Προς το περιεχόμενο

Μια βοήθεια για αναβάθμιση...


Coilworks

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ήθελα να μου δώσετε μια γνώμη σχετικά με το παρακάτω θέμα:<BR>Ο επεξεργαστής που έχω είναι ένας Pentium ΙΙΙ<BR>στα 500Mhz και θέλω να αγοράσω έναν ταχύτερο.Όμως είμαι άσχετος με ότι αφορά τους επεξεργαστές εννοώντας οτι δεν ξέρω τι γίνεται με αυτούς εκτός Pentium (όπως AMD κτλ..).ʼν αυτό σας βοηθάει ασχολούμε κυρίως με προγράμματα επεξεργασίας φωτογραφίας και μουσικής (όπως το Cubase).Επίσης έχω 196Mb Ram.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα βοηθουσε πολυ να μας πεις ποσα θες να διαθεσεις?....Παντως για μια σοβαρη αναβαθμιση θα χρειαστει να αλλαξεις και motherboard (για να πας σε AMD)ή pentium 4 confused.gif" border="0 ...με προτεινομενο απο το 90% του forum(νομιζω) ενας AMD XP 1800+ με μια μητρικη με chipset VIA KT266A....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή αυτά που μου προτείνεις ,πόσο θα μου πάνε περίπου? Και αν μένεις Αθήνα η Πειραιά πρότεινε μου και ένα καλό μέρος για αγορά.Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες