makfil Δημοσ. 2 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2013 To zZounds στέλνει μόνο στην Αμερική, Καναδά και Puerto Rico αλλά και στις αμερικάνικες βάσεις (στρατιωτικές και ναυτικές). Το Free shipping αφορά μόνο σ' αυτές τις χώρες και, επομένως, μπορείς να το εκμεταλλευτείς μόνο εάν χρησιμοποιήσεις μια από τις εταιρείες που αναγράφονται στον οδηγό, αλλά, φυσικά, με το ανάλογο τίμημα. Αφού, όμως, τη βρήκες στην ελληνική αγορά, έστω και τσιμπημένη, νομίζω ότι είναι η καλλίτερη λύση, εάν αντέχουν τα οικονομικά σου.
allaboutjazz Δημοσ. 2 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2013 ε εντάξει 226 βγαίνei σε ευρώ απο το zZounds αλλά πάνω από 50ρικο και παραπάνω δεν θα έχει εξοδα;
makfil Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Μόνο ο ΦΠΑ κυπολογίζεται πάνω από 50 και αν βάλεις και τα υπόλοιπα και ενδεχομένως και δασμό μιας και ξεπερνάει τα 150 ευρώ, όπως αναφέρεται στο κεφάλαιο 8 του οδηγού, τότε πρέπει να υπολογίζεις πάνω από 100-120. Συμπερασματικά, η τιμή του musica είναι πολύ σωστή. 1
kage Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 <<When you post an item back, it must include a tracking or delivery confirmation number. That way we know where the package is in transit, and we'll be able to confirm that the seller has received the item. Depending on the postal service you choose, tracking may be included or you may need to purchase it separately. You can ask the postal service for more information. After you post the item, go to the Resolution Centre and enter the tracking or delivery confirmation number.>> εχω παρει ενα καλωδιακι 2ε απο γερμανια το οποιο δεν δουλευει σωστα. Το ebay αλλαξε την διαδικασια οταν θες να μιλησεις με τον πωλητη και ανοιγει απευθειας case! τεσπα του λεω full refund. Και τι εχουν σαν ορο??!!!! να το γυρισω πισω με tracking number!περα του οτι δεν βλεπω να χει κατι τετοιο στα ελτα σιγουρα δεν θα αξιζει η ιστορια.... το ιδιο και για ενα αλλο προιον 8ε απο αγγλια!!! να πεταξω negative?δεν γινεται να ζητανε tracking number οταν αυτοι τα στελνουν με απλο ταχυδρομειο.
amika Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Γειά σας παιδιά, ελπίζω κάποιος να μπορεί να με βοηθήσει στο μικρό προβληματάκι που έχω. Λοιπόν πριν λίγο καιρό παρήγγειλα απ το γερμανικό ebay ένα ζευγάρι παπούτσια,πριν λίγες μέρες μου ήρθαν 2 ειδοποιησεις απ το ταχυδρομείο οτι έχω να παραλάβω 2 δέματα,μου φάνηκε λιγο περίεργο γιατι δεν είχα παραγγείλει κατι άλλο τελος πάντων καπου εκεί κατάλαβα οτι μαλλον έγινε καποιο μπέρδεμα και οντως έτσι ειναι : ο πωλητής μου έστειλε άλλο ένα ζευγαρι παπούτσια που φυσίκα δεν τα είχα παραγγείλει ουτε τα είχα πληρώσει,και τα 2 δέματα είχαν το όνομα μου και τη διέυθυνσή μου.Του έστειλα mail εξηγόντας του τι εγινε και μου είπε τα εξεις : We are sorry that you have to claim this item.Please send the item well packed up with all accessories back by post, POSTAGE PAID to the following address:....As soon as the item arrived here we will check the item and refund the complete invoiced amount.Please note that we only accept "POSTAGE PAID" deliveries. Μήπως ξέρει κάποιος να μου πει τι είναι το postage paid ??? γιατι δεν έχω στείλει ποτέ τίποτα με ταχυδρομείο και δεν έχω ιδέα και επίσης αν κατάλαβα καλά μου λέει οτι τα έξοδα αποστολης θα μου επιστραφούν όταν παραλάβουν το δέμα??? pleaseee help!!!!
makfil Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Από την περιγραφή σου προκύπτει ότι ο πωλητής έστειλε δεύτερο δέμα γιατί παραπονέθηκες ότι δεν έλαβες το πρώτο. Στο μήνυμα σου λέει να στείλεις πίσω το αντικείμενο με το ταχυδρομείο, και όλα τα συνοδευτικά του, καλά πακεταρισμένο, πληρώνοντας τα μεταφορικά (postage paid), και αφού το ελέγξουν θα σου επιστρέψουν την τιμολογημένη αξία.
NikosKallithea Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Γειά σας παιδιά, ελπίζω κάποιος να μπορεί να με βοηθήσει στο μικρό προβληματάκι που έχω. Λοιπόν πριν λίγο καιρό παρήγγειλα απ το γερμανικό ebay ένα ζευγάρι παπούτσια,πριν λίγες μέρες μου ήρθαν 2 ειδοποιησεις απ το ταχυδρομείο οτι έχω να παραλάβω 2 δέματα,μου φάνηκε λιγο περίεργο γιατι δεν είχα παραγγείλει κατι άλλο τελος πάντων καπου εκεί κατάλαβα οτι μαλλον έγινε καποιο μπέρδεμα και οντως έτσι ειναι : ο πωλητής μου έστειλε άλλο ένα ζευγαρι παπούτσια που φυσίκα δεν τα είχα παραγγείλει ουτε τα είχα πληρώσει,και τα 2 δέματα είχαν το όνομα μου και τη διέυθυνσή μου.Του έστειλα mail εξηγόντας του τι εγινε και μου είπε τα εξεις : We are sorry that you have to claim this item.Please send the item well packed up with all accessories back by post, POSTAGE PAID to the following address:....As soon as the item arrived here we will check the item and refund the complete invoiced amount.Please note that we only accept "POSTAGE PAID" deliveries. Μήπως ξέρει κάποιος να μου πει τι είναι το postage paid ??? γιατι δεν έχω στείλει ποτέ τίποτα με ταχυδρομείο και δεν έχω ιδέα και επίσης αν κατάλαβα καλά μου λέει οτι τα έξοδα αποστολης θα μου επιστραφούν όταν παραλάβουν το δέμα??? pleaseee help!!!! Ο πωλητής σου τα εχει χαμενα, κακως τον ενημέρωσες. Αυτος νομιζει οτι υπαρχει προβλημα, ζητα να τα στειλεις πισω και οταν τα παραλάβει θα σου επιστρέψει και τα χρηματα. Στειλε λοιπόν ενα μαιλ και πες του οτι ολα τελικά ειναι καλα, ευχαρίστησε τον και τέλος. 1
amika Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Από την περιγραφή σου προκύπτει ότι ο πωλητής έστειλε δεύτερο δέμα γιατί παραπονέθηκες ότι δεν έλαβες το πρώτο. Στο μήνυμα σου λέει να στείλεις πίσω το αντικείμενο με το ταχυδρομείο, και όλα τα συνοδευτικά του, καλά πακεταρισμένο, πληρώνοντας τα μεταφορικά (postage paid), και αφού το ελέγξουν θα σου επιστρέψουν την τιμολογημένη αξία. Μάλιστα,πάντως να πω οτι το δεύτερο ζευγαρι παπούτσια που μου έστειλε (που δεν ειχα παραγγειλει) ήταν διαφορετικη μάρκα διαφορετικό νούμερο,φαντάζομαι κάποιος άλλος το παρήγγειλε και μπερδεύτικε και έβαλε το δικό μου όνομα... Δηλαδή αν νόμιζε οτι δεν είχα λάβει το πρώτο πακέτο λογικα δεν θα έστελνε τα ίδια παπούτσια?Τέλος πάντων ίσως πρέπει να του στείλω ξανά mail γιατί δε νομίζω να κατάλαβε τι έχει γίνει...η απλά θα του στείλω το πακέτο πίσω. Ο πωλητής σου τα εχει χαμενα, κακως τον ενημέρωσες. Αυτος νομιζει οτι υπαρχει προβλημα, ζητα να τα στειλεις πισω και οταν τα παραλάβει θα σου επιστρέψει και τα χρηματα. Στειλε λοιπόν ενα μαιλ και πες του οτι ολα τελικά ειναι καλα, ευχαρίστησε τον και τέλος. Χμ..το θέμα είναι ο κάποια στιγμή θα καταλάβει οτι έκανε λάθος γιατί ίσως κάποιος τα έχει παραγγείλει και λογικά θα του κάνει παράπονα οτι το πακέτο δεν του ήρθε ποτε...Όπότε αν μπει στη διαδικασία να ψαχτεί θα δει ότι τα στειλε σε μένα...
makfil Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Τώρα που ξεκαθαρίζεις το θέμα, νομίζω ότι, είναι καλλίτερο να του στείλεις ένα κείμενο με πλήρες ιστορικό και να του ζητήσεις να λύσει το πρόβλημα που ο ίδιος δημιούργησε.
amika Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Τώρα που ξεκαθαρίζεις το θέμα, νομίζω ότι, είναι καλλίτερο να του στείλεις ένα κείμενο με πλήρες ιστορικό και να του ζητήσεις να λύσει το πρόβλημα που ο ίδιος δημιούργησε. Τελικά θα του το στείλω πίσω...μπήκα όμως στην σελίδα των ελτα για να δω πόσο περίπου θα πληρώσω και τα'παιξα...30 ευρω!!!είναι δυνατόν???δεν περίμενα οτι θα είναι τόσο μεγάλο το ποσό... ξέρεις μήπως τι πρέπει να κάνω για να σιγουρευτώ οτι ο πωλητής θα μου επιστρέψει το κοστος μεταφορικών και δεν θα κάνει την παπια όταν παραλάβει το δέμα????διάβασα κάπου οτι πρέπει να βάλω την απόδειξη από τα ελτα μέσα στο δέμα,ισχύει??μπλεξιμο....
makfil Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Φαίνεται ότι καταλήγεις στη λύση να επιστρέψεις το ζευγάρι παπούτσια που δεν παρήγγειλες και δεν πλήρωσες και να περιμένεις να σου επιστρέψει το ποσό των μεταφορικών. Νομίζω, όμως, ότι, όπως προκύπτει από την απάντησή του, δεν έχει καταλάβει την πραγματική ιστορία και, ενδεχομένως, η υπόθεση μπλεχτεί. Όπως είπα παραπάνω, πιστεύω ότι πρέπει να προηγηθεί ένα ενημερωτικό δικό σου, στο οποίο θα του εξηγείς το ιστορικό και να ζητήσεις την καλλίτερη λύση χωρίς να ταλαιπωρηθείς.
kage Δημοσ. 10 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2013 @αμικα μηπως δεν τα γραφεις σωστα στα αγγλικα?θες βοηθεια να σου γραψουμε ενα κειμενο? πρεπει να γραφεις αναλυτικα ημερ/νιες tranaction id και μαρκα μοντελο. Αλλα εγω νομιζω οτι πρεπει να ανοιξεις case αν δεν εισαι ηδη σε case...αν φαινετε εκει δεν θα σου φαει λεφτα(ειναι Power seller?). αλλα εξηγεισε του οτι κοστιζει τοσο αν το δεχεται... Πες στα ελτα εφοσον ειναι κατω απο 2 κιλα οτι θες να το στειλεις σαν επιστολικο ταχυδρομιο!εχει μεγαλη διαφορα --------------- το ιδιο επαθα και γω με το αυτοματο case "steilto pisw οπως ηταν" το θεμα ειναι οτι με το ετσι θελω θελουν tracking number!!!!!!!! τα gr ελτα εινα γτπ και δεν συμφερει να στειλεις τιποτα.. και απο την αλλη εχεις την κινα που χρηματοδοτει τα μεταφορικα!!!!
amika Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 @αμικα μηπως δεν τα γραφεις σωστα στα αγγλικα?θες βοηθεια να σου γραψουμε ενα κειμενο? πρεπει να γραφεις αναλυτικα ημερ/νιες tranaction id και μαρκα μοντελο. Αλλα εγω νομιζω οτι πρεπει να ανοιξεις case αν δεν εισαι ηδη σε case...αν φαινετε εκει δεν θα σου φαει λεφτα(ειναι Power seller?). αλλα εξηγεισε του οτι κοστιζει τοσο αν το δεχεται... Πες στα ελτα εφοσον ειναι κατω απο 2 κιλα οτι θες να το στειλεις σαν επιστολικο ταχυδρομιο!εχει μεγαλη διαφορα --------------- το ιδιο επαθα και γω με το αυτοματο case "steilto pisw οπως ηταν" το θεμα ειναι οτι με το ετσι θελω θελουν tracking number!!!!!!!! τα gr ελτα εινα γτπ και δεν συμφερει να στειλεις τιποτα.. και απο την αλλη εχεις την κινα που χρηματοδοτει τα μεταφορικα!!!! Ευχαριστώ για την απάντηση,γνωρίζω καλά αγγλικά και του εξήγησα αναλυτικότατα τι έχει συμβεί του έστειλα ακόμα και φώτο των παπουτσιων που δεν παρήγγειλα.... Στο τελευταίο μήνυμα που του έστειλα του είπα οτι τα μεταφορικά ειναι ακριβά και ότι έχει την υποχρέωση να αναλάβει το κόστος τη στιγμή που ήταν λάθος του...Τώρα περιμένω να μου απαντήσει. Πραγματικά στην αρχή δεν είχα πρόβλημα να του τα στείλω γι'αυτό του έστειλα αμέσως μήνυμα όταν είδα οτι έγινε λάθος...αλλά όταν έμαθα το κόστος των μεταφορικών άλλαξα αμέσως γνώμη,φαίνεται βέβαια καλός πωλητής εχει 80.000 feedback score και μόνο 600 αρνητικές κριτικές.
funbreaker Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Εγώ δεν θα τα έστελνα αν δεν εξασφάλιζα εξαρχής πως θα καλύψει το κόστος.
souz Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Καλησπέρα παιδια. Ειχα παραγγείλει μια θήκη κινητου για το ποδήλατο 7 ιουλιου και δεν μου εχει ερθει και του εστειλα μήνυμα Οτι δεν μου έχει έρθει κτλ και μου ηρθε σήμερα μειλ οτι μου επέστρεψε τα λεφτά..ενω εγω τη θελω ακομα τη θηκη μπορούσε να μου την ξααναστειλει. Good news! We let the seller know you didn't receive the item, and the seller issued you a full refund. This case is now closed. Refund information: A full refund of $13.99 was issued on Aug 13, 2013. The refund includes the purchase price plus original shipping and was issued to the same payment method you used to pay for the item. Αυτο μου ήρθε...πρέπει να κάνω κάτι τώρα η μου επιστράφηκαν κανονικά τα λεφτα;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα