Προς το περιεχόμενο

Τοποθέτηση IDE Δίσκου σε θύρα SATA/SATA 2


jeanthira7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή παιδιά σκοπεύω να πάρα ένα άλλο pc καλύτερο από τον pentium III στα 700 και έχω 4 δίσκους υψηλής χωρητικότητας αλλά είναι όλοι IDE. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι εάν υπάρχει διαφορά στις θύρες IDE - SATA. Εάν είναι δηλαδή οι IDE δίσκοι συμβατοί στις θύρες SATA του νέου υπολογιστή μου....

 

Ευχαριστώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι νέοι υπολογιστές δεν βλέπουν πάνω από 2 (μάξιμουμ) ide συσκευές.

Μπορείς να βάλεις του ide δίσκους σου σε sata slot (που υπάρχουν άφθονα) με ανάλογο converter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά επειδή είμαι εντελώς άσχετος γι'αυτο και ρωτάω....

Εχω συγκεκριμένα 1 250άρη , 1 200άρη και 2 300άρηδες όλοι IDE....

Ti θα μου προτείνατε να κάνω???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω αναφερθεί ήδη επάνω ότι σκοπεύω να πάρω ένα καινούργιο μηχάνημα και με προβληματίζει πώς θα βάλω τους 4 IDE ΠΟΥ ΕΧΩ

 

Προσπάθησε να βρεις μητρική που να δέχεται 4 δίσκους IDE (αν και τώρα τελευταία τις καταργούν σιγά σιγα τις IDE υποδοχές...) ή πάρε έναν PCI IDE controller.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπάθησε να βρεις μητρική που να δέχεται 4 δίσκους IDE (αν και τώρα τελευταία τις καταργούν σιγά σιγα τις IDE υποδοχές...) ή πάρε έναν PCI IDE controller.

 

Επιβεβαιώνω κι εγω. είχα το ίδιο πρόβλημα και με το IDE Controller έβαλα τους δυο 300αρηδές μου και όλα παίζουν μια χαρά...(τώρα για 4 - μήπως να έκανες 1-2 εξωτερικούς?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα ο IDE CONTROLLER παίρνει 2 IDE μόνο? Τι κόστος έχει?

 

Μπορείς να βρεις στο αγγλικό ebay τέτοιους controllers με 2-3 ευρώ μόνο (+ταχυδρομικά). Αλλιώς παίρνεις αυτόν που προτείνει ο Pantelis.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έβαζα 2 sata 500άρηδες στο νέο σύστημα + τους 2χ 300.

τα data των 200, 250 στους νέους,