Προς το περιεχόμενο

vb database control


Anonymous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Loipon exo to exhs problhmataki.Exo ftiaxei mia database h opoia periexei 2 pinakes me diafora pedia o kathenas.(h database ftiaxthke me to visual data manager ths vb kai oxi me access).Thelontas na dhmiourghso link anamesa se dyo koina pedia ton dio pinakon xrhsimopoihsa to query builder tou manager kai mou dhmiourghse ena trito den xero pos na to po alla einai san na exei enosei tous dyo pinakes se enan kai tou exei dosei ena onoma esto spook.Tora exontas balei ena data control sthn forma kai exontas balei os recordsource to spook (kai oxi to onoma kapoiou apo tous dyo pinakes) kai recordsetype dynaset emfanizo ta diafora pedia se merika text boxes......den mporo omos na ta kano update xrhsimopoiontas entolh data1.updaterecord h opoia mou douleuei an sto recordsource epilexo to onoma enos apo tous dyo pinakes.Pos tha to kano na ginetai updated .O logos pou thelo na exo sto recordsource to spook kai oxi enan apo tous dyo pinakes einai oti thelo na emfanizo ola ta pedia kai ton dyo pinakon tautoxrona (afou einai kai linked)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

to query pou exo ftiaxei (spook) einai NOT UPDATABLE ......yparxei kapoios tropos na ginei UPDATABLE h prepei kathe fora na peirazo enan enan tous pinakes kai meta kapoio control/object na analambanei to update tou query?

 

<small>[ 09-05-2002, 11:46: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: SPOOKER ]</small>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...