Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

IOCTL

Επιστροφές προιόντων

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετά απο πολλές αγορές απο Internet στο eshop πήρα και ενα προιόν που τελικά δεν μου έκανε αφού δεν ικανοποιούσε τις απαιτήσεις μου.

Το πήγα κατευθείαν στο κεντρικό τους κατάστημα και ζήτησα αλλαγή. Αφού το τσεκάρανε μου είπανε το αφήνω μια μέρα και θα με ειδοποιήσουνε για να παραλάβω κάτι άλλο. Μου στείλανε sms οτι δεν αλλάζει. Τηλεφωνικά το γιατί δεν αλλάζει αφού το προιόν ήταν σε άψογη κατάσταση , μου είπανε οτι το είχα ανοίξει. :evil:

Εφόσον αυτό το προιόν δεν με καλύπτει και το επέστρεψα κατευθείαν τι μπορώ να κάνω? Το ΙΝΚΑ τι προβλέπει σε τέτοιες περιπτώσεις?

 

thanks.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα Μουλτιραμα μεσα στο εντυπο αναφερει ρητα οτι το επιστρεφεις εως 7 ημερες ενα προιον που δεν σου κανει οπως ακριβως το παρελαβες και ας το ανοιξες. Φυσικα υπαρχει μια σελιδα αναφορας για τα προιοντα που καλυπτονται..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μετά απο πολλές αγορές απο Internet στο eshop πήρα και ενα προιόν που τελικά δεν μου έκανε αφού δεν ικανοποιούσε τις απαιτήσεις μου.

Το πήγα κατευθείαν στο κεντρικό τους κατάστημα και ζήτησα αλλαγή. Αφού το τσεκάρανε μου είπανε το αφήνω μια μέρα και θα με ειδοποιήσουνε για να παραλάβω κάτι άλλο. Μου στείλανε sms οτι δεν αλλάζει. Τηλεφωνικά το γιατί δεν αλλάζει αφού το προιόν ήταν σε άψογη κατάσταση , μου είπανε οτι το είχα ανοίξει. :evil:

Εφόσον αυτό το προιόν δεν με καλύπτει και το επέστρεψα κατευθείαν τι μπορώ να κάνω? Το ΙΝΚΑ τι προβλέπει σε τέτοιες περιπτώσεις?

 

thanks.

Δε μας ειπες αν το συγκεκριμενο προιον το πηρες μεσω ιντερνετ η οχι. Αν το πηρες μεσω ιντερνετ και οταν τους το επεστρεψες σου εδωσαν καποια αποδειξη οτι το παρελαβαν, τοτε δηλωσε στη τραπεζα απ οπου εχεις παρει τη πιστωτικη καρτα, οτι δεν αποδεχεσαι τη συναλλαγη και το προιον επεστραφη επειδη ηταν ελαττωματικο. Φυσικα θα σου ζητησουν το δικαιολογητικο που θα φαινεται οτι το προιον επεστραφη. Αν παλι δε το εχεις παρει ακομα, πηγαινε παρτο, στειλτο τους πισω με κουριερ και ενημερωσε τη τραπεζα σου οτι δε δεχεσαι τη χρεωση της καρτας σου. Θα σε ενημερωσουν τι ακριβως πρεπει να κανεις. Παντως τα λεφτα θα τα παρεις πισω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πήρα απο Internet με αντικαταβολή. Bluetooth headseat είναι το προιόν.

Απαράδεκτοι πάντως..

Μπορεί να έβγαλαν 5-10 ευρώ αλλά έχασαν ένα πελάτη (και καλό μάλιστα) :D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...