paul_agg Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Γειά σε όλους!Ρε παιδιά είμαι φοιτητής....μένω μόνος μου και μου είχε έρθει πριν 3 μήνες λογαριασμός του νερού το "τεράστιο" ποσό των 7 ευρώ.Για διάφορους λόγους όμως...(ξέρετε πως είναι αυτά...βαρεμάρα κτλ, που να τρέχεις για 7 ευρω...) δεν πήγα να τον πληρώσω.Ο λογαριασμός έχει λήξει απο τις 17/4....και είναι ακόμ απλήρωτος.Το περίεργο είναι οτι δεν μου έχει έρθει κανένας άλλος και έχω κανονικά νερό...χωρίς να έχω πληρώσει.Μου φαίνεται περίεργο που 2 μήνες τώρα δεν μου έχουν κάνει καμία νύξη.Λέτε να έρθουν καμια μέρα να μου το κόψουν?Σκέφτομαι να το αφήσω κι άλλο να δω που θα φτάσει.Τι λέτε?
Dr.Strangelove Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Για τόσο μικρά ποσά δεν το κόβουν. Βάζουν μόνο τόκους υπερημερίας. Σύμφωνα με την ημερομηνία που αναφέρεις, αυτές τις μέρες θα πρέπει να έρθει ο επόμενος και καλύτερα να τον πληρώσεις για να μη βρεθείς κάποια μέρα χωρίς νερό και είναι και καλοκαίρι.
leftermann Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Απ' όσο ξέρω κι εγώ, η ΕΥΔΑΠ δεν μπαίνει στον κόπο να κόψει σύνδεση για τόσο μικρό ποσό. Ο λογαριασμός του επόμενου 4μηνου θα περιλαμβάνει και το ανεξόφλητο ποσό, λογικά ελαφρώς προσαυξημένο.
vasso286 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Οι λογαριασμοί της ΕΥΔΑΠ λήγουν κάθε 3 μήνες, δηλαδή ο επόμενος θα λήξει περίπου 17/7 και λογικά θα είναι 14 ευρώ δηλαδή θα περιέχει και τον προηγούμενο λογαριαμό.
Japan Δημοσ. 17 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2007 Όντως, για έναν λογαριασμό δεν έχεις πρόβλημα. Για την ώρα δεν ασχολούνται καν. Πλήρωνε κάθε δεύτερο λογαριασμό αν δεν θες να τρέχεις και θα είσαι ΟΚ.
Αρχέλαος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2007 ΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!Τα ίδια κάνω και εγώ!!!!Εμένα μου είχε έρθει 3 ευρώ!Αλλά επειδή την είχα πάθει πρίν(αν θυμάμαι μου είχαν έρθει όλα μαζεμένα πήγα και τον πλήρωσα.Σε ποιά πόλη είσαι φοιτητής???