Προς το περιεχόμενο

Ποιά είναι η πραγματική μου ταχύτητα;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα παιδιά...

Δεν ξέρω εάν θέτω το ερώτημα μου στο σωστό forum αλλά δεν ήξερα που αλλού να το βάλω...

Το ερώτημα μου είναι το εξής....

Έχω 1Mbps σύνδεση στο Internet αλλά έκανα σε κάτι site κάτι test για το μέγιστο Upload & Download που πιάνω και μου έβγαλε ότι το μέγιστο μου Download είναι γύρω στα 650Kbps και Upload γύρω στα 100kbps....

Είμαι και λίγο άσχετος αλλά κανονικά δεν έπρεπε να μου βγάζει Download γύρω στα 850kbps και Upload γύρω στα 210kbps ????

Τι μπορεί να φταίει?? Υπάρχει περίπτωση με κάποιο τρόπο να περιορίζω το Download και Upload π.χ. μέσω firewall ???

Παρακαλώ βοηθήστε με και ένα πρέπει να βάλω κάπου αλλού το topic για αυτό το θέμα πείτε το μου....

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά...

Δεν ξέρω εάν θέτω το ερώτημα μου στο σωστό forum αλλά δεν ήξερα που αλλού να το βάλω...

Το ερώτημα μου είναι το εξής....

Έχω 1Mbps σύνδεση στο Internet αλλά έκανα σε κάτι site κάτι test για το μέγιστο Upload & Download που πιάνω και μου έβγαλε ότι το μέγιστο μου Download είναι γύρω στα 650Kbps και Upload γύρω στα 100kbps....

Είμαι και λίγο άσχετος αλλά κανονικά δεν έπρεπε να μου βγάζει Download γύρω στα 850kbps και Upload γύρω στα 210kbps ????

Τι μπορεί να φταίει?? Υπάρχει περίπτωση με κάποιο τρόπο να περιορίζω το Download και Upload π.χ. μέσω firewall ???

Παρακαλώ βοηθήστε με και ένα πρέπει να βάλω κάπου αλλού το topic για αυτό το θέμα πείτε το μου....

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ....

 

Κανείς δεν μπορεί να με βοηθήσει??

Καμία ιδέα ή έστω κάποια βοήθεια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα νούμερα που αναφέρεις ότι πρέπει να πιάνει είναι στη θεωρία, στην πράξη εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως πως γίνεται η μέτρηση από που κατεβάζεις πόσο φορτωμένο είναι το dslam που ανήκεις κλπ κάνε μια μέτρηση εδώ http://www.speedtest.net/ και πόσταρε το αποτέλεσμα να δούμε