Προς το περιεχόμενο
Psycho13

AMD FireStream 9170

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η δημιουργία και η αναγγελία της πρώτης GPU από την AMD με Double Precision Floating Point (διπλής ακρίβειας κινητής υποδιαστολής) ακρίβεια υπολογισμών. Η GPU έχει το τον κωδικό FireStream 9170 και θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2008, αλλά το SDK θα κυκλοφορήσει πολύ σύντομα, δίνοντας στους προγραμματιστές το εργαλείο που θέλουν, για να προετοιμάσουν το έδαφος.

 

Στην πραγματικότητα ανοίγει το δρόμο για να αντιμετωπιστούν προβλήματα, τα οποία μέχρι σήμερα οδηγούσαν μόνο στους …supercomputers ! Θυμίζουμε ότι το καθιερωμένο πρότυπο για την αναπαράσταση πραγματικών αριθμών σε έναν Η/Υ είναι το πρότυπο IEEE 754, το οποίο προβλέπει πως οι πραγματικοί αριθμοί μπορούν να αναπαρασταθούν ως αριθμοί κινητής υποδιαστολής, μήκους 32 bit (για απλή ακρίβεια, τύπος «float» στη γλώσσα C), και 64 bit (για διπλή ακρίβεια, τύπος «double» στη C). Να θυμίσουμε επίσης, ότι η nVIDIA έχει ήδη παρουσιάσει το κατάλληλο λογισμικό (CUDA), μέσω του οποίου αποκτούμε πρόσβαση σε ορισμένες GPUs της, για να τις χρησιμοποιήσουμε για γενικούς υπολογισμούς (GPGPU). Μέχρι τώρα η nVIDIA χρησιμοποιεί απλής ακρίβειας (32 bit) αριθμούς κινητής υποδιαστολής και αυτό που απομένει είναι να κατορθώσει να χρησιμοποιήσει 64 bit αριθμούς (διπλής ακρίβειας), πράγμα που θεωρούμε πως μέσα στο 2008 θα κατορθώσει να κάνει.

 

Πλεονεκτήματα της νέας GPU της AMD αποτελούν :

 

  • η δραματική επιτάχυνση της εκτέλεσης κρίσιμων αλγορίθμων
  • η καταλληλότητα για επιστημονικούς και υπολογισμούς εφαρμοσμένης μηχανικής
  • Μετακίνηση δεδομένων μεταξύ καταχωρητών και μνήμης χωρίς διακοπή της ροής επεξεργασίας της gpu ή καθυστέρησης της cpu
  • υπολογισμός πολύ μεγάλου όγκου δεδομένων, χωρίς «φρακάρισμα» της cpu
  • προσφέρει λύσεις προσωρινής αποθήκευση για τα ενδιάμεσα αποτελέσματα μεγάλου όγκου
  • Βέλτιστη απόδοση ανά watt

 

Κλασσικές εφαρμογές που μπορεί (υπό προϋποθέσεις) να αντιμετωπίσει :

 

  • Μοντελοποίηση μοριακών δομών και άλλων επιστημονικών προβλημάτων
  • Επεξεργασία video (real time)
  • Real time graphics (Virtual Reality)
  • Πρόγνωση καιρού και σεισμών
  • Εξομοίωση
  • Μελέτη ωκεανών
  • Μελέτη κίνησης ουρανίων σωμάτων

 

Source.png Πηγή: Thelab

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο οτι φαινεται οι καρτες γραφικων οχι μονο ειναι ισχυροτερες απο τους σημερινους επεξεργαστες αλλα και θα αποτελεσουν το μεσο για τους νεους σουπερ υπολογιστες με τοσα εκατ. τρανιζστορ που εχουν αλλα και πολλους stream processors που δειχνουν οτι ειναι το κομματι που οδηγει το μελλον της Πληροφοιρκης..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδη τι ειναι το διπλης υποδιαστολης... με ποιον τροπο θα αποθηκευονται...

κατι ποιο αναλυτικο... :rolleyes:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
δηλαδη τι ειναι το διπλης υποδιαστολης... με ποιον τροπο θα αποθηκευονται...

κατι ποιο αναλυτικο... :rolleyes:

 

Ελπίζω να είναι καλά τα Αγγλικά σου:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/AMD_Stream_Processor

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Epidi einai megalo to kimeno tis metafrasis to evala se spoiler,

 

 

Σύμφωνα με ένα καταδειγμένο AMD σύστημα [ 6 ], με δύο επεξεργαστές Opteron διπλός-πυρήνων AMD και τον επεξεργαστή Straem δύο επόμενος-παραγωγής AMD βασισμένο στον πυρήνα Radeon R600 GPU που τρέχει στη Microsoft τον επαγγελματία παραθύρων XP, 1 TFLOPS μπορεί να επιτευχθεί από ένα καθολικό πολλαπλασιάζω-προσθέτει τον υπολογισμό (MADD), ο οποίος είναι 10 φορές της απόδοσης των τρεχόντων top-class συστημάτων διπλός-επεξεργαστών (βασισμένων στον αριθμό 48 GFLOPS ανά πυρήνα 2 της Intel οι κορυφαίος-πρότυποι επεξεργαστές). Η παρουσίαση οφελών των επεξεργαστών ρευμάτων από τους παράλληλους επεξεργαστές μεγάλης κλίμακας, που παρέχουν τις αυξήσεις πρόσφατες επιδείξεις απόδοσης FP στις υπολογιστικές έδειξε ότι βελτιστοποιημένη ανίχνευση αντιιών Kaspersky SafeStream ρευμάτων AMD στην επεξεργαστές, το σύστημα με δύο επεξεργαστές ρευμάτων AMD με τους διπλούς επεξεργαστές Opteron επισήμανε (775 MiB/s) το εύρος ζώνης 6,2 Gbit/s, 21 φορές έναντι στο σαφές σύστημα διπλός-επεξεργαστών χωρίς επεξεργαστές ρευμάτων AMD, με τη χρησιμοποίηση μόνο 1-2% ΚΜΕ στο διπλό σύστημα επεξεργαστών, που παρουσιάζει σημαντικό ξεφόρτωμα FP από την ΚΜΕ στον επεξεργαστή ρευμάτων [ 7]. ο ισχυρότερος υπερυπολογιστής από το 2007 είναι το μπλε Gene/L από την ΙΒΜ, που τρέχει σε 65536 PowerPC 440 τις μονάδες κεντρικής επεξεργασίας διπλός-πυρήνων (συνολικοί 131072 πυρήνες), με τη μέγιστη floating-point υπολογιστική δύναμη Δεδομένου ότι κάθε R580 πυρήνας Radeon έχει την ακατέργαστη υπολογιστική δύναμη shader 375 GFLOPS, θεωρητικολογείται ότι για λιγότερο από 1000 επεξεργαστές ρευμάτων AMD, η υπολογιστική απόδοση θα ταιριάξει με το επίπεδο μπλε γονιδίου/του L.Unlike η ανταγωνιστική λύση, να υπολογίσει την ενοποιημένη αρχιτεκτονική συσκευών (CUDA) από NVIDIA παρέχοντας μια τυποποιημένη πλατφόρμα προγραμματισμού (με τη γλώσσα γ) για τη γραμμή προϊόντων GPGPU του, που μαρκάρεται Tesla. Η ειλικρίνεια κοντά στο μέταλλο επιτρέπει στους υπεύθυνους για την ανάπτυξη για να εισαγάγει τα σύνολα οδηγίας στην τηλεοπτική μνήμη για να γίνει προγραμματίσημοι επεξεργαστές. Αντί του περιορισμού των υπεύθυνων για την ανάπτυξη σε μια ορισμένη γλώσσα προγραμματισμού, ctm επιτρέπει στις εταιρίες τρίτων για να εκμεταλλευτεί άλλες γλώσσες προγραμματισμού που χρησιμοποιούνται από κοινού με το υλικό, κερδίζοντας κατά συνέπεια τους περισσότερους πόρους και ευελιξία υπεύθυνων για την ανάπτυξη στην ανάπτυξη των εφαρμογών.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε takos να υποθέσω δεν διάβασες τη μετάφραση που έκανε το systran λογικά... δε βγάζει νόημα οπότε καλύτερα να έκανες επικόλληση το αγγλικό κείμενο...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετάφραση σχολιασμού τεχνολογίας FireStream.

 

* η δραματική επιτάχυνση της εκτέλεσης κρίσιμων αλγορίθμων = τα games μπορούν να παίζουν στην ανάλυση 1280χ1024 ή μεγαλύτερης με καθόλου ή λίγο lag.

 

* η καταλληλότητα για επιστημονικούς και υπολογισμούς εφαρμοσμένης μηχανικής = πάρτε τώρα ένα σύστημα με Tesla GPUs και χρησιμοποιήστε το όταν και αν υποστηριχτεί από τα Ansys, Vadaloykas, Autocad και matlab αφού ο τρόπος επίλυσης πρέπει να ξαναγραφτεί για να ταΐζει εκ παραλλήλου τα εικονικά GPUs. Προς το παρόν μπορείτε να τρέχετε τα demo της nvidia μιας και δώσατε μια περιούσια. Αν είστε πανεπιστήμιο μπορεί να βρείτε λεφτά στο παντελόνι σας και ως συνήθως οι φοιτητές θα έχουν με κάτι να ασχολούνται.

 

* Μετακίνηση δεδομένων μεταξύ καταχωρητών και μνήμης χωρίς διακοπή της ροής επεξεργασίας της gpu ή καθυστέρησης της cpu = Ο 3D αρτίστας θα βάζει μεγαλύτερα textures στο παιγνίδι και αυτό θα κολλάει το ιδιο(lag), όπως και παλιά με τα μικροτέρα textures. Η ίδια επιτυχημένη τεχνική εφαρμόζεται εδώ και 10 χρόνια το λιγοτερο. Ποιος ο λόγος να γίνεται render του video σε πραγματικό χρόνο με CUDA ή με την άλλη γλώσσα που αγόρασε η google και την έκλεισε, όταν το βιντεάκι έχει προετοιμάσει σε bink format η ea games και πιάνει έτοιμο μισό dvd:rolleyes:. Πως αλλιώς θα έφτανε ένα game 1 και 2 DVD (DVD DL) άμα δεν είχε τα pre-render videos τα textures και τις μουσικές; Με άλλα λόγια στο game δεν βαζουν την πατριτούρα (βλ. mod file). Αυτήν την παίζουν στα pc τους και βάζουν το παραγόμενο sample (πχ. σε wav, mp3, ogg). Μετά τα συμπιεζούν σε cab "για να χωρέσει".

 

* υπολογισμός πολύ μεγάλου όγκου δεδομένων, χωρίς «φρακάρισμα» της cpu = Mην τα ξαναλέμε καθίστε να γράψετε τον κώδικα ταΐσματος της GPU.

 

* προσφέρει λύσεις προσωρινής αποθήκευση για τα ενδιάμεσα αποτελέσματα μεγάλου όγκου = Βάλαμε κι άλλη μνήμη στη κάρτα γραφικών. Έχουμε μάθει πια τη δουλεία μας.

 

* Βέλτιστη απόδοση ανά watt = Μόνο αφού βάλαμε μικρότερα τρανζίστορ.

 

Κλασσικές εφαρμογές που μπορεί (υπό προϋποθέσεις) να αντιμετωπίσει : (υπό προϋποθέσεις) = άμα υπάρχει επαρκή ως ατελείωτη χρηματοδότηση.

 

* Μοντελοποίηση μοριακών δομών και άλλων επιστημονικών προβλημάτων = Σιγά μην γίνεις Δημόκριτος χωρίς να τον διαβάσεις και να τον καταλάβεις. Ο τύπος λέει ότι η ύλη μοιάζει με αφρό. Αλλά άντε και έχεις ολόκληρο το DNA στην οθόνη σου πως θα καταλάβεις πως λειτουργεί και το κυριότερο ποιος το λειτουργεί.

* Επεξεργασία video (real time) = Στο 98% ο κώδικας για xvid και divx τρέχει στον(-ους) CPU. Κάτσε ξαναγράφτον .

* Real time graphics (Virtual Reality) = Δες από πάνω. 'Oταν και αν το φτιάξουν σωστά (fractal για τα δέντρα τα βουνά τις παραλίες και μερικά υλικά (material) για τα αντικείμενα, χωρίς, σχεδόν να υπάρχουν textures) τα σημερινά games του 1-2 DVD θα πέσουν στα 80ΜΒ συν τους ήχους αν και αυτοί δεν έχουν γίνει ήδη synthesize.

* Πρόγνωση καιρού και σεισμών = Η χαρτορίχτρα τα λέει καλύτερα και φτηνότερα.

* Εξομοίωση = Δες από πάνω αλλά και παραπάνω.

* Μελέτη ωκεανών = Σαν να λέμε άμα έχεις GPU θα ξέρεις από που θα σε χτυπήσει το τσουνάμι και με την "Εξομοίωση" θα ξέρεις άμα θα σε βρει και το τούβλο που ξεκολλήσε από το τσουνάμι.

* Μελέτη κίνησης ουρανίων σωμάτων = Κατά τον Νεύτωνα μόνο για 2 σώματα μετά κάτι δεν πάει καλά με τους τύπους. Πάντως αν επιμείνετε δεν θα ξέρετε αν στην πραγματικότητα τα ουράνια σώματα είναι στην υπολογισμένη θέση ή αν είναι όντως ουράνια.:shock: (βλ. Wilhelm Reich's Contact With Space)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...