Προς το περιεχόμενο

OnTelecoms


aspilioteas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

genika h ON (+gw ON exw ) ine me ta feggaria ths.Exun perasei meres pu dn exei pesei pote+kapoies meres h syndesh sernetai.H texnikh yposthriksh ine anyparkth egw dn exw kataferei na piasw pote bariemai afantasta na perimenw stn anamoni 1 wra.Tespa an ine na kaneis twra syndromh mn kaneis me ON kalitera bres kapoia allh etaireia:mrgreen:

Kati akoma :An baleis telika ON tulaxiston allakse router bale o,ti poiotika kalitero breis(Zyxel,3Com,US Robotics,Belkin)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

•Παραθέτω ολόκληρη την επιστολή που έστειλα στην απατεόν telecoms και σας ειδοποιώ να μείνετε μακριά από δαύτους.

 

Σας γνωρίζω τα ακόλουθα:

1. Στις 13/10/2007 κάναμε αίτηση συνδρομής για οικιακούς πελάτες για τον τηλεφωνικό αριθμό 210-χχχχχχχ.

2. Στις 10/11/2007 παραλάβαμε τον εξοπλισμό και καταβάλλαμε το ποσόν των 65,00€ για την «φορητότητα».

3. Την επόμενη Δευτέρα 12/11/2007 μας ειδοποιήσατε με SMS ότι θα γίνει η σύνδεσή μας με το δίκτυό σας και από το πρωί της ίδιας μέρας διακόπηκε η τηλεφωνική γραμμή και η σύνδεση internet που ήδη είχαμε. Κάναμε αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα στο 13801 από τα κινητά μας τηλέφωνα, πάντα με χρέωση φυσικά, στα οποίοι οι υπάλληλοί σας μας διαβεβαιώσαν ότι «μην ανησυχείτε αύριο το πρωί μέχρι τις 10 θα έχετε τηλέφωνο, internet, τηλεόραση».

4. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι την Παρασκευή 23/11/2007 το βράδυ, οπότε μας επισκέφθηκε ένας τεχνικός σας και μας έκανε τη σύνδεση. Σας επαναλαμβάνω ότι στο διάστημα από 12/11/07 έως και 23/11/2007 το βράδυ δεν είχαμε καθόλου τηλέφωνο, internet, τηλεόραση.

5. Δυστυχώς αυτό κράτησε μόνο για 2 μέρες, καθώς τη Δευτέρα 26/11/2007 το πρωί κόπηκε και πάλι η σύνδεσή μας χωρίς καμία προειδοποίηση από εσάς. Κάναμε και πάλι δεκάδες τηλεφωνήματα στο 13801 από τα κινητά μας τηλέφωνα, πάντα με χρέωση φυσικά, στα οποίοι οι υπάλληλοί σας μας διαβεβαίωναν ότι «μην ανησυχείτε έχουμε δώσει τη βλάβη στο τεχνικό τμήμα και θα έρθει τεχνικός και θα το επισκευάσει και πολύ σύντομα θα έχετε και πάλι τηλέφωνο, internet, τηλεόραση».

6. Απελπισμένοι από την αδιαφορία σας, καθώς ποτέ δεν ήρθε τεχνικός, μεταβήκαμε οι ίδιοι στα γραφεία σας στο Μαρούσι 10 μέρες αργότερα, την 6η Δεκεμβρίου 2007 αφού είχαμε μείνει ήδη άλλες 10 μέρες χωρίς τηλέφωνο, internet, τηλεόραση. Εκεί μας είπατε τα εξής: «Μην ανησυχείτε, θα δώσουμε τη βλάβη στο τεχνικό τμήμα και θα έρθει τεχνικός και θα το επισκευάσει και πολύ σύντομα θα έχετε και πάλι τηλέφωνο, internet, τηλεόραση». Σε ερώτησή μας εάν στο αρχείο ή στο φάκελό μας τέλος πάντων φαίνεται να έχουμε ξαναζητήσει τεχνικό τις τελευταίες μέρες μας είπατε: «Όχι (;;;;), αλλά μην ανησυχείτε, θα δώσουμε τώρα τη βλάβη τώρα και πολύ σύντομα θα έχετε και πάλι τηλέφωνο, internet, τηλεόραση». Κατόπιν επιμονής μας να μιλήσουμε με κάποιον υπεύθυνο και αφού σας ενημερώσαμε ότι δεν θα φύγουμε αν δεν δοθεί λύση στο πρόβλημά μας, ζητήσαμε να δούμε την κυρία Σ.... Ν...., της οποίας το όνομα είχαμε συγκρατήσει από προηγούμενη επίσκεψή μας. Παρόλο που το γραφείο της βρίσκεται πίσω από το γυάλινο διαχωριστικό, πλησιάσαμε για να δούμε τι θα πει στον υπάλληλό σας. Η απάντησή της ήταν επίμονα αρνητική και μάλιστα όταν της το ξαναζήτησε ο υπάλληλός σας, του είπε «Να της πεις να πάει να χ…». Τελικά προθυμοποιήθηκε να ακούσει το πρόβλημά μας ο κύριος Δ.... Μ...., ο οποίος με προσωπική του παρέμβαση μας έστειλε αυθημερόν κάποιον τεχνικό. Ο τεχνικός σας όμως δεν κατάφερε να συνδέσει παρά μόνο το internet και την τηλεόραση και όχι το τηλέφωνο, λέγοντάς μας πως πιθανότατα «φταίει η πόρτα ή ο κόμβος ή η πύλη».

7. Πέρασαν και άλλες μέρες στις οποίες είχαμε μείνει χωρίς τηλέφωνο, και ξαφνικά αποκτήσαμε τηλέφωνο στις 14/12/2007. Φυσικά αυτό δεν κράτησε για πάντα, καθώς από τις 20/12/2007 μέχρι και σήμερα δεν έχουμε ούτε τηλέφωνο, ούτε internet, ούτε τηλεόραση.

• Σας σημειώνω ότι στις 10/12/2007 λάβαμε και λογαριασμό τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με χρεώσεις για Συνδρομή για τη χρονική περίοδο 12/11/07-14/11/07 καθώς και 15/11/07-14/12/07!!!!

• Σας παρακαλώ να διορθωθούν τα ποσά στο λογαριασμό μας λαμβάνοντας υπόψιν μόνο τις μέρες που είχαμε τηλέφωνο, internet, τηλεόραση.

• Σας παρακαλώ να μην μας αφήσετε χωρίς τηλέφωνο τα Χριστούγεννα.

 

Επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

χχχχχχχ χχχχχχχχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

που θα πας φιλε aspiliotea forthnet, xaxaxaxaxa, για ελα απο εμενα σημερα κλεινω 2 μηνες και 5 ημερες χωρις τηλ και νετ και στα δικα σου

Σημ: πληρωνω κανονικα παγιο και θα πληρωσω και προστιμο γιατι εκανα αιτηση επιστροφης στον οτε πριν κλεισει χρονο χωρις να εχω τηλεφωνο 70 ευρω (τολμησα ο αλητης)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

•Παραθέτω ολόκληρη την επιστολή που έστειλα στην απατεόν telecoms και σας ειδοποιώ να μείνετε μακριά από δαύτους.

 

Σας γνωρίζω τα ακόλουθα:

1. Στις 13/10/2007 κάναμε αίτηση συνδρομής για οικιακούς πελάτες για τον τηλεφωνικό αριθμό 210-χχχχχχχ.

2. Στις 10/11/2007 παραλάβαμε τον εξοπλισμό και καταβάλλαμε το ποσόν των 65,00€ για την «φορητότητα».

3. Την επόμενη Δευτέρα 12/11/2007 μας ειδοποιήσατε με SMS ότι θα γίνει η σύνδεσή μας με το δίκτυό σας και από το πρωί της ίδιας μέρας διακόπηκε η τηλεφωνική γραμμή και η σύνδεση internet που ήδη είχαμε. Κάναμε αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα στο 13801 από τα κινητά μας τηλέφωνα, πάντα με χρέωση φυσικά, στα οποίοι οι υπάλληλοί σας μας διαβεβαιώσαν ότι «μην ανησυχείτε αύριο το πρωί μέχρι τις 10 θα έχετε τηλέφωνο, internet, τηλεόραση».

4. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι την Παρασκευή 23/11/2007 το βράδυ, οπότε μας επισκέφθηκε ένας τεχνικός σας και μας έκανε τη σύνδεση. Σας επαναλαμβάνω ότι στο διάστημα από 12/11/07 έως και 23/11/2007 το βράδυ δεν είχαμε καθόλου τηλέφωνο, internet, τηλεόραση.

5. Δυστυχώς αυτό κράτησε μόνο για 2 μέρες, καθώς τη Δευτέρα 26/11/2007 το πρωί κόπηκε και πάλι η σύνδεσή μας χωρίς καμία προειδοποίηση από εσάς. Κάναμε και πάλι δεκάδες τηλεφωνήματα στο 13801 από τα κινητά μας τηλέφωνα, πάντα με χρέωση φυσικά, στα οποίοι οι υπάλληλοί σας μας διαβεβαίωναν ότι «μην ανησυχείτε έχουμε δώσει τη βλάβη στο τεχνικό τμήμα και θα έρθει τεχνικός και θα το επισκευάσει και πολύ σύντομα θα έχετε και πάλι τηλέφωνο, internet, τηλεόραση».

6. Απελπισμένοι από την αδιαφορία σας, καθώς ποτέ δεν ήρθε τεχνικός, μεταβήκαμε οι ίδιοι στα γραφεία σας στο Μαρούσι 10 μέρες αργότερα, την 6η Δεκεμβρίου 2007 αφού είχαμε μείνει ήδη άλλες 10 μέρες χωρίς τηλέφωνο, internet, τηλεόραση. Εκεί μας είπατε τα εξής: «Μην ανησυχείτε, θα δώσουμε τη βλάβη στο τεχνικό τμήμα και θα έρθει τεχνικός και θα το επισκευάσει και πολύ σύντομα θα έχετε και πάλι τηλέφωνο, internet, τηλεόραση». Σε ερώτησή μας εάν στο αρχείο ή στο φάκελό μας τέλος πάντων φαίνεται να έχουμε ξαναζητήσει τεχνικό τις τελευταίες μέρες μας είπατε: «Όχι (;;;;), αλλά μην ανησυχείτε, θα δώσουμε τώρα τη βλάβη τώρα και πολύ σύντομα θα έχετε και πάλι τηλέφωνο, internet, τηλεόραση». Κατόπιν επιμονής μας να μιλήσουμε με κάποιον υπεύθυνο και αφού σας ενημερώσαμε ότι δεν θα φύγουμε αν δεν δοθεί λύση στο πρόβλημά μας, ζητήσαμε να δούμε την κυρία Σ.... Ν...., της οποίας το όνομα είχαμε συγκρατήσει από προηγούμενη επίσκεψή μας. Παρόλο που το γραφείο της βρίσκεται πίσω από το γυάλινο διαχωριστικό, πλησιάσαμε για να δούμε τι θα πει στον υπάλληλό σας. Η απάντησή της ήταν επίμονα αρνητική και μάλιστα όταν της το ξαναζήτησε ο υπάλληλός σας, του είπε «Να της πεις να πάει να χ…». Τελικά προθυμοποιήθηκε να ακούσει το πρόβλημά μας ο κύριος Δ.... Μ...., ο οποίος με προσωπική του παρέμβαση μας έστειλε αυθημερόν κάποιον τεχνικό. Ο τεχνικός σας όμως δεν κατάφερε να συνδέσει παρά μόνο το internet και την τηλεόραση και όχι το τηλέφωνο, λέγοντάς μας πως πιθανότατα «φταίει η πόρτα ή ο κόμβος ή η πύλη».

7. Πέρασαν και άλλες μέρες στις οποίες είχαμε μείνει χωρίς τηλέφωνο, και ξαφνικά αποκτήσαμε τηλέφωνο στις 14/12/2007. Φυσικά αυτό δεν κράτησε για πάντα, καθώς από τις 20/12/2007 μέχρι και σήμερα δεν έχουμε ούτε τηλέφωνο, ούτε internet, ούτε τηλεόραση.

• Σας σημειώνω ότι στις 10/12/2007 λάβαμε και λογαριασμό τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με χρεώσεις για Συνδρομή για τη χρονική περίοδο 12/11/07-14/11/07 καθώς και 15/11/07-14/12/07!!!!

• Σας παρακαλώ να διορθωθούν τα ποσά στο λογαριασμό μας λαμβάνοντας υπόψιν μόνο τις μέρες που είχαμε τηλέφωνο, internet, τηλεόραση.

• Σας παρακαλώ να μην μας αφήσετε χωρίς τηλέφωνο τα Χριστούγεννα.

 

Επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

χχχχχχχ χχχχχχχχ

 

ολως παραδοξως ειμαι μαλλον απο τις τυχερες γιατι εδω κ 2 μηνες στην on δεν εχω προβληματα!!τι να πω! μηπως παιζει ρολο κ η περιοχη??λεω τωρα;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

genika h ON (+gw ON exw ) ine me ta feggaria ths.Exun perasei meres pu dn exei pesei pote+kapoies meres h syndesh sernetai.H texnikh yposthriksh ine anyparkth egw dn exw kataferei na piasw pote bariemai afantasta na perimenw stn anamoni 1 wra.Tespa an ine na kaneis twra syndromh mn kaneis me ON kalitera bres kapoia allh etaireia:mrgreen:

Kati akoma :An baleis telika ON tulaxiston allakse router bale o,ti poiotika kalitero breis(Zyxel,3Com,US Robotics,Belkin)

 

Φίλε μπορείς να αλλάξεις το router που σου παρέχει η on? Είχα την εντύπωση ότι έχει κλειδωμένες κάποιες υπηρεσίες και δεν μπορείς να το αλλάξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

tgogoula με το ψευδονυμο που εχεις μαλλον σε κοβω για τυχερη

ετσι εξηγειται - αλλα καλομελετα - τα θαυματα ποσες μερες κρατουν

εμενα με την forthnet κρατησαν σχεδον 5 μηνες που ειχα αψογο τηλ και νετ εδω και παραπανω απο 2 μηνες μαθαινω ρωσικα - δες αλλα ποστ μου και θα καταλαβεις τι εννοω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
tgogoula με το ψευδονυμο που εχεις μαλλον σε κοβω για τυχερη

ετσι εξηγειται - αλλα καλομελετα - τα θαυματα ποσες μερες κρατουν

εμενα με την forthnet κρατησαν σχεδον 5 μηνες που ειχα αψογο τηλ και νετ εδω και παραπανω απο 2 μηνες μαθαινω ρωσικα - δες αλλα ποστ μου και θα καταλαβεις τι εννοω

 

αααααααααα μην μου λες τετοια!!σκορδα να βαλω:fear::fear:

λιγο ετεροχρονισμενα απαντω ε??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...