Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

deus

πρόβλημα με ipod 5G

Προτεινόμενες αναρτήσεις

έχω ένα ipod 5G, 30GB αγορασμένο απο αμερική πέρυσι τον Δεκέμβριο και εχθές το πρωί τα έφτυσε ακούγεται ο δίσκος πολύ εντονα ανοίγει αλλά όταν το βάζω να κάνει restore δεν κάνει τίποτα και ζορίζεται να διαβάσει τον δίσκο πετάει και τα error του και τέλος.

ισχύει η εγγύηση αν πάρω την rainbow? ή πρέπει να το στείλω αμερική? με τον κωδικό και μόνο είναι οκ? πόσο χρόνο θα κάνει η rainbow να μου φέρει καινούργιο?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου νομίζω πως ατύχησες...

 

Σε προηγούμενο ταξίδι μου τον Ιουνιο, αγόρασα MacBook Pro 15" από το αμέρικα και αναγκάστηκα να πάρω και το Applecare Plan για να έχω κάλυψη σε Ευρώπη και Ασία... Πριν το αγοράσω απο το Applestore του Pittsburgh, το διασταύρωσα και με άλλα 2 καταστήματα(5th Ave, NY & Soho NY) και οι πωλητές εκεί, αφού ρωτήσανε, μου είπανε πως το ίδιο ισχύει ΚΑΙ για ipod...

 

Δε χάνει τπτ να ρωτήσεις κ στη Rainbow αλλά το βλέπω αρκετά χλωμό δεδομένης της γενικότερης εξυπηρέτησης της εν λόγω εταιρίας...

 

Όπως και να χει, καλό κουράγιο!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

thanks στη χειρότερη θα το στείλω αμερική πάλι και θα το αλλάξω με *iphone αν υπάρχει η δυνατότητα με λίγα χρήματα. θα δούμε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο εξωτερικό κάνουνε παπάδες στα μαγαζιά της apple. Το 2gb nano(1st gen) της αδερφής μου, μου το αλλάξανε στο Λονδίνο με 4gb(2nd gen) με διαφορά 50 λιρών γιατί ήταν εκτός εγγύησης κ δεν είχαν πλέον ανταλλακτικά!!

 

Αν έχεις δυνατότητα στείλτο Αμέρικα. Απλά, σχετικά με το iphone, μην ξεχνάς ότι όποιος σου το αγοράσει πρέπει να κάνει και συμβόλαιο με την AT&T..! ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...