Προς το περιεχόμενο

ΣΠΙΤΙΚΟ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα. σας από ΡΕΘΥΜΝΟ…

Παίρνω το θάρρος να σας γράψω, καθώς έχω πονοκεφαλιάσει,όσον αφορά το ασύρματο δίκτυο και επειδή είμαι και λίγο άσχετος, διαβάζω, διαβάζω να καταλάβω ότι αφορά τα ασύρματα δίκτυα, αλλά εις μάτην .

Δεν θέλω όμως να σας κουράσω και σας λέω αμέσως το πρόβλημά μου:

Κατ΄αρχάς πρέπει να σας πω ότι έχω τρεις οικιακούς υπολογιστές σε τρία(3) διαφορετικά δωμάτια. Οι δύο είναι των παιδιών(15 και 13 ετών) και ο άλλος εμένα.

Να τους συνδέσω με καλώδια μεταξύ τους ,δηλαδή ενσύρματο δίκτυο το ξεχνάμε. Άρα ΑΣΥΡΜΑΤΟ προφανώς! Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα…Το σίγουρο είναι ότι χρειάζομαι ένα modem/router και 3 ασύρματες κάρτες PCI . Σωστά; Σωστά θα μου πείτε. Έλα όμως που θέλω νάχω και τις καλύτερες ταχύτητες. Εδώ τώρα πρέπει να σας κουράσω λίγο, αν και εσείς είστε ακούραστοι σ΄αυτά, καθώς βλέπω ότι βοηθάτε τον καθένα εδώ μέσα. Γιαυτό αρχίζω τις ερωτήσεις και ο θεός βοηθός.Ελπίζω να μην παίξω με τα νεύρα σας, καθώς και κάποιοι άλλοι, μια κιέξω, πιστεύω, να κατανοήσουν τι πρέπει να κάνουν σε ανάλογη περίπτωση…

1. ΟΤΕ ή Forthnet; ( σε 25 μέρες θάχουμε εδώ ιδιόκτητο δίκτυο. Ο ΟΤΕ έχει)

2. Modem/router και access point μαζί, όλα σε ένα δηλαδή ή δεν χρειάζεται το access point;

3. Το από πάνω να είναι συμβατό με 802.11g ή n; Να είναι συμβατό adsl 2,2+ ή με wimax g; Σημείωση (λένε ότι το 802.11n έχει ξεκινήσει τώρα και έχει και αυτό υψηλές ταχύτητες. Το ίδιο λένε και για το wi max g)

4. Οι ασύρματες κάρτες pci να είναι ίδια μάρκα με το modem/router;

5. Στις ασύρματες κάρτες τι πρέπει να προσέξω για να αποδίδουν υψηλές ταχύτητες ;

6. Θα έχω πλήρη ασφάλεια ή θα μπαίνει ο κάθε πικραμένος «χακεράκος» και ο κάθε πικραμένος της γειτονιάς;

7. Θα έχουν θορύβους, παράσιτα; Θα παρεμβάλλονται οι τοπικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί ή λόγω καινούργιας τεχνολογίας, το παλιό αυτό φαινόμενο έχει εκλείψει;