DioNiSis_000 Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Έχω προσθέσει κ άλλα προιόντα με σκοπό να δω την τελική τους τιμή (με μεταφορικά, συνάλλαγμα κτλ) αλλά κανένα δεν έμεινε όπως αυτό. στειλε ενα μηνυμα στον πωλητη και πες του οτι εγινε κατα λαθος και να ακυρωσει την αγορα. λογικα θα το δεχτει και θα στην ακυρωσει, και θα γλυτωσεις και την καταγγελία που πιθανων να σου εκανε.
Giorgos3924 Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Έστειλα και το ακύρωσε. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει confirm πριν την αγορά; Για ποιό λόγο να γίνεται αυτή η δέσμευση;
funbreaker Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Αν δεν πληρώσεις θα ακυρωθεί η αγορά. Παράλληλα, μπορεί ο πωλητής να σου κάνει αρνηική κριτική για την ακυρωμένη αγορά. Έχω προσθέσει κ άλλα προιόντα με σκοπό να δω την τελική τους τιμή (με μεταφορικά, συνάλλαγμα κτλ) αλλά κανένα δεν έμεινε όπως αυτό. στειλε ενα μηνυμα στον πωλητη και πες του οτι εγινε κατα λαθος και να ακυρωσει την αγορα. λογικα θα το δεχτει και θα στην ακυρωσει, και θα γλυτωσεις και την καταγγελία που πιθανων να σου εκανε. Κι εγώ το έπαθα 1-2 φορές αυτό, να το πατήσω δηλαδή χωρίς να ξέρω πως δεσμεύομαι και μια φορά ακόμα πήρα καταλάθος 2 ίδια. Σε όλες τις περιπτώσεις αιτήθηκα ακύρωση απ το μενού του ebay και ο πωλητής το δέχτηκε. Δεν νομίζω να το αρνηθεί κάποιος πωλητής.
Giorgos3924 Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Φυσικά, εφόσον υπάρχει αυτή η δέσμευση από το site δε νομίζω να μην δεχτεί κάποιος ακύρωση.
marios_geo Δημοσ. 18 Απριλίου 2013 Δημοσ. 18 Απριλίου 2013 Να πω και εγώ τον πόνο μου. Πούλησα ένα logitech driving force gt. Ο αγοραστής αφού το έλαβε, είπε ότι έλειπαν τα πετάλια. Φυσικά το ebay ευνοεί πάντα τον αγοραστή και ποτέ τον πωλητή. Αυτός κράτησε τα πετάλια, και εγώ έμεινα με ένα άχρηστο προϊόν.
Giorgos3924 Δημοσ. 19 Απριλίου 2013 Δημοσ. 19 Απριλίου 2013 Να πω και εγώ τον πόνο μου. Πούλησα ένα logitech driving force gt. Ο αγοραστής αφού το έλαβε, είπε ότι έλειπαν τα πετάλια. Φυσικά το ebay ευνοεί πάντα τον αγοραστή και ποτέ τον πωλητή. Αυτός κράτησε τα πετάλια, και εγώ έμεινα με ένα άχρηστο προϊόν. Και αν δεν το δεχόσουν πίσω;
marios_geo Δημοσ. 19 Απριλίου 2013 Δημοσ. 19 Απριλίου 2013 Και αν δεν το δεχόσουν πίσω;Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό.
8elwADSL Δημοσ. 19 Απριλίου 2013 Δημοσ. 19 Απριλίου 2013 noob question Ποια είναι η διαφορά του ebay.com από τα ebay κάθε χώρας όπως ebay.co.uk,ebay.de κ.α. 1
SPANK Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 noob question Ποια είναι η διαφορά του ebay.com από τα ebay κάθε χώρας όπως ebay.co.uk,ebay.de κ.α. Νομίζω πως απλα σου βγάζει τα προιόντα που πουλιούντε απο την συγκεκριμένη χώρα μονο , και αν προσέξεις απο κατω οταν σου βγάλει τα αποτελέσματα για την αγγλια (ebay.co.uk) σιυ βγάζει και τα international ( 4 items found from eBay international sellers)
ultrobyr Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 υπαρχει καποιο topic η μπορουμε να ανοιξουμε ενα οπου μπορει ο καθενας να κανει την προταση του για φτηνους και αξιολογους sellers σε διαφορα ειδη?
8elwADSL Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Νομίζω πως απλα σου βγάζει τα προιόντα που πουλιούντε απο την συγκεκριμένη χώρα μονο , και αν προσέξεις απο κατω οταν σου βγάλει τα αποτελέσματα για την αγγλια (ebay.co.uk) σιυ βγάζει και τα international ( 4 items found from eBay international sellers) Δηλαδή στο δικό μας ebay.gr βγάζει πωλητές από Ελλάδα;Γιατί απ ότι βλέπω δεν βγάζει κάτι τέτοιο.
NikosKallithea Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Δηλαδή στο δικό μας ebay.gr βγάζει πωλητές από Ελλάδα;Γιατί απ ότι βλέπω δεν βγάζει κάτι τέτοιο. Δεν υπάρχει ελληνικό εβαυ, είναι μια κακή μετάφραση του αγγλικού, όλα τα εβαυ είναι στην αμερικη, απλά εξυπηρετούν κατά κάποιων τρόπο την χώρα στην οποία αναφέρονται, σε προϊόντα, αλλα κατά κύριο λογο υπάρχουν λόγω γλώσσας και κάποιων νομικών εξυπηρετήσεων, το καθε εβαυ εχει διαφορετικό νομικό καθεστώς
funbreaker Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Ακόμα και στο ebay δηλαδή είμαστε προτεκτοράτο της αγγλιάς.
johnyb98 Δημοσ. 23 Απριλίου 2013 Δημοσ. 23 Απριλίου 2013 Το όλο σενάριο έχει ως εξής: Θέλω να επιστρέψω ένα tablet σε seller στην Κίνα. Ο πωλητής έχει δεχτεί να γίνει refund. Μου πρότεινε επίσης:"We can provide a return address in France, which would be faster and can save some shipping costs". Στη σελίδα του προϊόντος γράφει:The buyer is responsible for return postage costs. Επειδή είναι η πρώτη φορά που θα στείλω πίσω προϊόν, είπα πριν προχωρήσω να ρωτήσω μερικά πράγματα εδώ. α. Αυτό που θελω είναι να πάρω ακριβώς τα χρήματα που έδωσα πίσω. Ούτε λιγότερα, ούτε περισσότερα. Αυτή τη στιγμή, π.χ. υπολόγισα τα χρήματα που έδωσα (δολάρια σε ευρώ, άλλωστε ο πωλητής μου θύμησε την τιμή του προϊόντος σε δολάρια), και δεν το βγάζω ίδιο με την τιμή που αγόρασα. Αυτό, λόγω της ισοτιμίας δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει. Δε μπορεί να περιμένει ο πωλητής και να είναι πάνω από ένα computer, να παρακολουθεί 24 ώρες το 24ωρο τις ισοτιμίες και να κάνει click τη στιγμή που θα είναι η ισοτιμία τέτοια ώστε να πετύχει ακριβώς τα χρήματά μου. Αυτό είναι αδύνατο και αστείο ταυτόχρονα. Κάπως αλλιώς πρέπει να γίνεται. Το refund πρέπει, κανονικά, να επιστρέφει στον αγοραστή ακριβώς τα χρήματά του πίσω. Θα γίνει έτσι; Εδώ θα ήθελα μία διευκρίνηση. β. Θα στείλω το πακέτο με απλό ταχυδρομείο (ΕΛ.ΤΑ.) στη Γαλλία. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, θα πρέπει να δεχτεί το κόστος για την αποστολή του πακέτου στη Γαλλία. Εγώ, αυτή τη στιγμή τού έχω στείλει ένα μήνυμα, στο case που έχω ανοίξει, που του ζητάω πιστοποίηση ότι θα δεχτεί τα έξοδα αποστολής. Έκανα καλά; Είπα να το κάνω αυτό, μήπως υπάρχουν πωλητές που δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους, γ. Θα πρέπει να δεχτεί καί έξοδα πακεταρίσματος; δ. Θα πρέπει να πω εγώ στα ΕΛ.ΤΑ. να βάλουν και μία δεύτερη απόδειξη στο πακέτο αποστολής ώστε να τη δει ο πωλητής; Πώς θα πιστοποιήσει ο πωλητής έξοδα αποστολής; ε. Επειδή πρόκειται για tablet, θα πρέπει να κολλήσω εγώ κάποια κόκκινη ετικέτα για ειδική μεταχείριση λόγω εύθραυστου προϊόντος; Έχουν κάτι ανάλογο (ετικέτα) τα ΕΛ.ΤΑ.; Θα πρέπει να πω εγώ στα ΕΛ.ΤΑ. για ειδική μεταχείριση; Αν ναι, κοστίζει αυτό κάτι επιπλέον που θα πληρώσει, επίσης, ο πωλητής; στ. Υπάρχει περίπτωση να μου δώσουν τα ΕΛ.ΤΑ. tracking number; Αν ναι, πρέπει να στείλω το tracking number στον πωλητή; ζ. Φυσικά το tablet είναι σε άριστη κατάσταση. Ακριβώς όπως το πήρα. Ποιός μου εγγυάται εμένα ότι ο πωλητής δεν παραδέχεται για την κατάσταση που του στέλνω το tablet, ώστε να μη γίνει το refund; π.χ. τραβάει μία γρατζουνιά στην οθόνη εκείνος... Θα εκιμούσα πάρα πολύ βοήθεια πάνω σε όλ' αυτά πριν προχωρήσω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας !
NikosKallithea Δημοσ. 23 Απριλίου 2013 Δημοσ. 23 Απριλίου 2013 Εχεις πολλα λαθη 1.We can provide a return address in France, which would be faster and can save some shipping costs".2.The buyer is responsible for return postage costs. buyer = είσαι εσύ, ο αγοραστής Ο κινεζάκος σε διευκολύνει και σου λεει αντι να το στείλεις στην κίνα στειλ' το στην Γαλλία που αυτα που θα πληρώσεις (εσένα βαρύνουν τα εξοδα αποστολής) σαν έξοδα αποστολής θα είναι λιγότερα. Μετά τι μπλέκεις με τις ισοτιμίες δεν εχω καταλάβει, δολάρια έδωσες δολάρια θα λάβεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα