Προς το περιεχόμενο

ACCESS to .exe


Elric_The_Melnibonian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

den eimai sigouros alla prepei na iparxei dinatotita na anoixeis access databases (database den einai?) apo programma pou ftiaxneis se delphi.<P>meta iparxei i dinatotita na baleis to arxeio mesa sto programma (res) kai telos na to simpieseis me aspack, shrink, upx ktl<BR>etsi tha exeis miosei kata para poly to megethos tou arxeiou, stin xeiroteri periptosi (efoson den xreisimopoiei tipota engines) 500kb (xoris tin database).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

hi <BR>efharisto gia ta replies<BR>exoume ftiaksei me ena filo mia arketa megali database me mousika cd`s (onomata kalitexnon,exofylla,tracks,lyrics..)<BR>kai theloume na tin moirasoume se filous kai gnostous<BR>alla na einai exe<BR>einai psilodyskolo na ta kanoume se VB kathos den exoume kai tromeres gnoseis an kai exoume idi etoimi tin database<BR>akoma exoume akoma tin aporia pos tha mporoume meta na prosthetoume updates (kati san patches :-) )<BR>opoios mporei na voithisei kalodexoumenos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mesa spo thn idia thn access mporeis na dhmiourghseis sxetika eukola ena poli aplo Interface me menu gia querries,insert data ktl ktl...vevaia me akoma perisoterh eueliksia mporeitai na to kanete auto sthn Visual Basic...den einai tipota diskolo..arkei na paiksetai ligo me ta Data Controls...an kanete ena prosextiko search iparxoun sxetika palia topic pou eixan kalipsei to thema auto..ekei mesa tha vreite kai odhgies pou eixan protathei gia na fiaxtei kati paromoio!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Symfono me tin lisi gia Delphi, alla an mporeis na kaneis kati me VB, kai den thes na dwseis ta runtime .dll yparxei mia lisi. Mporeis na xrisimopoihseis tin VB 6.0 pou apo oti 3erw den apaiti ta runtime, paragei compiled program...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

ki ego psaxno kati tetoio<BR>apo oti eida se ena kseno forum yparxei kai to AccessToVB <A HREF="http://www.gfminc.com/accessto.htm" TARGET=_blank>http://www.gfminc.com/accessto.htm</A> <BR>to kserei kaneis?<BR>Ginetai tipota me to Access Developers Kit ?<BR>kai poy mporo na to vro?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...