Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για το νέο Passat 1.4Tsi


vaiostir

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο κινητήρας Tsi κάθε άλλο παρά αξιόπιστος είναι, οι τεχνικοί του service αυτό είπαν σε ένα φίλο μου που πρόσφατα πήρε ένα polo-Gti 1,8T 160Hp.

Δεν είναι ένας τυχαίος κινητήρας ο 1,8Τ τη VW έχει μπει σε πολλά μοντέλα τα τελευταία 30 χρονιά.

vwgti4.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

o 1.8T τα τελευταια 30 χρονια?? θυμαμαι μονο αρχες των 90'ς που εβγαινε το κοραντο και γκολφ Τζι 60 με κομπρεσσορα που ηταν μαπα το καρπουζι...ο κομπρεσσορας χαλαγε συνεχεια με αποτελεσμα να γινεται μετατροπη σε απλο τουρμπο και τοτε ναι εγινε κινητηρας αξιοπιστος...επισης ο ΤΣΙ με τα 140 και 170 αλογα εχουν βγει να κανουν πολλα χιλιομετρα και να μην ακουτε τις βλακειες του καθε σερβις που λενε οτι τους κατεβει το κεφαλι...το μελλον ειναι στα μικρα μοτερ...ξερω φιλο που εχει πουντο τζιτι στα 160 αλογα..παραπανω δεν γουσταρε αν και μπορουσε διοτι κυνηγουσε την αξιοπιστια...αισιως εφτασε στα 210.000 χλμ ,αλλαξε τουρμπο και συνεχιζει ακαθεκτος....επισης το οτι τα ιταλικα χαλανε συνεχεια καλα θα κανετε να κατηγορειτε τους γερμανους κατασκευαστες διοτι μεσω του δικου μου μπραβο του 97 καταλαβα οτι ολα ηταν γερμανικα εκτος απο το πολλαπλασιαστη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κινητήρας Tsi κάθε άλλο παρά αξιόπιστος είναι, οι τεχνικοί του service αυτό είπαν σε ένα φίλο μου που πρόσφατα πήρε ένα polo-Gti 1,8T 160Hp.

Δεν είναι ένας τυχαίος κινητήρας ο 1,8Τ τη VW έχει μπει σε πολλά μοντέλα τα τελευταία 30 χρονιά.

 

Επίσης δεν είναι τυχαίο ότι ο κινητήρας που αναφέρεις παρουσιάστηκε το 1994-1995 περίπου...

 

Με άλλα λόγια, ό,τι να 'ναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ις φράσεις "οι γιαπωνέζικοι είναι οι καλλίτεροι κινητήρες" και "πάρε vw, αμάξια για μια ζωή", ή "σαν τα toyota δεν έχει, δεν χαλάνε ποτε", "τα fiat και οι κωλοιταλοί είναι για τα μπάζα", τις θεωρώ όλες εξίσου χαζές...

 

Όχι ρε φίλε είσαι λάθος άμα τις θεωρείς χαζές...δε κρίνω ένα αυτοκίνητο απ' τις διαφημίσεις αλλά απ' τα παράπονα που κάνουν οι κάτοχοι του.Δεν υπήρξε ούτε ένας που να κάνει παράπονα για Ιαπωνικό.Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που μιλάμε εδώ (passat) τυχαίνει να ξέρω παληκάρι που του έβγαλε πρόβλημα ο κομπρέσορας στους 5 μήνες.Από Ιταλία μεριά έχω χρόνια εμπειρία κρίνοντας απ' τις ζημιές που έβγαζε στο αυτοκίνητο του πατέρα μου (alfa romeo) αλλά και κάτι fiat-άκια είναι για κοριτσάκια 22χρονα που κάνουν 5-6 χιλιόμετρα την ημέρα maximum.Άποψη μου και άποψη σας δε χρειάζεται να μου τη λέτε.Για 'μενα τους καλλίτερους κινητήρες στα συμβατικά αυτοκίνητα τους έχει ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ η Ιαπωνία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ μπορεί να τρελαίνεσαι στη σκέψη ενός ιαπωνικού evo με τα 300 άλογα από 2λιτρο αλλά σου κάνει κάτι να βλέπεις 140 από 1.4... Γουατέβερ ντουντ...

 

Turbo;Eυχαριστώ δε θα πάρω...α)Γιατί δεν με νοιάζουν τα γκάζια, β)γιατί θα μου βγάζει φθορές και δεν έχω φράγκα να το φτιάχνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει τις ίδιες πιθανότητες να χαλάσει με ένα δίλιτρο γιαπωνέζικο που βγάζει 200 ατμοσφαιρικά στροφάροντας στις 9000 σαλ.

 

Δε μιλάω για ατμοσφαιρικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι ρε φίλε είσαι λάθος άμα τις θεωρείς χαζές...δε κρίνω ένα αυτοκίνητο απ' τις διαφημίσεις αλλά απ' τα παράπονα που κάνουν οι κάτοχοι του.Δεν υπήρξε ούτε ένας που να κάνει παράπονα για Ιαπωνικό.Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που μιλάμε εδώ (passat) τυχαίνει να ξέρω παληκάρι που του έβγαλε πρόβλημα ο κομπρέσορας στους 5 μήνες.Από Ιταλία μεριά έχω χρόνια εμπειρία κρίνοντας απ' τις ζημιές που έβγαζε στο αυτοκίνητο του πατέρα μου (alfa romeo) αλλά και κάτι fiat-άκια είναι για κοριτσάκια 22χρονα που κάνουν 5-6 χιλιόμετρα την ημέρα maximum.Άποψη μου και άποψη σας δε χρειάζεται να μου τη λέτε.Για 'μενα τους καλλίτερους κινητήρες στα συμβατικά αυτοκίνητα τους έχει ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ η Ιαπωνία.

 

Μόνο που το συγκεκιμένο αυτοκίνητο που μιλάμε κυκλοφορεί λιγότερο από 5 μήνες. Πότε πρόλαβε και το παρήγγειλε ο φίλος σου, το παρέλαβε και του έβγαλε και ζημιές...

 

Και τώρα που το έψαξα παραπάνω, για την ακρίβεια, στην Ελλάδα δεν έχει εισαχθεί ακόμη καν. Που το βρήκε ο φίλος σου.

 

Α και το Passat 1.4 TSi έχει μόνο τουρμπίνα, όχι κομπρέσσορα (σε περίπτωση που καταλαβαίνεις τη διαφορά).

 

Turbo;Eυχαριστώ δε θα πάρω...α)Γιατί δεν με νοιάζουν τα γκάζια, β)γιατί θα μου βγάζει φθορές και δεν έχω φράγκα να το φτιάχνω.

 

Από προσωπική πείρα μιλάς φαντάζομαι πάλι ε;

 

Δε μιλάω για ατμοσφαιρικό.

 

Δε μιλάς για ατμοσφαιρικό, δε μιλάς για υπερτροφοδοτούμενο, για τι μιλάς;

 

Μήπως απλά έχεις μπερδέψει τα μπούτια σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μιλάμε για "γρήγορα" γιαπωνέζικα ατμοσφαιρικά (typeR κλπ), αυτά προσπαθούν να βγάλουν την δύναμή τους σπουλάροντας ψηλότερα και να κερδίσουν δέκατα με περιφεριακά, ελαφρώματα, μικρές ζάντες και άλλα παρόμοια. Τα επιπλέον άλογα πάντως τα βρίσκεις πολύ δύσκολα. Είναι εντελώς διαφορετική η φιλοσοφία τους με τα τούρμπο που τα άλογα τα βρίσκεις αβέρτα παντού.

 

Όσον αφορά τις φθορές, τα τούρμπο από την μαμά τους στην ουσία υπολυτουργούν και δουλεύουν σε πολύ χαμηλές πιέσεις οπότε είναι πολύ δύσκολο να χαλάσει η τουρμπίνα. Όσο πειράζεις το μοτερ και ανεβάζεις πιέσεις αυξάνεις τις πιθανότητες καποιας βλάβης όμως και παλί υπάρχουν δοκιμασμένες λύσεις που αν κάνεις σωστές επιλογές δεν θα έχεις πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκολλάτε ρε, ποτέ τα τελευταία χρόνια δεν υπήρχε πρόβλημα με υπερτροφοδοτούμενους του VAG, πέρα απ'αυτό συγκρίνεται τεχνολογία δεκαετίας που και πάλι δεν είχε πρόβλημα με κάτι σχεδόν καινούριο.Πως κάνουν ορισμένοι τέτοιες προβολές/προβλέψεις δεν καταλαβαίνω.Και που να γίνει καμιά μαλακία και βγει καμιά ελαττωματική παρτίδα όπως με ορισμένους FSI που καίγανε λάδια, άμα πέφτει τόσο θάψιμο από τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το τελευταιο ειναι σωστο...

μου θυμιζει ενα γνωστο που αγοραζε αμαξια ,τα οδηγουσε εως τελευταιας στροφης (400-500.000 χλμ) και κοιταζε παντα οταν εβγαινε καινουριο μοντελο να παρει το παλιο σε καινουριο και δεν ειχε ποτε προβληματα με τις λεγομενες "παιδικες ασθενειες"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσο σκατά που το 2007 έκανε ρεκόρ πωλήσεων το γκρουπ για να καταλάβεις. Άκου κάτι πράγματα...

εισαι ο προεδρος κ ξερεις τι εξοδα ειχαν για ολες αυτες τις μελετες του vag group που καθε λιγους μηνες βγαζαν απο νεο κινητηρα κ γαμα)ν αυτους που ειχαν παρει fsi ή μηπως για την veyron που ψαχναν χρονο+λυση για την ψυξη του κτλ?τι ισολογισμο κτλ εχουν?

να μην πω που αποχωρησε κ προεδρος κ γενικα το θεμα σχεδιασμος κ ερευνα κτλ υποτιθεται τα βαλαν σε επανεξεταση...κ η φιατ εκανε ρεκορ αλλα ξαφνικα πηγαινε για φουντο-κατι παρομοιο κ για τα σμαρτ-.

αλλα παρολα αυτα δειξε μου που το ειδες αυτο γιατι ειδα μονο για τους πρωτους μηνες στην 1 εταιρια γιατι π.χ. η seat ειχε κ μειωση πωλησεων καποιους μηνες ,

<<σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μόλις πέρυσι-2005- κατάφερε μάλλον να ισοσκελίσει τον ισολογισμό της.>>οποτε μιλανε οτι τοτε πριν καν βγαλουν tsi,tfsi,veyron αλλα 1.8t k fsi

 

για ολα τα αλλα ποστ απλα θα πω οτι ΟΛΕΣ οι εταιριες εριξαν ποιοτητα-ζητημα αν βγαζουν 7ετια πια-για το κερδος κ μονο και τα παραπονα για ολες τις μαρκες πεφτουν βροχη...

οποτε αν καποια εταιρια θελει να πουλαει κατι ακριβο πρεπει να αξιζει κ τα λεφτα του αλλιως να απευθυνομαστε κατευθειαν στα φτηνοτερα αν ειναι ολα τα ιδια σκατα!!!

 

οσο αφορα τον tsi-tfsi κανεις δεν ξερει τι παιζει κ αφηστε τους να λενε οτι θελουν-μολις 2 χρονια κλεισαν αντε να χει κανει καποιος 100χιλ κμ-,παντως μεχρι τωρα ολα ειναι οκ οσον αφορα τις μηχανες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι ενα χλειδατο και ωραιο αμαξι το Passat,

η VW γενικα εχει ψιλο-χαλασει την φημη της...

λογω του οτι καποιοι κιντηρες GT σπασανε και τα GTI δεν πανε τελικα τοσο καλα κτλ.

 

Γενικα αυτο που εχω ακουσει για το Passat ειναι οτι τσιμπαει λαδακια...

 

Δικια σου αποφαση ειναι παντως οτι και να λεμε εμεις οι υπολοιποι...

 

Απλα ο Ιαπωνας θεωρειτε γενικα πιο εμπιστος και λιγοτερο ζημιρικα...

αν και πλεον λιγα κατσκευαζονται καθαρα στην ιαπωνια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσο αφορα τον tsi-tfsi κανεις δεν ξερει τι παιζει κ αφηστε τους να λενε οτι θελουν-μολις 2 χρονια κλεισαν αντε να χει κανει καποιος 100χιλ κμ-,παντως μεχρι τωρα ολα ειναι οκ οσον αφορα τις μηχανες...

 

O 1.8T έχει πάρει το βραβείο του κινητήρα της χρονιάς στο παρελθόν και είναι ο αγαπημένος κινητήρας των βελτιωτών. Ο 2.0TFSI επίσης ήταν κινητήρας της χρονιάς πρόσφατα. Ο 1.4ΤSI δεν είναι πατέντα του γρουπ αλλά είναι τόσο καλός που σκοτωνόντουσαν όλοι οι μεγάλοι ποιός θα τον πάρει. Γενικότερα το γρουπ έχει την φήμη ότι βγάζει κινητήρες διαμάντια, και ειδικά στα τουρμπο έχουν μεγάλη εμπειρία. Πιστεύω ότι δεν χωράει αμφιβολία για το αν είναι καλοί και αξιόπιστοι οι νέοι κινητήρες του γρουπ VAG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιος κινητηρας συγκεκριμενα καιει λαδια διοτι το πασατ βγαινει με καμποσους κινητηρες ετσι δεν ειναι? τι λαδια δινουν για το πασατ?τι ιξωδες?μηπως του ερχεται λεπτο το λαδι?μηπως πρεπει να παει αντιπροσωπεια το αυτοκινητο και να γινει ελεγχος? επισης σε συνθηκες οπως ειναι η αθηνα μηπως θα επρεπε να αλαζετε το λαδι κατα τις 6-7000 χλμ και οχι στα 15-20.000 ?διοτι στην αρχη και εγω την πατησα αγοραζα λαδι και καλα 20.000 και στα 12.000 ξεκιναγε να τα καιει κανονικα και οταν τα αλλαξα ειχαν γινει σαν νερο...δεν ειχαν καμια λιπανση...τωρα ειμαι με Ελφ ημισυνθετικο 10-40 και δεν τα ακουμπαει καθολου...25 ευρω το τετραλιτρο συν 20 για τα φιλτρα και τα αλλαζω μονος και τελειωσε η υποθεση...ναι μενω σε πολυκατοικια ,μαζευω τα παλια λαδια σε ενα μπετονι και τα δινω σε βενζιναδικα που τα μαζευουν μαζι με τα φιλτρα...ειδικα οταν ακουσα για αλλαγη λαδιου σε συνικιακο μονο για εργασια ηθελαν 30-40 ευρω ελεος...προσωπικα εγω θα το επαιρνα το αμαξι αλλα σε πετρελεο...βγαινει σε 2.0 150 και κατι αλογα και φευγει σφαιρα...το τι λεει ο καθε μαστορακος οτι καει λαδια/σπαει/σφυριζει/βηχει/ξερναει εγω τα ακουω για βερεσε αν μου κανει κλικ το αμαξι παω και το αγοραζω και αν βγαζει προβληματα παω με το εξωδικο κατευθειαν στην αντιπροσωπεια ζητωντας αντικατασταση οχηματος και δεν καθομαι να χαλιεμαι στα φορουμς...σωστα?

επισης εχω φιλο που αγορασε πριν 2 μηνες το νεο αστρα 1.6 τουρμπο και μεχρι τα 10.000 χλμ που εχει τωρα εχει αλλαξει απειρα κολαρα ψυγειου και 4 φορες θερμοστατη...αυτος τι να πει?οτι ολα τα αστρα ειναι για το πεος καβαλα?? ενος αλλου μεσω φορουμ για αυτοκινητα το εχει ξεσκισει απο την πρωτη μερα,κοφτες συνεχεια κλπ και δεν εχει παθει απολυτως τιποτα! στην τελικη αναλυση ειναι να μην σου τυχει να πεσεις σε μαπα καρπουζι..και να πεσεις υπαρχουν οι αντιπροσωπειες και αν δεν ακουνε τηλεφωνημα στα κεντρικα της γερμανιας,απειλες για εξωδικα καναλια κλπ και ετοιμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα μου το εχει πει μηχανικος της VW αυτο... δουλευει εκει μεσα ο ανθρωπος... και ειναι φιλος μου... οτι οι κινητηρες του Passat τριμπανε λαδια... και πιστεψε με δεν ειναι απλα ενας "μαστορακος"...

 

εγω απλα θεωρησα οτι οφειλα να το πω στον φιλο που σκεφτεται να παρει το Passat... εσυ μη το παιρνεις τοσο προσωπικα λες και εισαι μεγαλομετοχος της VW (ή μηπως εισαι ή μηπως εχεις κανα VW???).

 

οσο για το Opel που αναφερεις οτι πηρε ο φιλος σου το Turbo... ειναι ενα γρηγορο αμαξι που παει πολυ καλα! οσν αφορα τωρα αντοχες και αξιοπιστια αλλα εχω μαθει (παλι απο ανθρωπο μεσα απο την Opel... για αυτο μην μας δαγκωσεις παλι...)...

 

Αλλα ολα ειναι σχετικα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...