Προς το περιεχόμενο

Aprilia SL750 Shiver vs Suzuki GSR600 vs Kawasaki ER-6n


nikoskon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ άπαντες τους μηχανόβιους του Insomnia...

Σκέφτομαι να αγοράσω μια street naked μοτοσυκλέτα και είμαι ανάμεσα στις 3 αυτές.

Οι κινητήρες και των τριών είναι γνωστοί κινητήρες,πολύ έως καθόλου εξελιγμένοι.

Απο εκεί και πέρα το Shiver έχει "έξυπνο" ηλεκτρόγκαζο,κινητήρα V σε 90° 4κύλινδρο με 8 μπουζί -παρακαλώ- για καλύτερη/άμεση/ακριβέστερη ανάφλεξη,εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από την Aprilia,φρένα by Brembo αλλά όχι ABS, και φοβερή ηλεκτρονική/διαγνωστική.

Το GSR600 είναι 1000? φθηνότερο,με κινητήρα γόνο του GSXR600,με ABS,στα ίδια περίπου άλογα με το Shiver αλλά έχει λίγο τσιμπημένη κατανάλωση.

Το Er-6n είναι στα ίδια χρήματα με το GSR600 με ABS,έχει 20 άλογα λιγότερα από τα 2 άλλα,είναι αρκετά ελαφρύ και ευκολοοδήγητο.

Πάνω κάτω αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που γνωρίζω από προσωπικές συζητήσεις αλλά και από owners' forums.

 

Οποιοσδήποτε μπορεί να με βοηθήσει στην επιλογή,ας πει την γνώμη του.

Γνωρίζω πως υπάρχουν και άλλα street naked όπως Yamaha FZ6(και S2),Honda CBF600 Hornet κτλπ, αλλά έχω καταλήξει στα 3 αυτά.

 

1.Aprilia SL-750 Shiver (8000?)

2.SUZUKI GSR-600 (6995?)

3.Kawasaki ER-6n (6990?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ δυσκολη αποφαση.

Το Aprilia θα το διεγραφα λογο χωρα καταγωγης, αν και υποτιθετε οτι αυτο το μοντελο θα ειναι πολυ καλο.

Κατα τ'αλλα το Gsr μου φαινετε πιο καλο απο το ER, το Kawasaki ειναι πιο συγκεκριμενο (πιο της πολης). Σου κανει να πας και ενα ταξιδακι με το Gsr ενω με το ER οχι τοσο.

 

Εγω θα προτεινα αντι για αυτα τα 3 το Z750 που στα ιδια λεφτα βγαινει περιπου και ειναι μια σιγουρη και αξιοπιστη επιλογη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε τώρα δε μπορείς να απορρίπτεις ο,τιδήποτε δεν είναι τζαπόνι...

Το Ζ750 βγαίνει over budget... Με το ζόρι και με πολύ ιδρώτα αγγίζω τα 8000?.

Τεχνολογικά το Shiver είναι πολύ μπροστά και μάλλον θα είναι εξαιρετικά αξιόπιστα(καδένα/αλυσίδα στη μετάδοση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως κατα τη γνωμη μου σε περιπτωση που θες να πας κανα Μπραλο του ηλεκτρογκαζο θα σε χαλασει. Μην μασας τα περι ηλεκτρονικης τεχνολογιας κλπ, ολα γινονται για το EURO (τους κανονισμους καυσαεριων, οχι το κυπελλο). Καλη η τεχνολογια, αλλα ενα ηλεκτρογκαζο εχει καθυστερηση αρκετη σε σχεση με "ντιζατο" γκαζι. Προσωπικα θα πηγαινα για GSR, καθως το ABS σωζει μαρσπιε και μανετες στην ελληνικη επικαλυψη σαπουνιου που εχουν οι ελληνικοι δρομοι. Το ER-6n και μονο για την ελλειψη 20 αλογων δεν θα το επαιρνα, αν και μετα παιζουν ρολο και οι προσωπικες σου αναγκες, καθως σε περιπτωση που θες τη μηχανη αποκλειστικα για μουλαρι εντος πολεως, η ελλειψη 20 αλογων και η πιο μαλακη λειτουργια του μοτερ του ER-6n και το μικροτερο πλατος σου επιτρεπουν να κινεισαι πιο γλυκα αναμεσα στους κουβαδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα τις είχες δει από κοντά θα είχες επιλέξει ήδη, η Aprilia είναι για έρωτες τρελούς, κούκλα !!!! Ορθολογικά αν το δεις η έλλειψη ABS είναι μεγάλο μείον στην πόλη, όταν την είδα στον δρόμο πάντως χάζεψα, δεν ξέρω μπορεί να υπερβάλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις έχω δει όλες απο κοντά και η σειρά που τις έβαλα πριν είναι ουσιαστικά η σειρά προτίμησης... :)

Απλά κολλάω στην έλλειψη ABS...

Βέβαια δεν είμαι της sport/γρήγορης οδήγησης ούτε κάνω καγκουριές αλλά όπως λένε οι περισσότεροι: "Το ABS μια φορά θα σε σώσει και θα το εκτιμήσεις"

εν αντιθέσει με άλλους που λένε "Εμείς τόσα χρόνια οδηγούσαμε 1000άρες χωρίς ABS και δεν πάθαμε τίποτα.".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H δική μου πρόταση είναι το ER-6n. Πολύ καλή μηχανή. Όμορφη (αν και αυτό είναι τελείως υποκειμενικό) και με πολύ καλή τιμή. Άσε δε που έχει γκάζι. Δεν είναι καθόλου αργή σε πληροφορώ και ειδικά για πόλη είναι ό,τι πρέπει. Βέβαια, αν σκέφτεσαι να κάνεις μεγάλα ταξίδια να γνωρίζεις πως θα σε φάει λιγάκι ο αέρας, αλλά αν δεν μασάς δεν είναι καθόλου πρόβλημα. Υπάρχει και το ΕR-6f αλλά είναι πιο γεροντικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε χαρακτηριστικά δεν συγκρίνεται το Aprilia με τα άλλα 2. USD μπροστινή ανάρτηση, ακτινικές δαγκάνες στα δισκόφρενα, 2κύλινδρος 750cc που αποδίδει σχεδόν 100(!) άλογα, ολόφρεσκο design, γενικά είναι μοτοσυκλέτα που σαγηνεύει τον μοτοσυκλετιστή που ξέρει τι ψάχνει σε μια μοτό.

 

Τα άλλα δύο επίσης είναι καλές επιλογές, αλλά κατά την γνώμη μου δεν συγκρίνονται με το Aprilia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκοπεύω το καλοκαίρι να προβώ σε αγορά κυρίως για να κυκλοφορήσει κάπως το Shiver αλλά και να μαζέψουμε τα euro...

Θα μελετήσω πάλι τα κόστη συντήρησης γιατί είναι κάτι που πρέπει να προσεχθεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...