Προς το περιεχόμενο

Vivodi & CableTV - Λένε αλήθεία?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είχα κάνει αίτηση για CableTV αρχές Μαρτίου με μία προσφορά που είχε τότε. Ήμουν ήδη πελάτης της vivodi από αρχές 2004 και δεν είχα κανένα παράπονο όσον αφορά την ταχύτητα. Όσον αφορά βέβαια την τεχνική υποστήριξη ήταν πάντα χάλια και κυρίως για το πόσο πρέπει να περιμένεις για να σου μιλήσει κάποιος.

 

Για να μην φλυαρώ, η υπηρεσία μου ενεργοποιήθηκε αρχές Νοεμβρίου. Δηλαδή μετά από 7 μήνες. Πιστέυω πραγματικά οτί είμαι ο μόνος που ήταν τόσο πολύ σε αναμονή. Βέβαια δεν πίεσα και εγώ τις καταστάσεις τόσο πολύ γιατί ήμουν ήδη με τα 2Μbits και έκανα την δουλειά μου κανονικά.

 

Ο τεχνικός που ήρθε λέει ότι κλείδωσε το download στα 5Μbits γιατί όπως αποφάνθη η γραμμή μου λέει λόγω παλαιότητας δεν σήκώνει παραπάνω. Για να είμαι ειλοκρινής δεν γνωρίζω αν αυτό είναι αλήθεια ή όχι και γι'αυτό κάνω αυτό το post.

 

Η πολυκατοικία που μένω χτίστηκε το 1985 και μένω Νέα Σμύρνη στα σύνορα με Π.Φάληρο αν αυτό βοηθάει.Και ο κόμβος που με εξυπηρετεί είναι στον ιππόδρομο.

Ποτέ δεν ήλπιζα ότι θα έχω 20Μbits. Δεν είχα αυταπάτες. Αλλά τα 10-12 τα περίμενα. Ισχύει λοιπόν αυτό? Μόνο 5 ΜBits? Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?

 

Εκτός από αυτό να προσθέσω ότι το κωλοmodem που μου δώσανε (tilgin - Vood) κολλάει κάθε 1-2 μέρες με αποτέλεσμα να μην έχω τηλέφωνο εφόσον όλα τα τηλέφωνα συνδέονται πάνω στο γαμ*δι και μετά θέλει πάντα reset και όλες τις ρυθμίσεις μου πάλι απο την αρχή. Για αυτό βέβαια έχουν παραπονεθεί και άλλοι από άλλα Posts. Θα λυθεί ποτέ αυτό το πρόβλημα? Είναι αυτό το Modem by default ελαττωματικό ή το δικό μου και των άλλων που έκαναν τα Posts έτυχε να είναι?

 

Αυτά.... Thanx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Περιμένω 8 μήνες και ακόμα να δω cable tv...

 

2) Όταν είχα ρωτήσει, μου είχαν πει ότι εγγυημένο minimum είναι τα 8mbps. Άρα κάποια απάτη παίζει με τα 5, που μας λες. Τι πάει να πει το "κλείδωσε" στα 5???? Να το άφηνε να πιάσει όσο μπορούσε... ΝΑ τους ζητήσεις να σου πούνε ΕΓΓΡΑΦΩΣ ποιες τεχνικές προδιαγραφές πληρεί μια γραμμή που θα έχει 20mbps και ποιο είναι το πρόβλημα στη δικιά σου.

 

3) Για το πρόβλημα με το τηλ. να τους πάρεις τηλέφωνο να πάρουν τον κώλο τους να σου βρουν λύση. Πληρώνεις μια υπηρεσία και οφείλουν να στην προσφέρουν στο 100% και όχι με δυσλειτουργίες. Μην τρελένεσαι να βρεις εσύ τι φταίει. Να το βρουν αυτοί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eιμαι 4 μηνες στο cabletv και εχω καλη αποδοση σε ολα,ειναι θεμα αποστασης και καλωδιων νομιζω η περιπτωση του φιλου με την νεα συνδεση,οσο για το vood ειναι ακομη μαλλον στις ρυθμισεις ειχα και εγω στην αρχη ψιλοδιακοπες αλλα τωρα ολα ειναι οκ.Να δωσης βλαβη θα σου το δουν απο εκει και θα εχεις βελτιωση πιστευω.Εαν μπορεις βγαλε απο το vood τα στατιστικα σου εδω να δουμε τι δειχνουν.http://192.168.1.1./

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...