Προς το περιεχόμενο

Η ανοργανωσιά της Dell


zourlas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αποφάσισα λοιπόν να μοιραστώ μια άσχημη εμπειρία που είχα με μια μεγάλη εταιρία πληροφορικής στη χώρα μας. Η dell Hellas την οποία πολλοί παινεύουν εδώ μέσα ότι είναι άριστη στην εξυπηρέτηση κτλ….. μου έκανε δύσκολη τη ζωή μέχρι το τέλος Αυγούστου.

 

Στις 20/07/07 αφού μου είχε σταλεί με mail μια προσφορά για ένα vostro 1500 με χαρακτηριστικά :

 

Vostro 1500 Black cover Camera

Vostro 1500 15.4 WXGA+ True Life

Greek/Hebrew Documentation Vostro 1500

1500 Ship Accessories Eur

Vostro Resource DVD - (Diagnostics & Drivers)

2048 MB 667 MHz Dual-Channel DDR2 SDRAM (2x 1024 MB)

Hard Drive 160GB Serial ATA (5400RPM)

Fixed Internal 8X DVD+/-RW Drive

90W AC Adapter

Primary 6-cell 56WHr Li-Ion Battery

No Carrycase

NVIDIA® GeForceΏ Go 8600M GT with 256MB DDR2 dedicated graphic memory

UK - Modem Cable and Adapter

European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module, for Vista

Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-PCI Card EUR

Greek (QWERTY) - Internal Keyboard

Software Drivers Vostro 1500

English - Vista Home Basic

English - Microsoft Works 8.0

Dell Support 3.4 - Vista Only

English - Adobe Reader 7.0.8

English McAfee Security Centre 8.0 - 30 Day Trial Version

3 Year Hardware Support - Next Business Day

Base Warranty - 1 Year Hardware Support - Next Business Day

 

 

Αποφάσισα να παραγγείλω και έτσι κατέθεσα περίπου 1200 εύρο στην Citibank.

Έστειλα την απόδειξη και τα υπόλοιπα έντυπα με mail στον πολίτη και έτσι ξεκίνησε η παραγγελία.

Ο πωλητής με διαβεβαίωσε ότι στις 16/8/2007 θα τον είχα στα χέρια μου.

Μια βδομάδα μετά είπα να δω πως πάει η παραγγελία και έτσι προσπάθησα να χρησιμοποιήσω την ανάλογη ηλεκτρονική υπηρεσία που προσφέρεται στο Site τους.

Έντρομος κατάλαβα ότι θα έπρεπε να μου είχαν στείλει Mail με τα στοιχεία της παραγγελίας αλλά και το customer number(με την κατάθεση της παραγγελίας) μου για αν μπορέσω να δω την πορεία της παραγγελιάς. Τους παίρνω τηλέφωνο και ο πωλητής με ενημερώνει ότι θα μου αποστείλει το εν λόγω email και μου δίνει και τα απαιτούμενα στοιχεία ώστε να βλέπω on line την πορεία της παραγγελίας μου.Οκ λέω θα το ξέχασαν να μου το στείλουν(ποτε δεν το ελαβα). Μπαινω στο συστημα τους και βλέπω την πορεία της παραγγελίας μου να εξελίσσεται ομαλά.

Μετά από λίγες μέρες(γύρω στις 7/8/2007) ξαναμπαίνω στο σύστημα τους και προς έκπληξη μου παρατηρώ ότι η ημερομηνία παράδοσης είχε μεταφερθεί στις 10/9.

Εγώ το μηχάνημα το χρειαζόμουν το αργότερο στις 20/8/2007.

Τηλεφωνώ στις πωλήσεις και δεν βρίσκω τον πωλητή που με εξυπηρετούσε μιας και ήταν διακοπές. Μιλάω με έναν άλλο πωλητή όπου με διαβεβαιώνει ότι θα παραδωθει τον συμφωνιμενο χρονο και ότι απλα δεν θα επρεπε να εμπιστευομαι το Online σύστημα. ΟΚ λέω ας είναι. Με παίρνει ο ίδιος ο πωλητής δυο μέρες μετά όπου και μου λέει ότι τελικά η ημερομηνία παράδοσης είναι αυτή που αναφέρεται μέσα από την σελίδα του συστήματος τους.

Του λέω και εγώ λοιπόν ότι επιθυμώ την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων. Μου ζήτησε λοιπόν ένα αριθμό λογαριασμού τραπέζης και του εδωσα ένα αφου πρωτα με διαβεβεωσε ότι θα ειχα τα χρηματα μου εντός μίας το πολύ δυο εργάσιμων. Με ενημέρωσαν ότι τελικά στις 22/8 θα μπορούσαν να μου τον παραδώσουν αν ακόμα τον ήθελα είπα όχι έχω ήδη προχωρήσει στην αγορά αλλού εξοπλισμού.

Να μην τα πολυλογώ μετά από καθημερινά, πολλαπλά τηλέφωνα με sales Και customer care είχαμε φτάσει 22/08 και τα χρήματα δεν είχαν επιστραφεί(και στη δική μου περίπτωση(όπως και σε άλλους που είχαν προβλήματα με άλλες εταιρίες) δεν υπήρχε κάποιος υπεύθυνος να επικοινωνήσω μιας και ήταν διακοπές). Του είπα λοιπόν ότι αν μέχρι αύριο δεν δω τα χρήματα στον λογαριασμό μου θα μιλήσουν με δικηγόρο…..μάλλον δεν με πήραν στα σοβαρά. ΟΚ λέω.

Την επόμενη τους παίρνει η κοπελιά μου τηλ η οποία είναι δικηγόρος και τους ξεχεζει. Την καθησυχάζουν χεσμένοι ότι όλα θα πάνε καλά κτλ. Όντως την επομένη της ομιλίας με τη δικηγόρο μου τα χρήματα είχαν μπει. Τέλος Αυγούστου με παίρνουν τηλεφωνο από την εταιρια που κανει τα delivery της dell για να κλείσουμε ραντεβού για την παραδωση του εξοπλισμου. Τους ειπα να περιμενουν λιγο και κλεινοντας το μικρόφωνο του τηλεφώνου ξέσπασα σε γέλια. Να πω την αλήθεια μπήκα στον πειρασμό να παραλάβω το Laptop(Αν και ήδη είχα πάρει τα χρήματα μου πίσω) και μετά να τους παιδεύω μέχρι να τους το δώσω αλλά δεν ενέδωσα. Σκέφτηκα να πάνε στο δ****ο και να μην τους ξανακούσω. Είπα λοιπόν στην κοπελίτσα στο τηλέφωνο να συνεννοηθεί με την dell γιατί η παραγγελία είχε ακυρωθεί.

 

Conclusion

Αν και με το τεχνικό τους τμήμα έχω συνεργαστεί πολλές φορές και είναι άψογοι(σημειωτέων ότι για την τεχνική σας υποστήριξη η dell συνεργάζεται και με άλλες εταιρίες «νομίζω» με Την MDI αλλά δεν είμαι και σίγουρος ), τα υπόλοιπα τμήματα τους μου θύμισαν δημόσια υπηρεσία.

Τελικά στις 10/08/2007 πήρα ένα Toshiba από τα multirama.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι γνωστο εδω και λιγους μηνες πως η Dell οπως και οι αλλοι κατασκευαστες εχουν τους τελευταιους μηνες ελειψη σε parts με αποτελεσμα τις καθυστερησεις. Δεν ειναι μονο η Dell, αλλα γενικοτερο το φαινομενο. Απλα εσενα σου φανηκε ετσι γιατι στην Dell ειναι built to order. Επρεπε να κανεις λιγο υπομονη αν μπορουσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι εμενα παντως ενα μηνα εκαναν να μου το φερουν ισως να το χα και λιγο νωριτερα γιατι ειχα δωσει σταθερο στην αθηνα και εγω δεν ημουν εκει και με βρηκαν τελικα στο κινητο. Βεβαια στο mail το ανεφεραν πως θα παρει αρκετα αφου ειχαν δωσει ημερομηνια παραδοσης το αργοτερο μια ημερομηνια αρχης Σεπτεμβρη. Ισως ο λογος καθυστερησης να ειναι και οι καλοκαιρινοι μηνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως φταίει το οτι ήταν Αύγουστος και είχαν διακοπές οι περισσότεροι εργαζόμενοι. :???:

Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος απ'την Dell,αν και το σύστημα πληρωμής τους είναι περίεργο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα τον Αυγουστο δεν λειτουργει τιποτα, ειναι ολοι διακοπες και σε γραφουν κανονικα. Η πιο ασχημη εποχη του χρονου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...