Προς το περιεχόμενο

Speedtouch 585i v6 (Αλλαγη IP )


giokarinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω το Speedtouch 585i v6 με Software Release 6.1.0.5.

Μηπως μπορει καποιος να μου πει πως γινεται να αλλαξω την Defaul IP που ειναι η

192.168.1.254 ????

Ολα αυτα γινονται γιατι δεν μπορει το Speedtouch να δει το Access Point μου που εχει 192.168.0.χχχ.

Σκεφτομαι να αλλαξω την IP του Speedtouch και να την κανω 192.168.0.χχχ να μπω στον Point Access να την αλλαξω σε 192.168.1.χχχ και μετα να αλλαξω και να βαλω την αρχικη IP (default) του Speddtouch .

Αν μπορει καποιος να βοηθησει please η να μου πει αν αυτο που θελω ειναι το σωστο ??.

Σας ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kalos irthes sto forum.sto speedtouch i allagi tis lan ip ginteai apo ta settings mesa kapou pou sou dixnei kai ena sxedio oti exeis sindesei to pc me lan kai usb pano.

alla na sou protino kati allo.epidi to speedtouch einai paraxeno kalitera sindese to access point pano sto pc sou kai allaxe tin ip tou access point apo autin pou exei se 192.168.1.253 oste 254 na ine to speedtouch.se ola ta router kai access point i allagi lan ip einai eukoli.sto speedtouch ta zoa gia na kaneis kati prepei na exeis teliosei kai min po ti.kane tin allagi sto access point kai meta sindese to pano sto speedtouch gia na min kaneis auto ppou grafeis.to access point exei sigoura mia ip gia na mpeneis sto menou tou.bebea exartate kai to access point.se kapoia access point exo dei o router na exei ip 10.0.0.2 kai to access point na exei ip 192.168.1.1 kai na mpeneis kanonika ston router.alla ston router den mpeneis me tin 10.0.0.2 alla mpeneis me autin pou exei kanei assign to acceess point ston router.elpizo na min se mperdepsa.kapoies ales fores kai na ine diaforetiki i ip to access point dinei programma pou to briskei oti ip kai na exie kai kaneis tis allages apo ekei.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...