Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Neo24483

[Βοήθεια!!!] Τα χρονικά ενός παθόντα του e-shop

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους

 

Δεν έχω το κουράγιο να κάνω edit στο μήνυμα που έγραψα σε ένα άλλο forum. Ζητάω τη βοήθειά σας για ένα θέμα που έχει κλονίσει την εμπιστοσύνη μου στο e-shop.

 

Στις 23/5/2007 αγόρασα ένα laptop από το e-shop. Η μάρκα είναι innovator και το μοντέλο ήταν 945PM. Εκείνη την εποχή (πριν 5 μήνες) έκανα περίπου 2 εβδομάδες για να βρω drivers για τα Windows XP, λόγω του ότι κάθε εταιρεία βγάζει τους δικούς της Drivers για το κάθε μοντέλο laptop που κυκλοφορεί.

 

Αξίζει εδώ να σημειώσω το φοβερότερο των φοβεροτέρων. Drivers για όλες τις συσκευές που "φόραγε" το laptop βρήκα ΕΔΩ. Όσοι από εσάς πατήσατε στο link μπήκατε στο site της MSI και κοιτάζετε το μοντέλο L745.

 

Δεν ξέρω αν το θέλησε ο Θεός ή ο Διάολος να προσέξω μια μικρή λεπτομέρεια στο manual του laptop (που είχε τυπωθεί αρκετά προσεχτικά κατά τα άλλα), αλλά το πρόσεξα.

 

Μετά από την αρχική ταλαιπωρία το laptop φύσαγε μετά τις απαραίτητες ρυθμίσεις για μείωση των γραφικών και διαφόρων ηλίθιων υπηρεσιών που τρέχουν με τα XP. Αυτό μπορούν να το επιβεβαιώσουν drcypher, wizard, el_greco και άλλοι...

 

Την προηγούμενη βδομάδα, μέσα στη βιβλιοθήκη παρόντων των Cozi και skywalker όλα άρχισαν να πηγαίνουν κατά διαόλου, μαζί με τα νεύρα μου που ήδη είναι επιβαρυμένα από την εξεταστική.

 

Πατώντας το "Power On" η μόνη απόκριση που έπαιρνα από το laptop (με μπαταρία ή ρεύμα) ήταν ότι άναβαν τα λαμπάκια του. Τίποτα άλλο. Ούτε καν ένα κωλοανεμιστηράκι, ούτε ένα Pixel αναμμένο στην οθόνη.

 

Εφόσον ίσχυε η εγγύηση του e-shop, αποφάσισα να το βάλω στην τσαντούλα του και να τους το πάω. Η επισκευή θα έπαιρνε πολύ λίγες μέρες σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας στη Στουρνάρη, το πολύ μια βδομάδα. Παραδόθηκε την Πέμπτη 11/10/2007.

 

Χθες, επικοινώνησα τηλεφωνικώς με το e-shop και ενημερώθηκα για την πορεία της επισκευής. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, είχε ήδη επισκευασθεί ο υπολογιστής και θα τον είχα στα χέρια μου το αργότερο μέχρι το Σάββατο 20/10/2007.

 

Σήμερα, 19/10/2007 επικοινώνησαν μαζί μου από το e-shop και με πληροφόρησαν ότι όχι μόνο δεν είχε επισκευασθεί το laptop, αλλά και ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο μοντέλο. Όσοι με γνωρίζουν μπορούν να υποθέσουν τι ειπώθηκε, οι υπόλοιποι αρκεί να γνωρίζουν ότι είχαμε έναν εντονότατο διάλογο με τον συγκεκριμένο υπάλληλο, στον οποίο ανέφερα ότι γνωρίζω πως υπάρχει η δυνατότητα για service, αφού πρόκειται για το μοντέλο με κωδικό L745 της MSI.

 

Σύμφωνα με τον υπάλληλο, η πολιτική της εταιρείας σε αντίστοιχες περιπτώσεις είναι η πίστωση του πελάτη με ένα ποσό που να αντιστοιχεί στη σημερινή αξία του υπολογιστή, πράγμα που στην περίπτωσή μου έβγαινε γύρω στα 800? από τα 1100? που είχα αγοράσει.

 

Χασούρα 300 ? εντός εγγύησης, χώρια το τι υπήρχε στο laptop...

 

Με το που άκουσε την προειδοποίησή μου για νομική επίλυση του ζητήματος καθώς και την απαίτησή μου να μιλήσω με τον Προϊστάμενο του τμήματος Service του e-shop, μου είπε ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου σε λίγο. Επιπλέον, ζήτησα να έχω γραπτώς τις προτάσεις του e-shop πράγμα που με διαβεβαίωσε ότι γίνεται.

 

Στο μεσοδιάστημα της αναμονής, έψαξα και βρήκα ότι το συγκεκριμένο μοντέλο της MSI διατίθεται ακόμα κι έτσι αποφάσισα να τους ενημερώσω για τα γεγονότα που συμβαίνουν στο κατά τα άλλα πιο αξιόπιστο κατάστημα υπολογιστών στην Ελλάδα... (Κι εγώ αυτή την εντύπωση είχα μέχρι σήμερα... δυστυχώς).

 

Το τηλέφωνο αργούσε να χτυπήσει και έτσι επικοινώνησα με το Ινστιτούτο Καταναλωτών, το οποίο στην ουσία μου είπε ότι η εταιρεία έχει δικαίωμα να κάνει αυτό που έκανε και ότι για οτιδήποτε άλλο, έπρεπε να απευθυνθώ στο Υπουργείο Ανάπτυξης (1520). Την ώρα που ήμουν στην αναμονή, χτύπησε το τηλέφωνο και ήταν από το e-shop.

 

Η πρότάσή τους είχε ως εξής. Να πιστωθώ ολόκληρη την αξία του Laptop και να αγοράσω ένα άλλο. Πρότεινε δε,τούτο εδώ

 

Νοιώθω πολύ μπερδεμένος. Η βασική αιτία είναι ότι δεν υπάρχουν drivers για τα XP και δεν μπορώ να αφιερώσω χρόνο για να ασχοληθώ με οποιοδήποτε σύστημα πέρα από αυτό που χρησιμοποιώ 6 χρόνια τώρα. Μπορεί να είναι ακραίο, αλλά δυστυχώς έτσι είναι. Θα πάρει πάρα πολύ καιρό να το μάθω και να το ρυθμίσω ώστε να έχω τις αποδόσεις (που αποδεδειγμένα) πολύ δύσκολα καταφέρνουν τα Vista.

 

Επιπλέον, δεν ξέρω κατά πόσον οι εκδόσεις των προγραμμάτων που χρησιμοποιώ είναι συμβατές με το συγκεκριμένο λειτουργικό, πράγμα που σημαίνει ότι αν πχ ένα πρόγραμμα δε δουλεύει, πρέπει να μάθω κάποιο άλλο που να δουλεύει στα Vista.

 

Το κύριο όμως πρόβλημα που έχω είναι το εξής:

α) Υπάρχει λόγος που παρέκκλιναν της συγκεκριμένης διαδικασίας από το e-shop και πίστωσαν ολόκληρο το ποσό, ή μήπως φοβούνται τυχόν νομικές κυρώσεις από την άλλη εταιρεία; Σαν να λέμε δηλαδή, ότι με "λαδώνουν" τρόπον τινά, προκειμένου να μην κάνω ζήτημα για το θέμα.

 

β) Στη θέση μου, τι θα κάνατε; Υπενθυμίζω ότι ισχύει η εγγύηση καθώς και ότι το laptop που μου προτείνουν είναι ασύγκριτα καλύτερο από το άλλο.

 

γ) Μήπως τα νεύρα μου είναι πολύ χάλια και σας ζαλίζω τζάμπα;

 

Γενικά, θεωρώ το e-shop από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες στην Ελλάδα. Υπάρχει πάντα όμως η αρχή για κάθε απατεωνιά και θέλω να ελπίζω ότι δεν είναι έτσι...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι εισαι τυχερός πάνω στην ατυχία σου. Η πρόταση που σου έκαναν είναι αρκετά καλή και η γνώμη μου είναι με τα χρήματα που θα πιστωθείς να πάρεις κάποιο άλλο επώνυμο laptop (sony,toshiba etc) και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Μην μπλέκεις με ελληνικά built to order.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το e-shop νομιζω πως σου φερθηκε πολυ καλα...

 

απο εκει και περα:

 

1) Εκανες οικτρη επιλογη laptop αρχικα

2) Εχεις μια εντονη και αδικαιολογητη προκαταληψη εναντιον των Vista. Τα εχεις δοκιμασει αραγε???

3) Ο Acer ειναι Acer... και η Acer να ξερεις πως δεν ειναι τοσο καλη οσο το e-shop. Χρηματα απο αυτους δεν θα δεις... Κοιτα αλλου...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι λετε ρε παιδια οτι του φερθηκαν καλα? μετα την αποσυρση ενος μοντελου καθε εταιρεια ειναι υποχρεωμενη να προμηθευει με ανταλλακτικα και service για το συγκεκριμενο μοντελο 7 χρονια. αυτο ειναι κανονας. ενταξει σου δινω ενα μοντελο και αν δεν μπορω να το φτιαξω θα σου δωσω τα λεφτα πισω και αυτο κατι ειναι αλλα οχι το σωστο. να ηταν μιας πενταετιας λες αντε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλάμε για ένα λαπτοπ 5 μηνών !! έλεος θα έπρεπε να είχαν κάποια ανταλλακτικά η έστω να έχουν ένα λαπτοπ για backup !!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το επιχείρημα και η επιμονή σου σχετικά με το ότι υπάρχει δυνατότητα service επειδή το hardware του Laptop είναι ίδιο με ένα μοντέλο της MSI πάσχει imho. Το ότι κάποιος συναρμολογητής προμηθεύεται κοινό case με έναν γνωστό κατασκευαστή για να συναρμολογήσει τα Laptops της γκάμας του δε σημαίνει απαραίτητα ότι υπάρχει και αντίστοιχη συμφωνία για service από τον κατασκευαστή. Κατά τα άλλα, η μεταστροφή του καταστήματος σου βγαίνει τελικά σε καλό, αφού δε θα βγεις χαμένος χρηματικά.

 

Το θέμα με τα Vista είναι αναγκαίο κακό, μόνο αν εσύ το βλέπεις έτσι. Προσωπικά, θα το έβλεπα σαν ευκαιρία να ξεβολευτώ από τα XP και να δω τί πράμα είναι τέλος πάντων ετούτα τα Vista (κάτι που αναμφίβολα θα αναγκαζόμουν να κάνω τελικά, λόγω δουλειάς, αλλά αυτό είναι προσωπικό και άσχετο). Δεδομένου ορισμένου χρόνου και ψαξίματος είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσεις να τα παραμετροποιήσεις, όπως γίνεται εξάλλου και στα XP, ώστε να αποδίδουν καλύτερα από τις αρχικές ρυθμίσεις. Σε μηχανάκι με 2GB RAM και σύγχρονο 2πύρηνο επεξεργαστή είναι αδικαιολόγητοι οι φόβοι σου περί απόδοσης.

 

Για τα προγράμματα πάντα υπάρχουν εναλλακτικές, συχνά μάλιστα και freeware. Αν όμως βγάζεις δουλειά σε κάποιο πολύ εξειδικευμένο λογισμικό με πανάκριβη άδεια χρήσης, tough luck όντως. Επικέντρωσε εκεί τις απορίες σου και τις αναζητήσεις σου για το αν υπάρχει θέμα συμβατότητας με τα Vista ή όχι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
τι λετε ρε παιδια οτι του φερθηκαν καλα? μετα την αποσυρση ενος μοντελου καθε εταιρεια ειναι υποχρεωμενη να προμηθευει με ανταλλακτικα και service για το συγκεκριμενο μοντελο 7 χρονια. αυτο ειναι κανονας. ενταξει σου δινω ενα μοντελο και αν δεν μπορω να το φτιαξω θα σου δωσω τα λεφτα πισω και αυτο κατι ειναι αλλα οχι το σωστο. να ηταν μιας πενταετιας λες αντε.

 

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ!!!!και ποιο είναι το αποτέλεσμα? Θα αλλάξει ένα laptop μεταχειρισμένο με ένα ολοκαίνουργιο που σίγουρα θα είναι και κλάσεις ανώτερο τεχνολογικά.

 

Προσωπικά θα έκανα τούμπες αν χαλούσε το μηχάνημα μου και αντί για service μου επέστρεφαν τα χρήματα μου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ!!!!και ποιο είναι το αποτέλεσμα? Θα αλλάξει ένα laptop μεταχειρισμένο με ένα ολοκαίνουργιο που σίγουρα θα είναι και κλάσεις ανώτερο τεχνολογικά.

 

Προσωπικά θα έκανα τούμπες αν χαλούσε το μηχάνημα μου και αντί για service μου επέστρεφαν τα χρήματα μου.

 

δεν αμφιβαλω και εγω τουμπες θα εκανα. αλλα υπαρχουν και ανθρωποι που οταν συνηθισουν κατι δεν θελουν να το αλλαξουν. πρεπει να τους σεβαστουμε. και αν ο φιλος μας θελει το laptop του πρεπει να του φερουν ακριβως ιδιο και οπως αυτος το θελει αυτο σημαινε καλο aftersales support

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ειναι αληθεια. Καλυτερα λοιπον επωνυμο με 2 χρονια εγγυηση ωστε να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Για μενα επισης καλο θα ειναι προηγουμενως να κανεις μια ερευνα αγορας προτου καταληξεις σε καποιο προιον...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελα Αλεκο ....απο που πηρες το λαπτοπ????απο που????

χαχααχα....

για να μην παρεξηγηθω και γω Αλεκος ημουν ...αλλα βρε παιδια νεοι ανθρωποι ..ολοι την ημερα στο ιντερνετ ....τοσα και τοσα εχουν γραφτει....ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πριν αγορασετε κατι ...τοσα λεγονται τοσα γραφονται ....γινετε συνηδητοι καταναλωτες επιτελους!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

HP, VAIO, TOSHIBA, Τα vista μην τα φοβασαι καθολου μακραν ανωτερα απο XP πολλες φορες θα σου λυσει τα χερια, οτι συνδεεις περνιουντε οι drivers αυτοματα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον. Το laptop δεν ήρθε στην κατοχή μου χθες, όπως θα έπρεπε, αλλά αυτό είναι το λιγότερο.

 

Για την ιστορία:

 

1) Όταν αγοράζεις κάτι με εγγύηση, πιστεύω είναι δικαιολογημένο να απαιτείς την εγγύηση εφόσον είναι μέσα στους όρους. Οτιδήποτε άλλο, είναι υποχώρηση και δεν νομίζω ότι στη θέση μου θα υποχωρούσε κανείς.

 

2) Τα Vista έχει τύχει να τα δουλέψω. Μου αρκεί να βλέπω ότι γονατίζουν laptop αντίστοιχων specifications με του laptop που (μάλλον) θα πάρω.

Ενδεικτικό είναι ότι με κλειστά τα γραφικά, η RAM που απαιτούν είναι 900MB. Αν δεν σε ενοχλεί το να τρώει 900ΜΒ με το καλημέρα, εμένα με ενοχλεί. Κυρίως δε, όταν αυτή τη στιγμή το μηχάνημά μου δουλεύει τρώγοντας maximum 200MB RAM (και μιλάμε για το κατεβαστήρι μου, που παρόλα αυτά στην εξεταστική με έβγαλε λάδι).

 

3) Όταν είπα ότι είναι το ίδιο μηχάνημα, εννούσα το ίδιο μηχάνημα. Όχι μόνον το case. ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΜΕ ΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ. Γι' αυτό άλλωστε και ήμουν ήσυχος μέχρι που προέκυψε το πρόβλημα. Το μηχάνημα με είχε αφήσει πάρα πολύ ευχαριστημένο. Από τα λίγα laptop που δεν χρειάζονταν εξωτερικά ηχεία...

 

4) Το service θα μπορούσε να το είχε φτιάξει αν είχε γίνει καλός προγραμματισμός από πλευράς πωλήσεων. Έψαξα και έμαθα, ότι αυτές οι διαδικασίες γίνονται ως εξής (για τα laptop τουλάχιστον). Αγοράζει η X εταιρεία από την Y (κατασκευάστρια), 100.000 κομμάτια. Αποφασίζει λοιπόν να διαθέσει το 90% στις πωλήσεις και το άλλο 10% για το service. Προφανώς έπεσαν έξω λοιπόν, αν ήδη (μετά από 5 μήνες) δεν έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν τα χαλασμένα...

 

5) Επικοινώνησα με την ACER και διέψευσαν τα περί μη ισχύος της εγγύησης σε περίπτωση που δεν είναι εγκατεστημένα τα VIsta. Η εγγύηση ισχύει, απλά αν τυχόν ευθύνονται οι λάθος drivers χρεώνεται ο χρήστης ένα ποσό της τάξης του 20% του ανταλλακτικού καθώς και την επανεγκατάσταση των Vista.

 

Σ' αυτήν την περίπτωση λοιπόν, αρκεί να δουλέψω dual boot. Άλλωστε, η μόνη λύση φαίνεται να είναι Backup και UBUNTU 7.10. Ίσως κάποια στιγμή αν δεν έχω κάτι να κάνω, επιχειρήσω να βάλω τα XP. Άλλωστε, ευτυχώς τα προγράμματα που χρησιμοποιώ δουελύουν σε Linux και απ' όσο είδα το Ubuntu 7.10 είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...