Προς το περιεχόμενο

L2 Walker?


Apollonios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Katarxas ston server afto iparxoun poli afstira rules, ta opoia kai mporeis na diavaseis sto site l2.noobwars.gr ta opoia rules ksekatharizoun pos apagorevete na xreisimopoieis walker sto server afto. Se periptosi pou valeis bot sto server exeis ban account gia 30 meres to ligotero, tin proti fora, kai eos kai oristiko delete account tin defteri fora. Delete account se server me rate exp x 2 ponaei poli. Episis ean pisteveis pos einai diskolo na se piasoun se pliroforo pos afto einai oti pio efkolo se afton ton server mias kai oloi exoume apodextei to rule afto kai me to pou ipopsiastoume bot, tsekaroume kanoume screenshot, post sto forum kai o GM, pou asxolite pragmatika - den adiaforei- xonei ban amesos. Telos, den nomizo pos einai sosto na prospatheis na bottareis dioti poli apla ean se diskolevei i se kseneronei to argo exp, tote poli apla mporeis na pas na paikseis se enan allon server me megalitero exp rate. Gia afto to logo alloste iparxoun kai oi x15 , x35 i oi edelos pvp servers me rates pano apo x 1000. Gia na mporei o kathe enas na paizei se server pou ton ikanopoiei to exp kai den variete.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...