά συνήθως οι μαντράδες που ισάγουν αμάξια μεταχειρισμένα φέρνουν όλη την σαβούρα στην ελλάδα για να βγάλουν πιο πολύ κέρδος.Αλλάζουν και μερικά εξαρτήματα για να βγάλουν τα μάτια και πάρτε κόσμε σαβούρα. Και να σε ρωτήσω πιος ο λόγος του βιολογικού καθαρισμού με ξήλωμα του σαλονιού;Ένα αμάξι μεταχειρισμένο που μπορεί να είναι 2 μπορεί να είναι και 10 χρονών τι έχει πιάσει μούχλα μήπως;Στα σημερινά αυτοκίνητα δεν είναι κάτι εύκολο το ξήλωμα του σαλονιού και δεν καταλαβαίνω τον λόγο
kostasSTi Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Είπα οτι αν προσέξεις, φαίνονται τα πλαστά βιβλία. Τώρα, έτυχε να είμαι μπροστά σε μια περίπτωση που ήρθε ένα αυτοκίνητο από Γερμανία, το σηκώσανε για έλεγχο και το χτυπήσανε με κατσαβίδι στο σασί γιατί το είδανε φρεσκοβαμένο και τους φάνηκε παράξενο. Το κατσαβίδι πέρασε μέσα φίλε μου. Τώρα, αν ισχύει ή όχι, είναι άλλη ιστορία. Σου λέω τι έχω δεί και όχι τι έχω ακούσει. Το οτι έχει ΚΤΕΟ η Γερμανία δε σημαίνει οτι πάνε σε κάθε μάντρα και τους υποχρεώνουν να περνάνε ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητα που είναι παρκαρισμένα μέσα και χωρίς πινακίδες.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Moderators Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Και να έχεις ασφάλεια μηδέν, ABS? αεροσακοι? Να σου βγάζει προβλήματα από το πουθενά, να έχεις το τηλέφωνο τις οδικής βοήθειας στα speed dials στο κινητό σου, να σκέφτεσαι αν θα μπορέσεις να πας ένα μεγάλο ταξίδι η όχι, να μην έχει air condition, η αν έχει να πρέπει να βάλεις και μια παγομηχανή μέσα στο αμάξι, γιατί τα παλιά air condition δεν έχουνε καμια σχέση με τα καινούργια. Αντε να τα πω αλλη μια... Lancia Dedra 1994 1.8 i.e.m., 110 αλογα σε 1100 κιλα αμαξι (170km/h με γεματη 4η και aircondition ανοιχτο) Air Condition (ηλεκτρονικο παρακαλω, και οχι με μοχλους-διακοπτες, αλλα με κουμπακια) -> Σε 20 δευτερολεπτα εχεις κρυο αερα, σε 2 λεπτα εχει δροσισει το αμαξι, σε 10 το εχεις κανει να θες μακρυμανικο το κατακαλοκαιρο... ABS εννοειται, 4 δισκοφρενα, υδραυλικο τιμονι, ηλεκτρικοι+θερμαινομενοι καθρεπτες, αεροσακοι (οδηγου- συνοδηγου), προβολεις ομιλης, ηχοσυστημα 4ηχειων, 430 λιτρα πορτ-μπαγκαζ με ηλεκτρικη κλειδαρια που την ανοιγεις και με κουμπι μεσα απο το αμαξι (οπως επισης και την ταπα του ρεζερβουάρ), ενδειξη βολτ μπαταριας και θερμοκρασια λαδιων, 2 επικεφαλεις εκκεντροφοροι, επενδυση ξυλου στο ταμπλω και στην κονσολα, βελουδινα καθισματα... Θελεις κι αλλα μηπως? Αμα πας να παρεις ενα τετοιο τωρα, πανω απο 4-5 χιλιαρικα δεν θα κοστισει... Και μην μου πειτε ''ειναι εκδοση full extra'', γιατι θα σας πω οτι στην Full extra ειχε και πισω ηλεκτρικα παραθυρα, αλλους 2 αεροσακους (πλευρικους), ζαντες αλουμινιου και θερμαινομενα καθισματα...
panther_512 Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Και εγώ θα συμφωνήσω με Desolator και GeorgeMan. Αντί να δώσεις όλα σου τα λεφτά για καινούργιο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο, καλύτερο είναι να βρείς ένα αμάξι δεκαετίας σε άριστη κατάσταση με 4-5 χιλιάρικα και με τα υπόλοιπα να το κάνεις καλύτερο και από καινούργιο. Και θα σου μείνουν και λεφτά στην άκρη.
Timour21 Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 kostasSti@Για τα γερμανικά αμάξια και τα χιόνια και αλάτια είναι λίγο μύθος από τα παλιά.Εγώ μένω περιοχή Βόννης/Κολωνίας και τα χιόνια τα βλέπουμε με τα κυάλια.Οι έλεγχοι κ.τ.ε.ο. εδώ είναι καμιά φορά πολύ αυστηροί και δεν νομίζω να τείθεται θέμα σκουριάς σε γερμανικό αμάξι,σε αντίθεση με τους Ιταλούς που ιταλοί και έλληνες έχουμε κοινά πρότυπα απατεωνιάς. ............................................... Και να σε ρωτήσω πιος ο λόγος του βιολογικού καθαρισμού με ξήλωμα του σαλονιού;Ένα αμάξι μεταχειρισμένο που μπορεί να είναι 2 μπορεί να είναι και 10 χρονών τι έχει πιάσει μούχλα μήπως;Στα σημερινά αυτοκίνητα δεν είναι κάτι εύκολο το ξήλωμα του σαλονιού και δεν καταλαβαίνω τον λόγο ΔΕΝ είναι καθόλου μύθος το αλάτι στις βορειοευρωπαικές χώρες. Το γεγονός οτι εσυ δεν βλέπεις χιόνι δεν σημαίνει οτι τα χαράματα που η θερμοκρασία είναι κάτω απο το 0, δεν έχει ρίξει ο γερμανός αλάτι στους δρόμους για να μην γίνει το νερό "γυαλί". Επειδή και εγώ φέρνω αυτοκίνητα από το εξωτερικό (Αγγλία) σου λέω οτι όπως τα περιγράφει ο ΚostasSTi είναι, σηκώνεις το αμάξι και το κοιτάς απο κάτω και σε πιάνει η καρδιά σου.... Άσε που για να λύσεις κάτι απο το αμάξι θα χρειαστεί να χαλάσεις ένα ολόκληρο WD40 για να βγάλεις τις βίδες. Το σαλόνι βγαίνει πάρα πολύ εύκολα και ευχάριστα απο οποιοδήποτε αυτοκίνητο (μιλάμε πάντα για τα μπρός και τα πίσω καθίσματα - οι ταπετσαρίες ανάλογα με την μάρκα του αυτοκινήτου είναι λίγο ποιο μπελαλήδικες-) και ο βιολογικός καθαρισμός γίνεται κυρίως για να φύγουν οι όποιες οσμές μπορεί να έχει το σαλόνι (απο μύκητες - ιδρώτα - σκόνες κλπ).
kostasSTi Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Πέστα ρε Timour21 γιατί περιμένουν να δούνε και ψάρια μαζί με το αλάτι. Άντε φέρε μας κανένα skyline!
kage Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 1)k oi antiπροσωπειες πουλανε τρακαρισμενα αυτοκινητα.. 2)για τα αλατια γερμανιας ενταξει ρε παιδια αν ειναι 10ετιας οκ,αλλα ποιος θα παει να παρει αυτοκινητο εστω κ 5ετιας απο γερμανια? οι περισσοτερες μαρκες διναν εγγυηση 5-7 χρονια για την σκουρια. 3)ναι αμε πηγαιντε εσεις να παρετε μεταχειρισμενο κ να τ πειτε θα ξηλωσω καθισματα κ μετα ταπετσαριες για να δω ενωσεις βρισκονται κ πιο απλα...φτανει να πατε σε καποιον καλιμπρα.μερικες αντιπροσωπειες κ γενικοτερα εχουν ενα μηχανηματακι σαν στυλο ths 3m π ανιχνευει τον στοκο κ νομιζω κ διαφορα χρωματος-δηλ αν εχει τρακαρισματα- 4)@palawiaris για βρες μ κ μενα εναν π να κανει ολικη διγραφη ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ(mhn μ πεις για αυτοκινητα 10ετιας) απο εγγεφαλο κτλ.γνωστος πηγε αυτοκινητο 2ετιας κ τ παν ναι στο κοντερ αλλα οχι στον εγγεφαλο.αν βρεις στειλε μ pm. τουλ τα 2-4 χρονια το πηγαιναν σε αντιπροσωπια εκει τι θα κανεις? εννοειτε εκει καταγραφονται σε πανελληνια βαση τα στοιχεια του καθε service.
palawiaris Δημοσ. 10 Μαΐου 2007 Δημοσ. 10 Μαΐου 2007 http://www.tachoteam.de/ Γερμανικό κατάστημα που υπόσχεται τα πάντα.Έχει στο φόρουμ και τηλέφωνα για ερωτήσεις,αλλα είναι αρκετά ακριβό. Χοντρικά σου υπόσχονται ότι μόνο η εμπειρία από τις φυσιολογικές φθορές του αυτοκινήτου μπορούν να εξακριβώσουν κάτι Και ένα άρθρο από την γερμανική Dekra σε δημοσίευση σε φόρουμ αναφέρει το 2004 υπολογίζανε ότι ένα 30% από τα αμάξια είχαν κατεβασμένα χλμ. http://www.pagenstecher.de/topic110333,Dekra-beklagt-Tacho-Betrug.html To έκανε και ένα γειτονάκι μου σε 190άρα benz μοντέλλο 01.Από 200000 χλμ το πήγε 100000 περίπου,σε άτομο που έκανε τέτοιες δουλιές.Το άτομο του έξήγησε ότι κανένα μηχάνημα δεν μπορούσε να διαβάσει τα πραγματικά χλμ.Ούτε από κλειδιά ούτε από ταχο ούτε από οποιοδήποτε τσιπ του αμαξιού που απομνημόνευε τα χλμ. Για το αλάτι θα το ξαναπώ. Ο γερμανός δεν ρίχνει τόσο εύκολα αλάτι στους δρόμους.Πρέπει να έχει πολύ χιόνι στον δρόμο και να είναι πολύ ολισθηρός.Έχουν βγάλει νόμους που το αλάτι το ρίχνουν με μεγάλη τσιγγουνιά για οικολογικούς λόγους.
kage Δημοσ. 10 Μαΐου 2007 Δημοσ. 10 Μαΐου 2007 αν θυμαμαι καλα το αυτοκ. π λες δεν εχει καν ψηφιακο κοντερ στα κμ...
palawiaris Δημοσ. 11 Μαΐου 2007 Δημοσ. 11 Μαΐου 2007 Mercedes-Benz C 180 είναι όχι 190άρα τα μπερδεύω με το παλιό μοντέλο.
ata1983 Δημοσ. 12 Μαΐου 2007 Δημοσ. 12 Μαΐου 2007 Όχι παιδιά τι αμάξια δεκαετίας λέτε? Τα δικά σας μπορεί να είναι όντως καλά αλλά μιλάμε για μεταχειρισμένα, όσο και να τα ελενξεις θα πέσεις έξω. Ο καταλύτης θα είναι οριακά, δίσκος πολύ πιθανό, ιμάντες χρονισμού και άλλες ζημιές που είναι πολύ ακριβές. Μια λύση θα αναφέρω εγώ στα 6000 ευρώ κυκλοφορεί αρκετά ένα renault thalia το οποίο είναι ίδιο με το clio αλλά του έχουν προσθέσει χώρο πίσω, είναι σαν ένα μικρό σενταν. Ένα τέτοιο 1.4 μοντέλο 2004 παίζει στα 6000-6500.
Jacksonas Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Καλησπερα σε ολους, αυτο τον καιρο ψαχνω να αγορασω ενα αυτοκινητο,και ακουσα οτι υπαρχουν παρα πολλα στη Γερμανια αλλα δεν μπορω να βρω κανενα site(Γερμανιας απο μαντρες).Συγκεκριμενα θα ηθελα μια βοηθεια απο τον φιλο μου τον tomypapa που λεει παραπανω οτι μπορει να δωσει καποια site απο μαντρες Γερμανιας. Ευχαριστω πολυ!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.