Προς το περιεχόμενο

F.E.A.R. 2: Project Origin


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

άσχετο αλά που εξαφανίστηκε ο paxton fetel???ούτε μια αναφορά στο παιχνίδι...επίσης το τέλος του με ξενέρωσε απίστευτα...σε γενικές γραμμές ένα πολύ καλό fps(τελευταίους καά 2 μήνες είχαμε καιρό να δούμε) με καλά γραφικά..εμένα οι σκιές δε με πείραξαν και τόσο μιας και έφτιαξαν ένα παιχνίδι με πολύ ελαφριά μηχανή γραφικών..και το σύστημα των auto-saves είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με το απίστευτα ενευριστικό του demo...αυτό που με χάλασε απίστευταείναι το ότι δε παίζει σε full screen..πάντως καμμία σχέση όσον αφορά την ατμόσφαιρα σε σχέση με το πρώτο..εμένα δε μου έδωσε σε καμμία φάση την αίσθηση του πρώτου..ειδικά σε μια φάση που είσαι πάνω στο turret του apc παίζει μια rock μουσική και σφάζεις αβέρτα...αισθάνθηκα σα το rambo....ωραία φάση και το mech..με αυτό το τέλος περιμένω το expansion....καλά γεννητούρια

  • Απαντ. 290
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Μόλις ξεκίνησα το game. Δεν μπορώ να καταλάβω κάτι. Τι έγινε τους τελειώσαν τα λεφτά και βγάλανε τόσο χαμηλής ποιότητα παιχνίδι στα γραφικά? Νομίζω ότι το πρώτο μέρος είχε πολύ καλήτερα από τι βλέπουμε εδώ.

Κατα τα άλλα θα προσπαθήσω να το τελειώσω να δω και τι λέει γενικά σαν game.

Δημοσ.

Multiplatform τίτλος. Δεν είναι τυχαίο που οι εκδόσεις για τις κονσόλες είναι locked στα 30fps. Αν πρόσθεταν περισσότερα τότε θα είχαν αρκετά deeps (keep in mind ότι τουλάχιστον στην PC έκδοση χρησιμοποιούν υψηλότερης ανάλυσης textures). Στο Review μου πάντως ήδη τα έχω χαντακώσει τα γραφικά όπως και όλες τις άλλες τσαρλατανιές που έκαναν οι devs :lol:

Δημοσ.

Βασικά δεν έχει ανέβει ακόμα οπότε δεν λέω γιατί αν... λέω αν με προλάβει η Monolith θα χρειαστεί να κάνω ένα re-visit. Σύμφωνα με την εταιρεία, το patch που ετοιμάζουν θα είναι δυσκολότερο στο hard (ελπίζω αυτό να μην σημαίνει περισσότερες σφαίρες για να πεθάνει ο αντίπαλος γιατί θα είναι για πολλά Zong :P) και θα υπάρχει επιλογή για να απενεργοποιούνται τα grain effect και head bob. Επίσης κοιτούν και άλλα θέματα για να διορθώσουν αλλά δεν είπαν τίποτα ακόμα για τα letterboxes.

Δημοσ.

εμένα πάντως δε μου φάνηκαν τόσο άσχημα(καλά ρε μη βαράτε να πούμε!!!)..θα ξαναπώ ότι μου τη σπάει το μαύρο κενό πάνω και κάτω απίστευτα όπως και το γεγονός ότι ήταν πολυυυυυυύ εύκολο...μήπως έχει παίξει κανείς online???αν ναι λέει τίποτα??

Δημοσ.

Eδώ μιλάμε ότι λείπουν τελείως τα physics καθώς και ότι το game δεν έχει καμία σχέση στα γραφικά με το πρώτο και ας έχει βγει δύο χρόνια μετά!! Δεν ξέρω τι έχει γίνει και αν ξέρει κάποιος παραπάνω λεπτομέρειες ας μας πει. Χρησιμοποιούν την ίδια μηχανή γραφικών με τον πρώτο τίτλο η όχι? Και γιατί αυτό το κατάντημα σε ένα τίτλο που ήταν το crysis της εποχής του?

Μας μένει το gameplay τώρα. Εύχομαι τουλάχιστον εκεί να τα καταφέρνει καλύτερα.

Δημοσ.

Επειδή είναι multiplatform δεν ώθησαν στα όρια το PC. Γενικά πάντως είναι ωραία τα γραφικά αν και δεν είναι τόσο εντυπωσιακά. Και σαν παιχνίδι γενικότερα είναι ωραίο... ειδικά το ending του ;)

 

...

Το Project Origin χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη έκδοση της Jupiter Extended που είχαμε θαυμάσει στα προηγούμενα franchises της Monolith (F.E.A.R και Condemned). Παρόλο όμως που έχουν χρησιμοποιηθεί σύγχρονα ειδικά εφέ όπως το DOF, το Motion Blur κι ο Ambient Occlusion φωτισμός, η Monolith έκανε μερικά παραστρατήματα που έχουν ιδιαίτερο αντίκτυπο στην εικόνα του παιχνιδιού. Η μειωμένη ποσότητα καπνού επί σκηνής, το μειωμένο bump mapping στις τρύπες των τοίχων, η μη υποστήριξη των soft shadows (που παραδόξως υποστήριζε ο αρχικός τίτλος) και οι προβληματικές δυναμικές σκιές από τις στατικές πηγές φωτός είναι μερικά από τα τεχνικά προβλήματα/παράπονα που έχουμε από το F.E.A.R 2. Τα κυριότερα προβλήματα της αρχικής έκδοσης της Jupiter Extended (όπως η μη δημιουργία δυναμικών σκιών όταν χρησιμοποιείτε τον φακό σας και η εξαφάνιση του αίματος μετά από μικρό χρονικό διάστημα) δηλώνουν κι εδώ παρόντα. Τέλος η PC έκδοση υποφέρει από μερικές ανόητες επιλογές της Monolith, όπως τα letterboxes (μαύρες μπάρες πάνω-κάτω από την οθόνη που μπορείτε να τις μειώσετε αν χρησιμοποιήσετε ανάλυση με ratio 16:10 σε CRT οθόνη) και τις σχετικά περιορισμένες γραφικές επιλογές που έχετε… ενώ πουθενά δεν πρόκειται να βρείτε κάποιο Benchmark tool για να δείτε αν και κατά πόσο το “σηκώνει” το μηχάνημά σας.

...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...