Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

novice21

Παροχοι και προβληματα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χιλιάδες καταναλωτές θύματα της τηλεπικοινωνιακής ασυδοσίας

 

Στο Νέο ΙΝΚΑ φτάνουν καθημερινά εκατοντάδες ονομαστικές καταγγελίες συνδρομητών εναντίoν των περισσοτέρων παρόχων σταθερής τηλεφωνίας. Τα συνηθέστερα παράπονα των καταναλωτών είναι τα ακόλουθα.

 

0. Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στις συνδέσεις που φτάνουν και τoυς 6 μήνες, ενώ τηλεφωνικά έχουν υποσχεθεί στους καταναλωτές, ότι η σύνδεση θα γίνει εντός 4 ημερών.

0. Συχνές και αδικαιολόγητες διακοπές στο σήμα της γραμμής.

0. Ενώ υπάρχει επιπλέον χρέωση για αναγνώριση κλήσης, τελικώς αυτή δεν παρέχεται.

0. Απατηλές υποσχέσεις ότι εάν ο καταναλωτής υπαναχωρήσει θα επιστρέψει στον ΟΤΕ χωρίς καμιά επιβάρυνση, ενώ στην πραγματικότητα ο καταναλωτής καλείται να καταβάλλει εκ νέου το κόστος επανασύνδεσης με τον ΟΤΕ.

0. Οι καταναλωτές, ενώ τηλεφωνούν στις εν λόγω εταιρίες και ζητούν διακοπή, ακόμη και γραπτώς, αυτό δεν γίνεται σεβαστό και εξακολουθούν παρανόμως να αποστέλλονται λογαριασμοί.

0. Ο χρόνος για την αλλαγή εταιρίας από τον ΟΤΕ σε άλλον πάροχο έχει φτάσει σύμφωνα με καταγγελία που έχουμε στην διάθεση μας ακόμη και τους 5 μήνες. Ενδιαμέσως ο καταναλωτής έχει μείνει χωρίς τηλέφωνο και χωρίς internet.

0. Πολλές φορές δεν γίνεται ταυτοποίηση μεταξύ του καταναλωτή που τηλεφωνικά ζήτησε την αλλαγή παρόχου και εκείνου που τελικώς υπογράφει. Συμβαίνει ακόμα το παράλογο να έχει γίνει ενεργοποίηση γραμμής βάσει τηλεφωνικής συνομιλίας με τον εκπρόσωπο του παρόχου - ενίοτε με αμφισβητούμενη την συναίνεση του καταναλωτή- και χωρίς καν να έχει προηγηθεί υπογραφή σχετικής σύμβασης.

0. Άρνηση παραδόσεως σύμβασης και των σχετικών δεσμεύσεων αυτής στον καταναλωτή προς υπογραφή.

0. Ανυπαρξία τεχνικής υποστήριξης και εξωτερικών συνεργείων, για τις συχνότατες περιπτώσεις προβλημάτων.

0. Ανυπαρξία εκπαιδευμένων στελεχών τόσο στον εμπορικό όσο και στον τεχνικό τομέα.

0. Αδυναμία παροχής υπηρεσιών ISDN και ΑDSL, ενώ ο καταναλωτής έχει λάβει διαβεβαιώσεις ότι θα έχει αυτές τις υπηρεσίες.

0. Αυθαίρετη φραγή αριθμών (800+), ώστε να αποκλείεται η προσωρινή σύνδεση με άλλα δίκτυα Ιnternet.

0. Άπειρες ώρες τηλεφωνικής αναμονής με χρέωση μάλιστα του συνδρομητή, ειδικά για το «τεχνικό τμήμα», για την αναφορά παραπόνων.

0. Ανυπαρξία απάντησης στους συνδρομητές που καταθέτουν καταγγελίες, τόσο από τις εταιρίες όσο και από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), σε εύλογο χρονικό διάστημα.

 

Το Νέο ΙΝΚΑ εφιστά την προσοχή στους καταναλωτές, τόσο για τις συμβάσεις τις οποίες υπογράφουν, όσο και για τις χρεώσεις τις οποίες καλούνται να πληρώσουν και ζητά την άμεση παρέμβαση της πολιτείας ώστε να σταματήσει πλέον το καθεστώς ασυδοσίας που διέπει την αγορά σταθερής τηλεφωνίας.

(Ενα εκ των θυματων,ειμαι και εγω)

Πηγη:INKA

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

to provlima ine oti auta ta provlimata ta exoun oloi oi isp opote distixos den mporoume na kanoume kai para pola.den einai oti feugeis kai pas allou.kata ta alla exeis dikio.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...