barrcode Δημοσ. 29 Απριλίου 2011 Δημοσ. 29 Απριλίου 2011 Καλησπερα παιδια,αγορασα πρωτη φορα απο ebay ρουχο.(μια εμφανιση της chelsea).Το θεμα ειναι οτι ο πωλητης εγραφε οτι κατα την αγορα στις σημειωσεις να γραψω ποιο ονομα θελω να εχει πισω και το μεγεθος της εμπανισης.Εγω απ'την βιασυνη μου εγραψα μονο το ονομα και ξεχασα να γραψω μεγεθος. Την αγορα την εκανα στη 1 το μεσημερι και μετα απο καμια ωρα οταν το πηρα χαμπαρι του εστειλα μηνυμα και μεσω ebay και με mail οτι την θελω σε large. Το θεμα ειναι οτι δεν εχει απαντησει ακομα.Η φανελα λεει οτι φευγει μεσα σε 24 ωρες.Γι αυτο αγχωνομαι. Θα δει εγκαιρα το mail?Θα καταλαβει ποιος ειμαι?(Του εγραψα το name που εχω στο ebay.) Εχει τυχει σε κανεναν τετοιο περιστατικο?
JimxxZe Δημοσ. 1 Μαΐου 2011 Δημοσ. 1 Μαΐου 2011 Είχα κάνει μια αγορά πριν λίγες μέρες αλλά επειδή ο seller δεν απανταγε στα μαίλς και αφήνανε αρνητικά feedbacks για τον ίδιο λόγο στο προφίλ του,ακύρωσα την πληρωμή που ειχα κάνει μέσω παυπαλ. Τώρα στο ebay μου λέι να το πληρώσω πάλι(pay now) τι μπορώ να κάνω προκειμένου να το αφαιρέσω απο τα προιόντα που έχω αγοράσει; με τον πωλητη δεν μπορώ να επικοινωνήσω αφου δεν απαντάει στα μαιλς... γνωρίζει κάποιος; edit: πάτησα να δω αυτο που είχα αγοράσει και λέι πως είτε ο λογαριασμός του πωλητη έχει γίνει suspended είτε τον έκλεισε ο ίδιος, να κάνω απλά delete αυτο που αγόρασα στο προφίλ μου;
therock Δημοσ. 1 Μαΐου 2011 Δημοσ. 1 Μαΐου 2011 Είχα κάνει μια αγορά πριν λίγες μέρες αλλά επειδή ο seller δεν απανταγε στα μαίλς και αφήνανε αρνητικά feedbacks για τον ίδιο λόγο στο προφίλ του,ακύρωσα την πληρωμή που ειχα κάνει μέσω παυπαλ. Τώρα στο ebay μου λέι να το πληρώσω πάλι(pay now) τι μπορώ να κάνω προκειμένου να το αφαιρέσω απο τα προιόντα που έχω αγοράσει; με τον πωλητη δεν μπορώ να επικοινωνήσω αφου δεν απαντάει στα μαιλς... γνωρίζει κάποιος; edit: πάτησα να δω αυτο που είχα αγοράσει και λέι πως είτε ο λογαριασμός του πωλητη έχει γίνει suspended είτε τον έκλεισε ο ίδιος, να κάνω απλά delete αυτο που αγόρασα στο προφίλ μου; Την πληρωμη πως την ακυρωσες? Εκανες claim?
JimxxZe Δημοσ. 1 Μαΐου 2011 Δημοσ. 1 Μαΐου 2011 Την πληρωμη πως την ακυρωσες? Εκανες claim? όχι εγώ,εγώ είχα πληρώσει κανονικά αλλα ήταν unclaimed απτον πωλητή και επειδή κάτι έπαιζε με αυτόν την ακύρωσα στο paypal
therock Δημοσ. 1 Μαΐου 2011 Δημοσ. 1 Μαΐου 2011 Οταν πληρωνεις μεσω paypal (ειτε μεσω eBay, ειτε χωρις), πρεπει ο αλλος να κανει claim για να τα παρει? Δεν πανε τα χρηματα αυτοματα στο λογαριασμο του? Οποτε μεχρι να τα κανει claim να τα κατοχυρωση εχεις χρονο να τα τραβηξεις πισω?
JimxxZe Δημοσ. 1 Μαΐου 2011 Δημοσ. 1 Μαΐου 2011 Οταν πληρωνεις μεσω paypal (ειτε μεσω eBay, ειτε χωρις), πρεπει ο αλλος να κανει claim για να τα παρει? Δεν πανε τα χρηματα αυτοματα στο λογαριασμο του? Οποτε μεχρι να τα κανει claim να τα κατοχυρωση εχεις χρονο να τα τραβηξεις πισω? Ναι πρέπει να επειβεβαιώσει και ο άλλος την πληρωμή στο paypal αλλιώς στο payment status θα σου δείχνει "unclaimed" και μπορεις να ακυρώσεις την πληρωμή. εγω την ακύρωσα προχθές και λογικά σε 7 μέρες θα πάρω τα χρήματα πίσω,γιατί ο πωλητής αποδείχτηκε σκάρτος. Αλλά αυτο δεν ισχύει πάντα, κάποιες πληρωμές γίνοντε αυτόματα χωρίς να χρειάζεται να κάνει claim ο άλλος..
therock Δημοσ. 2 Μαΐου 2011 Δημοσ. 2 Μαΐου 2011 Αλλά αυτο δεν ισχύει πάντα, κάποιες πληρωμές γίνοντε αυτόματα χωρίς να χρειάζεται να κάνει claim ο άλλος.. Ξερεις μηπως αυτο απο τι εξαρταται? Υπαρχει καποιος γενικος κανονας?
JimxxZe Δημοσ. 2 Μαΐου 2011 Δημοσ. 2 Μαΐου 2011 Ξερεις μηπως αυτο απο τι εξαρταται? Υπαρχει καποιος γενικος κανονας? δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω
hikesl Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Ψάχνω να αγοράσω ένα e-reader από Αγγλία. Έχει αγοράσει ποτέ κανείς από πωλητή που δηλώνει: Brand spanking new, retail boxed - in sealed packaging. Comes complete with instructions and USB cable. Genuine UK retail overstock from a major retailer - not refurbished etc. 12 month warranty Δηλαδή όχι μεταχειρισμένο , αλλά μάλλον από κάνα μαγαζί που πτώχευσε κτλ κτλ... Να το προτιμήσω ή να ψάξω για κάτι άλλο ( ο πωλητής πάντως έχει πάνω από 10000 πωλήσεις και καλό feed )
pdiomidis Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Παιδια μια μικρη ερωτησουλα.. παραγγειλα απο Γερμανια ενα κιτ υδροψυξης.. θα πληρωσω τελωνιο;;
cyber_katsarida Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 ό,τι έχω παραγγείλει μέχρι τώρα, 5-6 αντικείμενα με αξία εως 5€ (απλά για να μπούμε στο κλίμα) μου ήρθαν με απλό ταχυδρομείο. σε όλους έτσι γίνεται, λόγω χαμηλής αξίας; αν πάρω κάτι μεγαλύτερης αξίας (πχ 50€) θα μου έρθει κι αυτό με απλό; θεωρητικά πάντως και για ασφάλεια πρέπει να έρχονται συστημένα. τι ισχύει;
cosmos000 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Κανονικά επιλέγεις εσύ τον τρόπο αποστολής (απλό-συστημένο-courier) και φυσικά τα μεταφορικά αυξάνονται σαν κόστος.Αν δεν στο έχει σαν επιλογή ο πωλητής του το ζητάς με mail.
cyber_katsarida Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Κανονικά επιλέγεις εσύ τον τρόπο αποστολής (απλό-συστημένο-courier) και φυσικά τα μεταφορικά αυξάνονται σαν κόστος.Αν δεν στο έχει σαν επιλογή ο πωλητής του το ζητάς με mail. σε ό,τι έχω πάρει μέχρι τώρα δεν επέλεξα τρόπο μεταφοράς. δεν με ενδιέφερε κιόλας λόγω χαμηλής αξίας (δεν ήξερα κιόλας ότι μπορεί να γίνει με αποστολή μειλ στον πωλητή). το θέμα είναι ότι τώρα θέλω να παραγγείλω αντικείμενα μεγαλύτερης αξίας. δηλαδή αν πάρω κάτι αξίας 70€ και δε διευκρινήσω τρόπο μεταφοράς υπάρχει περίπτωση να μου το στείλουν με απλό ταχυδρομείο. ούτε καν συστημένο; και ποιος εγγυάται στον πωλητή ότι εγώ δε θα ισχυριστώ ότι δεν έφτασε ποτέ αφού δε θα υπάρχουν στοιχεία; ή ποιος μου εγγυάται ότι ο πωλητής δε θα με κοροοϊδέψει και δε θα το στείλει; έχω μπερδευτεί λίγο με το συγκεκριμένο θέμα. θέλω να είμαι πλήρως ενημερωμένος πριν προχωρήσω σε μια μεγαλύτερη αγορά γι αυτό και η ανησυχία μου.
cosmos000 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Βλέπεις στο "Postage:" τί γράφει ο πωλητής.Αν πάρεις κάτι ακριβό και εκεί σου λέει απλό πας δίπλα στο "details" και αν εκεί δεν έχει επιλογές άλλες.Στέλνεις ένα μειλ στον πωλητή και ρωτάς ...για αποστολή με courier πχ πόσα μεταφορικά θέλεις? Τόσο απλό. Όσο για το άλλο που ρωτάς για το τί γίνεται σε περιπτώση που σου στείλει απλό και κάνεις εσύ ή αυτός τον κινέζο.Αυτός που δεν θα δικαιωθεί είναι ο πωλητής και εσύ θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω (μετά από καιρό βέβαια).Στον πωλητή δεν τον συμφέρει να στο κάνει γιατί θα πάνε τα αρνητικά feedback γόνατο...και θα πέσει η "φήμη¨ του Γι αυτό περιπτώσεις απλών...συνήθως είναι σε πολύ μικρής αξίας αντικείμενα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα