Προς το περιεχόμενο

Προς συνδρομητές On Telecoms


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξεκινώντας θα αναφέρω οτι είμαι συνδρομητής της On Telecoms από τις αρχές Οκτώβριου δηλαδή 1,5 μήνα.

Εν γνώση μου, ξέρωντας οτι εκείνη τη χρονική περίοδο η προσφορά της εν λόγω εταιρίας είναι η πιο συμφέρουσα οικονομικά και οτι θα προσέλκυε αρκετούς νέους πελάτες, αποφάσισα να κανω την αίτηση μου.

Η πρώτη έκπληξη ήταν οτι μέσα σε μια βδομάδα από την αίτηση μου έστειλαν τον εξοπλισμό. Η δεύτερη ήταν όταν σε μόλις 20 μέρες από την αίτηση είχα συνδεθεί στο δίκτυο της On. Και κάπου εδώ τελειώνουν οι ευχάριστες εκπλήξεις.

Στο google αν αναζητήσετε "speed test" η πρώτη επιλογή βρίσκεται το http://www.speedtest.net . Στο συγκεκριμένο site επιλέγεις τον πιο κοντινό σου server για να γίνει η μέτρηση. Ο server όπως αναγράφει και το site είναι ο server της On Telecoms. Ανυποψίαστος έβλεπα σε όλες τις μετρήσεις μου να εχω πάντα 8.100 kbit/s (1.000 kbyte/s) με απόκλιση 100 mbit/s. Παρ'όλα αυτά οι ταχύτητες download μου δε ξεπερνούσαν τα 200-300 kbyte/s. Η επιβεβαίωση ήρθε όταν έκανα μετρήσεις σε άλλα site όπου δεν είδα ποτέ ταχύτητα πάνω από 3.000 kbit/s ενώ ώρες και μέρες αιχμής (π.χ. Κυριακή απόγευμα) βρίσκομαι στα 500 kbit/s. Ταυτόχρονα έχω και πολλά παράπονα από τις υπηρεσίες τηλεφώνου αφού αρκετές φορές η γραμμή μου φαίνεται κατηλειμμένη ενώ δεν είναι και μερικές φορές για να μπορέσω να τηλεφωνησω πρέπει να καλέσω 2-3 φορές για να πιάσω γραμμή. Περιττό τέλος να επισιμάνω την πλήρη απουσία τεχνικής υποστήριξης αφού μετά από αναμονη μίας ώρας (δεν είναι τρόπος του λέγειν!αρκετές φορές έχω αφήσει το σταθέρο μου σε ανοιχτή ακρόαση για 60 λεπτά χώρις να μιλήσω με τεχνικό!) το κλείνω γιατί ακόμα και αν απαντήσουν είναι κρίμα να ξεσπάσω στον υπάλληλο.

Δεν είμαι φαντασμένος και δεν έχω τρελλές απαιτήσεις. Προφανώς δε περίμενα ποτέ να πιάνω 16 mbit/s. Τα 7-8 όμως υπό κανονικές συνθήκες και 2-3 ώρες αιχμής θα ήταν τέλειο εφ'όσον κίολας απέχω μόλις 10 χλμ από το server τους. Μια καθάρη τηλεφωνική γραμμή με λιγότερα προβλήματα θα ήταν λογική απαίτηση καθώς και στοιχειώδη ανταπόκριση στην τεχνική υποστήριξη.

Η εταιρία έκανε ένα άνοιγμα και αρκετός κόσμος ανταποκρίθηκε. Το μόνο που έχει να κάνει είναι να επενδύσει τα χρήματα μας για να ανταποκριθεί και αυτή στις υποχρεώσεις της. Αναβάθμιση του δικτύου για να εξυπηρετεί επαρκώς τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό συνδρομήτων και πρόσληψη προσωπικού για να υπάρχει μια επικοινωνία με τους πελάτες.

Προσωπικά δίνω 2-3 μήνες περίοδο χάριτος για να δω βελτιώσεις σε όλους τους τομείς. Σε αντίθετη περίπτωση θα διακόψω τη συνεργασία μας διότι περι τούτου πρόκειται και σε μια συνεργάσια και τα 2 μέλη πρέπει να πληρούν τις προυποθέσεις.

Αυτό που ζήτω από όλους του συνδρομήτες της On Telecoms είναι να απαιτήσουν αυτά τα οποία πληρώνουν. Μόνο έτσι θα καταφέρουμε να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που μας παρέχουν οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας.

 

Υ.Γ. Αυτό το post θα σταλεί ως mail και στην On Telecoms.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν στο θεμα του ιντερνετ μολις εχθες εγινε αναβαθμιση στις γραμμες με το εξωτερικο ,ριξε και μια ματια στο παρακατω και θα δεις οτι γινονται κινησεις και μαλιστα αρκετα οργανωμενες ;-)

 

 

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=149233

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...