Προς το περιεχόμενο

HP dv9680ev και παράξενος ήχος από τον σκληρό.


gRim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας,

 

Είναι περίπου μία βδομάδα που έχω πάρει το συγκεκριμένο μοντέλο και από την αρχή παρατήρησα ότι κάποιες φορές ακούγεται κάτι σαν χτύπημα(κλικ) πότε πότε στην μεριά που είναι ο σκληρός δίσκος και το σύστημα σαν να ψιλοκολλά εκείνη την στιγμή.

 

Μήπως υπάρχει κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου να μου πει αν έχει παρατηρήσει το ίδιο πράγμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφυγες για αντικατασταση!

Αν στον πρωτο μηνα ενα hp σου παρουσιασει οποιαδηποτε προβλημα,τοτε δικαιουσε ανικτασταση με ολοκαινουριο και οχι επισκευη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έφυγες για αντικατάσταση όπως το λέει ο φίλος παραπάνω, το 6541EV που έχω και είναι παρόμοιο με το δικό σου είναι εντελώς αθόρυβο-όσον αφορά το δίσκο-μόνο το ανεμιστηράκι ακούγεται όταν στροφάρει και αυτό αν επικρατεί γενικώς ησυχία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ξενερώσει άσχημα..

Σήμερα έγινε η αντικατάσταση στο πλαίσιου όπου και ο τεχνικός διαπίστωσε ότι ο δίσκος είχε όντως πρόβλημα.

 

Πριν λίγο άρχισα να δουλευω τον καινούριο και διαπίστωσα ότι σαν μην έχει κουμπώσει καλά και ότι και να κάνω τραντάζεται. Μιλάμε έχω εκνευριστεί τόσο πολύ που μου έρχεται όπως είναι να το πετάξω από το παράθυρο.

 

Ειλικρινά σκέφτομαι αυτή την φορά να τους πω να μου δώσουν άλλο λάπτοπ.

 

Τι σκατά συμβαίνει; Είμαι τόσο γκαντέμης ή στην HP δεν έχουν τμήμα ελέγχου προϊόντων;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γκαντεμιά;

 

Βλέπει το λαπτοπ τεχνικός στο πλαίσιο και ξαναγίνεται αντικατάσταση..

 

Παίρνω το καινούριο και πάω σπίτι. Όλα καλά αλλά μπροστά δεξιά το λαστιχάκι είναι στον αέρα και το λάπτοπ πάει πάνω κάτω όταν γράφω δεξιά :cry:

Παίρνω τηλέφωνο HP και με ρωτάνε δηλαδή "τραμπαλίζεται" ; :confused:

Λέω ναι και μου λένε σε καμία περίπτωση δεν είναι φυσιολογικό να ξανατρέξω πλαίσιο..

Με πυρετό και με δυσκολία να σηκωθώ από το κρεβάτι έπρεπε να ξανακατεβώ κέντρο και να κουβαλάω πάλι την κούτα..Κανονίστε τα λέει τηλεφωνικά..Και πως θα το δουν; Θα το στείλω με courrier;

 

Πάω ξανά πλαίσιο και τους λέω επειδή έχω βαρεθεί αν γίνεται να δοκιμάσουμε τα καπάκια που είχε το demo(το οποίο ήταν μια χαρά). Αλλάζουμε καπάκια και το πρόβλημα συνεχιζόταν. Και ο τεχνικός πρώτη φορά το έβλεπε και αν και πήρε HP τηλέφωνο δεν έβγαλε άκρη.

 

Τελικά έβαλα τα λεφτά στο λογαριασμό μου και από δευτέρα πάω για άλλης μάρκας λαπτοπ.

 

3 αντικαταστάσεις ρε παιδιά...

 

Μπορεί να είμαι γκαντέμης αλλά προσωπικά ούτε χαρτί εκτύπωσης δεν ξαναπαίρνω από την Hewlett packart.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα τηλέφωνο hp να δω απλά τι θα μου έλεγαν και φυσικά μου έλεγαν πάλι για αντικατάσταση..

 

Δεν μπορώ να φανταστώ τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει ο τεχνικός της hp πέρα από το να δει τα καπάκια από κάτω.

Υπόψιν ότι είμαι Κρήτη και όχι Αθήνα αν και δεν ξέρω αν έχει σέρβις στο Ηράκλειο που δε νομίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στειλτο γρήγορα. Προχθές κράσαρε ο δίσκος από το hp dv6397ea αγορασμένο τον Μάιο. Ευτυχώς πρόλαβα πήρα backup πριν πεθάνει τελείως. Το αγόρασα από το κατάστημα public στο βόλο. Πιστέυω τέτοιες ζημιές είναι μέσα στην εγγύηση. Το μηχάνημα να το πάω στο public για service η να το στείλω hp?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...